Patrouille met Butterbell



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Patrouille met Butterbell

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Falconheart
Member
Patrouille met Butterbell DPKsfdL
149

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Falconheart
BerichtOnderwerp: Patrouille met Butterbell   Patrouille met Butterbell Icon_minitimezo 10 apr 2011 - 10:28

Falconheart lag te slapen. Hij had Foxfur al in geen manen meer gezien. Wel de kittens van wie hij nog steeds hield. Hij was Foxfur vergeten. Hij werd wakker van een zonnen stralen die in zijn ogen scheen. Hij opende zijn ogen. Het was al zon hoog. Hij had de avond patrouille langs de rivier. Met wie hij ging wist hij niet maar diegene wist dat wel. Hij zou hij of zij zien bij de kamp ingang bij schemering. Hij liep naar de prooistapel. Hij nam een dikke muis. Toen hij hem op had ruimde hij de restjes op. De zon scheen fel in zijn ogen. Hij trippelde het kamp uit naar het kleine bos. Zijn poten vlogen over de grond terwijl het zand wat op de grond lag op stuifde. Later rende hij weer terug naar het kamp. Hij lag voor de kamp in gang te wachten op de kat die met hem mee op patrouille zou gaan.


Patrouille met Butterbell Falconheartsig

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Patrouille met Butterbell Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Patrouille met Butterbell   Patrouille met Butterbell Icon_minitimewo 20 apr 2011 - 16:46

Butterbell had genoten van de dag. Groenblad bracht rust over de Clans en daar hield ze wel van. Hoe minder problemen, hoe meer tijd voor leuke dingen. In de ochtend had ze een korte jaag patrouille gelopen en de schemering zou een grens patrouille worden langs de rivier. Tussen deze twee in had de jonge poes zich in haar nest laten vallen en was de hele middag weg geweest in haar dromen. De zachte avond zon scheen door de bladeren en het riet van de warriors den heen. Butterbell ontwaakte uit haar slaap en rekte zich kort uit. In een soepele beweging stond ze op en schudde de stukken mos en bladeren van haar vacht. Daarna stapte ze sierlijk het licht buiten de den in. De zon scheen zacht op haar crème witte vacht, haar vlamkleurige staart zwierde achter haar aan tijdens het lopen. Toen ze de ingang bereikte zag ze een kat wachten. Het was Falconheart, een grote dappere kater uit RiverClan. De poes glimlachte vriendelijk en keek hem vrolijk met haar blauwe ogen aan. 'Hey. Ik neem aan dat ik met jouw op patrouille moet' zei ze tegen hem en maakte zich al klaar om weg te lopen.

[Butterbell. Ik ben druk, dus heb effe geen tijd om alles tegelijk te doen. Maar om je nou zo lang te laten wachten is ook niet goed.]


Patrouille met Butterbell RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Online
Falconheart
Member
Patrouille met Butterbell DPKsfdL
149

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Falconheart
BerichtOnderwerp: Re: Patrouille met Butterbell   Patrouille met Butterbell Icon_minitimeza 23 apr 2011 - 22:03

'Hey. Ik neem aan dat ik met jouw op patrouille moet' zei een stem. Falconheart keek omhoog. 'Hey, Ja ik neem aan van wel' Lachte Falconheart en stond op. 'Gaan we?' Vroeg Falconheat. De zon begon al laag aan de hemel te staan. De laatste witte wolkjes verkleurde langzaam naar de avond kleur. Hij tripelde met de poes naar de patrouille plaats. 'Hoe gaat het veder?' Vroeg Falconheart. Hij keek een beetje rond. Hij lachte even aardig naar Butterbell. 'wil je wat eten, Butterbell? Zei Falconheart.

(als ie te kort is even melden bij mij is ie 7 zinnen maa ben op mijn ipod)


Patrouille met Butterbell Falconheartsig

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyfeather
StarClan
Patrouille met Butterbell DPKsfdL
1472

CAT'S PROFILE
Age: Ageless...
Gender:
Rank:
Honeyfeather
BerichtOnderwerp: Re: Patrouille met Butterbell   Patrouille met Butterbell Icon_minitimeza 23 apr 2011 - 22:11

Hier op warrior cats is het veel te kort Falconheart


Patrouille met Butterbell UypcHQo
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
Patrouille met Butterbell XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Patrouille met Butterbell   Patrouille met Butterbell Icon_minitimema 2 mei 2011 - 22:53

Butter keek hem vriendelijk aan en wachtte terwijl de kater opstond. Ze wist dat hij ruzie had gehad met zijn voormalige partner en dat ze nu uit elkaar waren. Ergens kon ze niet begrijpen dat katten elkaar verlieten als ze kittens hadden. De wereld was vreemd soms. Ze zag dat de zon steeds verder daalde en was klaar om te gaan. Toen Falconheart haar vroeg of ze wat wilde eten schudde ze haar vlamkleurige kop. 'Nee, ik eet wel na onze patrouille' zei ze tegen hem en stapte het kamp uit. Waarschijnlijk zou hij haar op de voet volgen. De poes verwachtte geen grote problemen. Het was groenblad en dus hadden alle Clans genoeg te eten. Hoewel er de laatste tijd wel prooi gestolen werd, was dit nog niet genoeg om de Clans helemaal tegen elkaar op te zetten. Ze maakte zich zorgen over de laatste druppel die wellicht zou komen. Maar welke Clan zou zo dom zijn om het zo ver te laten komen. Het was niet nodig om van elkaar te stelen, dit was een tijd van voedselrijkheid. 'Zeg Falconheart, maak jij je ook zorgen om dat prooistelen de laatste tijd?' vroeg ze aan de kater, terwijl ze richting de rivier liep.



One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Falconheart
Member
Patrouille met Butterbell DPKsfdL
149

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Falconheart
BerichtOnderwerp: Re: Patrouille met Butterbell   Patrouille met Butterbell Icon_minitimedi 3 mei 2011 - 9:28

'Nee, ik eet wel na onze patrouille' zei Butterbell. Falconheart knikte en liep mee het kamp uit. 'Zeg Falconheart, maak jij je ook zorgen om dat prooistelen de laatste tijd?' vroeg Butterbell. Falconheart zuchte. 'Ja erg dalijk word het nog oorlog het ziet erwel zo naar uit' Zei Falconheart. Hij keek even de lucht in en bidden dat er geen oorlog kwam, daarna keek hij weer naar voor en vervolgde de route. Hij keek naar de rivier. Het water glinsterd. Hij keek naar de paar bomen waar een paar taken mee bewogen in het kleine beetje wind wat er stond.


Patrouille met Butterbell Falconheartsig

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyfeather
StarClan
Patrouille met Butterbell DPKsfdL
1472

CAT'S PROFILE
Age: Ageless...
Gender:
Rank:
Honeyfeather
BerichtOnderwerp: Re: Patrouille met Butterbell   Patrouille met Butterbell Icon_minitimezo 15 mei 2011 - 15:47

Falconheart schreef:
'Nee, ik eet wel na onze patrouille' zei Butterbell. Falconheart knikte en liep mee het kamp uit. 'Zeg Falconheart, maak jij je ook zorgen om dat prooistelen de laatste tijd?' vroeg Butterbell. Falconheart zuchte. 'Ja erg dalijk word het nog oorlog het ziet erwel zo naar uit' Zei Falconheart. Hij keek even de lucht in en bidden dat er geen oorlog kwam, daarna keek hij weer naar voor en vervolgde de route. Hij keek naar de rivier. Het water glinsterd. Hij keek naar de paar bomen waar een paar taken mee bewogen in het kleine beetje wind wat er stond.

5 Volle regels Falconheart, nog 1 keer en je krijgt procenten.

Gelieve niet reageren in het topic zelf.


Patrouille met Butterbell UypcHQo
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Patrouille met Butterbell
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries :: Steppingstones-
Ga naar: