Some things just happen



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Some things just happen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Cinderfell
StarClan
Some things just happen DPKsfdL
Amy But cal me AA
1106

CAT'S PROFILE
Age: My heart is stopping beating,i live in StarClan
Gender:
Rank:
Cinderfell
BerichtOnderwerp: Some things just happen   Some things just happen Icon_minitimevr 17 okt 2014 - 19:16

Helaas ga ik het nu doen nadat ik na twijfelen het besloten hebt,ik ga stoppen met WC.

Het is al ruim één jaar geleden toen ik hier voor het eerst kwam,met veel inspiratie,ideeën en veel meer! Ik heb in mijn tijd hier nieuwe mensen leren kennen en vrienden gemaakt,en ik ga het natuurlijk allemaal missen! Maar ik vind geen inspiratie meer om te posten en zelfs mijn hoofdaccounts worden inactief. Ik kom nog af en toe langs om dingen af te maken,zoals de dood van Cinder & ik kom af en toe wel eens langs in het AOT,maar buiten dat zul je me hier niet echt tegen komen.

Zelf merk ik ook dat ik altijd stilval met topics,hoe leuk ze ook zijn! En tja aan alles komt ook een einde,en aan sommige helaas snel.
Het spijt me voor diegene waar ik iets mee gepland hebt,dat zal niet door gaan. Hoe ik met de kittensearch ga doen weet ik nog niet maar daar bedenk ik nog wat op.

Ik wil zowiezo Bunny bedanken voor de tijd en tussen alles wat met Dying en Cinder gebeurd is,dat gaf me steeds inspiratie!

Ook wil ik Hanna bedanken voor de leuke topics die we gehad hebben en ook Nath & Emma,het was altijd gezellig in het AOT  met jullie c:

En natuurlijk ook het team & Babs voor de geweldige tijd en jullie inzet, en nog vele andere voor de supertijd hier!

Ik ga jullie allemaal ontzettend hart missen! WC was alles voor me en ik zal wel eens langskomen :3

I'm so sorry


Some things just happen 7ApnTcq
Cinderfell:

<3:


Made for me <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dogdance
Member
Some things just happen DPKsfdL
Babs
1452

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender:
Rank:
Dogdance
BerichtOnderwerp: Re: Some things just happen   Some things just happen Icon_minitimeza 18 okt 2014 - 0:24

Awh Amy, wat jammer :c

Ik begrijp het natuurlijk wel en ik hoop je zo nu en dan nog wel eens in het OOC te zien! Het ga je goed meis, het was altijd heel erg gezellig wanneer je er was. c:

Nog heel erg veel plezier en succes met je leven buiten WC om <3

x Babs


We are siamese if you please <3
Some things just happen SignatureDogdance-1
StampsC::
Awesome<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Some things just happen 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Some things just happen   Some things just happen Icon_minitimeza 18 okt 2014 - 1:11

No Amy! :c

De gesprekken met jou in het aot waren altijd super gezellig meid, dus aarzel nooit maar kom terug zodra je je er weer fijn bij voelt ;') Ik vind het natuurlijk super jammer dat je weggaat, maar ik snap de keuze, en hoop je zeker in de future nog wel eens te zien hier op de site!

Het ga je erg goed meid, en hopelijk tot gauw <'3

xx Emma


Some things just happen Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Roughflower
Member
Some things just happen MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || We counted 25 moons || Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Some things just happen   Some things just happen Icon_minitimeza 18 okt 2014 - 6:31

Ahw, Amy!

Super jammer dat je weg gaat meis. In het AOT was t altijd super gezellig met jou, en je topics waren ook echt leuk! Ik begrijp het wel, en wens je daarom veel succes en plezier, etc in je real-life.

Groetjes,
Nath.


Ƈυяισѕιту cαη вє ɗαηgєяσυѕ,
вυт ɗαηgєя cαη вяιηg αɗνєηтυяє
αηɗ αɗνєηтυяє ωιƖƖ мαкє уσυ ғeel αƖινє.

Some things just happen EKUWbmh
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Some things just happen 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Some things just happen   Some things just happen Icon_minitimeza 18 okt 2014 - 12:30

Ahw Amy, het is altijd jammer als er iemand vertrekt van WC :C
Je was altijd een super gezellig iemand, die de site zeer zeker vrolijk en enthousiast hield. We gaan je allemaal echt heel erg missen en hopelijk kom je nog wel eens langs <3

xx Soof


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
Some things just happen VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinderfell
StarClan
Some things just happen DPKsfdL
Amy But cal me AA
1106

CAT'S PROFILE
Age: My heart is stopping beating,i live in StarClan
Gender:
Rank:
Cinderfell
BerichtOnderwerp: Re: Some things just happen   Some things just happen Icon_minitimeza 18 okt 2014 - 12:46

Ik ga jullie ook ontzettend missen en ik zal wel eens langskomen c:
Als het lukt kom ik ook tijdens vakanties even on om in het AOT te praten.
Ik ben jullie echt dankbaar voor de tijd die ik hier beleefd heb,en wat ga ik jullie toch super hard missen! :3


Some things just happen 7ApnTcq
Cinderfell:

<3:


Made for me <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Joltkit
Member
Some things just happen DPKsfdL
EVYEVYEVYEVY
126
Actief

CAT'S PROFILE
Age: { don't underestimate me. }{ near 15 moons. }
Gender:
Rank:
Joltkit
BerichtOnderwerp: Re: Some things just happen   Some things just happen Icon_minitimeza 18 okt 2014 - 14:51

Meh Amz ):

Ik vond het altijd ontzettend gezellig met je. Niet alleen op WC, maar ook op warriorcat-and-you. Je bent echt een supergezellig persoon en ik hoop dat je ooit nog wel eens terugkomt <3

Veel succes in real life!
Xx, en niet alleen van mij, maar van heel WC wss ~


Some things just happen QFHjs0o
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Raisingsun
Member
Some things just happen DPKsfdL
Bo~
254
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Raisingsun
BerichtOnderwerp: Re: Some things just happen   Some things just happen Icon_minitimezo 19 okt 2014 - 15:18

Naww Amy, balen dat je weg gaat meis :c

Je was altijd actief in mijn ogen, dus het is echt jammer :c

Meh, veel geluk dan in RL, en ik hoop je nog eens te zien <3


xox Bo


Some things just happen DUcRzap
Terug naar boven Ga naar beneden
Flashingpaw
StarClan
Some things just happen DPKsfdL
Bunny
77
Actief

CAT'S PROFILE
Age: •Doesn't matter•
Gender:
Rank:
Flashingpaw
BerichtOnderwerp: Re: Some things just happen   Some things just happen Icon_minitimezo 19 okt 2014 - 16:49

Amy, nooo ;-;
Je bent echt een awesome persoontje, ik heb zo hard genoten van de tijd die we hadden met dying x cinder, en ik vind het zo jammer dat je weggaat o;
Maar ja, mooie dingen blijven nooit voor altijd, niet waar? o;
Ik wens je nog succes in het echte leven, en ik hoop je zeker nog es te kunnen zien langskomen c;


Some things just happen Lf321Da
Terug naar boven Ga naar beneden
Sparrowkit,
Member
Some things just happen DPKsfdL
Hannanas! (aka "Hanna zonder 'h' op het einde)
119
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I am already 1 moon old!
Gender:
Rank:
Sparrowkit,
BerichtOnderwerp: Re: Some things just happen   Some things just happen Icon_minitimedi 21 okt 2014 - 20:04

niet te geloven dat ik dit nu pas zie
aww, het is echt jamer dat je weg gaat, Amy :c
je bent een awesome persoon en ik hoop dat je soms nog eens online komt

x Hanna


Some things just happen 250195k

"I don't like rules, they stop me from doing what i want",
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinderfell
StarClan
Some things just happen DPKsfdL
Amy But cal me AA
1106

CAT'S PROFILE
Age: My heart is stopping beating,i live in StarClan
Gender:
Rank:
Cinderfell
BerichtOnderwerp: Re: Some things just happen   Some things just happen Icon_minitimewo 22 okt 2014 - 20:11

Awh,ik ga jullie ook missen :3
En ja,aan alle mooie dingen komt een einde,en ik zal zeker eens langskomen,vooral in de AOT c:


Some things just happen 7ApnTcq
Cinderfell:

<3:


Made for me <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawnsky
Member
Some things just happen Mini_p10
Anouk
461
Actief
We will rise like the break of a new dawn

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dawnsky
BerichtOnderwerp: Re: Some things just happen   Some things just happen Icon_minitimewo 22 okt 2014 - 21:58

Jammer dat je stopt met WC, veel succes en plezier met de rest van je leven. Hopenlijk zien we je nog een keer voorbij komen


Some things just happen Signat10
When the sky is filled with light of the dawn:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Some things just happen
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Absence-
Ga naar: