Spammen



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Spammen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Brokenstar
StarClan
Spammen DPKsfdL
216

CAT'S PROFILE
Age: ~ 4 jaar
Gender:
Rank:
Brokenstar
BerichtOnderwerp: Spammen   Spammen Icon_minitimewo 16 jun 2010 - 18:26

Oke, ik irriteer me dus dood aan al het gespam dat op deze site gebeurt. Zo vind ik er eigenlijk zelf ook niks aan. Om een clan te leiden is ook minder leuk, aangezien je toch niet kan bepalen wie erin komt en wie niet. Ik heb gewoon last van die spammers. Ik bedoel, ik meld ook heel vaak dat ik het irriterend vind als iedereen een aparte post maakt om te schrijven "(ik was al weg)" of zo. Doe het dan via PB, vraag of diegene het wil aanpassen.
Wat ik nu precies wil is dat er beter gelet word op spam. Van de admins en eventuele moderators.


Spammen Brokenstar-1

Spammen NyanBrokieFinished

Night - Brokenstar - Eclipsekit - Littlecreek - Batflight - Dúlin

Lolly's zijn gigantisch lekker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Spammen Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Spammen   Spammen Icon_minitimewo 16 jun 2010 - 18:33

Ik weet het. Ik probeer er echt wat aan te doen, maar het is moeilijk in je eentje.
Ik zou alle posts moeten checken en soms heb ik daar geen tijd voor. Ik vraag jullie allemaal een beetje beter je best te doen om ervoor te zorgen dat niemand blijft spammen, want zoals Brokenstar zegt: Het is niet leuk meer als iedereen spamt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunpelt
Member
Spammen DPKsfdL
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Age: 45 manen.
Gender:
Rank:
Sunpelt
BerichtOnderwerp: Re: Spammen   Spammen Icon_minitimewo 16 jun 2010 - 18:35

inderdaad ik vind het ook irritant heel irritant dan kun jij ook niet verder met je verhaal omdat het te weinig info is en ik zal ook beter mijn best doen.


Spammen 29waash

Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
Spammen DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: Spammen   Spammen Icon_minitimewo 16 jun 2010 - 18:38

Ik hou op en het spijt me voor al mijn spams het was mijn eigen schuld als ik reageer op een spam zal ik zorgen dat ik daar onder nog een verhaal plaats waardoor het een gewoon bericht is.


Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

Spammen Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverheart
Member
Spammen DPKsfdL
24
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 3 years.
Gender:
Rank:
Silverheart
BerichtOnderwerp: Re: Spammen   Spammen Icon_minitimedo 17 jun 2010 - 18:56

Ik ben het er mee eens, er word/werd redelijk veel gespamd. Hierdoor vind/vond ik WC wat.. minder leuk. Ik had bijna geen zin meer om online te komen. ;o

Laat ik nou meteen Rusty een beetje helpen. Iedereen ziet bij een post rechts bovenin zo'n uitroeptekentje, right? Nou, als je spam ziet, moet je daar op klikken. Dan krijgt Rusty er bericht van en wordt het spam-bestrijden al een stukje makkelijker. :]

Nouja, hopelijk wordt er voortaan wat minder gespamt en hopelijk wordt de RPG gezelliger :']

~ Deuws x
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenstar
StarClan
Spammen DPKsfdL
216

CAT'S PROFILE
Age: ~ 4 jaar
Gender:
Rank:
Brokenstar
BerichtOnderwerp: Re: Spammen   Spammen Icon_minitimedo 17 jun 2010 - 19:04

Jongens, wat ik zeg; jullie doen echt wel je best. Iedereen die spamt probeert het denk ik echt wel. Maar als ik 1 regel zie terwijl ik er ruim 13 heb geschreven, dan denk ik ook van "met al die informatie, kon je niet eens 4 regels schrijven?"

Ik klik altijd op het uitroeptekentje. Als ik spam zie, klik ik op het tekentje. Maar dat heeft ook niet altijd nut. Want dan kan je die mensen nog zoveel waarschuwen, ze snappen het niet. Niet omdat hun hersentjes zo traag van begrip zijn, gewoon omdat ze niet doorhebben dat ze het doen. Zoals een slechte gewoonte. Zoals schelden. Dat kun je ze echt niet kwalijk nemen.
Ik spreek mezelf geloof ik nogal tegen. T_T

@Rusty; Misschien vragen of Bluestar je helpt? Of een moderator aanwijzen? Dat scheelt al een boel. Desnoods een tijdelijke moderator, tot alles wat minder spammerig is. Ik weet 't ook niet, ik stel maar wat voor.


Spammen Brokenstar-1

Spammen NyanBrokieFinished

Night - Brokenstar - Eclipsekit - Littlecreek - Batflight - Dúlin

Lolly's zijn gigantisch lekker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Spammen Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Spammen   Spammen Icon_minitimedo 17 jun 2010 - 22:15

Ik denk eerlijk gezegd ook al over een eventuele moderator. Ik zal dit wel met Sanne moeten bespreken, maar we moeten natuurlijk wel een goede kandidaat hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunpelt
Member
Spammen DPKsfdL
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Age: 45 manen.
Gender:
Rank:
Sunpelt
BerichtOnderwerp: Re: Spammen   Spammen Icon_minitimevr 18 jun 2010 - 20:07

ik wil wel ?
want ik ben bijna elke dag online behalve in de zomervakantie dan ben ik 2 weken naar frankrijk maar dat hoor je nog wel waneer rusty.
als je me uit zou kiezen zeg natuurlijk niet dat het zo is dan zou ik dat een hele grote eer vinden echt waar.


Spammen 29waash

Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Spammen Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Spammen   Spammen Icon_minitimevr 18 jun 2010 - 21:05

Erom vragen is nooit een goede actie. Daarbij denk ik dat ik toch meer iemand zoek met meer RPG ervaring.
Dit is iets wat de beheerders bespreken en dus ga ik hier geen topic over maken tot er besloten is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenstar
StarClan
Spammen DPKsfdL
216

CAT'S PROFILE
Age: ~ 4 jaar
Gender:
Rank:
Brokenstar
BerichtOnderwerp: Re: Spammen   Spammen Icon_minitimedi 29 jun 2010 - 15:24

Als we even hier kijken, zie je dat ik in dat topic "ben", maar ik heb daar nooit gepost. En dat heb ik nu al een paar keer gehad, dat ze naar mij toe lopen en zo maar dat ik er niet ben. Dat vind ik eigenlijk ook wel irritant.


Spammen Brokenstar-1

Spammen NyanBrokieFinished

Night - Brokenstar - Eclipsekit - Littlecreek - Batflight - Dúlin

Lolly's zijn gigantisch lekker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Spammen Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Spammen   Spammen Icon_minitimedi 29 jun 2010 - 17:17

Jup dat is irri. Het is moeilijker te voorkomen, maar heus wel mogelijk. Dus probeer geen katten te betrekken die er eigenlijk niet zijn. Misschien als je in het kamp bent, dat je zegt wie er aanwezig zijn, maar meer ook niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluewisp
Founder
Spammen LM31bul
Sanne (:
2461
Be balanced

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bluewisp
BerichtOnderwerp: Re: Spammen   Spammen Icon_minitimema 19 jul 2010 - 11:42

Om hier nog even op terug te komen,
ik wil zeggen dat de meeste van jullie erg vooruit zijn gegaan.
Jullie houden je aan de minimaale 5 zinnen regel. En nog niemand heeft procenten gehad.
Ik zet een slotje op het topic.


Spammen QHTBjCa
Spammen Et9xeo



Bluestar&Bluewisp:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Spammen
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Bulletin Board :: Discussion-
Ga naar: