Well didn't think it would happen.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Well didn't think it would happen.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Sid
Member
Well didn't think it would happen. DPKsfdL
Luca
263
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Sid
BerichtOnderwerp: Well didn't think it would happen.   Well didn't think it would happen. Icon_minitimevr 17 okt 2014 - 8:57

Jep, waar begin ik? Zoals jullie misschien merkte was ik de laatste tijd vrij inactief, ik moet mezelf steeds meer dwingen om te posten, terwijl ik er vroeger er enorm veel plezier in had! Dan verheugde ik me echt op het posten en nu is dat weg.. Het is niet dat ik WC niet leuk vind, integendeel! Maar ik heb zoveel hobby's, zoveel andere dingen waar ik mijn tijd aan wil besteden dat WC niet meer in het rijtje pas. Gelukkig heb ik vele van jullie wel op skype ^^ Want er zijn hier geweldige mensen <3

Heeeeeel erg sorry voor de topics die ik nog heb, ik heb er plezier in gehad, bedankt!

Ik denk dat ik soms nog wel post, maar dit zou dan alleen in het weekend zijn en dan voornamelijk met Sid, aangezien ik het meeste plezier heb met hem! Voor de mensen die nog een topic met mij hebben met een van mijn andere accounts, moet ik vragen deze te sluiten. Ik ga er niet meer op reageren sorry.

Liefs Luca


I am trying to
Well didn't think it would happen. Amcm07
Be great at something.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardkit.
Member
Well didn't think it would happen. DPKsfdL
Lore tha Coffee freak
12
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Counting the dark days since the our mother died. (5 Moons)
Gender:
Rank:
Leopardkit.
BerichtOnderwerp: Re: Well didn't think it would happen.   Well didn't think it would happen. Icon_minitimevr 17 okt 2014 - 16:25

Jammer Luca.... Je bent een zeer tof persoontje, en ga je aanwezigheid missen hietr op wc. xd
Hopelijk zie ik je nog vaker hier! Het ga je goed meid. Smile

M'n Cure buddy XD


Well didn't think it would happen. 2aenf9w
Terug naar boven Ga naar beneden
Highfive
Member
Well didn't think it would happen. DPKsfdL
faye (IRO)
395

CAT'S PROFILE
Age: 29 moons
Gender:
Rank:
Highfive
BerichtOnderwerp: Re: Well didn't think it would happen.   Well didn't think it would happen. Icon_minitimevr 17 okt 2014 - 16:28

Aaah : ( Ik ken je niet Luca, maar je lijkt me super aardig dus is het erg jammer dat ik je niet vaker zal zien op Warrior cats. Hopelijk heb je veel plezier gehad bij ons, ik wens je veel succes irl!


Well didn't think it would happen. EkvToWc
art!!:
Terug naar boven Ga naar beneden
Applenose
Member
Well didn't think it would happen. DPKsfdL
Cynthia
256
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Applenose
BerichtOnderwerp: Re: Well didn't think it would happen.   Well didn't think it would happen. Icon_minitimevr 17 okt 2014 - 16:47

Jammer Luca, dat je weggaat/wat minder op wc gaat zitten... Ik vond het heel leuk om met je te posten! (Beetlepaw x Lightningpaw en Blackgaze x Leopardpaw en Applenose x Blackgaze Wink) Veel plezier met je andere hobby's en ik hoop je nog een keer te tegen te komen op wc!

x Cynthia.


Well didn't think it would happen. Applenose






Mijn Accounts  I love you:

Leopardpaw-Applenose-Lightningpaw'


Laatst aangepast door Applenose op vr 17 okt 2014 - 16:49; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilypaw*
Member
Well didn't think it would happen. DPKsfdL
Bunny
130
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Lilypaw*
BerichtOnderwerp: Re: Well didn't think it would happen.   Well didn't think it would happen. Icon_minitimevr 17 okt 2014 - 16:48

Jammer dat je weggaat, maar jammer genoeg blijven leuke dingen nooit voor eeuwig, nietwaar? Ach, ik wens je nog veel succes toe in de rest van je leven, en misschien zien we je nog eens langskomen ofzo c:


Well didn't think it would happen. Lilypaw_os
Terug naar boven Ga naar beneden
Dogdance
Member
Well didn't think it would happen. DPKsfdL
Babs
1452

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender:
Rank:
Dogdance
BerichtOnderwerp: Re: Well didn't think it would happen.   Well didn't think it would happen. Icon_minitimevr 17 okt 2014 - 17:16

Jammer dat je weggaat Luca :c Het ga je goed though en het was leuk om je hier te hebben! C: Ik hoop je hier nog wel soms eens te zien, gewoon voor een gezellig praatje OOC ;D

Veel succes met je leven buiten WC om <3

x Babs


We are siamese if you please <3
Well didn't think it would happen. SignatureDogdance-1
StampsC::
Awesome<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Heathercloud
Member
Well didn't think it would happen. OWCmOfd
Bo~
530
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Heathercloud
BerichtOnderwerp: Re: Well didn't think it would happen.   Well didn't think it would happen. Icon_minitimevr 17 okt 2014 - 17:25

Jammer dat je gaat voordat ik je beter heb kunnen leren kennen :C

Veel geluk met je leven :C

~Bo


Well didn't think it would happen. Kin5Nfi
Terug naar boven Ga naar beneden
Bunnypaw
Member
Well didn't think it would happen. DPKsfdL
Jeltje
129
Actief
We zijn er weer!

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Bunnypaw
BerichtOnderwerp: Re: Well didn't think it would happen.   Well didn't think it would happen. Icon_minitimedo 23 okt 2014 - 20:32

Luca noooo ;^; 
Ik wist natuurlijk al dat je wegging maar ik wil het echt niet ;;
Ik hoop zo dat we het topicje van Raven x River nog kunnen afronden (ik ga nu posten dat beloof ik xD).
En ily want je bent awesome en lief en cool :3
T ga je goed, Luca <3


Well didn't think it would happen. 1zy816q

.:Bunnypaw:.:
Well didn't think it would happen. GYQUp2
 

Bunnypaw-Ravenfeather-JeiaClouddust
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Well didn't think it would happen.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Absence-
Ga naar: