And they're watching us as we all fly away [&Breakingdawn] - Pagina 3



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 And they're watching us as we all fly away [&Breakingdawn]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
Flameclaw
Member
And they're watching us as we all fly away [&Breakingdawn] - Pagina 3 DPKsfdL
BlubberblubMcblub
384

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender:
Rank:
Flameclaw
BerichtOnderwerp: Re: And they're watching us as we all fly away [&Breakingdawn]   And they're watching us as we all fly away [&Breakingdawn] - Pagina 3 Icon_minitimema 17 nov 2014 - 23:24

Hij grinnikte even zacht en haalde zijn schouders op bij het zien van de uitdrukking op haar gezicht. ''Er is maar een manier om daarachter te komen nietwaar?'' Antwoordde hij voor hij in de lach schoot en zijn kop op een voorpoot liet rusten. ''Rustig aan, eerst Nightstream te zien overtuigen en dan kan ik wat gaan doen.'' Mompelde hij maar staarde even nadenkend voor zich uit. ''Wie weet, het is niet cht alsof iemand anders het lijkt te weten.'' Mompelde hij bedachtzaam maar gaapte half voor hij in de lach schoot en zijn kop schudde. ''Het is moeilijk maar wel mogelijk. Hij was als kit echt gewoon schattig en een typisch's mamma kindje.'' Antwoordde hij met een klein lachje voor hij half naar haar poot hapte. ''Ja maar je bent nog altijd een dwergje.'' Kaatste hij plagend terug maar porde haar zelf ook zacht met zijn vrije poot voor hij iets ging verliggen en naar haar keek. ''Ja, weet wel dat je het tegen een oude vent hebt.'' Antwoordde hij grinnikend maar fronste even voor hij met zijn kop schudde. ''Nou was geen spacecake hoor, was eng serieus. Zeker nu ik eraan terugdenkt.'' Zei hij maar grinnikte toch even voor hij zijn achterpoten iets uitstrekte voor hij snoof. ''Wie weet, ik heb er nog niet zoveel van gezien, dat gedragen van jou.'' antwoordde hij plagend maar tikte haar oor even aan met zijn staart voor hij zijn kop volledig neerlegde en om zich heen begon te kijken.


And they're watching us as we all fly away [&Breakingdawn] - Pagina 3 X9t8Ov1  
My Mini Me:
And they're watching us as we all fly away [&Breakingdawn] - Pagina 3 28jeflj
where have you gone?:
Terug naar boven Ga naar beneden
Breakingdawn
StarClan
And they're watching us as we all fly away [&Breakingdawn] - Pagina 3 DPKsfdL
Yer worst nightmare
2417
Actief

CAT'S PROFILE
Age: RIP at 30 moons
Gender:
Rank:
Breakingdawn
BerichtOnderwerp: Re: And they're watching us as we all fly away [&Breakingdawn]   And they're watching us as we all fly away [&Breakingdawn] - Pagina 3 Icon_minitimema 24 nov 2014 - 12:15

Ze grinnikte zachtjes en knikte langzaam. "Hup hup snel vragen jij." Grinnikte ze snorrend en piepte even onder zijn grote poot. "Okay baas." Ze glimlachte en likte over haar lipjes voor ze zichzelf op haar rug draaide en hem aankeek. "Snowkiller als mamakindje hmm kan het niet echt zien." Grinnikte ze en gaapte zichzelf half uitrekkend voor ze ziielige met haar staart zwiepte. "ik ben geen dwerg ik ben een heleee grote meid!" Grijnsde ze en rolde even met haar ogen. "Je bent geen oude vent je bent gewoon... Tja van middelbare leeftijd?" Grinnikte ze zachtjes en likte over haar lippen. "Vertel me er eens over Flameclaw? Hoe was Flamepaw." Grinnikte ze zacht en kroop naar hem toe.


I was blind, I couldn't see the world right in front of me
And they're watching us as we all fly away [&Breakingdawn] - Pagina 3 1zdqxh

But now I can
Terug naar boven Ga naar beneden
Flameclaw
Member
And they're watching us as we all fly away [&Breakingdawn] - Pagina 3 DPKsfdL
BlubberblubMcblub
384

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender:
Rank:
Flameclaw
BerichtOnderwerp: Re: And they're watching us as we all fly away [&Breakingdawn]   And they're watching us as we all fly away [&Breakingdawn] - Pagina 3 Icon_minitimedi 25 nov 2014 - 0:23

Hij schudde zijn kop langzaam voor hij zacht lachtte. ''Zeg dat komt morgen dan wel, ik ga mezelf niet nu nog daar naar toe slepen.'' Antwoordde  hij droogjes maar grijsde toch weer even voor hij gaapte en naar haar keek. ''Nee dat zou je nu absoluut niet meer zeggen nee.'' Mompelde hij instemmend, zelf wel wetend wat hij zich nog kon herinneren. Toch schoten zijn oren even heen en weer met de frons op zijn kop geplakt. ''Ja dat zie ik, je bent ook echt gigantisch.'' Was zijn antwoord weer voor hij met zijn kop schudde. ''Kijk eens om je heen, hoeveel warriors van mijn leeftijd zijn er nog tegenwoordig? ik ben gewoon oud.'' Sprak hij zacht voor hij stilviel en omhoog keek naar de lucht. ''Flamepaw,'' Mompelde hij langzaam, zijn apprentice naam over zijn tong voelen rollen.  ''Niet veel verschillend met de hele jonge versie van Flameclaw. Gefocusd op werken, presteren en alles doen waarvoor hij nodig was. Luisterend naar elk woord dat er tegen hem gesproken werd, en elk woord precies volgend. Maar achter dat hing toch een hoop pijn die hij had moeten zien verwerken.'' Antwoordde hij zacht en kroop iets in elkaar. ''Flamekit was veel leuker, had ook abslouut niks aan zijn hoofd.'' Zijn laatste woorden waren zachter dan normaal, maar hij kon nog precies de pijn oproepen die hij toen had gevoeld.


And they're watching us as we all fly away [&Breakingdawn] - Pagina 3 X9t8Ov1  
My Mini Me:
And they're watching us as we all fly away [&Breakingdawn] - Pagina 3 28jeflj
where have you gone?:
Terug naar boven Ga naar beneden
Breakingdawn
StarClan
And they're watching us as we all fly away [&Breakingdawn] - Pagina 3 DPKsfdL
Yer worst nightmare
2417
Actief

CAT'S PROFILE
Age: RIP at 30 moons
Gender:
Rank:
Breakingdawn
BerichtOnderwerp: Re: And they're watching us as we all fly away [&Breakingdawn]   And they're watching us as we all fly away [&Breakingdawn] - Pagina 3 Icon_minitimedi 2 dec 2014 - 22:55

Ze grinnikte half speels en knikte. "Okay okay dan oude mensen moeten ook rusten." Grapte ze zachtjes en grinnikte half speels. "Ik kan het me wel inbeelden ergens hoor die kater achter Dreamheart aankruipend mama roepend." Grinnikte ze speels en likte over haar lippen. "Ik ben supergroot! Ik stamp zo iedereen fijn." Grijnsde ze en sloeg haar poot op een takje. "Hoeveel warriors van jouw leeftijd hmm. Er zijn er toch nog meer dan je zou denken. JE bent ouder niet oud deal?" Ze spinde en gaapte. Zijn woorden lieten haar zachtjes glimlachen terwijl ze hem aankeek.


I was blind, I couldn't see the world right in front of me
And they're watching us as we all fly away [&Breakingdawn] - Pagina 3 1zdqxh

But now I can
Terug naar boven Ga naar beneden
Flameclaw
Member
And they're watching us as we all fly away [&Breakingdawn] - Pagina 3 DPKsfdL
BlubberblubMcblub
384

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender:
Rank:
Flameclaw
BerichtOnderwerp: Re: And they're watching us as we all fly away [&Breakingdawn]   And they're watching us as we all fly away [&Breakingdawn] - Pagina 3 Icon_minitimedo 4 dec 2014 - 23:18

Hij keek haar even aan en schoot toch in de lach voor hij met zijn staart zwiepte. Gelukkig was hij niet zo heel snel op zijn tenen getrapt en had hij ook wel door dat het puur een grapje was. ''Natuurlijk, bejaarden hebben hun powernaps nodig.'' Antwoordde hij met een brede grijns voor hij zich niet inhield en luid begon te lachen. Het hele idee van wat ze zei zag hij helemaal voor zich en dat was gewoon niet realistisch. En toch had hij het meegemaakt, maar als je er nu aan dacht was het bijna onmogelijk. ''Ik moet toegeven, dat aanzicht was toen nog aandoenlijk.'' Zei hij zodra hij eindelijk was gestopt met lachen maar het bleef niet lang stil want al snel zat hij weer te grinniken voor hij zijn staart langs haar oor haalde. ''Natuurlijk als jij het zegt.'' Antwoordde hij plagend voor hij toch even serieus werd en zuchtte. Hij knikte langzaam met zijn kop voor hij omhoog staarde. ''Dat was niet helemaal wat ik bedoelde. Hoeveel waariors ken je die rond mijn leeftijd zijn? De meeste hebben zich al bij Starclan gevoegd.'' Mompelde hij voor hij even anders ging liggen.


And they're watching us as we all fly away [&Breakingdawn] - Pagina 3 X9t8Ov1  
My Mini Me:
And they're watching us as we all fly away [&Breakingdawn] - Pagina 3 28jeflj
where have you gone?:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
And they're watching us as we all fly away [&Breakingdawn]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp-
Ga naar: