Ik mis het verleden!



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Ik mis het verleden!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Silverflower
Member
Ik mis het verleden! DPKsfdL
Gail
151

CAT'S PROFILE
Age: 24 manen
Gender:
Rank:
Silverflower
BerichtOnderwerp: Ik mis het verleden!   Ik mis het verleden! Icon_minitimezo 10 apr 2011 - 22:00

Silverflower zat bij de waterval. Het was vroeg in de ochtent. De laatste sterren twinkelde nog aan de hemel. Er liepen tranen over Silverflower haar wagen ze miste toen, toen ze nog Silverpaw was en ze met haar vrienden Moonpaw Thunderpaw en Lightpaw weg ging. Ze hadden een groot avontuur beleeft bij de rivier. Ze had moonpaw er een keer van geprobeert te weerhouden de clan uit te gaan. Gelukig is ze er nog! Met Lightpaw was ze naar de hoogstenen geweest. Ze had haar uit de moedermuil getroken toen ze iets te nieuwschierig was. Ze had bijna een vervloeking van de starclan veroorzaakt! En o ja toen ze een droom had had ze Eerst Thunderpaw leren kennen ze gingen toen vissen toen kwamen ook moonpaw en Lightpaw erbij. Dat was het begin van een mooie vriendschap! maar ja ze zag ze nou niet zo vaak meer. Ze snikte ze miste Thunder Moon en Light!
Terug naar boven Ga naar beneden
Leaf •
Member
Ik mis het verleden! Mini-avatar-moonstream
456

CAT'S PROFILE
Age: 30 mane
Gender: She-cat ♀
Rank:
Leaf •
BerichtOnderwerp: Re: Ik mis het verleden!   Ik mis het verleden! Icon_minitimezo 10 apr 2011 - 22:58

De dag begon al vroeg in het kamp en sommige stemmen wekte de slapende Moonstream die een paar uur terug was van de grensen te verkennen op vijandelijke geuren? Ze knipperde de slaap uit haar ogen waarna ze haar kop schudden en zich uit rekte. Met trage passen slenterde ze het krijgshol uit en keek rond. De jongen van Foxfur moesten nu bijna oud genoeg zijn om uit de kraamkamer te mogen en als leerlingen te trainen net als Moonstream, Thundestorm, Silverflower en Lightheart hadden getraint toen ze nog hun leerlingen namen droegen. De hoop verse prooi was aardig geslonken en ze nu nog had geen honger. Ze wilde eerst gaan jagen voor de clan en besloot dat te doen bij de watervallen. Zins hun benoeming had Moonstream zowel haar zusje als haar vriendinnen weinig gezien. Met een flot tempo rende Moonstrean het kamp uit en vloog over het land om bij de watervallen te gaan jagen. Haar poten trippelde over het lage gras dat tusen de weinige bomen groeide. Een bekende geur drong haar sneusgaten binnen en ze bleef abrupt stil staan tot ze de geur bij de kat voegde. Een limlach verscheen op haar muil en ze besloot de silveren poes te laten schrikken, want de wind kwam van Silverflower af en ze sloop met een dreigende sluiphouding naar haar vriendin toe. Toen ze een konijne lengte van Silverflower af stond sprong ze op en landen met haar volle gewicht op haar en sloeg haar nagels niet diep in het fel van de poes maar diep genoeg om haar goed op haar plaatst te houden. 'Wat doet een eenzame poes als jij hier!' vroeg Moonstream met een dreigende stem en ze drukte Silverflower tegen de grond en wachten af op wat ze zou doen?


Ik mis het verleden! Moonstreamonderschrift


Spoiler:


Whitepaw. - Scarface - Silverlight - Moonstream
Terug naar boven Ga naar beneden
Madiebo
Member
Ik mis het verleden! DPKsfdL
Gail
580

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender:
Rank:
Madiebo
BerichtOnderwerp: Re: Ik mis het verleden!   Ik mis het verleden! Icon_minitimezo 10 apr 2011 - 23:29

Silverflowers tranen stroomde weg de rivier in. Toen werd ze besprongen en nagels werden in haar geslagen. Ze sloeg ook haar nagels in de kat zijn vel. Silverflower opende haar ogen het was Moonstream!!! 'Moonstream!' riep ze blij. Ze likte Moonstream. 'Wat doet een eenzame poes als jij hier!' vroeg Moonstream. 'verdrietig zijn' Zei Silverflower. Ze kwam omhoog. Ze keek omhoog waar de steren nog stonden en tussen de wolken zag je de maan nkg schijnen. 'Ik vind het fijn je weer te zien, Moonstream' zei ze terwijl ze haar lijf tegen de hare aan duwde. Ze gaf Moonstream nog een lik. 'weet je hoe het met Light en Thunder gaat? Die heb ik ook al in geentijden meer gezien!' Zei Silverflower. Grrr pak Moonstream terug riep alles in haar. Silverflower stormde op Moonstream af. Ze rolde over de grond. Ze rolde land het water. Plons!! Ze vielen zo in een stil staand stuk water. Silverflower schoot in de lag van Moonstream. Dat was niet fein voor Moonstream eigenlijk. Moonstream had een lange vacht dus dat droogt moeilijk.


Ik mis het verleden! Maranguwatervallen1
accounts:
Spoiler:

Spoiler:

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Leaf •
Member
Ik mis het verleden! Mini-avatar-moonstream
456

CAT'S PROFILE
Age: 30 mane
Gender: She-cat ♀
Rank:
Leaf •
BerichtOnderwerp: Re: Ik mis het verleden!   Ik mis het verleden! Icon_minitimema 11 apr 2011 - 14:28

Silverflower herkende haar meteen en ze liet de poe los nadat ze haar wat vroeg keek Moonstream even weg wat Silverflower de kans gaf om haar terug te pakken voor dat wat zij net met de zilveren poes te pakken en ze rolde beiden in het water. Moonstream pakte Silverflower ook vast en ze speelde met het schijngevecht mee. Een natte vaht was niet zo erg het droogde wel weer ookal duurde het wat langer dan bij Silverflower? 'Ha ha ha ha! Ja dat verdiende ik!' riep Moonstream vrolijk en mepte Silverflower zacht op haar kop waarna ze weg sprong en in een stuk dieper water terecht kwam, maar het was hier lekker rustig wat de kans gaf tot goed vissen, maar door die grote plonts van net had alle vissen weg gejaagd. 'Wat Thunderstorm en Lightheart aan gaat, Ik heb ze de laatste tijd ook weinig gezien, maar volgens mij gaat het goed met ze ookal is Lightheart nog steeds depri?' vertelde Moonstream en dook het water in toen ze een grote vis zag zwemmen. Ze hielt haar adem zo goed mogelijk in en hapte naar de kop van de vis die haar schijnbaar niet zag aankomen. Snel zwom ze weer naar boven en hapte naar lucht met de vis in haar bek. De waterval trok haar bijna mee naar beneden en ze sloeg krachtig met haar poten en voelde al snel de grond in het ondiepe stuk onder haar poten. Ze liep naar de oever en legde de gedode prooi op de kant. 'Eiegnlijk kwam ik hier om te jagen, dus als je wilt kunnen we samen jagen?' vroeg Moonstream emt een vriendelijke glimlach in haar ogen en ze verwachte half om half dat Silverflower ja zou zeggen?


Ik mis het verleden! Moonstreamonderschrift


Spoiler:


Whitepaw. - Scarface - Silverlight - Moonstream
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverflower
Member
Ik mis het verleden! DPKsfdL
Gail
151

CAT'S PROFILE
Age: 24 manen
Gender:
Rank:
Silverflower
BerichtOnderwerp: Re: Ik mis het verleden!   Ik mis het verleden! Icon_minitimema 11 apr 2011 - 21:36

'Ha ha ha ha! Ja dat verdiende ik!' riep Moonstream vrolijk, terwijl ze een zachte mep tegen haar hooft kreeg. Ook Silverflower lachte. 'Wat Thunderstorm en Lightheart aan gaat, Ik heb ze de laatste tijd ook weinig gezien, maar volgens mij gaat het goed met ze ookal is Lightheart nog steeds depri?' vertelde Moonstream. Ze zag hoe Moonstream onderwater ging en een vis ving. Een dike vis die van schrik weg zwom van Moonstream kwam nu op haar af. Silverflower sloeg haar klouwen in het beest en legde hem op de kant. 'Eiegnlijk kwam ik hier om te jagen, dus als je wilt kunnen we samen jagen?' voeg Moonstream. 'weet je Moon, een keen in de zoveel manen mogen wr vast wel een keer lol hebben toch? Ik zeg wel dat de jacht niet goed ging, dan gaab wij het weer een keer gezelig hebben net als toen we nog leerlingen waren!' Lachte Silverflower. Ze lachte dan wel maar ze miste die tijd wel echt. Haar leerling tijd was de beste tijd van haar leven. Nou tot nu toe dan!

-als ie te kort is even melden ik post op mijn ipod want bij mij zijn dit 15 zinnen-
Terug naar boven Ga naar beneden
Leaf •
Member
Ik mis het verleden! Mini-avatar-moonstream
456

CAT'S PROFILE
Age: 30 mane
Gender: She-cat ♀
Rank:
Leaf •
BerichtOnderwerp: Re: Ik mis het verleden!   Ik mis het verleden! Icon_minitimema 11 apr 2011 - 22:38

Silverflower wilde graag wat leuks met haar doen en Moonstream begreep het eigenlijk wel ze miste die tijd ook, maar ze vond het nu belangrijker om goed voor de clan te zorgen, maar ze wilde graag ook wat leuks doen en ze keek even op de net gevangen vis neer. 'Honger?' vroeg Moonstream toen en ze klom op de kant om Silverlfower even goed aan te kijken. Ze had zelf wel honger en Moonstream schudden haar vacht even uit waarbij de waterdruppels overal heen vlogen. Ze keek even rond en snoof diep in ze vond het altijd fijn om in het kleine bosje te zijn dat op hij gebied groeide. 'Wat wil je dan doen?' Moonstream vroeg het met een vrolijke trinkeling in haar ogen van vreugde.


Ik mis het verleden! Moonstreamonderschrift


Spoiler:


Whitepaw. - Scarface - Silverlight - Moonstream
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverflower
Member
Ik mis het verleden! DPKsfdL
Gail
151

CAT'S PROFILE
Age: 24 manen
Gender:
Rank:
Silverflower
BerichtOnderwerp: Re: Ik mis het verleden!   Ik mis het verleden! Icon_minitimema 11 apr 2011 - 22:58

'Honger?' vroeg Moonstream toen. Ze keek Moon aan. 'Ja eigenlijk best wel!' Zei Silverflower die ook het water uit kwam. Ze schudde zich ook uit. Er kwam niet zoveel water uit haar vacht, maar toch wel wat. Ze schoof een van de vissen naar moon toe en de andere pakte ze zelf. Ze nam een hap. 'Wat wil je dan doen?' vroeg Moonstream. 'ehum... Noem is wat… wat vind je leuk om te gaan doen, als het maar geen jagen is want dat doe ik al een paar manen aan een stuk door zei Silverflower terwijl ze nog een hap nam. Na een tijdje was de vis op. Ze keek om zich heen. De zon scheen inmiddels. Het gras zat tussen haar tenen en de bomen wuifde langzaam heen en weer. Afentoe vielen er blaadjes van de bomen. Ook kwamen er bloemen op de grond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thunderstorm
Member
Ik mis het verleden! DPKsfdL
242

CAT'S PROFILE
Age: 13 manen
Gender:
Rank:
Thunderstorm
BerichtOnderwerp: Re: Ik mis het verleden!   Ik mis het verleden! Icon_minitimedi 12 apr 2011 - 17:48

Langzaam kwam Thunderstorm overeind en rekte zich uit, Silverflower en Moonstream waren blijkbaar al weg want die lagen niet meer in hun nesten. Dus Thunderstorm besloot dat ze eerst alleen wat zou gaan jagen en dat deed.
Na dat ze gejaagd had keerde Thunderstorm met een mooie buit terug naar het kamp en ging in de warriors den kijken of Moonstream en Silverflower daar waren, dat waren ze echter niet. Herrinneringen schoten ?Thunderstorm door haar hoofd, ze hadden elkaar een keer ontmoet bij de waterval, met Lightheart erbij naturrlijk, ze waren toen nog apprentice's geweest en Thunderstorm miste die tijd dat ze samen waren gaan vissen wat uiteindelijk op een ramp was uitgelopen maar dat uitje had wel een band tussen hun vieren gesmeed en Thunderstorm wou niet dat die langzaam zou breken totdat ze elkaar eigenlijk bijna niet meer kende.
Langzaam kwam Thunderstorm opnieuw in beweging, ze liep met snelle pas het kamp uit en pikte al snel de geur van haar zusje op en ze volgede die, tegen de tijd dat de geur sterker werd ging Thudnerstorm langzamer lopen en toen ze heel dichtbij was begon ze met sluipen, Silverflower en Moonstream warne aan het eten zag Thunderstorm door de bosjes heen.
Met een brul sprong Thunderstorm uit de bosjes en landde met ingetrokken nagels op de rug van Silverflower 'Boe!' riep ze vrolijk en ze sprong weer van Silverflower af en ging bij het tweetal zitten terwijl ze vrolijk met haar staart heen en weer zwaaide.


Ik mis het verleden! Thunderstorm
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Leaf •
Member
Ik mis het verleden! Mini-avatar-moonstream
456

CAT'S PROFILE
Age: 30 mane
Gender: She-cat ♀
Rank:
Leaf •
BerichtOnderwerp: Re: Ik mis het verleden!   Ik mis het verleden! Icon_minitimewo 13 apr 2011 - 19:26

Silverflower vroeg haar wat ze dan wilde gaan doen en ze dacht erover na om naar de hoog landen te gaan? Misschien konden ze daar op de boerderijen wat herrie schoppen! Ze had daar vaak vreemde vogels gehoort toen ze nog stiekum als een Apprentice daar had gejaagd? Maar voor ze iets kon zeggen sprong Thunderstorm uit de struiken en landen bovenop Silverflower. Haast stikkend in een hap vis kuchte ze en slikte het spul door voor ze vrolijk en luid in de lach schoot. Kennelijk zat het in de famillie andere te laten schrikken? Toen ze was uit gelachen gaf ze Haar zusje een kopje en likte haar daarna over haar oren. 'Fijn je weer eens te zien Thunderstorm! We zaten net te bedenken wat we zouden gaan doen. Misschien zouden we op de hooglanden wat rond kunnen hangen? Daar staat een tweebeennest die vreemde vogels gevangen houd ik wil die wel eens van wat dichterbij bekijken?' vertelde Moonstream en ze likte haar lippen af van de laatste hap waar ze bijna in gestikt was. Ze keek met een vrolijke twinkeling in haar ogen naar de andere twee katten en naar de geschrokken Silverflower?


Ik mis het verleden! Moonstreamonderschrift


Spoiler:


Whitepaw. - Scarface - Silverlight - Moonstream
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverflower
Member
Ik mis het verleden! DPKsfdL
Gail
151

CAT'S PROFILE
Age: 24 manen
Gender:
Rank:
Silverflower
BerichtOnderwerp: Re: Ik mis het verleden!   Ik mis het verleden! Icon_minitimewo 13 apr 2011 - 22:47

Silverflower nam een hap. De halve vis was nog maar op maar eigenlijk zat ze vol. Haar gedachte nog steeds bij vroeger. Silverflowers haren sxhoten overend Silverflower beet in de poot van de kat boven op haar. 'Boe!'hoorde ze opeens… het was Thunderstorm! Silverflower liet geschrokken los. 'sorry sorry sorry sorry' Zei ze terwijl ze naar het kleine wondje op Thunderstorm haar poot zat. Gelukig deed het geen pijn, maar toch! 'wat hebben jullie toch eerst moon nu jij jullie moeten mij laten schrikken!' Lachte ze. Ze schoof de vis naar Thunderstorm toe. 'ik hoef niet meer' zei ze. 'Fijn je weer eens te zien Thunderstorm! We zaten net te bedenken wat we zouden gaan doen. Misschien zouden we op de hooglanden wat rond kunnen hangen? Daar staat een tweebeennest die vreemde vogels gevangen houd ik wil die wel eens van wat dichterbij bekijken?' vertelde Moonstream. ik vind het een goed idee moon' zei Silverflower. Silverflower sprong op thunder en likte haar. 'lang niet gezien ik heb je gemist!' Zei Silverflower. Thunderstorm has ze echt lang niet gezien! Moonstream zag ze na de ceremonie nog een paar keer gezien maar thunder niet. Lang geleden lang geleden!

-sorry als ie te kort oa hij is bij mij14 zinnen-
Terug naar boven Ga naar beneden
Thunderstorm
Member
Ik mis het verleden! DPKsfdL
242

CAT'S PROFILE
Age: 13 manen
Gender:
Rank:
Thunderstorm
BerichtOnderwerp: Re: Ik mis het verleden!   Ik mis het verleden! Icon_minitimedo 14 apr 2011 - 20:41

{je post is makkelijk lang genoeg Silver, 8 regels}

Thudnerstorm lachte vriendelijk naara Silverflower en Moonstream, Silverflower verontschuldigde zich voor het kleine wondje dat ze perongeluk in Thunderstorms poot hed gemaakt maar Thunderstorm lachte vrolijk en zij 'Maakt niet uit joh!' 'wat hebben jullie toch eerst moon nu jij jullie moeten mij laten schrikken!' zei Silverflower daarna en Thudnerstorm lachte weer en zei 'Dan zit het blijk baar in de familie" en daarna keek ze naar Moonstream die iets zei 'Fijn je weer eens te zien Thunderstorm! We zaten net te bedenken wat we zouden gaan doen. Misschien zouden we op de hooglanden wat rond kunnen hangen? Daar staat een tweebeennest die vreemde vogels gevangen houd ik wil die wel eens van wat dichterbij bekijken?' vertelde Moonstream en Thunderstorm lachte opnieuw, ze voelde ich blij dat ze wer met haar oude vriendinnen was 'Wat mij betreft is het allemaal goed, maar het idee van het tweebeennest trekt mij iets minder aan' en net als Moonstreams ogen twinkelden ook Thunderstorms ogen terwijl ze Silverflower lei8f een lik terug gaf 'Ja, heel lang geleden' beaamde ze.


Ik mis het verleden! Thunderstorm
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverflower
Member
Ik mis het verleden! DPKsfdL
Gail
151

CAT'S PROFILE
Age: 24 manen
Gender:
Rank:
Silverflower
BerichtOnderwerp: Re: Ik mis het verleden!   Ik mis het verleden! Icon_minitimedo 14 apr 2011 - 20:54

'Dan zit het blijk baar in de familie" Zei Thunderstorm op wat Silverflower gezecht had. 'Fijn je weer eens te zien Thunderstorm! We zaten net te bedenken wat we zouden gaan doen. Misschien zouden we op de hooglanden wat rond kunnen hangen? Daar staat een tweebeennest die vreemde vogels gevangen houd ik wil die wel eens van wat dichterbij bekijken?' vertelde Moonstream.'ik vind het een goed idee moon' zei Silverflower. 'Wat mij betreft is het allemaal goed, maar het idee van het tweebeennest trekt mij iets minder aan' Zei Thunderstorm. 'We kunnen ook een keer naar de roque plaatsen gaan dat is de enige plaats waar ik nog niet ben geweest, Ja oke in de andere clan terretoria ben ik natuurlijk nog niet geweest' Zei Silverflower. Toen drong het pas tot haar door dat Thunderstorm 'Ja, heel lang geleden' had gezecht. Nou ja ze wist tch niks terug te zeggen. Ze keek omhoog naar de lucht waar de eerste zonnestralen de hemel vulde. Silverflower nam een slokje water. Aaaah lekker een koud slokje water. Het was al best warm voor sochtens. Nou het was gewoon heet! Silverflower strapelde van blijdschap in het gras. O wat was het lang geleden dat ze zo iets had gedaan! Ze misten het verleden echt, maar ja je moest veder en iets van je leven maken wat er nog van te maken valt. Ze keek nog mhoog waar de eerste paar wolkjes zichtbaar werden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leaf •
Member
Ik mis het verleden! Mini-avatar-moonstream
456

CAT'S PROFILE
Age: 30 mane
Gender: She-cat ♀
Rank:
Leaf •
BerichtOnderwerp: Re: Ik mis het verleden!   Ik mis het verleden! Icon_minitimedo 14 apr 2011 - 23:35

Moonstream had rustig zitten luisteren en ook zij vond een tweebeennest maar een vreemde plek. Maar ze vond Silverflower's gedachten ook wel iets. 'Laten we het alle drie doen? Eerst die vreemde vogels en later naar de Rogue plaatsten en later bij een andere clan terretoria binnen gaan, maar we moeten niet gaan jagen! Als we betrapt worden kunnen ze dan niet ruiken dat we prooi van hun gevangen hebben.' stelde Moonstream voor en ze dronk ook wat vers koel water, voor ze op stond en in de richting van de hooglanden op liep. Misschien zouden ze in de problemen komen, maar Moonstream wilde iets anders doen dan steeds haar krijgtaken vervullen!

( Ik zal een topic bij de grenslijnen? Dan kunnen de ander katten die mogelijk mee willen doen zonder toestemming te vragen mee doen? De topic heet Back in trouble?)


Ik mis het verleden! Moonstreamonderschrift


Spoiler:


Whitepaw. - Scarface - Silverlight - Moonstream
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverflower
Member
Ik mis het verleden! DPKsfdL
Gail
151

CAT'S PROFILE
Age: 24 manen
Gender:
Rank:
Silverflower
BerichtOnderwerp: Re: Ik mis het verleden!   Ik mis het verleden! Icon_minitimevr 15 apr 2011 - 8:04

(nee doe maar niet begin maar een topic bij de twee beners plaats)

'Laten we het alle drie doen? Eerst die vreemde vogels en later naar de Rogue plaatsten en later bij een andere clan terretoria binnen gaan, maar we moeten niet gaan jagen! Als we betrapt worden kunnen ze dan niet ruiken dat we prooi van hun gevangen hebben.' Zei Moonstream. 'Ik vind het goed maar Thunderstorm mag ook iets kiezen wat we gaan doen' Zei Silverflower glimlachend. Ze keek even naar de waterval die het water liet stromen. Mischien smaken die vreemde vogels wel lekker ze hadden veel kleuren! Ze zaggen er mooi uit, maar mischien smaakte ze ook super lekker. Ze begon alweer te drinken. Ze had gister ook niks gedronken. Ja oké gister ochtend even een klein beetje, maar nu dronk ze echt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thunderstorm
Member
Ik mis het verleden! DPKsfdL
242

CAT'S PROFILE
Age: 13 manen
Gender:
Rank:
Thunderstorm
BerichtOnderwerp: Re: Ik mis het verleden!   Ik mis het verleden! Icon_minitimevr 15 apr 2011 - 13:48

Thunderstorm keek vrolijk naar Silverflower en Moonstream die ondertussen een heel plan hadden uitgestippeld van wat ze zouden gaan doen, Thudnerstorm twijfelde een beetje, wat moest je bij tweebenen? En rogue territoria zou ook weinig goed brengen en naar gebieden van andere clans? Was dat niet verboden volgens de warrior code? Maar als ze niet gingen jagen zou het toch geen overtreding zijn? Thudnerstorm glimlachte schaapachtig en toen ze zag dat Silverflower ging drinken merkte ze plotseling op dat ze zelf eigenlijk ook wel dorst had dus dronk ze vlug een paar slokken om vervolgens antwoord op Silverflowers vraag te geven 'Ik zou graag aan Lightheart gaan vragen of ze ook mee gaat, Wat kan er mis gaan? We zijn toch bij haar?' zei ze resoluut terwijl ze de andere twee poezen één voor één aankeek 'Ik bedoel, het is toch leuker als we weer met z'n vieren zijn? Hoe meer zielen hoe meer vreugd!'


Ik mis het verleden! Thunderstorm
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Leaf •
Member
Ik mis het verleden! Mini-avatar-moonstream
456

CAT'S PROFILE
Age: 30 mane
Gender: She-cat ♀
Rank:
Leaf •
BerichtOnderwerp: Re: Ik mis het verleden!   Ik mis het verleden! Icon_minitimevr 15 apr 2011 - 20:21

Thunderstorm stelde voor om Lightheart mee te nemen en ze dacht er even over na. Ze waren er altijd met zijn vieren op uit gegaan dus was het niet meer dan normaal dat ze de jonge poes ook mee zouden nemen! 'Goed Thunderstorm ga haar maar snel halen dan blijven wij buiten het kamp op jullie wachten!' knikte Moonstream instemmend in en ze was benieuwd of Lightheart wel mee wilde gaan? De zilver/grijze poes wilde haar vriendin zo normaal mogelijk behandelen als het maar ging. Moonstream ging weer zitten en hoopte dat haar zusje snel terug zou komen met Lightheart?


Ik mis het verleden! Moonstreamonderschrift


Spoiler:


Whitepaw. - Scarface - Silverlight - Moonstream
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightheart
StarClan
Ik mis het verleden! DPKsfdL
~Nathalie/ Nath~
337

CAT'S PROFILE
Age: αgєℓєѕѕ
Gender:
Rank:
Lightheart
BerichtOnderwerp: Re: Ik mis het verleden!   Ik mis het verleden! Icon_minitimevr 15 apr 2011 - 21:07

Twee glazige ogen van een mager lichaam gingen open. Weer een dag alleen niks doen rond dwarrelen en al dat soort dingen. Lightheart stond op, richtte een kille blik op de verse prooi stapel en liep toen door. Ze liep richting de Warriors den om daar te kijken of haar vrienden daar waren, ze hadden al een hele tijd niks gedaan. Ze mistte Silverflower vooral, zij was de eerste kat waar ze echt dikke vrienden mee geworden was. Altijd samen, samen op avontuur, samen stoeien, jagen, alles! Maar toen ze naar binnen keek zag ze niemand, met een zucht liep ze naar de uitgang van het kamp. Waar zou ze heen gaan? De waterval? JA dat was wel een goed idee. Ze kon alweer goed lopen met drie poten, misschien kon ze binnen kort wel een Warrior worden, maar dan zou ze er eerst maar eens met de Medicine kat over praten, eerst nog maar wat beter Trainen, daar was ze wel aan toe. Ze liep door richting de Waterval. Toen hoorde ze stemmen, toen ze beter luisterde merkte ze op dat het haar vriendinnen waren: 'Laten we het alle drie doen? Eerst die vreemde vogels en later naar de Rogue plaatsten en later bij een andere clan territoria binnen gaan, maar we moeten niet gaan jagen! Als we betrapt worden kunnen ze dan niet ruiken dat we prooi van hun gevangen hebben.' Hoorde ze Moonstream zeggen. Ze bleef even luisteren. 'Ik vind het goed maar Thunderstorm mag ook iets kiezen wat we gaan doen' En daarna hoorde ze Thunderstorm wat zeggen, 'Ik zou graag aan Lightheart gaan vragen of ze ook mee gaat, Wat kan er mis gaan? We zijn toch bij haar?' Toen liep Lightheart op hun af, ze hinkte niet meer. Maar haar ogen straalde alleen maar depressie uit, en al dat soort dingen, maar ze zou nog niet op geven, eerst praten met de medicine kat, en de leider, daarna zou ze wel veder kijken. 'Er zou heus niks misgaan hoor, maar leuk voorstel', Zei ze glimlachend. 'Dus de boel buiten ons territorium gaan verkennen', zei ze grijnzend. Je kon aan haar toon horen dat het niet bepaald goed ging met haar, als of ze krankzinnig werd van alles wat er gebeurde en gebeurd was.

[Inspi gekregen van Bleustarm uit eht vijfde boek Wohoo~!]


Ik mis het verleden! 28misnc
"She died when she was sad...
Now she lives as an angel..."
Terug naar boven Ga naar beneden
Thunderstorm
Member
Ik mis het verleden! DPKsfdL
242

CAT'S PROFILE
Age: 13 manen
Gender:
Rank:
Thunderstorm
BerichtOnderwerp: Re: Ik mis het verleden!   Ik mis het verleden! Icon_minitimevr 15 apr 2011 - 22:14

'Goed Thunderstorm ga haar maar snel halen dan blijven wij buiten het kamp op jullie wachten!' riep haar zusje enthousiast en Thunderstorm voelde zich goed in hun gezelschap en stond op maar voordat ze ook maar twee stappen had gezed zag ze Lightheart ineens en ze storms niet al te enthousiast op haar af en zei lief 'Hoi Light! Heb je zin om mee te gaan?' en ze keek in de gouden ogen van haar vriendin die niet vonkelden zoals altijd maar treurig keken ondanks dat Lightheart niet meer hinkelde 'Er zou heus niks misgaan hoor, maar leuk voorstel', Zei Lightheart terwijl ze glimlachde maar haar stem zei iets totaals anders. 'Dus de boel buiten ons territorium gaan verkennen' en Lightheart bleef bij haar laatste woorden grijnzen maar Thunderstorm dat er toch iets mis was en ging met een zorgelijk rimpel boven haar ogen naast haar vriendin staan 'Weet je het zeker? Je klinkt zo... zo ongelukkig.' Thunderstorm keek Lightheart aan 'Als je geen zin hebt zal ik met je meegaan terug naar het kamp' Thudnerstorm zuchtte, ze kon er niet tegen hara vriendin zo depressief te zien 'Het zal je goed doen even met ons mee te gaan, dan kan je alles vene vergeten. Kom op Light, ga mee!' en Thunderstorm klonk bij de laatste van haar woorden enthousiast en ze gaf een bemoedigend kopje aan Lightheart.

(ik krijg inspi van jou!!)


Ik mis het verleden! Thunderstorm
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Leaf •
Member
Ik mis het verleden! Mini-avatar-moonstream
456

CAT'S PROFILE
Age: 30 mane
Gender: She-cat ♀
Rank:
Leaf •
BerichtOnderwerp: Re: Ik mis het verleden!   Ik mis het verleden! Icon_minitimevr 15 apr 2011 - 22:54

Nog voor Thunderstorm goed weg kon lopen kwam Lightheart aan lopen en stemde half vrolijk in. Maar ook Moonstream hoorde dat er iets mis was met Lightheart. 'Het zal je echt goed doen even buiten het kamp te zijn Light? Laat ons samen weer met zijn vieren op onderzoek gaan!' voegde Moonstream voorzichtig er aan toe wat haar zusje al zei tegen Lightheart. Moonstream stond op en liep naar Lightheart toe en gaf haar al spinnend een kopje om Lightheart iets op te beuren? 'We wilde je net laten halen door Thunerstorm, maar nu je er bent zouden we meteen kunnen gaan...' Moonstream had nog meer willen zeggen, maar woorden schoten te kort bij wat ze wilde zeggen.

( Ik heb het topic Back in trouble bij de tweebeen plaatst staan bij huizen.)


Ik mis het verleden! Moonstreamonderschrift


Spoiler:


Whitepaw. - Scarface - Silverlight - Moonstream
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverflower
Member
Ik mis het verleden! DPKsfdL
Gail
151

CAT'S PROFILE
Age: 24 manen
Gender:
Rank:
Silverflower
BerichtOnderwerp: Re: Ik mis het verleden!   Ik mis het verleden! Icon_minitimema 18 apr 2011 - 20:43

'Ik zou graag aan Lightheart gaan vragen of ze ook mee gaat, Wat kan er mis gaan? We zijn toch bij haar?' zei Thunderstorm. Silverflower keek op. Was dit wel een goed idee? 'Ik bedoel, het is toch leuker als we weer met z'n vieren zijn? Hoe meer zielen hoe meer vreugd!' Zei Thunderstorm. Ja oke we zijn bij haar. Na ja er gebeurt vast niks! 'Goed' Knikte Silverflower. 'Goed Thunderstorm ga haar maar snel halen dan blijven wij buiten het kamp op jullie wachten!' knikte Moonstream. 'Er zou heus niks misgaan hoor, maar leuk voorstel', Zei Lightheart glimlachend, terwijl ze tevoorschijn kwam. 'Dus de boel buiten ons territorium gaan verkennen', zei Lightheart. Silverfower rende op Lightheart af zonder op de andere te letten. Ze likte haar vriendin. 'Weet je het zeker? Je klinkt zo... zo ongelukkig. Als je geen zin hebt zal ik met je meegaan terug naar het kamp. Het zal je goed doen even met ons mee te gaan, dan kan je alles vene vergeten. Kom op Light, ga mee!' Zei Thunderstorm. Silverflower keek Lightheart lief aan. 'Het zal je echt goed doen even buiten het kamp te zijn Light? Laat ons samen weer met zijn vieren op onderzoek gaan!' Zei Moonstream. Silverflower knikte. Ze had even niet gemerkt dat er iets was door de enthousiasme om Lightpaw weer te zien. Haar eerste vriendin jammer dat het zo is gegaan! 'We wilde je net laten halen door Thunerstorm, maar nu je er bent zouden we meteen kunnen gaan...' Zei Moonstream. 'Ja kom op we gaan!' Lachte Silverflower en rende met haar vriendinnen mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ik mis het verleden!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory :: Waterfall-
Ga naar: