Please... what are you doing?



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Please... what are you doing?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Dauntrose
StarClan
Please... what are you doing? TOPmIzg
Beertje
1076
Actief
Your kisses
are written in my
mind

♥️

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dauntrose
BerichtOnderwerp: Please... what are you doing?   Please... what are you doing? Icon_minitimevr 17 okt 2014 - 17:36


Dauntpaw rekte haar kaken open in een enorme geeuw. Ze had geen zin in het patrouilleren, maar het was haar opgedragen. En nu ze zo dicht bij het warriorschap zat wilde ze niet te min doen. Haar oortjes gingen rechtovereind staan toen ze geritsel hoorde aan de andere kant van de grens.


Barkpaw + SPT


♥️
Please... what are you doing? YRjV45s
Terug naar boven Ga naar beneden
Barksound
Member
Please... what are you doing? JSBCQyy
Yanthe
695
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 62 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Barksound
BerichtOnderwerp: Re: Please... what are you doing?   Please... what are you doing? Icon_minitimeza 22 nov 2014 - 10:40

De zwarte apprentice had zijn prooi uit z'n kaken laten vallen toen de geur van Shadowclan begon te overheersen. Zelfs de geur van de muis leek eronder te vervagen. Een kort moment haalde hij zijn neus op, maar al snel schoten zijn oortjes nieuwsgierig naar voren toen hij een jonge poes spotte aan de andere kant. Zelf bleef hij staan waar hij stond, aan zijn kant van de grens. De laatste keer dat hi zich over een grens begaf, had hij stevig onder z'n poten gekregen.

OOC: School neemt de laatste tijd m'n vrije tijd in beslag. c:


:..:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dauntrose
StarClan
Please... what are you doing? TOPmIzg
Beertje
1076
Actief
Your kisses
are written in my
mind

♥️

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dauntrose
BerichtOnderwerp: Re: Please... what are you doing?   Please... what are you doing? Icon_minitimeza 22 nov 2014 - 16:34


Een zwart katje stond aan de overkant. Ze trok haar lippen op zodat haar tanden zichtbaar werden. "En wat doe je hier?" Haar blauwe ogen namen de Windclanner volledig op. Hij stelde niets voor, maar straalde iets vreemd uit. Ze moest op haar hoede zijn.


♥️
Please... what are you doing? YRjV45s
Terug naar boven Ga naar beneden
Barksound
Member
Please... what are you doing? JSBCQyy
Yanthe
695
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 62 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Barksound
BerichtOnderwerp: Re: Please... what are you doing?   Please... what are you doing? Icon_minitimevr 5 dec 2014 - 16:42

Barkpaw wenkte even met zijn oortjes bij wat het poesje zei. Wat doet hij hier? Even haalde hij zijn schouder op. "Ik kan net het zelfde aan jouw vragen. Ik sta namelijk netjes aan mijn kant van de grens." merkte hij droogjes op en zette zich neer waar hij zat. Niets hield hem natuurlijk tegen om de grens over te stappen. De poes was amper een paar moons ouder als hem, want niets wilde zeggen natuurlijk. Bark had de beste mentor die je je maar kon voorstellen. En de laatste tijd was hij al flink vooruit gegaan.


:..:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dauntrose
StarClan
Please... what are you doing? TOPmIzg
Beertje
1076
Actief
Your kisses
are written in my
mind

♥️

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dauntrose
BerichtOnderwerp: Re: Please... what are you doing?   Please... what are you doing? Icon_minitimeza 6 dec 2014 - 16:47


"Ik kan net het zelfde aan jouw vragen. Ik sta namelijk netjes aan mijn kant van de grens." Ze knikte en liet haar lippen terug hangen. Ze ging zitten en sloeg haar staart rond haar poten. "Ik kom de grens patrouilleren... Jij?", vroeg ze opnieuw. Nog steeds op haar hoede, maar neutraler.


♥️
Please... what are you doing? YRjV45s
Terug naar boven Ga naar beneden
Barksound
Member
Please... what are you doing? JSBCQyy
Yanthe
695
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 62 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Barksound
BerichtOnderwerp: Re: Please... what are you doing?   Please... what are you doing? Icon_minitimewo 17 dec 2014 - 15:46

"Ik kom de grens patrouilleren... Jij?" De apprentice grijnsde even en legde zijn poot op zijn net gevangen prooi. "Jagen, moest je het nog niet door hebben. " Shadowclan werd dan wel gevreest door de meeste katten uit zijn clan, maar toch was Barkpaw niet bepaald geïntimideerd door deze poes.


:..:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dauntrose
StarClan
Please... what are you doing? TOPmIzg
Beertje
1076
Actief
Your kisses
are written in my
mind

♥️

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dauntrose
BerichtOnderwerp: Re: Please... what are you doing?   Please... what are you doing? Icon_minitimewo 17 dec 2014 - 17:14


"Jagen, moest je het nog niet door hebben." Ze keek naar het konijn waar zijn poot op lag. Ze knikte en ontspande een beetje. "Wat moet jij allemaal doen als apprentice?"


♥️
Please... what are you doing? YRjV45s
Terug naar boven Ga naar beneden
Barksound
Member
Please... what are you doing? JSBCQyy
Yanthe
695
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 62 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Barksound
BerichtOnderwerp: Re: Please... what are you doing?   Please... what are you doing? Icon_minitimezo 28 dec 2014 - 16:02

"Wat moet jij allemaal doen als apprentice?" Even wenkte de apprentice met zijn oortje. wat hij moest doen als apprentice? Deden alle apprentices niet gewoon hetzelfde. "Niet veel meer als eender welke apprentice in alle clans." mompelde hij bijna sarcastisch en zette zich ter plekke neer.


:..:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dauntrose
StarClan
Please... what are you doing? TOPmIzg
Beertje
1076
Actief
Your kisses
are written in my
mind

♥️

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dauntrose
BerichtOnderwerp: Re: Please... what are you doing?   Please... what are you doing? Icon_minitimema 29 dec 2014 - 17:44


De kater was irritant. "Niet veel meer als eender welke apprentice in alle clans." Nu nog irritanter. Kon hij niet gewoon zeggen dat hij moest vechten dat soort zaken of wat het ook mocht zijn in de WindClan. Ze stond op. "Als jij geen deftig gesprek wilt... mij goed."


♥️
Please... what are you doing? YRjV45s
Terug naar boven Ga naar beneden
Barksound
Member
Please... what are you doing? JSBCQyy
Yanthe
695
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 62 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Barksound
BerichtOnderwerp: Re: Please... what are you doing?   Please... what are you doing? Icon_minitimewo 11 feb 2015 - 11:17

Bark's oortjes schoten naar voren toen de poes plots terug recht stond. "Als jij geen deftig gesprek wilt... mij goed." Zijn oortjes zakten lichtjes naar achteren, bij het feit dat ze hem alleen zou achterlaten. Het viel hem op dat vele vrienden hem de laatste tijd in de steek lieten of hem gewoon niet meer aanspraken. Kwam dat doordat hij had gefaald in het gevecht tussen Windclan en Thunderclan? Of gewoon omdat hij geen poging had gewaagd om Sushi tegen te houden toen deze zijn leader aanviel? "Ik kan gewone gesprekken voeren," ging hij direct in de tegenaanval en trok zichzelf snel recht, waarna hij half voor haar ging staan, om haar weg te blokkeren.


:..:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dauntrose
StarClan
Please... what are you doing? TOPmIzg
Beertje
1076
Actief
Your kisses
are written in my
mind

♥️

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dauntrose
BerichtOnderwerp: Re: Please... what are you doing?   Please... what are you doing? Icon_minitimewo 11 feb 2015 - 14:32


"Ik kan gewone gesprekken voeren," Daunt legde haar oren plat. "Oh", mompelde ze. Ze draaide zich weer om. "Dus, wil je antwoorden?"

... Daunt is hier nog even -paw ^^


♥️
Please... what are you doing? YRjV45s
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Please... what are you doing?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries-
Ga naar: