Stranger under the sun ?



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Stranger under the sun ?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Graystripe
Member
Stranger under the sun ? DPKsfdL
ϾHł ღ
1403
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .: Died at the age of 130 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Graystripe
BerichtOnderwerp: Stranger under the sun ?   Stranger under the sun ? Icon_minitimema 11 apr 2011 - 20:52

Graystripe lag klaarwakker in zijn nest. Hij kon niet meer in slaap komen. Dan maar even een luchtje scheppen... dacht Graystripe. Misschien kon hij even een wandeling nemen voordat zijn patrouille zou beginnen. Hij pakte een muis van de prooistapel en nam het mee het kamp uit. Hij wilde dit keer buiten eten bij de zonnerotsen. Niemand zag hem het kamp verlaten en Graystripe trippelde op zijn pootjes naar de zonnerotsen. Toen Graystripe een lekker plekje had uitgezocht dat ook nog midden in de zon lag, ging hij liggen en at hij rustig zijn muis op. De zon had al snel zijn pels verwarmt. Doordat zijn pels nogal donker was trok het veel warmte aan. Graystripe ging op een andere rots liggen dat wat meer in de schaduw lag, nadat hij zijn muis op had. Na genietend van de smaak viel Graystripe met een luid gespin in slaap. Zijn dutje duurde niet lang. Hij kon hier niet de hele dag blijven, patrouilles stonden namelijk voor hem klaar. Graystripe lag nog lang op zijn rug, languit, op de rots. Nadenked keek hij naar de grond. Zijn ogen werden zo rond als die van een kitten, toen hij een vogeltje op de grond zag landen. Die kan ik meenemen naar het kamp! dacht Graystripe. Zonder geluid liep Graystripe van de rots af en focuste hij op het vogeltje. Langzaam sloop hij dichterbij naar het diertje. Het diertje zat te genieten van een worm dat het net uit de grond had gehaald. Graystripe sloop nog wat dichterbij tot hij op de perfecte afstand zat. In een flits sprong hij uit het hoge gras, en had hij het vogeltje tussen zijn bek. Hij doodde het met een snelle beet,en liet het even liggen. Graystripe waste even zijn pootjes en ging toen weer terug naar de rotsen. Naast zijn rots begroef Graystripe de vogel die hij gevangen had. Nog heel even zonnen! dacht Graystripe. Er zou tog even iemand kunnen invallen ? Tog ? Graystripe vond het heerlijk om tijd voor zichzelf te hebben. Eigenlijk had hij helemaal geen zin in een patrouille...maar als zijn clan in gevaar zou zijn, zou hij gelijk terug naar het kamp gaan. Als je in een clan leefde betekende het dat je loyaal bent aan je clan, en alles doet om het te beschermen en onderhouden. Dat was de Krijgerscode. Toen Graystripe net aan het indutten was op de warme rots, hoorde hij een geritsel in de struiken. Weer een muis ? dacht Graystripe. Voorzichtig snoof hij aan de struik. Het was geen muis! Het was een kat... Graystripe spitste zijn oren, en kwam van de rots af. " Wie is daar ? " vroeg Graystripe. Zijn stem een beetje angstig maar tog ook zelfverzekerd.


(voor iedereen open)


Stranger under the sun ? 8NQyAYo
My time~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Birdflight
Member
Stranger under the sun ? DPKsfdL
11

CAT'S PROFILE
Age: 18 Manen
Gender:
Rank:
Birdflight
BerichtOnderwerp: Re: Stranger under the sun ?   Stranger under the sun ? Icon_minitimema 11 apr 2011 - 21:31

Birdflight was moe en gestresst. Hij had even genoeg van de dames en dacht na over zijn toekomst. Hoe moet het later met mij...? dacht hij Als ik zo door blijf gaan als player, wie zou dan ooit kleintjes willen hebben met mij..? Hij werd nogal depressief van die gedachte en probeerde er zo min mogelijk aan te denken. Hij bedacht dat hij nog een heel leven voor zich had en dus genoeg tijd had. Opeens flitste er een beeld van zichzelf door zijn hoofd. Hij was oud, had geen kinderen en was helemaal alleen. Birdflight schudde met zijn hoofd en probeerde dat idee uit zijn hoofd te zetten. Het ging maar niet weg! Wanhopig begon hij te rennen. Hij had niet door waar hij heen ging, hij wilde alleen wegrennen. Weg van zijn eigen gedachten. Weg van zijn toekomst.
Opeens hoorde hij iemand roepen Wie is daar? Hij realiseerde dat hij in een struik zat. Het was helemaal niet fijn want het was een doornstruik en de doorns prikten hem zo in zijn vel dat hij begon te bloeden. De gedachte alleen al...IK BLOED!
Birdflight maakte een sprong.
Zo hoog had hij nog nooit gesprongen...zelfs niet toen hij op jacht was en de vogel hem door had voordat hij kon toeslaan. Hij had toen zo hoog gesprongen dat hij zo over een kleine boom heen zou komen.
Hij belandde precies op een grijze kater. De arme kat lag verstijfd van schrik, met ogen zo groot als schoteltjes, onder hem. Ga van me af! piepte hij. Birdflight schatte hem in voor zo'n 12 manen. Hij vond de kat er wel geinig uit zien en ging een paar stappen achteruit. Kalm aan! Ik zal je niets doen. zei hij. Hij ging op de rots zitten, vlak achter de kater, en gaf hem genoeg ruimte om weg te vluchten.


Stranger under the sun ? Birdflightsig My art: http://www.impactwolf.deviantart.com

Lolly's zijn gigantisch lekker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyfeather
StarClan
Stranger under the sun ? DPKsfdL
1472

CAT'S PROFILE
Age: Ageless...
Gender:
Rank:
Honeyfeather
BerichtOnderwerp: Re: Stranger under the sun ?   Stranger under the sun ? Icon_minitimema 11 apr 2011 - 21:40

Toestemming gevraagd aan Bluestar dat je er in mag Birdflight? Zo ja, zet dat in je post, zo nee, dan heb je bij deze een waarschuwing.


Stranger under the sun ? UypcHQo
Terug naar boven Ga naar beneden
Graystripe
Member
Stranger under the sun ? DPKsfdL
ϾHł ღ
1403
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .: Died at the age of 130 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Graystripe
BerichtOnderwerp: Re: Stranger under the sun ?   Stranger under the sun ? Icon_minitimema 11 apr 2011 - 21:43

Graystripe zag dat het geritsel in de struiken steeds heftiger werd. Opeens sprong er een grote gespierde kater uit de struik. Een eenling! Graystripe stond verstijfd van schrik. De grote kater belandde plat bovenop hem. Pijn gleed door Graystripe heen. " Ga van me af!" Graystripe kon de woorden maar moeilijk eruit krijgen door het gewicht van de vreemde kater. De kater sprong gelijk van hem af. "Kalm aan! Ik zal je niets doen." zei de kater. Snel sprong Graystripe overeind. Wat deed deze vreemdeling in Donderclan gebied?! Graystripe's staart was helemaal uitgezet, en zijn klauwen ook. Hij was klaar om aan te vallen als deze vreemdeling het idee had om zijn kamp door te dringen. Graystripe keek in de ogen van de kater. Hij was nogal relaxed voor een vreemdeling die zomaar op iemands territorium kwam. Graystripe voelde de vrijheid die deze kater had. Hij kon het zien in zijn ogen die normaal en gefocust stonden. Deze kater zou geen rede hebben om aan te vallen. Waarom ? Waarom is hij zo rustig ? Zou hij niet liever mijn pels van me afrukken ? Graystripe wilde zijn mond openen om iets te zeggen, maar door zijn spanningen kwam het er niet uit. De kater stond nog steeds naar hem te kijken, wachtend op een antwoord. Graystripe ontspande zich. En kon deze keer wel de woorden uit zijn mond krijgen. " Wat doe je hier ? Weet je niet dat dit Clan territorium is ? " Graystripe stopte even, de kater keek wat moeilijk. " Eenlingen hebben geen toestemming om hier te zijn! " Opeens begon Graystripe's nekharen weer overeind te staan. Misschien zou de kater dit keer wat minder rustig reageren. Het was zelden dat eenlingen wisten van de clans in de bossen. En de meeste hadden geen rede om het territorium te verlaten.


Stranger under the sun ? 8NQyAYo
My time~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Birdflight
Member
Stranger under the sun ? DPKsfdL
11

CAT'S PROFILE
Age: 18 Manen
Gender:
Rank:
Birdflight
BerichtOnderwerp: Re: Stranger under the sun ?   Stranger under the sun ? Icon_minitimema 11 apr 2011 - 21:46

Honeyfeather schreef:
Toestemming gevraagd aan Bluestar dat je er in mag Birdflight? Zo ja, zet dat in je post, zo nee, dan heb je bij deze een waarschuwing.

OMG heb je daar toestemming voor nodig? O_______________o wist ik niet, sorry....maar Graystripe vroeg aan mij of ik samen wilde RPG'en en er was al een topic aangemaakt O_o


Stranger under the sun ? Birdflightsig My art: http://www.impactwolf.deviantart.com

Lolly's zijn gigantisch lekker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Graystripe
Member
Stranger under the sun ? DPKsfdL
ϾHł ღ
1403
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .: Died at the age of 130 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Graystripe
BerichtOnderwerp: Re: Stranger under the sun ?   Stranger under the sun ? Icon_minitimema 11 apr 2011 - 21:52

Dat is waar, dom van me. Ik was vergeten om je te vertellen dat je eerst toestemming moest vragen. Sorry, ik schaam me echt :s


Stranger under the sun ? 8NQyAYo
My time~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollypaw
Member
Stranger under the sun ? DPKsfdL
Miss Psycho Unicorn
1191

CAT'S PROFILE
Age: 8 Moons
Gender:
Rank:
Hollypaw
BerichtOnderwerp: Re: Stranger under the sun ?   Stranger under the sun ? Icon_minitimema 11 apr 2011 - 21:56

Wow wow.
Eventjes rustig aan jullie.
Heb al genoeg afleiding met m'n elastiekjes.

Anyway; Noor ziet overtredingen.
Dit is een RPG gedeelte.
En jullie praten nu OOC.
Dat mag dus niet hé?
Furthermore; Dat staat geloof ik ook ergens tussen de regels,
Of niet soms?
Misschien verstandig die nog eens door te lezen, hm?

Waarschuwing voor beiden.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Stranger under the sun ?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory :: Sunningrocks-
Ga naar: