Don't go (+Hawkscream)



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Don't go (+Hawkscream)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Petalcloud
Member
Don't go (+Hawkscream) DPKsfdL
Floriske
882

CAT'S PROFILE
Age: 49 manen
Gender:
Rank:
Petalcloud
BerichtOnderwerp: Don't go (+Hawkscream)   Don't go (+Hawkscream) Icon_minitimema 13 okt 2014 - 20:05

Petalcloud moest zeggen dat ze niet erg blij was met Dawnstars beslissing. Ze begreep waarom het nodig was en ze zag ook wel in dat het van alles wat ze konden doen nog het beste was, maar ze was er niet blij mee. Ze hield niet zo van gevechten en al zou ze zelf niet meedoen, toch had ze liever gehad dat de hele clan thuisbleef. En dan in het speciaal natuurlijk één kat. Meteen na de ceremonie waar de leidster het nieuws had gebracht, zocht Petalcloud hem op. "Hawkscream?" vroeg ze zodra ze hem gevonden had. "Ga je met Dawnstar mee als ze gaan aanvallen? Er moeten ook een paar warriors in het kamp blijven, zei ze..."


Don't go (+Hawkscream) 2wcr343
Crowpaw, - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonpaw
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Hawkscream
Member
Don't go (+Hawkscream) DPKsfdL
Soofje
1004
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender:
Rank:
Hawkscream
BerichtOnderwerp: Re: Don't go (+Hawkscream)   Don't go (+Hawkscream) Icon_minitimema 13 okt 2014 - 20:11

Met nog wat ongeloof keek hij naar de rossige leider die net had aangekondigd dat er een aanval plaats zou vinden op ThunderClan. Het was riskant, erg riskant. Zeker na zo'n harde Leafbare, ook al hadden alle vier de Clans hier onder geleden. De tabby schudde echter snel zijn kop. De Leader maakte de keuzes, hij niet, ze zou wel vertrouwen hebben van Wolfgaze dus moest hij er maar mee akkoord gaan. Vlak na de ceremonie kreeg hij een grijze schim in zijn blikveld en kwam Petalcloud op hem af. Bezorgd opende hij zijn ambere ogen en keek haar aan, maar zij was degene die hem bezorgd aankeek. Niets met Missingkit dus? "Ga je met Dawnstar mee als ze gaan aanvallen? Er moeten ook een paar warriors in het kamp blijven, zei ze..." De kater zijn gezicht brak uit in een warme glimlach en hij gaf de Queen een hartelijk kopje. "Ik zal wel zien wie er allemaal mee gaan, wat zouden ze hebben aan een klungelige vechter als ik?" Glimlachte hij en gaf haar een lik langs haar oor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Petalcloud
Member
Don't go (+Hawkscream) DPKsfdL
Floriske
882

CAT'S PROFILE
Age: 49 manen
Gender:
Rank:
Petalcloud
BerichtOnderwerp: Re: Don't go (+Hawkscream)   Don't go (+Hawkscream) Icon_minitimema 13 okt 2014 - 20:42

Hawkscream glimlachte zijn prachtige glimlach en gaf haar een kopje, dat ze even liefdevol beantwoordde. "Ik zal wel zien wie er allemaal mee gaan, wat zouden ze hebben aan een klungelige vechter als ik?" zei de kater. Petalcloud gaf hem een speel duwtje. Zo'n klungelige vechter was hij niet. "Dus je blijft hier?" vroeg Petalcloud toen iets serieuzer. Haar stem klonk hoopvol. Ze wilde niet dat hij mee zou vechten. Eigenlijk wilde ze dat niemand zou vechten, maar ze wist dat ze daar niets aan kon veranderen. Er waren al zo veel katten gestorven de laatste tijd, Petalcloud wilde dat alles eindelijk weer eens rustig en vredig zou worden, zoals het vroeger was geweest. Hoewel, was het vroeger veel beter geweest? Petalclouds ouders waren jong gestorven, en ook onder andere de dood van Crookedstar en later die van Dreamheart hadden een grote impact gehad op de clan. Het was nooit echt rustig. Maar nu kwam er opeens wel heel veel tegelijk en Petalcloud vond het onprettig dat Missingkit in zo'n tijd was geboren. Gelukkig begreep de kleine er nog niet veel van, tenminste, voor zover Petalcloud wist.


Don't go (+Hawkscream) 2wcr343
Crowpaw, - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonpaw
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Hawkscream
Member
Don't go (+Hawkscream) DPKsfdL
Soofje
1004
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender:
Rank:
Hawkscream
BerichtOnderwerp: Re: Don't go (+Hawkscream)   Don't go (+Hawkscream) Icon_minitimema 13 okt 2014 - 20:51

De queen vroeg hem voor de zekerheid nog een vraag, of hij bleef en hij keek Petalcloud even serieus en ernstig aan. "Als ik voor de patrouille word opgeroepen kan ik geen nee zeggen, als warrior moet ik wel voor de Clan vechten. Maar als niemand me nodig heeft, blijf ik hier in het kamp, bij jou en Missingkit. Oké?" Hij wilde zekerheid hebben dat ze nu wat gerustgestelder was en priemde zijn ambere, bijna goudgekleurde blik, in die van zijn partner.
Terug naar boven Ga naar beneden
Petalcloud
Member
Don't go (+Hawkscream) DPKsfdL
Floriske
882

CAT'S PROFILE
Age: 49 manen
Gender:
Rank:
Petalcloud
BerichtOnderwerp: Re: Don't go (+Hawkscream)   Don't go (+Hawkscream) Icon_minitimema 13 okt 2014 - 20:55

Hawkscream werd ook wat ernstiger. "Als ik voor de patrouille word opgeroepen kan ik geen nee zeggen, als warrior moet ik wel voor de Clan vechten. Maar als niemand me nodig heeft, blijf ik hier in het kamp, bij jou en Missingkit. Oké?" zei hij. Petalcloud knikte. Het was nog geen absolute verzekering, maar beter dan dit ging ze niet krijgen. "Oké", zei ze terug en ze glimlachte even. "De ceremonie was verder wel weer leuk om te zien. Ik vind het altijd zo leuk om die kittens te zien die apprentce worden. Het zal niet lang meer duren voor Missingkit daar ook staat", zei ze, om over te gaan op een wat vrolijker onderwerp.


Don't go (+Hawkscream) 2wcr343
Crowpaw, - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonpaw
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Hawkscream
Member
Don't go (+Hawkscream) DPKsfdL
Soofje
1004
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender:
Rank:
Hawkscream
BerichtOnderwerp: Re: Don't go (+Hawkscream)   Don't go (+Hawkscream) Icon_minitimevr 17 okt 2014 - 16:16

Gelukkig hoefde hij niet langer over dit vervelende onderwerp te praten en begon hij zachtjes te snorren toen hij zich voorstelde hoe Missingkit bijna klaar was om genoemd te worden in een van die ceremonies. "Hoe trots zullen we dan wel niet zijn?" Glimlachte hij warm en liet zijn achtereind op de grond zakken en drapeerde zijn gestreepte staart om zijn voorpoten. "En dan delen we eindelijk weer een den." Hij had Petal's aanwezigheid natuurlijk hevig gemist.
Terug naar boven Ga naar beneden
Petalcloud
Member
Don't go (+Hawkscream) DPKsfdL
Floriske
882

CAT'S PROFILE
Age: 49 manen
Gender:
Rank:
Petalcloud
BerichtOnderwerp: Re: Don't go (+Hawkscream)   Don't go (+Hawkscream) Icon_minitimedo 30 okt 2014 - 14:54

"Hoe trots zullen we dan wel niet zijn?" antwoordde Hawkscream. Petalcloud glimlachte. "Heel trots", miauwde ze. "En dan delen we eindelijk weer een den", zei de kater daarna. Petalclouds glimlach werd nog wat breder. "Daar zie ik naar uit", antwoordde ze spinnend. Het zou wel vreemd zijn om haar dochter niet meer bij zich te hebben. Zou Missingkit het niet koud krijgen in de apprentices den? En zou ze wel genoeg vrienden maken? Ze had geen broertjes of zusjes om mee om te gaan. Over haar trainingen maakte Petalcloud zich niet zo druk, dat kwam wel goed. Als de kleine Missing ook maar een beetje zo was als haar vader, dan zou ze een geweldige warrior worden. Het zou alleen zo raar zijn... ze zou niet meer naar haar kitten kijken wanneer die sliep, wat er altijd zo schattig uitzag, en Missing zou sowieso natuurlijk niet meer de hele dag in het kamp zijn. Ze zou haar minder zien. Petalcloud verlangde echter ook weer naar Hawkscreams warmte als hij tegen haar aan lag in hun mosnestje in de warriors den. Alleen al de gedachte aan het feit dat ze weer bij hem zou liggen bracht haar aan het snorren. "Zodra Missing apprentice is, zal ik ook weer moeten gaan jagen. Ik hoop dat ik het nog kan na die zes manen nietsdoen", miauwde Petalcloud met een lachje.


Don't go (+Hawkscream) 2wcr343
Crowpaw, - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonpaw
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Don't go (+Hawkscream)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp-
Ga naar: