Close to me



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Close to me

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Mary
Member
Close to me DPKsfdL
392
Actief
Mary
BerichtOnderwerp: Close to me   Close to me Icon_minitimevr 17 okt 2014 - 17:36

Langzaam opende de zwarte rogue haar ogen. Haar spieren voelde stijf, van een lange tijd in dezelfde positie te hebben gelegen. Nu pas had ze door dat ze tegen iemand aan lag. Met haar poten om diegene heen. als verstrengeld naast elkaar. Wait... What? Eerst wou de poes afstand nemen, maar toen realiseerde ze zich wie het was. Demon. Plots herinnerde Mary zich weer hoe ze een ruzie hadden, en nu weer samen waren.  Onwillekeurig grijnsde ze. Ze had iemand? Dit zou ze verschrikkelijk moeten vinden, ze zou hem moeten vermoorden.  Nee. Al gaf ze het zelf niet graag toe, ze voelde wat voor de kater. In plaats van weg te krabbelen, bleef ze stil liggen. Ze zou wachten tot hij wakker zou worden. Ze genoot van zijn aanwezigheid, van zijn lichaamswarmte. Bah. Oh, wat walgde ze van zichzelf. Wat hield ze van hem. De kattin had de hele nacht zonder bescherming gelegen, maar wonder boven wonder leefde ze nog. De geur van dood was overheersend, en Mary draaide langzaam haar kop naar de geur. Het lijk van de hond die hen had aangevallen. Hij was nu aan het rotten in het morgenlicht. Wat een prachtig beeld. Mary draaide zich weer naar haar partner, en likte zijn wond op zijn hoofd. Toen fluisterde ze in zijn oor; "Wakker worden idioot," Nu was het wel mooi geweest.
Eerste post Demon
Terug naar boven Ga naar beneden
Demon
Member
Close to me DPKsfdL
383
Actief
Demon
BerichtOnderwerp: Re: Close to me   Close to me Icon_minitimeza 18 okt 2014 - 15:12

Half niezend en half hoestend werd de enorme tabby wakker Zijn bek zat vol met vacht, had hij Mary opgegeten? Voordat hij zijn ogen kon open bekroop dat gevoel hem, bah. Snel opende hij zijn ogen, terwijl hij met zijn poot haar vacht van zijn ruwe tong af haalde. "Wakker worden idioot," Fluisterde de poes in zijn oor, nu pas merkte hij dat ze nog leefde. "Alle dode honden nog aan toe, ik dacht dat ik je had opgegeten." Proestte hij toen een beetje vacht in zijn keel kietelde, tevergeefs probeerde hij het uit zijn keel te halen. Door zijn bek open te houden waaide de vieze lucht van de rottende dode hond zijn bek in, en flink hoestend probeerde hij die geur weg te krijgen. "Waarom ben je niet zo'n naaktkat ofzo," mompelde de kater plagerig, hij probeerde haar een zachte oorvijg te geven, maar hij viel hoestend omver en belandde op zijn rug, waar hij bleef liggen alsof hij dood was.



Close to me Ojj920
||Demon||Sunset||Brokenwing|| Venice || Wolfkiller ||
Close to me RCT9lClose to me Ew9Q7Close to me 9s9CzClose to me WOp58
Voice:

IK BEN GESTOPT
Terug naar boven Ga naar beneden
Mary
Member
Close to me DPKsfdL
392
Actief
Mary
BerichtOnderwerp: Re: Close to me   Close to me Icon_minitimeza 18 okt 2014 - 15:23

"Alle dode honden nog aan toe, ik dacht dat ik je had opgegeten." Mary keek hem even aan, en lachte toen Demon moest hoesten. Blijkbaar zat er aardig wat zwarte vacht in zijn keel. "Waarom ben je niet zo'n naaktkat ofzo," Mompelde hij, En de kattin grijnsde. "Als die kittypets? Nee danku!" Riep ze pesterig, en stapte op hem af. "Zou je dat liever hebben, dan?" Katten zonder vacht vond ze er eng uit zien, bijna zoals two-legs. De tabby was inmiddels omgevallen, en gaf geen kik meer. Nieuwsgierig trippelde de rogue naar hem toe, en porde hem een paar keer. "Yo sloome, laat een dame niet wachten!" Ze bleef prikken, al had ze niet het idee dat het zou werken. Uiteindelijk zakte Mary dichtbij de grond, en gaf hem een liefdevolle lik over zijn kop. "Ga eens ontbijt voor me vangen?" Fluisterde ze met een honingzoet stemmetje, In de hoop dat Demon zou opstaan. Ze had honger.
Terug naar boven Ga naar beneden
Demon
Member
Close to me DPKsfdL
383
Actief
Demon
BerichtOnderwerp: Re: Close to me   Close to me Icon_minitimeza 18 okt 2014 - 18:48




CLOSE TO ME



"Yo sloome, laat een dame niet wachten!" De zwarte poot van Mary prikte onophoudelijk in zijn lichaam, en lachend sloeg hij haar zachtjes tegen haar nek. Even verdronk hij in haar rode ogen, maar toen ze op de grond zakte draaide hij zich naar haar toe, en keek haar liefdevol aan. Toen de zwarte poes een lik over zijn kop gaf, gaf hij een lik terug over haar neus. Toen ze met een zoet stemmetje begon te klagen dat hij haar eten moest brengen, greep hij haar vast en rolde een stukje met haar vast. Ze eindigden met rollen toen hij met zijn rug op de grond lag en Mary vast hield met zijn rechterpoot. Haar gezicht duwde ze in zijn dikke borstvacht en plagerig beet hij in haar oor. "Ik heb al eten," fluisterde hij plagerig in haar oor, en hij aaide haar over haar hoofd. De enorme kater was zo ontzettend blij en verbaasd dat Mary ook iets om haar gaf hoe erg ze Bloodclan ook haat. Ze had hem boos meegesleept en tegen hem geschreeuwd met moordlust in haar ogen. Hij had haar gered toen ze bijna een zilver twolegding had opgegeten, en de avond ervoor van een enorme hond. "Je bent prachtig." Fluisterde hij zoet in haar oor, zo zacht dat je echt moeite moest doen om het te horen. Een lachje verscheen op zijn gezicht, en hij drukte haar nog steviger tegen zich aan. Hij likte een paar keer over haar hoofd, waarna hij haar kin optilde zodat ze hem recht aankeek. Hij likte over haar neus, en lachte. "Klef gedoe dit he?" Met een nog grotere grijns rolde hij haar op haar rug en duwde zijn neus tegen de hare aan. "I love you." Even sloot hij zijn ogen en genoot van het moment dat zijn neus en haar neus tegen elkaar aan gedrukt waren. Hij opende zijn groene ogen, en verdronk weer in haar bloedrode ogen. Moest hij een bijnaam voor haar bedenken? Zoals veel katers doen? Mimi? Mar? Bloody? Bloo? Ma? Neh, Mimi leek hem perfect. "Ik doop je om als Mimi." Lachte hij plagerig, en hij haalde zijn neus van de hare af. "Dus jij wilt wat te vreten?" Hij sprong op en rolde van haar af, ze zou vast wel geplet zijn door zijn enorme grootte en gewicht; Arme Mary. Met vlugge maar grote stappen wandelde hij op de dode hond af, en stak zijn klauw in zijn borstkast. Een moment later vloog het hart van het beest tegen de zwarte poes aan, en de kater grijnsde. "je voorgerecht," lachte hij, voordat hij zich naar zijn overvolle zwarte halsband dook. Handig wurmde hij zijn hoofd door het ding en het verdween weet in zijn vacht. Na Mary de rug toe te hebben gedraaid stormde hij de straat op en week uit voor een monster die op hem af scheurde. Nét dook hij naar voren, en water spatte over hem heen. Blazend draaide hij zich om, en zijn ogen staarden groot naar het beest wat weg scheurde. Hij draaide zich weer naar de twolegnesten en zocht naar het nest waar hij een paar weken nog zo'n grote vogel uit de tuin had geplukt. Toen hij de goede schutting had gevonden, zakte hij door zijn achterpoten en vloog erover heen. Met het scherpe, lange twolegding achterop zijn zwarte halsband hakte hij het gaas door, en plukte zo'n verig beest uit zijn hok. Hij draaide gemakkelijk zijn nek om, en sprintte weer naar Mary. Het nog kloppende hart van de kip lanceerde hij ook tegen Mary aan. Vervolgens sloeg hij de kip tegen de poes aan, en bevrijdde zichzelf uit zijn halsband. Toen hij zich omdraaide schopte hij het ding in de bosjes, en begon de veren uit de dode prooi te plukken.


Words: 630 ||Tag: Mary || Note:WRAAAAHRG ik had een post van 1000 woorden, verwijderd ;_;-  




Close to me Ojj920
||Demon||Sunset||Brokenwing|| Venice || Wolfkiller ||
Close to me RCT9lClose to me Ew9Q7Close to me 9s9CzClose to me WOp58
Voice:

IK BEN GESTOPT
Terug naar boven Ga naar beneden
Mary
Member
Close to me DPKsfdL
392
Actief
Mary
BerichtOnderwerp: Re: Close to me   Close to me Icon_minitimedi 21 okt 2014 - 13:47

De kater begon in haar oor te bijten, plagerig. "Ik heb al eten," Fluisterde hij. "Laat dat!" Siste Mary, en wierp hem een blik toe. Als hun relatie zo bleef, vond ze het prima. Zolang het maar geen happy-go-lucky liefde was. Plagen, vechten, moorden. Zo zou het worden. Maar stiekem zielsveel van elkaar houden. "Je bent prachtig." Fluisterde Demon. Wat? Dat was de eerste keer dat iemand dat tegen haar zei. De rogue voelde zich warm worden, niet gewend aan complimentjes. De tabby drukte haar tegen hem aan, en likte haar. "Ik zei toch; Laat dat!" Haar toon was niet meer boos. Desondanks legde ze haar zwarte kopje op zijn borstkas, om naar zijn kloppende hart te luisteren. Mary sloot haar ogen. Ze kon zo voor altijd blijven liggen. "I love you." Ze voelde zijn neus tegen de hare, wat een veilig en fijn gevoel gaf. Toen de poes haar ogen weer open deed, Keek ze recht in de groene ogen van Demon. Wat een mooie ogen. Voor het eerst wou ze geen ogen uitkrassen, deze waren te mooi. "Ik doop je om als Mimi." Mary bewoog haar ogen. Mimi? Oke dan, omdat hij het was. Maar nu moest hij ook een bijnaam. Dit liet ze niet op zich zitten. "Dus jij wilt wat te vreten?" Even werd ze geplet, en lucht ontsnapte uit haar keel. Ze kuchte even. Wat zou zijn naam worden? Monstertje? Stripe? Demo? Nee. "je voorgerecht," Een honden hart rolde naar haar toe. Demon lachte, en ze lachte terug. "Bedankt, Deedee." Ja, dat zou zijn naam worden. Deedee.Ze begon te eten van het hart, en negeerde haar vriendje die in een heftig gevecht was verwikkeld met een kip. Verschillende dingen werden naar haar gegooid, maar ze ontweek ze allemaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Demon
Member
Close to me DPKsfdL
383
Actief
Demon
BerichtOnderwerp: Re: Close to me   Close to me Icon_minitimewo 22 okt 2014 - 18:17

"Deedee?" Met een scheve grijns op zijn kop gedrukt wendde hij zich naar Mary, die druk bezig was met het hart. Hoezo at ze het hart? "Dat was een grapje gekkie. Hier, die kip." Hij mepte de kip naar haar toe, maar zorgde er even voor dat ze er niet bij kon. "Wat zeg je dan tegen 'Deedee?' "  Grapte hij, waarna hij de kip bereikbaar maakte. "Alstublieft, Queen Mimi." Een enorme grijns vormde zich op zijn gezicht en hij gaf haar een lief kopje, waarna hij zijn klauw op haar kop zette en haar aankeek. "Klein kittentje ben je." Plaagde hij, en hij schudde haar hoofd heen en weer waarna hij met een grote lach op zijn gezicht naar de hond toe liep waar hij even goed naar keek. Welke wonden hij had toegebracht en hoe diep. Die onthield hij altijd voor andere gevechten met honden of katten.

Flutje, Sorry!



Close to me Ojj920
||Demon||Sunset||Brokenwing|| Venice || Wolfkiller ||
Close to me RCT9lClose to me Ew9Q7Close to me 9s9CzClose to me WOp58
Voice:

IK BEN GESTOPT
Terug naar boven Ga naar beneden
Mary
Member
Close to me DPKsfdL
392
Actief
Mary
BerichtOnderwerp: Re: Close to me   Close to me Icon_minitimedo 23 okt 2014 - 20:26

"Deedee?""Mimi?" Reageerde ze terug. Zijn nickname was net zo raar als de hare. "Dat was een grapje gekkie. Hier, die kip." Er werd een beest naar haar toe geschoven. Hm. Hart was niet verkeerd, en zonde om weg te gooien. Desondanks rolde ze het half opgegeten hart weg, en begon aan de kip. Mary keek snel even naar Demon, moest hij niet eten? "Wat zeg je dan tegen 'Deedee?' " De rogue keek hem sarcastisch aan."Alstublieft, Queen Mimi." Queen? Whatever. Ze kreeg een kopje, wat ze met gesnor beantwoordde."Klein kittentje ben je." Demon hield duidelijk van plagen, maar gelukkig was ze daartegen bestand. Toen de tabby afdwaalde naar de hond, begonnen de gedachten te stromen. Ze waren in een relatie, en wat nu? Wat werd er van haar verwacht? Wat zou de bloodclan vinden? Hell, wat maakte haar de bloodclan uit? En... Kittens? Nee. Nope, nada, not gonna happen. Ze had een hekel aan kittens, Demon ook. Ze hadden elkaar ontmoet door een kitten, niet? Hoe ironisch. Nadat Mary de kip op had, krabbelde ze overeind. Ze trippelde naar haar vriend toe, en beet speels in zijn nek. "Hey babe," Ze leunde tegen hem aan, gewoon om hem te irriteren. "Wat vind jij van..." Ze bedoelde er niks mee, ze was gewoon nieuwsgierig. Zou ze dit wel vragen? Oh hell, wat deed ze nu? Ze kuchte ongemakkelijk. "Deedee, ik bedoel er niks mee, maar wat vind je van kits?" De kattin kneep haar ogen dicht, eigelijk hoefde ze het antwoord niet te weten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Demon
Member
Close to me DPKsfdL
383
Actief
Demon
BerichtOnderwerp: Re: Close to me   Close to me Icon_minitimema 27 okt 2014 - 19:29

"Kits?" Hij versteende. Hij hield van kittens, maar ze konden ook enorm vervelend zijn. Claw had net kittens, als Mary het echt zou willen zou hij hem om raad vragen. "Om allemaal op te vreten zeker." Plaagde hij, waarna hij zijn hoofd op tegen de zwarte poes aan legde. "Mary, Queen of the dead kittens. You remember?" Dat was met dat irritante kittentje, toen ze elkaar voor het eerst ontmoetten. "Well, i like kits." Gaf hij toe, en gaf haar een lik over haar kop. "Als jij dat graag wilt.." De enorme tabby gaf haar een kopje en plofte toen neer, waarna hij haar tegen zich aan trok. "Ik heb al een klein kittentje," Greens hij, en tikte met zijn poos tegen haar neus aan.



Close to me Ojj920
||Demon||Sunset||Brokenwing|| Venice || Wolfkiller ||
Close to me RCT9lClose to me Ew9Q7Close to me 9s9CzClose to me WOp58
Voice:

IK BEN GESTOPT
Terug naar boven Ga naar beneden
Mary
Member
Close to me DPKsfdL
392
Actief
Mary
BerichtOnderwerp: Re: Close to me   Close to me Icon_minitimema 27 okt 2014 - 20:03

I has made a thing:
"Kits?" Ze voelde jaar partner naast haar verstijven. "Om allemaal op te vreten zeker." Grapte de kater, al keek Mary een beetje geïrriteerd. "Mary, Queen of the dead kittens. You remember?" "Yes, I still am," Antwoordde ze terug. Ze had er nou eenmaal veel gedood. Heel veel. "Well, i like kits." Vol ongeloof keek de rogue hem aan. Really? Was hij geen grapje aan het maken? "Als jij dat graag wilt.." De enorme kater gaf haar een kopje, maar zij staarde enkel glazig voor dr uit. "Ik heb al een klein kittentje," Grijnsde de bloodclanner, waarop Mary met haar ogen rolde. "You're the immature one, you know." Ze gaf hem een speelse duw.
Terug naar boven Ga naar beneden
Demon
Member
Close to me DPKsfdL
383
Actief
Demon
BerichtOnderwerp: Re: Close to me   Close to me Icon_minitimewo 29 okt 2014 - 22:35

"Maar zou je kittens willen dan?" Hij klom overeind en wikkelde zijn lange tabby staart om haar heen. Kittens... Zelf had hij er nooit aan gedacht. Hij zuchtte, gewoon afwachten wat z'n Mimi wilde. Toen ze hem een duw gaf viel hij om, maar duwde terug. Waarna hij haar op de grond drukte en een grote glimlach op zijn gezicht ontstond. "Je eigen kittens eet je vast niet op." grinnikte hij, waarna de enorme kater zich op zijn zij liet vallen en haar strak aankeek met zijn groene ogen.

Omg Awesome! <3
Sorry voor kort..



Close to me Ojj920
||Demon||Sunset||Brokenwing|| Venice || Wolfkiller ||
Close to me RCT9lClose to me Ew9Q7Close to me 9s9CzClose to me WOp58
Voice:

IK BEN GESTOPT
Terug naar boven Ga naar beneden
Mary
Member
Close to me DPKsfdL
392
Actief
Mary
BerichtOnderwerp: Re: Close to me   Close to me Icon_minitimevr 31 okt 2014 - 19:37

"Maar zou je kittens willen dan?" De kater was weer terug naar het onderwerp gegaan. Even zuchtte Mary, en haalde toen haar schouders op. "Om eerlijk te zijn weet ik het echt niet." Waarom had ze ooit dit onderwerp opgebracht? Oh, stom stom stom! "Je eigen kittens eet je vast niet op." De rogue rolde met haar ogen. Deedee... "Het was zomaar een vraag." Stelde ze vast, in de hoop het af te kunnen sluiten
Terug naar boven Ga naar beneden
Demon
Member
Close to me DPKsfdL
383
Actief
Demon
BerichtOnderwerp: Re: Close to me   Close to me Icon_minitimeza 1 nov 2014 - 11:47

De zwarte poes rolde met haar ogen, en de enorme tabby deed haar exact na “Het was zomaar een vraag.” Sprak de poes, waarna de kater greens en zijn staart om de poes heen wikkelde. "Nou het spijt me dan maar, Mimi.” Het lachje op zijn gezicht werd nog veel groter toen hij haar een kopje gaf met zijn grote kop en haar daarbij omver duwde. “Kitteey!” Plaagde hij, waarna de kater haar een plagerige lik over haar neus gaf en zich naast haar neer gooide en haar strak aanstaarde. “Kom ’s hier klein kittentje, naahhww!” Lachend legde hij zijn poot op haar kop, en grinnikte.



Close to me Ojj920
||Demon||Sunset||Brokenwing|| Venice || Wolfkiller ||
Close to me RCT9lClose to me Ew9Q7Close to me 9s9CzClose to me WOp58
Voice:

IK BEN GESTOPT
Terug naar boven Ga naar beneden
Mary
Member
Close to me DPKsfdL
392
Actief
Mary
BerichtOnderwerp: Re: Close to me   Close to me Icon_minitimeza 1 nov 2014 - 18:27

"Nou het spijt me dan maar, Mimi.” Sprak hij, terwijl hij z'n staart om haar heen wikkelde. Demon gaf haar een kopje, maar Mary viel gelijk om. “Kitteey!” "Deedee, ik waarschuw je..." Dreigde ze. Maar de kater hield niet op. Hij likte haar, duwde haar. “Kom ’s hier klein kittentje, naahhww!” Met een poot op haar voorhoofd. "Demon!" Woest trapte Mary, waar ze raken kon. Nu was het uit. De kater zou luisteren. Ze wurmde zich weg, en gaf hem een tik tegen het hoofd met haar poot. Hier kreeg ze uiteindelijk spijt van, en likte hem toen lief tegen zijn wond. "Een beetje rustiger Deedee, anders zal je nooit een goede vader worden~" Plaagde ze. Ze ging liggen, met haar kop tegen hem aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Demon
Member
Close to me DPKsfdL
383
Actief
Demon
BerichtOnderwerp: Re: Close to me   Close to me Icon_minitimezo 2 nov 2014 - 15:11

Geschrokken deinsde de enorme kater naar achteren, maar rolde weer op de grond. "Sorry!" Hij bedekte zijn gezicht met zijn enorme poten, en voelde een tik op zijn hoofd, en een pijnscheut schoot door zijn wond heen, waardoor een klein grommetje zijn keel verliet. Maar de tong van de zwarte poes raspte over de wond heen, en de kater haalde zijn poten voorzichtig van zijn gezicht af, en keek naar de poes die naast hem neer plofte. "Een beetje rustiger Deedee, anders zal je nooit een goede vader worden~" Grapte de poes, de tabby grinnikte, en gaf een lik over haar kop. "Het spijt me, Mimi" Waarna hij naar de lucht keek. Zou de Bloodclan hem niet missen? Hij was er nu al de hele nacht niet geweest, en daar zou hij een hele goede reden voor moeten hebben. "Shit." Siste hij zacht, waarna hij snel overeind kwam, en zijn poot op zijn grote wond op zijn hoofd legde. "Ik moet terug naar het kamp, wat zullen ze wel niet van me denken? Ik ben al veel te lang weg!" Opeens kreeg hij een idee, en stormde op de dode hond af, waarna hij zich in het half verrotte bloed rolde, en met een klein kreetje zijn hoofdwond een beetje open krabde zodat die begon te bloeden. Hij liep naar zijn halsband, die hij handig om wurmde, en hij smeerde wat bloed op het zilveren twolegding achterop zijn halsband. "Oke, ik ben gewoon vannacht buiten westen geweest door een hond, goed excuus." Grinnikte de kater, waarna hij naar Mary stapte en haar een lik over haar neus gaf. "Het spijt me Mimi, maar ik moet er echt vandoor, ik kom morgen wel langs, als Litíll mij niet opsluit in zijn schuur." Hij stapte weg, en zwaaide met zijn staart gedag, waarna hij naar het kamp strompelde alsof hij ernstig gewond was.

Deedee is topic uit!



Close to me Ojj920
||Demon||Sunset||Brokenwing|| Venice || Wolfkiller ||
Close to me RCT9lClose to me Ew9Q7Close to me 9s9CzClose to me WOp58
Voice:

IK BEN GESTOPT
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Close to me
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: