Where's my little girl! (Sleepingpaw)



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Where's my little girl! (Sleepingpaw)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Breakingdawn
StarClan
Where's my little girl! (Sleepingpaw) DPKsfdL
Yer worst nightmare
2417
Actief

CAT'S PROFILE
Age: RIP at 30 moons
Gender:
Rank:
Breakingdawn
BerichtOnderwerp: Where's my little girl! (Sleepingpaw)   Where's my little girl! (Sleepingpaw) Icon_minitimevr 24 okt 2014 - 22:29





Geiriteerd kwam de grote poes omhoog en schudde haar doffe vacht uit en liep de elders den uit waar ze lag te rusten. Snel nam ze de luchten in haar op en keek verward rond. "Battlepaw.. Lightbringer. Sleepingpaw. Futuresong waar zijn jullie?" Piepte ze bijna hun geuren niet vindend en vervloekte haar ogen de vlekken die ze enkel zag de katten die ze rook ze stapte terug onzeker. De geuren waren bekend maar vlogen door elkaar heen wie stond er voor haar wie achter haar wie sprak! Haar gebroken staart bewoog heen en weer waardoor pijn door haar lichaam schoot en ze maakte een piepend geluid. "Battle, Sleeping. Light. Future waar zijn jullie. Stormfrost waar ben je." Piepte ze haar gehele lichaam trillend van angst.


I was blind, I couldn't see the world right in front of me
Where's my little girl! (Sleepingpaw) 1zdqxh

But now I can
Terug naar boven Ga naar beneden
Sleepingcurse
Member
Where's my little girl! (Sleepingpaw) DPKsfdL
ϟ ˁᴸᴱᴱᴾᴵᴺᴳ ϟ
518
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender:
Rank:
Sleepingcurse
BerichtOnderwerp: Re: Where's my little girl! (Sleepingpaw)   Where's my little girl! (Sleepingpaw) Icon_minitimevr 24 okt 2014 - 22:39



Sleepy kroop haar nestje uit en gaapte terwijl ze de felle winterzon inliep. 'MOOM STAPH SCREAMING IM COMING ALREADY' riep ze hard terwijl ze gapend door het kamp trippelde. Ze stopte midden in het kamp om zich uit te rekken. Pff pas zonhoog veel te vroeg, Opnieuw gaapte het kleine poesje. Ze staarde naar de medicine cat den met har gifgroene oogjes en liep naar binnen, meteen op haar moeder af en haar cyperse kopje tegen haar kun aanduwend. 'Lay down idiot.' Fluisterde het poesje zachtjes en spinde zachtjes.



Where's my little girl! (Sleepingpaw) 21bj33b
Люби меня, как ваш худший кошмар
::


Terug naar boven Ga naar beneden
Breakingdawn
StarClan
Where's my little girl! (Sleepingpaw) DPKsfdL
Yer worst nightmare
2417
Actief

CAT'S PROFILE
Age: RIP at 30 moons
Gender:
Rank:
Breakingdawn
BerichtOnderwerp: Re: Where's my little girl! (Sleepingpaw)   Where's my little girl! (Sleepingpaw) Icon_minitimevr 24 okt 2014 - 22:43



Hevig trilde ze maar kalmde ietsje toen ze de stem van haar dochtertje hoorde en duwde haar brede kop tegen die van Sleepingpaw een zachte snor rees op van haar borst en ze likte haar kopje. "Are you okay dear? Are you hurt?" Vroeg ze bezorgd nietwetend dat Breaking zelf onder de schrammen zat en er een huge ass nog open wond over haar rechter oog zat. Het oog waar ze compleet blind aan geworden was als gevolg van een aanval die ze niet goed had kunnen voorkomen met haar slechte ogen. Ze krulde spinnend haar staart voor zo goed als het ging vanwege de breuk om haar dochter en likte haar oortjes.


I was blind, I couldn't see the world right in front of me
Where's my little girl! (Sleepingpaw) 1zdqxh

But now I can
Terug naar boven Ga naar beneden
Sleepingcurse
Member
Where's my little girl! (Sleepingpaw) DPKsfdL
ϟ ˁᴸᴱᴱᴾᴵᴺᴳ ϟ
518
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender:
Rank:
Sleepingcurse
BerichtOnderwerp: Re: Where's my little girl! (Sleepingpaw)   Where's my little girl! (Sleepingpaw) Icon_minitimeza 25 okt 2014 - 22:41



ze spinde zachtjes en legde haar pootje op haar moeders hoofd en duwde er zacht op. 'Mom, lay down, im fine, ive been sleeping like always mieuwde ze zachtjes. 'Mom your eye is hurt. Merkte ze snugger op, het cyperse poesje keek haar moeder doordringend aan niet wetende dat ze helemaal niets zag. 'Youre the best mommy i have' zei ze grappend en spinde zachtjes haar moeders kinnetje zacht likkend



Where's my little girl! (Sleepingpaw) 21bj33b
Люби меня, как ваш худший кошмар
::


Terug naar boven Ga naar beneden
Breakingdawn
StarClan
Where's my little girl! (Sleepingpaw) DPKsfdL
Yer worst nightmare
2417
Actief

CAT'S PROFILE
Age: RIP at 30 moons
Gender:
Rank:
Breakingdawn
BerichtOnderwerp: Re: Where's my little girl! (Sleepingpaw)   Where's my little girl! (Sleepingpaw) Icon_minitimeza 25 okt 2014 - 22:51


De woorden lieten haar niet kalmeren en ze trilde met haar oren. "Je slaapt teveel lieverd." Fluisterde ze zachtjes en likte haar kopje meerdere keren voor ze even opkeek en schudde haar hoofd. "Ik voel m'n oog niet." Loog ze zachtjes en keek naar de onduidelijke vlek die haar dochter moest voorstellen. "I'm the only mommy you have Sleepingpaw." Mompelde ze zachtjes en zuchtte omhoog kijkend naar de duisternis. "Don't you miss daddy..?"


I was blind, I couldn't see the world right in front of me
Where's my little girl! (Sleepingpaw) 1zdqxh

But now I can
Terug naar boven Ga naar beneden
Sleepingcurse
Member
Where's my little girl! (Sleepingpaw) DPKsfdL
ϟ ˁᴸᴱᴱᴾᴵᴺᴳ ϟ
518
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender:
Rank:
Sleepingcurse
BerichtOnderwerp: Re: Where's my little girl! (Sleepingpaw)   Where's my little girl! (Sleepingpaw) Icon_minitimezo 2 nov 2014 - 17:24



ze schudde haar kopje en bleef zacht spinnen. ' No mommy i dont, and dont lie to me i must hurt its al red and swollen' mauwde ze zacht en keek naar haar moeder en kroop bij de laatste woorden dicht tegen de vacht aan en stopte met spinnen. 'I do, i miss daddy really much piepte haar stemmetje zachtjes.




Where's my little girl! (Sleepingpaw) 21bj33b
Люби меня, как ваш худший кошмар
::


Terug naar boven Ga naar beneden
Breakingdawn
StarClan
Where's my little girl! (Sleepingpaw) DPKsfdL
Yer worst nightmare
2417
Actief

CAT'S PROFILE
Age: RIP at 30 moons
Gender:
Rank:
Breakingdawn
BerichtOnderwerp: Re: Where's my little girl! (Sleepingpaw)   Where's my little girl! (Sleepingpaw) Icon_minitimema 3 nov 2014 - 20:14


De bruine poes zuchtte en likte over haar oortje. "Nee echt lieverd ik voel het niet. Honeypaw heeft me meer als genoeg herbs gegeven, je weet hoe verzorgend je nichtje is." Grinnikte ze zachtjes en schudde haar kopje langzaam. "Ik mis daddy ook.. maar ik vrees dat we niet langer op hem kunnen leunen. Mama moet het nu in haar eentje doen. Maar je weet dat ome Flameclaw ook altijd er zal zijn he schat." Glimlachte ze warm haar likkend.


I was blind, I couldn't see the world right in front of me
Where's my little girl! (Sleepingpaw) 1zdqxh

But now I can
Terug naar boven Ga naar beneden
Sleepingcurse
Member
Where's my little girl! (Sleepingpaw) DPKsfdL
ϟ ˁᴸᴱᴱᴾᴵᴺᴳ ϟ
518
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender:
Rank:
Sleepingcurse
BerichtOnderwerp: Re: Where's my little girl! (Sleepingpaw)   Where's my little girl! (Sleepingpaw) Icon_minitimedi 4 nov 2014 - 20:51

Sleepingpaw schreef:


Ze bleef zacht spinnen terwijl haar moeder haar vachtje waste. 'I really mis daddy, i dont care about flameclaw, i want daddy Mauwde ze zielig en piepend. why isnt daddy coming back mommy, did he just left us, doesnt he love me anymore?' piepte ze zachtjes. Zich daar echt zorgen ommakend dat haar vader niet van haar hield. Ze wilde dat hij van haar hield, haar moeder hield alleen van haar broertje, die moest ze winnen. Ze moest haar moeders liefde winnen door desnoods dr broertje zn medicatie te stelen.




Where's my little girl! (Sleepingpaw) 21bj33b
Люби меня, как ваш худший кошмар
::


Terug naar boven Ga naar beneden
Breakingdawn
StarClan
Where's my little girl! (Sleepingpaw) DPKsfdL
Yer worst nightmare
2417
Actief

CAT'S PROFILE
Age: RIP at 30 moons
Gender:
Rank:
Breakingdawn
BerichtOnderwerp: Re: Where's my little girl! (Sleepingpaw)   Where's my little girl! (Sleepingpaw) Icon_minitimewo 5 nov 2014 - 20:33


De poes zuchtte zacht en schudde haar kopje. "Baby girl, what would you say if Flameclaw became your new daddy?" Mompelde ze zachtjes en keek de jonge apprentice aan me zachte ogen. Haar woorden deden haar pijn en ze schudde haar kopje vel. "No dearest, daddy left because he didnt want to hurt you or your siblings. He left because he felt like he needed okay?" Fluisterde ze zacht. "He loves you very much." Fluisterde ze warm en likte haar oortje. "He loves you and mommy loves you so so much."


I was blind, I couldn't see the world right in front of me
Where's my little girl! (Sleepingpaw) 1zdqxh

But now I can
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Where's my little girl! (Sleepingpaw)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp-
Ga naar: