To build a home..



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 To build a home..

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Zealspark
StarClan
To build a home.. PCAssxW
Chi
2725
Actief
the soul that sees beauty may sometimes walk alone

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: To build a home..   To build a home.. Icon_minitimema 20 okt 2014 - 19:53

Zijn poten droegen hem regelrecht richting de fourtrees, een plek waar alle katten één keer om de zoveel dagen samenkwamen onder de volle maan. Hijzelf was nog nooit naar een Gathering geweest, en om eerlijk te zijn was hij wel redelijk nieuwsgierig naar hoe het eruit zag. Hij had er al vele verhalen over gehoord, maar had de plek nog nooit met zijn eigen ogen kunnen bewonderen. Deels omdat zijn mentor hem dit nooit had laten zien. Maar hij vond dat hij nu al wel oud genoeg was om er naar toe te gaan.
Zodra de kater de vier machtige eiken in zicht kreeg begonnen zijn blauwe ogen zich wat te wijden. Het zag er prachtig uit! Even ademloos van het uitzicht ging hij stilstaan en staarde hij even naar de grote rots die zich beneden op het plein bevond. Dat was waarschijnlijk de plek waar alle Clanleider de katten toespraken. De plek waar zijn vader vroeger ook stond.. De kater schudde zijn kopje en ging uiteindelijk naar beneden, zodat hij nu zelf met zijn voetjes op de grond stond waar alle katten die de Gatherings bijwoonden ook op staan.

{Eerste post voor Calmnight}


To build a home.. Inbj9j
Terug naar boven Ga naar beneden
Calmnight
Member
To build a home.. DPKsfdL
83
Actief
Calmnight
BerichtOnderwerp: Re: To build a home..   To build a home.. Icon_minitimema 20 okt 2014 - 20:19

Een geamuseerde uitdrukking verscheen om Calmnight's snoet toen ze naar het aantal prooi keek die ze vandaag soldaat had gemaakt. Een muis en één jong konijn. Het was misschien niet veel, maar het begon kouder te worden en er waren al lichte tekens dat de prooi binnenkort schaarser zou worden. Toch was de jonge poes blij met wat ze kon vangen en snel begroef ze de prooi, waarna ze haar blik richtte op haar omgeving. Waar was ze eigenlijk? Haar hart stokte in haar keel toen ze de vier grote eiken zag. Ah, ze was bij Fourtrees. Een geur drong haar neusgaten binnen en gealarmeerd keek de poes opzij. Ze zag een jonge kater op de plek staan waar de katten stonden als naar hun vier leiders luisterden. De poes besloot dat ze eens een kijkje zou gaan nemen en kwam behoedzaam dichterbij. Normaal was ze tegen ontmoetingen buiten de Clan, maar dit was een vredige plek en ze wilde hem ook weer niet negeren. 'Dag jonge kater,' sprak ze, waarna ze glimlachend naar de kater keek. Nu ze dichterbij was, zag ze dat de kater minstens twee manen jonger dan haar moest zijn, misschien zelfs wel drie. Het was een Apprentice van de ThunderClan. 'Hoe gaat het ermee?' vroeg ze, waarna ze ging zitten en glimlachend naar de jonge kater keek, wachtend op antwoord.


To build a home.. 0evhRZC

Dice[ || Calmnight || Riverpaw. || Frostkit. || Brokenkit. || Claw || Blowsoul
Terug naar boven Ga naar beneden
Zealspark
StarClan
To build a home.. PCAssxW
Chi
2725
Actief
the soul that sees beauty may sometimes walk alone

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: Re: To build a home..   To build a home.. Icon_minitimema 20 okt 2014 - 21:23

Zealpaw liet zijn blik over het terrein glijden en kon nog steeds de verbaasde blik in zijn blauwe ogen niet verbergen. Het zag er zó cool uit! Hoopvol keek hij naar boven, naar de grote steen, en hoopte hij daar later ook ooit te staan als deputy of leider. Maar hij wist dat hij zich daarvoor moest gaan bewijzen en dat hij harder zou moeten werken dan de anderen om één van die rangen te krijgen. Maar hij was nog jong en had nog een hele toekomst voor zich, dus hopen kon hij altijd doen! Plots schrok de kater op toen er een stem opdaagde, en met een ruk draaide hij zich om zodat hij de arriverende poes kon zien. 'Dag jonge kater,' Sprak ze, waarna ze maar steeds dichterbij kwam. Zealpaw zette even voorzichtig een stap naar achteren, volledig op zijn hoede. Het was nog niet lang geleden dat hij zijn vader had zien sterven door de daden van een valse Riverclan kat. En sindsdien was zijn vertrouwen en respect voor de andere Clans nogal gedaald. 'Hoe gaat het ermee?' Vroeg ze vervolgens, waarop hij reageerde met een zenuwachtige trek van zijn staart. "Hoort een Windclan kat zo vriendelijk te zijn tegenover een Thunderclanner?" Vroeg hij, niet vijandelijk maar ook niet bepaald vriendelijk. Hij had er alles behalve vertrouwen in.. En ook al zag ze er niet gevaarlijk uit, never judge a book by its cover..


To build a home.. Inbj9j
Terug naar boven Ga naar beneden
Calmnight
Member
To build a home.. DPKsfdL
83
Actief
Calmnight
BerichtOnderwerp: Re: To build a home..   To build a home.. Icon_minitimedi 21 okt 2014 - 20:37

Verrast bewoog Calmnight met haar oortjes toen ze merkte hoeveel achterdochtigheid er wel niet schuilde achter de kater. Hij had er natuurlijk het volledige recht toe sinds de Clankatten normaal niet aardig tegenover elkaar hoorden te zijn, maar zag ze er dan zo gemeen uit? Ze wist van zichzelf dat ze er vrij kalm en wijs uitzag, dus waarom zou dat niet zo overkomen naar de andere kater? Ze haalde even diep adem, dacht na over een antwoord voor de kat. 'Wel, ik kan je ervan verzekeren dat de meeste katten niet aardig tegenover elkaar zijn,' sprak ze vervolgens bedenkelijk, 'maar ik zie niet in waarom we op zo'n vredige plek als deze vijandig tegenover elkaar zouden moeten zijn. Bovendien lijkt het me hier wel toepasselijk als we onze Clanverschillen gewoon even vergeten en een praatje met elkaar maken.' Ze vond dat die woorden nog niet zo heel gek klonken. Ze waren tenslotte op Fourtrees en ze kon niet doen alsof ze hem niet gezien had. Ze had te veel respect voor Fourtrees om ruzie te staan maken en eigenlijk deed ze dat sowieso niet, tenzij als een kat haar territorium binnendrong. Dit gedeelte beschouwde ze echter als een gebied dat aan geen enkele van de vier Clans toebehoorde en omdat er meestal vredige bijeenkomsten waren, vond ze het ook niet zo vreemd dat ze aardig tegen de kater deed. Ze wachtte rustig op zijn antwoord.


To build a home.. 0evhRZC

Dice[ || Calmnight || Riverpaw. || Frostkit. || Brokenkit. || Claw || Blowsoul
Terug naar boven Ga naar beneden
Zealspark
StarClan
To build a home.. PCAssxW
Chi
2725
Actief
the soul that sees beauty may sometimes walk alone

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: Re: To build a home..   To build a home.. Icon_minitimewo 22 okt 2014 - 7:17

Zijn blauwe blik bleef gericht op de eveneens roodwitte poes voor hem. Hij vond het gewoon vreemd.. Vooral nu hij het gewend was geworden dat de Clans allesbehalve vriendelijk tegen elkaar deden. Misschien was het ooit anders geweest, maar na de dood van zijn vader was het gewoon moeilijk om het goede in anderen te zien. Dit zou later waarschijnlijk nog terug komen, beetje bij beetje. Maar voor nu ging dat niet, aangezien hij nog middenin zijn rouwproces zat. 'Wel, ik kan je ervan verzekeren dat de meeste katten niet aardig tegenover elkaar zijn,' Sprak ze kalm, waardoor Zealpaw zijn oortjes lichtelijk naar achteren begonnen te wenden.  'maar ik zie niet in waarom we op zo'n vredige plek als deze vijandig tegenover elkaar zouden moeten zijn. Bovendien lijkt het me hier wel toepasselijk als we onze Clanverschillen gewoon even vergeten en een praatje met elkaar maken.' Zealpaw tilde even een mondhoek omhoog en keek de poes aan met een scheve, lichtelijke sarcastische grijns. "Ah, dus als Thunderclan de Windclan nog eens aanvalt, gaan we ook doen alsof er niets aan de hand is? En ik denk niet dat de andere Clans nog zoveel om 'vredige' plekken geven, wanneer ze zelfs een gebied proberen over te nemen dat niet van hun is," Siste hij zachtjes, wetende dat het nieuws van de inval van Riverclan toch al het hele woud was rondgegaan. Niets bleef lang stil deze dagen.


To build a home.. Inbj9j
Terug naar boven Ga naar beneden
Calmnight
Member
To build a home.. DPKsfdL
83
Actief
Calmnight
BerichtOnderwerp: Re: To build a home..   To build a home.. Icon_minitimewo 22 okt 2014 - 19:32

Calmnight keek lichtelijk geschrokken toen de kater antwoordde, maar herstelde zich onmiddellijk. Haar kopje neeg zich respectvol voor de jonge Apprentice toen ze besefte dat zijn Clan niet lang geleden aangevallen was geweest door de RiverClan. Het nieuws had ook hun Clan algauw bereikt, maar Calmnight had er geen uitspraak over gedaan. Het leek haar nu echter duidelijk dat de jonge Apprentice dankzij de inval van RiverClan een stuk sarcastischer was geworden tegenover ontmoetingen met Clankatten buiten zijn eigen Clan. 'Het spijt me wat er gebeurd is met je Clan,' sprak ze zacht tegen de jonge kater, 'maar je moet geloven dat niet alle katten in de RiverClan het mee eens zijn geweest om een inval te doen in jullie territorium. Sommige beslissingen kunnen wij nou eenmaal niet maken. Niet dat dat goedpraat wat er gebeurd is.' Ze neeg nogmaals haar kopje respectvol naar de jonge Apprentice. 'Ik hoop althans dat jullie niet te veel van jullie krachtige Warrior's verloren hebben,' zei de poes, geen idee hebbend wie er werkelijk dood was gegaan. Ze had alleen via via gehoord dat er een inval was gebeurd op de ThunderClan van de RiverClan, maar ze had niks over doden gehoord. Haar kopje was nog altijd respectvol gebogen naar de kater, wachtend op antwoord.


To build a home.. 0evhRZC

Dice[ || Calmnight || Riverpaw. || Frostkit. || Brokenkit. || Claw || Blowsoul
Terug naar boven Ga naar beneden
Zealspark
StarClan
To build a home.. PCAssxW
Chi
2725
Actief
the soul that sees beauty may sometimes walk alone

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: Re: To build a home..   To build a home.. Icon_minitimewo 22 okt 2014 - 20:10

'Het spijt me wat er gebeurd is met je Clan,' Nog steeds bleef de roodwitte kater haar wat achterdochtig aankijken. Je wist namelijk maar nooit, en je kon beter wat voorzichtiger zijn, zeker in deze tijden. 'maar je moet geloven dat niet alle katten in de RiverClan het mee eens zijn geweest om een inval te doen in jullie territorium. Sommige beslissingen kunnen wij nou eenmaal niet maken. Niet dat dat goedpraat wat er gebeurd is.' Zealpaw haalde zijn schouders even op. "Niets zal het ooit nog goedmaken." Merkte hij simpel op, zijn helderblauwe ogen wat vernauwende. Ze wist duidelijk niet alles wat er gebeurd was, en misschien was dat maar beter ook. Als zij het niet wist, dan betekende dit dat de andere Windclanners ook nog niets afwisten van de dood van Firestar. Wie weet wat voor ranzige ideeën Everstar wel niet kreeg eens ze wist dat Thunderclan even zonder leider zat. Hij vertrouwde Silverfang, merendeels omdat zijn vader hem ook vertrouwde, maar zonder negen levens konden ze hem zo vermoorden. Als ze Firestar, welke nog 7 levens had al konden vermoorden, waarom dan geen simpele Clankat? 'Ik hoop althans dat jullie niet te veel van jullie krachtige Warrior's verloren hebben,' Even flitste er iets door zijn blik heen toen ze de poes aankeek. "Mijn vader." Sprak hij koel, bijna kil. Ook al voelde hij weer een scheut van verdriet door hem heen gaan, hij weigerde het om zijn blik van de poes af te slaan, niet wetende wat ze dan zou doen.


To build a home.. Inbj9j
Terug naar boven Ga naar beneden
Calmnight
Member
To build a home.. DPKsfdL
83
Actief
Calmnight
BerichtOnderwerp: Re: To build a home..   To build a home.. Icon_minitimezo 26 okt 2014 - 21:19

De poes boog lichtelijk haar kopje nadat ze haar woorden had gesproken, maar keek geschrokken weer omhoog toen de kater antwoordde. Een spijtige blik verscheen op haar gelaat toen ze de kater aankeek. Ook al kende ze de kater niet, niemand verdiende het om een dierbare te verliezen. En de kater was nog vrij jong, dus hoe zou zo'n kater het al moeten aanpakken als het zelfs voor volwassen katten al heel moeilijk was? 'Gecondoleerd,' sprak ze zachtjes, niet wetend wat ze nog meer kon zeggen tegen hem. Ze kon moeilijk troostende woorden gaan zeggen, want dat hielp niet echt en zou de pijn echt niet verminderen. Ze besloot om hem wat meer af te leiden van het moeilijke onderwerp, het enige wat ze tot nu toe kon bedenken om voor hem te doen. 'Mijn naam is Calmnight,' sprak ze zachtjes, 'ik ben een Warrior van de WindClan, maar dat had je waarschijnlijk al wel in de gaten. Het is knap van je dat je de Clangeuren al kunt onderscheiden.' Ze gaf een knikje naar hem. 'Dat onderdeel had ik pas echt onder de knie toen ik bijna Warrior werd.' Ze wachtte even af op wat hij zou gaan zeggen. Misschien kon ze ook gewoon maar beter weggaan als hij haar aanwezigheid niet zou appreciëren. Ze begreep het namelijk ten zeerste als de kater zijn verlies in zijn eentje wilde verwerken. Dat ze verschillend waren van Clan, wilde nog niet zeggen dat ze hem niet zijn rechten en plichten moest geven.

OOC: Dat liedje in je OS is echt mooi! <3


To build a home.. 0evhRZC

Dice[ || Calmnight || Riverpaw. || Frostkit. || Brokenkit. || Claw || Blowsoul
Terug naar boven Ga naar beneden
Zealspark
StarClan
To build a home.. PCAssxW
Chi
2725
Actief
the soul that sees beauty may sometimes walk alone

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: Re: To build a home..   To build a home.. Icon_minitimema 27 okt 2014 - 7:33

De poes boog haar kopje, net zoals Zealpaw had verwacht. Het was een beweging die katten de laatste tijd vaak maakte tegenover hem, maar het was de eerste keer dat hij een Windclan kat dit zag doen. 'Gecondoleerd,' Miauwde ze zachtjes. Zealpaw wierp even zijn blauwe blik op haar en knikte als teken dat hij het gehoord had. Wat moest hij anders doen? Dankuwel zeggen? 'Mijn naam is Calmnight,' Sprak ze vervolgens, eveneens op de zachte toon waarmee ze hem eerst had aangesproken. "Zealpaw," Miauwde hij op zijn beurt terug. De kater sprak zo weinig mogelijk, om te voorkomen dat hij per ongeluk informatie zou doorspelen. De dood van Firestar had hem werkelijk waar een pak voorzichtiger gemaakt, vooral jegens katten die niet in Thunderclan zaten. 'ik ben een Warrior van de WindClan, maar dat had je waarschijnlijk al wel in de gaten. Het is knap van je dat je de Clangeuren al kunt onderscheiden.' Zijn wenkbrauw ging even omhoog staan bij die woorden. Hoezo dat? 'Dat onderdeel had ik pas echt onder de knie toen ik bijna Warrior werd.' De Thunderclan apprentice haalde zijn schouders even op en richtte zijn heldere blauwe blik op Calmnight. "Iedereen is anders. Dat onderdeel kan ik al sinds mijn zevende moon." Miauwde hij luchtig. Het was dan wel zo dat de kater hard had liggen trainen, merendeels omdat hij dacht dat hij zonder actieve mentor later warrior zou worden. Maar nu de poes dit had gezegd, lichtte er toch weer wat hoop op in zijn lichaam.


To build a home.. Inbj9j
Terug naar boven Ga naar beneden
Calmnight
Member
To build a home.. DPKsfdL
83
Actief
Calmnight
BerichtOnderwerp: Re: To build a home..   To build a home.. Icon_minitimema 27 okt 2014 - 21:13

De poes haalde lichtelijk opgelucht adem toen ze zag dat ze hem van het pijnlijke onderwerp had afgeleid. Ze had gedacht dat ze iets doms had gezegd, maar de kater leek het toch niet erg te vinden dat ze het had gezegd. Zijn naam drong tot haar door. Zealpaw. Een aparte naam die ze nog nooit was tegengekomen. En ze kende toch wel een aantal katten, alleen niet buiten haar Clan. De poes glimlachte toen Zealpaw zijn woorden sprak. 'Ik heb de eerste manen heel erg hard geoefend op de vechttechnieken en het begrijpen van de jachthouding om prooi te kunnen vangen voor de Clan. Vandaar dat ik die geuren ook pas zo laat leerde. Mijn mentor was geduldig, maar hij had niet echt volgorde voor zijn lessen.' Ze grinnikte even. Het was waar. Haar mentor die haar van Calmpaw naar Calmnight had gebracht, had echt geen volgorde in zijn lessen gehad. Zo haalde hij twee lessen vaker door elkaar of plande hij de lessen zo dat ze niet meer op elkaar volgden. Toch hadden zijn verschillende lessen haar goed genoeg voorbereid om het Warriorschap op zich te nemen en om een eigen Apprentice te mogen trainen en voor die eer was ze haar mentor eeuwig dankbaar. 'Het is een lang pad dat je moet bewandelen van je Apprentice-tijd naar je Warriorschap,' sprak ze zachtjes, 'maar het is een pad dat het bewandelen zeker waard is.' Ze glimlachte vriendelijk naar de jonge kater.


To build a home.. 0evhRZC

Dice[ || Calmnight || Riverpaw. || Frostkit. || Brokenkit. || Claw || Blowsoul
Terug naar boven Ga naar beneden
Zealspark
StarClan
To build a home.. PCAssxW
Chi
2725
Actief
the soul that sees beauty may sometimes walk alone

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: Re: To build a home..   To build a home.. Icon_minitimema 27 okt 2014 - 21:44

Don't cry because it's over, smile because it happened.
Toen de poes begon begon over haar trainingen en het feit dat haar mentor geduldig was geweest, kon hij het toch niet laten om even de andere kant op te kijken. Zijn mentor was nooit komen opdagen, hij had alles wat hij nu kon aan zichzelf geleerd. Hij moest toegeven dat hij vroeger ook gewoon meeging met andere apprentice's, om hun trainingsessies vanaf de zijlijn te volgen. Het is een lang pad dat je moet bewandelen van je Apprentice-tijd naar je Warriorschap,' sprak ze zachtjes, 'maar het is een pad dat het bewandelen zeker waard is.' Zealpaw knikte even, het eens zijnde met de poes. Al had hij zelf het warriorschap nog niet kunnen ervaren, alsnog wist hij dat het een hele andere ervaring moest zijn dan het apprentice-schap. "Hoe lang ben je al warrior dan?" Vroeg hij nieuwsgierig, haar opnieuw aankijkende met zijn heldere blauwe blik. Ondertussen voelde hij de lucht steeds kouder worden, wat hem aangaf dat het steeds later werd en dat hij zo dadelijk alweer terug moest keren naar het kamp. Het laatste wat hij nu wou was in het donker door het bos te moeten dwalen. Niet dat hij schrik had in het donker, maar nu de Riverclan de zonnerotsen had ingenomen, wist je maar nooit of die vissenvreters ook niet dieper in het Thunderclan territorium waren getrokken.


To build a home.. Inbj9j
Terug naar boven Ga naar beneden
 
To build a home..
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: