Hymn for the missing.. {ARROWPAW}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Hymn for the missing.. {ARROWPAW}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Rowanflight
StarClan
Hymn for the missing.. {ARROWPAW} JVQsDtv
Michelle
1172
Actief
And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Rowanflight
BerichtOnderwerp: Hymn for the missing.. {ARROWPAW}   Hymn for the missing.. {ARROWPAW} Icon_minitimedo 23 okt 2014 - 9:57









Rowanflight
"Our hero claims a warrior's heart
I tell you the Dragonborn Comes"

I tried to walk together
But the night was growing dark
Thought you were beside me
But I reached and you were gone
Sometimes I hear you calling
From some lost and distant shore
I hear you crying softly for the way it was before


Zijn ogen stonden dof. Vanaf zijn geboorte was er levenslust in geweest. De dood van zijn moeder.. Puur verdriet wat langzaam omdraaide in woede waar hij zijn kracht uit putte. ER was altijd wel iets aanwezig geweest in zijn vlammende ogen maar nu.. Nu was er niets meer. De drive voor zijn leven was weggenomen. De kracht die hij had gehad was weggeslagen meegenomen naar Starclan en ver ver uit zijn klauwen vandaan.. Alles was weg en hij was niets anders meer als gebroken. De kitten die hij zo lang had verstopt. Het kwam allemaal weer terug.

Where are you now? Are you lost?
Will I find you again? Are you alone?
Are you afraid? Are you searching for me?
Why did you go? I had to stay Now I'm reaching for you
Will you wait? will you wait? Will I see you again?


De bijna warrior sloot zijn ogen willend dat het gevoel vertrok. Hij HAATTE Firestar waarom voelde het alsof hij een familielid verloren had. Waarom voelde het zo vreselijk. Was het omdat zijn drive nu weg was. De behoefte hem neer te halen of was het omdat hij wist dat Arrowpaw pijn had.. Was het omdat hij wist dat iedereen op een dag zou sterven. Zijn vader het zelfde pad zou bewandelen op een dag. Was het omdat hij een kat was verloren die als een vader voor hem was geweest...

You took it with you when you left
These scars are just a trace
Now it wanders lost and wounded
This heart that I misplaced


Een zacht geluid kroop uit zijn keel terwijl hij zichzelf naar de grond liet zakken tranen stromend over zijn wangen. "Fire.." Fluisterde hij opstarend naar de hemel. "Why!" Hij hielt zijn stem nieteens meer in. Wat maakte het uit. Wat maakte alles uit. Al wat hij voor zichzelf had gehouden de pijn die hem gekweld had hij kon het niet meer loslaten al wat hij had gewild was dat Firestar het had gezien. Hij wou dat de kater naar hemtoe was gekomen had gezegd hoe het hem speet.. hij wou hem vergeven. "EVerything I wanted to say COWARD!" Shreeuwde hij trillend. "You knew I was in trouble you knew I was hurt and you left left me to rot in pain COWARD!" Zijn hoofdje viel neer tranen stromend. "You left.."

Where are you now? Are you lost?
Will I find you again? Are you alone?
Are you afraid? Are you searching for me?
Why did you go? I had to stay Now I'm reaching for you
Will you wait? will you wait? Will I see you again?





Because we always have a choice
even when it feels like we don't.


Terug naar boven Ga naar beneden
Arrowthrill
Member
Hymn for the missing.. {ARROWPAW} DPKsfdL
Queen Wazz
285
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 34 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Arrowthrill
BerichtOnderwerp: Re: Hymn for the missing.. {ARROWPAW}   Hymn for the missing.. {ARROWPAW} Icon_minitimeza 25 okt 2014 - 22:32

Het deed pijn, alles deed pijn. Zijn moeder had hem al verlaten vlak na zijn geboorte, hij had de poes nooit mogen ontmoeten. En nu, nu zijn vader. Nu Arrowpaw er bij stil stond was de tijd die hij met zijn vader had mogen doorbrengen eigenlijk veel te kort geweest. Zeker als je, je bedacht dat hij al geen tijd met zijn moeder had mogen hebben. Toch was hij niet boos op hem, niet teleurgesteld. Misschien in eerste instantie, maar na het hele verhaal te hebben gehoord. Natuurlijk had zijn vader zijn leven opgeofferd voor zijn dochter, Arrow's zusje. Het enige wat hij nu nog kon doen was hopen dat zijn ouders gelukkig waren samen, in StarClan. Afwezig liet de jonge kater zijn blik richting de hemel glijden. Vanaf nu zou dat het enige worden wat hem nog troost kon bieden. Geen tripjes meer naar de leaders den, al had hij niets tegen Silverfang, Silverstar.

Een bekende stem klonk door in zijn oren en Arrow snoof even. Onvrijwillig voelde hij zijn oren iets richting zijn nek zakken. Eens waren hij en Rowanpaw beste vrienden geweest. Dat was allemaal veranderd een tijdje nadat zijn moeder Bluestar was overleden. In het begin had de bruine kater niet begrepen wat er aan de hand was, maar uiteindelijk werd hem duidelijk met wat voor een passie zijn voormalige vriend zijn vader haatte. Sindsdien was alles niet zo soepel meer verlopen tussen de twee en hij was dan ook vrij verbaasd door de woorden die de kat uitsprak. Hoewel het nog altijd kwaad was leek hij er haast erger aan toe te zijn dan Arrowpaw zelf. Het was zijn vader niet eens. Met grote passen stapte hij op de kat af en keek hem strak aan met zijn ijzig blauwe ogen. "Je zou toch denken dat het jouw vader was die nu in StarClan zat," beet hij hem toe. In werkelijkheid vond hij het vreselijk jammer dat hun vriendschap verloren was gegaan, maar hij hield van zijn vader en hij kon het niet hebben hoe Rowan al die tijd naar hem had gekeken en over hem had gesproken. "Ik had je toch wel iets vrolijker verwacht nu je aartsvijand van de aarde is geveegd." Hij wist dat het heel hard was wat hij zei, maar zijn kwaadheid sprak nu voor hem.


Hymn for the missing.. {ARROWPAW} Plfiha1
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Rowanflight
StarClan
Hymn for the missing.. {ARROWPAW} JVQsDtv
Michelle
1172
Actief
And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Rowanflight
BerichtOnderwerp: Re: Hymn for the missing.. {ARROWPAW}   Hymn for the missing.. {ARROWPAW} Icon_minitimeza 25 okt 2014 - 22:42


Hij kon letterlijk niet snappen waarom hij zich zo voelde. Waarom hij deze pijn voelde. Hij had de kater zijn hele leven lang gehaat. Firestar was een moordenaar geweest een monster maar nu.. Nu was het leeg. Voelde hij niet de opluchting die hij ooit had gehoopt te voelen. Het was leeg niets anders dan leeg.

De stem van zijn vroegere beste vriend liet hem opschrikken en staarde recht naar Arrowpaw. Zijn mond opende zich om zichzelf te verdedigen maar de haat in Arrow's stem brak zijn hart. "Arrow.." Fluisterde hij trillend. "H.. Het spijt me van je vader." Fluisterde hij zacht hopend dat Arrow zou merken dat hij het echt meende. De pijn dieper en dieper doordrong. Ze waren beste vrienden geweest. Deden alles samen en nu.. Nu had Rowan het gevoel dat Arrowpaw hem elk moment kon aanvliegen. "Ik.. Haatte hem niet." Mompelde hij langzaam. Nee hij wist het nu. Hij had Firestar nooit gehaat hij was gewoon.. bang geweest. "Ik.. Wou alleen maar dat hij.. Me had begrepen. Waarom ik zo deed. Maar als zelfs m'n beste vriend me niet begreep waarom zou een kater die hele andere dingen aan z'n hoofd had het dan wel begrijpen." Mompelde hij wegkijkend.



Because we always have a choice
even when it feels like we don't.


Terug naar boven Ga naar beneden
Arrowthrill
Member
Hymn for the missing.. {ARROWPAW} DPKsfdL
Queen Wazz
285
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 34 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Arrowthrill
BerichtOnderwerp: Re: Hymn for the missing.. {ARROWPAW}   Hymn for the missing.. {ARROWPAW} Icon_minitimeza 25 okt 2014 - 23:23


De ander leek zijn aanwezigheid te hebben gemerkt. Hoe kon het ook anders, hij had het recht in zijn gezicht gezegd. Hieraan voorafgaand hadden ze elkaar een hele tijd niet meer gesproken. Arrowpaw had er simpelweg geen zin meer in gehad te proberen te praten tegen Rowan. Wat de zoon van Bluestar hem nu zei verbaasde hem. Hij had niet op zo'n antwoord gerekend, hij had op en fel verwijt gerekend. De kater voelde zich ietwat van zijn stuk gebracht. Nee, hier had hij totaal niet op gerekend. Net toen zijn blik wat verzachtte, voelde hij zijn woedde weer oplaaien door wat Rowanpaw daarna zei. "Serieus Rowanpaw, wat ben je me nu allemaal aan het wijsmaken. Opeens zeggen dat je m'n vader nooit gehaat hebt, terwijl ik je vaak genoeg met vlammende ogen naar hem heb zien kijken. En dat hij jou zou begrijpen? Besef je wel wat je daar zegt? Heb je nooit aan zijn situatie gedacht?! Hij zag zichzelf als de schuldige voor Bluestar's dood en dan wrijf jij dat er nog eens lekker in als haar zoon!" riep hij naar de grijze kater. Hij was de controle kwijt, maar hij kon dit niet hebben. Had die stomkop nu alles weggegooid, zijn vader zo lang de schuld gegeven, zonder die gevoelens echt te hebben. Zonder hem echt te haten zoals hij zo vaak had beweerd.


Hymn for the missing.. {ARROWPAW} Plfiha1
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Rowanflight
StarClan
Hymn for the missing.. {ARROWPAW} JVQsDtv
Michelle
1172
Actief
And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Rowanflight
BerichtOnderwerp: Re: Hymn for the missing.. {ARROWPAW}   Hymn for the missing.. {ARROWPAW} Icon_minitimeza 25 okt 2014 - 23:30


Pijn was zichtbaar in zijn ogen. Hij miste zijn vriend. Hij miste het plezier wat hij met de kater kon hebben. Hij miste hun gelach en hun gesprekken. De tijd kon niet terug gedraaid worden maar op een of andere manier kon het toch wel verbeteren.. Toch?

Langzaam begon hij te trillen toen Arrow tegen hem uitviel maar durfde niet weg te kijken. Zijn mond opende in verdediging maar bleef met stomheid geslagen. Want hoe kon je iemand tegenspreken als je wist dat diegene gelijk had. "JA het is zijn schuld Arrow!" Probeerde hij. "En.. JA ik was boos ik.. ik snap nogsteeds niet hoe hij haar heeft kunnen laten gaan. Ze had bij ons in de Nursery moeten blijven niet.. Achter een of ander wild beest aan moeten rennen." Fluisterde hij. "Je vader heeft schuld aan haar dood maar dat betekend nog niet dat hij dood moest.. Dat betekend niet dat hij jullie had moeten achterlaten. Mij.. zonder antwoorden had moeten laten." Fluisterde hij zijn vacht plat op zijn schouders niet kunnen vechten tegen zijn woorden.



Because we always have a choice
even when it feels like we don't.


Terug naar boven Ga naar beneden
Arrowthrill
Member
Hymn for the missing.. {ARROWPAW} DPKsfdL
Queen Wazz
285
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 34 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Arrowthrill
BerichtOnderwerp: Re: Hymn for the missing.. {ARROWPAW}   Hymn for the missing.. {ARROWPAW} Icon_minitimeza 25 okt 2014 - 23:54

Kwaad schudde hij zijn hoofd nadat de kater had gesproken. Ging hij nu nog door, na al die tijd? "Je bent echt geen steek veranderd Rowan," beet hij hem toe. "Je hoort wat je zegt hé, het draait weer allemaal om jou. Jij zit nu weer met het verdriet, omdat hij jou zonder antwoorden heeft laten zitten. Och wat heb je het zwaar Rowanpaw." Arrow kon simpelweg niet geloven wat hij naar zijn hoofd geslingerd kreeg. Alsof het nooit eens door die stomme kop van zijn oude vriend doordrong. "Firestar heeft haar niet laten gaan. Hij is zelf achter die hond aan gerend. Hij heeft dat beest zelf aangevallen zonder Bluestar er in te mengen. Zij heeft zelf besloten achter hem aan te rennen en daarna haar leven aan hem te geven! Dat was haar beslissing, niet die van hem. Hij heeft haar niet gedwongen en Littlewish heeft haar niet gedwongen! Ik ga nu ook Bluepaw niet de schuld geven van het feit dat hij haar heeft moeten redden en zijn leven heeft moeten geven om dat te doen, dat kun je een ander niet aan doen." Hoe lang kon iemand zo in zijn eigen wereldje blijven leven? Het was zo makkelijk om blindelings een ander de schuld te geven, maar in feite was het enkel wegrennen van de waarheid. Ooit moest hij dat toch eens onder ogen gaan zien, anders kwam het nooit goed tussen hen. Arrowpaw vertikte het om vrienden te zijn met een kat die zo over zijn vader sprak.


Hymn for the missing.. {ARROWPAW} Plfiha1
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Rowanflight
StarClan
Hymn for the missing.. {ARROWPAW} JVQsDtv
Michelle
1172
Actief
And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Rowanflight
BerichtOnderwerp: Re: Hymn for the missing.. {ARROWPAW}   Hymn for the missing.. {ARROWPAW} Icon_minitimezo 26 okt 2014 - 0:04


Arrow had gelijk. Rowanpaw wist verdomme dat Arrow gelijk had maar hij kon het niet toelaten in zijn hoofd. Hij wou niet geloven dat zijn moeder hun zo zou verlaten. Hij wou niet geloven dat dat de realiteit was. Maar het was de realiteit hij had het zo makkelijk gevonden om Firestar de schuld te geven hem te haten terwijl zijn eigen zus net zo veel schuld kon hebben. Little had in exact hetzelfde schuitje gezeten en op een of andere manier had Rowanpaw in zijn hoofd vastgesloten dat Little wel gered had moeten worden maar Firestar gewoon had mogen doodgaan. Hij was kinderachtig en dat had hem zijn vriendschap gekost. "Je vergeet dus verdomme wat het eerste is wat ik tegen je zeg? Ben je er nou zo op uit om de fouten in mij te zien Arrow. Ik vind het vreselijk voor je. Ik weet hoe het voelt.. Jij hebt je moeder niet gekend maar ik weet nog hoe het voelde toen Bluestar het kamp in werd gedragen. Ik weet hoe veel pijn het deed en ik wou je verdomme helpen! ER voor je zijn.." Hij schudde zijn kop. "Maar ja natuurlijk gaat het allemaal om mij. Want weet je het gaat altijd om mij want ik HOU nou eenmaal zoveel van wie ik ben. Weetje ik hou zo veel van mezelf ik zal wel Rogue worden kan ik alleen maar van mezelf houden dan hoef ik niet alles te doen wat ik doe om de clan te helpen want dat doe ik echt totaal niet." Gromde hij beledigd. Hij haatte het om ruzie te hebben met een kater die hij ooit als zijn beste vriend had gezien. Maar dit alles was gewoon teveel geweest en op het moment dat hij zijn eigen fouten was gaan inzien duwde Arrow hem regelrecht weer in de verdediging. Hem regelrecht weer in de haatgevoelens en het verdriet.



Because we always have a choice
even when it feels like we don't.


Terug naar boven Ga naar beneden
Arrowthrill
Member
Hymn for the missing.. {ARROWPAW} DPKsfdL
Queen Wazz
285
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 34 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Arrowthrill
BerichtOnderwerp: Re: Hymn for the missing.. {ARROWPAW}   Hymn for the missing.. {ARROWPAW} Icon_minitimezo 26 okt 2014 - 18:04

"Nobody lives forever."
Arrowpaw wist dat dit niet het moment was om ruzie te voeren, maar hij kon er gewoon niet meer tegen op het moment. De kater fronste toen Rowan weer op hem reageerde. Hij had kunnen verwachten dat de kat in de verdediging zou schieten, maar het was ook niet zo gek geweest dat hij zelf kwaad was geworden. "Wat verwacht je dan van me op dit moment? Het eerste wat ik van jou hoor is hoe je opnieuw mijn vader de schuld loopt te geven van wat er is gebeurd, nu dat hij te vroeg weg is gegaan en dat jij daarom geen antwoorden hebt. Vind je het gek dat ik zo reageer, Rowanpaw? Weet je niet meer hoe onaanspreekbaar je zelf was toen je moeder overleed. Verwacht je dat ik mijn emoties nu al helemaal onder controle heb en niet kwaad wordt als er zo over mijn vader wordt gesproken?! Want dan heb je het mis. Dat kan ik niet, zo ben ik niet. Ik mag dan altijd wel je vrolijke vriendje zijn geweest, ik kan hier niet altijd met een glimlach op mijn gezicht grapjes gaan lopen maken." Het feit dat Rowan totaal niet zag dat hij zelf veel erger was geweest in die periode en zelfs nu nog, irriteerde Arrow mateloos.


Hymn for the missing.. {ARROWPAW} Plfiha1
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Rowanflight
StarClan
Hymn for the missing.. {ARROWPAW} JVQsDtv
Michelle
1172
Actief
And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Rowanflight
BerichtOnderwerp: Re: Hymn for the missing.. {ARROWPAW}   Hymn for the missing.. {ARROWPAW} Icon_minitimezo 26 okt 2014 - 18:18


Een trilling gleed over zijn rug terwijl hij langzaam omhoog kwam en recht naar Arrow staarde zijn bovenlip iets optrekkend waardoor de scherpe tanden in zijn bek zichtbaar werden. "Je luistert dus totaal niet naar me." Gromde hij zijn nagels in de grond slaand. "Ben je nou echt zo dom dat je denk dat ik dat niet weet. Dat je denkt dat ik zo in elkaar zit? Ken je me zo slecht Arrowpaw?" Mompelde hij gepijnigd. "Mijn vrolijke vriendje!" Sneerde hij en staarde hem aan. "Je hebt nooit iets anders gedaan dan op me neergekeken. Vanaf het moment dat ik mijn mening sprak vanaf het moment dat ik iets van gevoelens wou tonen. Zodra ik jou ook maar even tegen de haren instreek verliet je me! I..Ik.." Hij schudde zijn hoofd. "I loved you."



Because we always have a choice
even when it feels like we don't.


Terug naar boven Ga naar beneden
Arrowthrill
Member
Hymn for the missing.. {ARROWPAW} DPKsfdL
Queen Wazz
285
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 34 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Arrowthrill
BerichtOnderwerp: Re: Hymn for the missing.. {ARROWPAW}   Hymn for the missing.. {ARROWPAW} Icon_minitimezo 26 okt 2014 - 18:34

"Nobody lives forever."
Toen Rowanpaw ging staan deed Arrow geen stap naar achteren. Hij vertikte het zich te laten intimideren door een kater die een maan ouder was. Zijn oren gingen wat platter in zijn nek liggen bij de woorden van de grijze kat. "Denk je dat ik, als kitten, als jonge apprentice, echt in staat was om zo door anderen heen te prikken? Zelfs al waren ze mijn beste vriend? Als het enige wat ik heb gehoord enkel maar hatelijke opmerkingen waren? Jij liet enkel die kant nog zien, hoe moest ik dat dan allemaal negeren? Ik heb nooit willen geloven dat je zo was, Rowan, maar de laatste manen is er geen moment meer geweest waarop je van die wrok jegens mijn vader afweek." Oh dit maakte hem zo moe. Vooral omdat het allemaal zo veel makkelijker was geweest als ze gewoon vrienden waren gebleven, als alles was geweest zoals vroeger. Vrij in het leven, zonder zorgen. Toen zijn voormalige vriend weer begon te spreken had hij hem bijna onderbroken door te roepen dat hij nooit op hem neergekeken had, dat die oude tijd veel voor hem had betekend en dat hij hem echt wel een kans had willen geven. Maar de laatste woorden die van Rowan's kant kwamen legde hem het zwijgen op. Die term had hij wel vaker gehoord, maar zo letterlijk gebruikte katten dat meestal alleen als ze tegen hun partners spraken. Hij wist niet zo goed hoe hij dat op moest vatten, zeker niet door de brandende ruzie die ze aan het voeren waren. "Wat bedoel je daarmee?" kwam er verward uit.


Hymn for the missing.. {ARROWPAW} Plfiha1
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Rowanflight
StarClan
Hymn for the missing.. {ARROWPAW} JVQsDtv
Michelle
1172
Actief
And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Rowanflight
BerichtOnderwerp: Re: Hymn for the missing.. {ARROWPAW}   Hymn for the missing.. {ARROWPAW} Icon_minitimezo 26 okt 2014 - 18:46


Waarom kon hij niet gewoon zijn kop houden? Zijn hoofd buigen en knikken want in zijn hart wist hij dat de kater gelijk had. In zijn hart wist hij dat Arrow dit net zo min wou als hij maar zijn hoofd wou het niet toelaten. Bovendien dit was een ruzie die er uit had moeten komen. Dit moest uitgesproken worden maar daarna wist hij niet meer zeker of er ooit nog een toekomst was voor hun. Zelfs niet als vrienden.. Er zou niets meer over zijn en wellicht moest Rowan dan echt de keuze maken. Want wat voor Warrior zou hij wel niet zijn als hij zijn hele leven lang al een kater haatte die hem leiding moest geven. Hij was niets anders dan elke willekeurige Rogue..

"I.. I loved you as a friend." Verbterde hij zichzelf langzaam en zijn oren zakte ietsje omlaag door de leugen. Hij wou niet liegen niet tegen hem. MAar hij kon niets anders. Hij moest wel. Hij wou hem niet verliezen.. "Forget what I said.. Ill just leave." Mompelde hij verslagen. Alle strijd die hij in zijn lichaam had gevoeld verdwenen. "I'll miss ya." Mompelde hij zacht en draaide zich om zijn rug naar Arrow kerend en liep weg.



Because we always have a choice
even when it feels like we don't.


Terug naar boven Ga naar beneden
Arrowthrill
Member
Hymn for the missing.. {ARROWPAW} DPKsfdL
Queen Wazz
285
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 34 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Arrowthrill
BerichtOnderwerp: Re: Hymn for the missing.. {ARROWPAW}   Hymn for the missing.. {ARROWPAW} Icon_minitimezo 26 okt 2014 - 19:07

"Nobody lives forever."
Arrowpaw bleef als verstijfd staan toen Rowanpaw wegliep. Hij wist niet meet wat hij moest zeggen. Zijn woedde van net was alweer weggezakt en hoewel hij nog wel boos was op de kater kon hij niet meer zo tegen hem schreeuwen als dat hij net had gedaan. Het leek alsof de zoon van Bluestar nu voor altijd het contact tussen hen verbrak. De manier waarop hij weg stapte, het feit dat hij zei dat hij hem zou missen. Wat ben je van plan, Rowan? Het liet de jonge kater achter met een bittere nasmaak. Hoewel hun vriendschap niet te repareren was zolang dit speelde, had hij ook niet zo'n aanvaring willen hebben. Maar misschien was het wel goed dat ze weer een keer tegen elkaar uitgevallen waren. Alles opkroppen had ook geen zin. Ietwat verslagen ging hij zitten en sloeg zijn staart om zijn poten.


Hymn for the missing.. {ARROWPAW} Plfiha1
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hymn for the missing.. {ARROWPAW}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp-
Ga naar: