It's got me wondering [ Glowpaw ]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 It's got me wondering [ Glowpaw ]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Flashkit~
Member
It's got me wondering [ Glowpaw ] DPKsfdL
Evy тнα dαɴcιɴɢ ѕqυιrrel
278
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Oн, σн, тσσ уσυηg fσя уσυ!
Gender:
Rank:
Flashkit~
BerichtOnderwerp: It's got me wondering [ Glowpaw ]   It's got me wondering [ Glowpaw ] Icon_minitimema 13 okt 2014 - 15:51

Ze grinnikte toen ze voor de zoveelste keer door de den stapte die haar aandacht nu het meest trok. De apprentices den. Niet veel langer zou het duren of ze zou er zelf zitten! Tenminste, dat mocht ze willen. Ze was ongeveer twee moons en vrolijk als wat, maar klaar voor het apprentice-schap? Nee, dat eigenlijk nog niet. Ze was nog veel te jong, veel te kinderlijk. Toch wist ze al precies waar haar nest zou komen en wist ze al precies wat ze zou gaan doen als ze eenmaal apprentice was. Ontdekken natuurlijk! Ja, ze zou alles willen weten van de wereld om haar heen, en zou ook absoluut niet schromen om alles aan haar mentor of andere warriors te gaan vragen. Maar ook voor oudere apprentices was ze niet bang, hoor. Waarom zou ze hier anders zijn? Ze keek om zich heen. Een oudere apprentice met een rode, langharige pels lag dichtbij haar, en ze stapte op hem toe. "Hi!" glimlachte ze met haar kittenpiepstem. "Wie ben jij?"


It's got me wondering [ Glowpaw ] 2iw8576
:u L O V E u:
Terug naar boven Ga naar beneden
Glowstick
Member
It's got me wondering [ Glowpaw ] GR68RHg
iro!!
2092
Actief
"Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Glowstick
BerichtOnderwerp: Re: It's got me wondering [ Glowpaw ]   It's got me wondering [ Glowpaw ] Icon_minitimewo 15 okt 2014 - 20:36

Gelijk toen een kleine kitten op hem af stapte kwam er een brede glimlach op zijn gezicht, deze kleine poes zou wel wat gemeen kunnen hebben met hem. "Hallo! Ik ben Glowpaw, en jij bent?" Hij glimlachte vriendelijk nadat hij was afgesproken, en keek toen even naar het kleine katje dat voor hem stond. Ze was grijs met opvallende groene ogen, waar hij even bleef haken. De ogen waren wel een bijzonder iets, zo groen, met die grijze pels... Dat zag je niet vaak, wat de kitten die hij nog niet eens één minuut kende bijzonder maakte.


It's okay to be a Glowstick, sometimes we have to break before we shine.It's got me wondering [ Glowpaw ] 8yZbSjz
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Flashkit~
Member
It's got me wondering [ Glowpaw ] DPKsfdL
Evy тнα dαɴcιɴɢ ѕqυιrrel
278
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Oн, σн, тσσ уσυηg fσя уσυ!
Gender:
Rank:
Flashkit~
BerichtOnderwerp: Re: It's got me wondering [ Glowpaw ]   It's got me wondering [ Glowpaw ] Icon_minitimeza 18 okt 2014 - 15:21

Hè. Wat fijn. Het was altijd fijn om te zien dat anderen ook vrolijk waren. Want dat leek deze apprentice ook te zijn, dat zag ze aan de brede glimlach die zijn snuit uitdrukkelijk sierde toen zij op hem toe stapte. "Hallo! Ik ben Glowpaw en wie ben jij?" gaf hij antwoord op haar vraag, en kaatste hem terug. Ze glimlachte breed, net als hij. "Mooie naam! Ik ben Flashkit! Dat heeft ook met licht te maken!" sprak ze vrolijk naar hem. Ze mocht hem eigenlijk wel. Hij had echt een mooie oranje pels. Een beetje als Firestar. Zo bevond ze dat ook weer. Alhoewel, de pels van de leider had ook wel vage strepen. En de kater had ijsblauwe ogen, en dat had Firestar ook niet. "Ik vind je vacht mooi." zei ze. Typisch haar. Gewoon iets willekeurigs zeggen over iemands uiterlijk of innerlijk. Wel, nu maakte het niet veel uit. Het was toch een compliment!


It's got me wondering [ Glowpaw ] 2iw8576
:u L O V E u:
Terug naar boven Ga naar beneden
Glowstick
Member
It's got me wondering [ Glowpaw ] GR68RHg
iro!!
2092
Actief
"Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Glowstick
BerichtOnderwerp: Re: It's got me wondering [ Glowpaw ]   It's got me wondering [ Glowpaw ] Icon_minitimezo 19 okt 2014 - 19:53

Flashkit... "Nou ik vind Flashkit anders ook een prachtige naam!" Sprak hij blij, Flashkit klonk gewoon lekker... Op een of andere manier. Hij voelde zich gevleid toen de jonge poes een compliment om zijn vacht gaf, complimenten waren tenslotte altijd fijn. "Ik vind jou ogen echt super! Zo groen... Ze vallen gelijk op." Hij glimlachte naar de grijze kitten, misschien konden ze wel vrienden worden!!


It's okay to be a Glowstick, sometimes we have to break before we shine.It's got me wondering [ Glowpaw ] 8yZbSjz
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Flashkit~
Member
It's got me wondering [ Glowpaw ] DPKsfdL
Evy тнα dαɴcιɴɢ ѕqυιrrel
278
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Oн, σн, тσσ уσυηg fσя уσυ!
Gender:
Rank:
Flashkit~
BerichtOnderwerp: Re: It's got me wondering [ Glowpaw ]   It's got me wondering [ Glowpaw ] Icon_minitimewo 22 okt 2014 - 11:31

De kater nam het gelukkig ontzettend positief op. "Ik vind jouw ogen echt super! Zo groen... Ze vallen gelijk op!" Een brede grijns sierde haar kleine snuit bij het mooie compliment. Haar ogen? Ja, dat waren dan de enige dingen die ze zelf niet kon zien. Ze had ze wel eens gezien, weerspiegeld in wat water, maar echt goed had ze ze nog niet bekeken. Daar zou ze vast genoeg tijd voor hebben als ze eenmaal apprentice werd. Ook van de apprentice kreeg ze een vriendelijke glimlach. Nu wilde zij weer iets vragen. Iets belangrijks, wat haar al langer dan alleen vandaag bezighield. Als twee moons, in werkelijkheid. "Hoe is het als apprentice?"


It's got me wondering [ Glowpaw ] 2iw8576
:u L O V E u:
Terug naar boven Ga naar beneden
Glowstick
Member
It's got me wondering [ Glowpaw ] GR68RHg
iro!!
2092
Actief
"Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Glowstick
BerichtOnderwerp: Re: It's got me wondering [ Glowpaw ]   It's got me wondering [ Glowpaw ] Icon_minitimewo 22 okt 2014 - 23:09

Hij had de vraag stiekem al verwacht, zelf had hij deze meerdere malen gesteld als kitten zijnde. "Het is echt fantastisch! Maar ook moeilijk! Jagen, dat vind ik nog het allermoeilijkst... Maar buiten het kamp is het echt prachtig! Maar, Flashkit, laat je niet teveel verleiden... Het kan gevaarlijk zijn." Hij wou haar niet bang maken, maar waarschuwen. Zelf was hij gewoon te nieuwsgierig geweest en was zo bijna zijn leven kwijtgeraakt, het mocht gewoon niet bij iemand anders gebeuren.


It's okay to be a Glowstick, sometimes we have to break before we shine.It's got me wondering [ Glowpaw ] 8yZbSjz
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Flashkit~
Member
It's got me wondering [ Glowpaw ] DPKsfdL
Evy тнα dαɴcιɴɢ ѕqυιrrel
278
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Oн, σн, тσσ уσυηg fσя уσυ!
Gender:
Rank:
Flashkit~
BerichtOnderwerp: Re: It's got me wondering [ Glowpaw ]   It's got me wondering [ Glowpaw ] Icon_minitimeza 1 nov 2014 - 10:07

Hij reageerde zoals elke kat dat zou doen. Wel, tenminste, hoe de kitten verwachtte dat elke apprentice zou doen. Wist zij veel. "Fantastisch! Maar ook moeilijk! Jagen, dat vind ik nog het allermoeilijkst. Maar buiten het kamp is het echt prachtig! Maar, Flashkit, laat je niet teveel verleiden... Het kan gevaarlijk zijn." zei hij waarschuwend. Maar Flashkit knikte. Dat wist ze, waarschijnlijk niet beter dan haar zusje, maar ze wist er alles van. "Dat weet ik," mompelde ze. Ze keek op. "Mijn zusje ging naar buiten en toen zat ze vast in het prikkeldinges. Of hoe het ook mag heten. En toen had ze heel veel wonden en nu is ze bij... Maskheart." vertelde ze aan Glowpaw, zich de naam van de medicine cat herinnerende. Toen glimlachte de kleine tabby toch weer. "Maar het gaat heel goed met haar, dat zei mama!" Dat haar mama dat alleen maar had gezegd om haar weer gerust te stellen, dat kon zij ook niet weten. Daarvoor had haar moeder dat toch zeker gezegd?


It's got me wondering [ Glowpaw ] 2iw8576
:u L O V E u:
Terug naar boven Ga naar beneden
Glowstick
Member
It's got me wondering [ Glowpaw ] GR68RHg
iro!!
2092
Actief
"Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Glowstick
BerichtOnderwerp: Re: It's got me wondering [ Glowpaw ]   It's got me wondering [ Glowpaw ] Icon_minitimeza 1 nov 2014 - 17:36

Hij geek geïnteresseerd naar het poesje, interesse tonend in haar verhaal. Haar zusje dus? Hij wou zeggen dat hij dat rot voor haar vond maar toen zei ze nog een zin die weer licht in zijn oogjes bracht. "Mooi zo! Maskheart kan heel goed katten behandelen, dus wees niet bang. Hij heeft mij ook een keer gered!" Hij glimlachte door zijn woorden heen, was het niet Maskheart dan was hij nu waarschijnlijk dood!


It's okay to be a Glowstick, sometimes we have to break before we shine.It's got me wondering [ Glowpaw ] 8yZbSjz
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Flashkit~
Member
It's got me wondering [ Glowpaw ] DPKsfdL
Evy тнα dαɴcιɴɢ ѕqυιrrel
278
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Oн, σн, тσσ уσυηg fσя уσυ!
Gender:
Rank:
Flashkit~
BerichtOnderwerp: Re: It's got me wondering [ Glowpaw ]   It's got me wondering [ Glowpaw ] Icon_minitimedo 6 nov 2014 - 14:48

Hij reageerde vrolijk. Yes! Ze had de stemming er toch een beetje in gehouden. "Mooi zo! Maskheart kan heel goed katten behandelen, dus wees niet bang. Hij heeft mij ook een keer gered!" Terwijl hij dat zei glimlachte hij, en dus glimlachte ze terug, ondanks dat ze wel nieuwsgierig was. "Wat had je dan gedaan? Was je ook naar buiten gegaan? Mocht dat niet? Was je toen ook nog een kitten zoals ik?" Terwijl ze hem overlaadde met vragen zwiepte ze opgewekt met haar nog korte kittenstaartje. Ze wilde het allemaal weten, zoals veel jonge kits willen. Nouja, ze was nu al niet zo jong meer, maar toch. Ze wist nog steeds niet alles, hoor!


It's got me wondering [ Glowpaw ] 2iw8576
:u L O V E u:
Terug naar boven Ga naar beneden
Glowstick
Member
It's got me wondering [ Glowpaw ] GR68RHg
iro!!
2092
Actief
"Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Glowstick
BerichtOnderwerp: Re: It's got me wondering [ Glowpaw ]   It's got me wondering [ Glowpaw ] Icon_minitimevr 7 nov 2014 - 20:42

Hij moest weten dat deze vraag zou komen, maar hij had er gewoon niet aan gedacht. Het was onbeleefd om geen antwoord te geven, dus slikte hij voor hij begon. "Ik was net apprentice, dus ik wou natuurlijk weten hoe het er allemaal uit zag. Dus ging ik naar het Thunderpath. Dat is heel dicht bij het Shadowclan kamp! Ik wou een Shadowclanner ons territorium uit krijgen, maar zonder succes. Hij sleurde me over zijn grens en gaf míj toen ze schuld. Toen lag ik daar, hij dacht dat ik dood was..." Nogmaals slikte hij, hij was bang. "Dus, als je net apprentice word, neem alsjeblieft een warrior of ouder iemand mee!"


It's okay to be a Glowstick, sometimes we have to break before we shine.It's got me wondering [ Glowpaw ] 8yZbSjz
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Flashkit~
Member
It's got me wondering [ Glowpaw ] DPKsfdL
Evy тнα dαɴcιɴɢ ѕqυιrrel
278
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Oн, σн, тσσ уσυηg fσя уσυ!
Gender:
Rank:
Flashkit~
BerichtOnderwerp: Re: It's got me wondering [ Glowpaw ]   It's got me wondering [ Glowpaw ] Icon_minitimevr 14 nov 2014 - 18:58

De kater slikte eventjes, dat zag ze ook wel. Maar realiseren dat het een vervelend verhaal moest zijn geweest? Nee, dat deed ze zich absoluut niet. "Ik was net apprentice, dus ik wou natuurlijk weten hoe het er allemaal uit zag. Dus ging ik naar het Thunderpath. Dat is heel dicht bij het Shadowclan kamp! Ik wou een Shadowclanner ons territorium uit krijgen, maar zonder succes. Hij sleurde me over zijn grens en gaf míj toen ze schuld. Toen lag ik daar, hij dacht dat ik dood was..." Nu slikte Flashkit ook. Ze had gehoord dat Shadowclan gluiperig en gemeen was, maar zo erg? "Wat gemeen!" riep ze verontwaardigd uit, oprecht meelevend met de kater. "Dus, als je net apprentice word, neem alsjeblieft een warrior of ouder iemand mee!" voegde hij er nog aan toe. Ze knikte. Dat begreep ze wel. "Valse Shadowclanners!" gromde ze. Maar toen een nieuw idee haar kopje door schoot glimlachte ze. "Ik heb een goed idee! Als ik apprentice ben, dan leer ik vechten, en dan zoek ik die Shadowclankat en dan val ik hem ook aan! Wat denk je ervan?" Oh, de naïviteit. Maar wat kon zij eraan doen? Ze vond het echt stom voor Glowpaw. "Als ik apprentice wordt, misschien wordt jij dan warrior! En dan wordt ik misschien jouw apprentice!" Wauw wauw wauw! Dat zou toch wat zijn!


It's got me wondering [ Glowpaw ] 2iw8576
:u L O V E u:
Terug naar boven Ga naar beneden
Glowstick
Member
It's got me wondering [ Glowpaw ] GR68RHg
iro!!
2092
Actief
"Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Glowstick
BerichtOnderwerp: Re: It's got me wondering [ Glowpaw ]   It's got me wondering [ Glowpaw ] Icon_minitimewo 14 jan 2015 - 16:04

Hij probeerde te luisteren, vaak genoeg had hij de neiging haar in de reden te vallen maar dat was niet de bedoeling. Hij schudde eventjes nee, en legde toen zijn poot op haar kopje. "Oh nee, je mag geen katten aanvallen, Flashkit. Je moet je niet verlagen toen hun niveau. Blijf goed, goed wint altijd." Hij glimlachte even, en moest even nadenken over haar laatste woorden die hem licht deden lachen. "Dat zou vast kunnen!" Hoewel hij hier helemaal niet zeker van was speelde hij mee, hij had eerder het gevoel dat überhaupt geen warrior zou worden.


It's okay to be a Glowstick, sometimes we have to break before we shine.It's got me wondering [ Glowpaw ] 8yZbSjz
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
It's got me wondering [ Glowpaw ]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp :: Apprentices den-
Ga naar: