Steelpaws training - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Steelpaws training

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
Sunpelt
Member
Steelpaws training - Pagina 2 DPKsfdL
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Age: 45 manen.
Gender:
Rank:
Sunpelt
BerichtOnderwerp: Re: Steelpaws training   Steelpaws training - Pagina 2 Icon_minitimeza 19 jun 2010 - 18:35

'' waneer je dicht bij mij bent de zon tovert uit de maan we slaan ons er doorheen want ik wist meteen liefde blijft bestaan''
'' ik voel me overal vertruowd bij jou'''ze raakte zijn neus an en gleed met haar neus langs zijn kin ze keek hem aan en knipperde met haar wimpers ze draaide zich om en sprong galant in een boom en sprong van tak tot tak en liet zich op steelpaw vallen en sprong weer van hem af. ''mrrrrauw!!! hihihi!!''.


Steelpaws training - Pagina 2 29waash

Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
Steelpaws training - Pagina 2 DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: Steelpaws training   Steelpaws training - Pagina 2 Icon_minitimeza 19 jun 2010 - 18:42

Steelpaw was eerst helemaal betoverd door de zoete woorden en was toen geschokt, met een lachje sprong hij de boom in en ging op een tak van amper 2 cm breed balanceren en sprong tegen Sunpaw aan.
Hij greep haar vast en samen rolden ze over de grond.
Blij en speels beet hij in haar oor en fluisterde"Op een dag neem ik wraak voor die verleid en toesla manier."
Hij zei het op een aardige vriendelijke manier.
Hij keek haar tijdens het rollen en vechten in de ogen en zei"Jouw ogen zijn niet te verwoorden zo mooi."


Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

Steelpaws training - Pagina 2 Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunpelt
Member
Steelpaws training - Pagina 2 DPKsfdL
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Age: 45 manen.
Gender:
Rank:
Sunpelt
BerichtOnderwerp: Re: Steelpaws training   Steelpaws training - Pagina 2 Icon_minitimeza 19 jun 2010 - 20:11

sunpaw en steelpaw liepen om elkaar heen en keken elkaar aan '' waneer je dicht bij mij bent ben ik vertruowd met de wereld zij beseffen niet hoe jij en ik genieten van elk ogenblik ''
sunpaw ging speels liggen en sloeg uitdgend met haar poot in de lucht '' haha mauw!'''

http://fanart.lionking.org/Artists/Omega/KovuKiara.jpg
plaatje over sunpaw en steelpaw


Steelpaws training - Pagina 2 29waash

Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
Steelpaws training - Pagina 2 DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: Steelpaws training   Steelpaws training - Pagina 2 Icon_minitimeza 19 jun 2010 - 20:16

Steelpaw bleef om haar heen lopen maar zorgde dat ze oogcontact hielden en zei"Als jij een poesiepoes zou geweest zijn, zou ik mijn leven voor jouw hebben opgegeven, maar gelukkig ben je geen poesiepoes want jij bent beeldschoon, gevaarlijk leuk, een geweldige vechter en de bezitter van mijn hart"
Hij keek haar aan en zijn borst ging op en neer bij elke hartslag voelde hij zich smoorverliefd op Sunpaw en zei"Jij bent letterlijk en figuurlijk mijn zon"
Hij liep charismatisch om haar heen en gaf haar een likje en keek haar weer aan en zei"Wil je nog een potje sparren."


Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

Steelpaws training - Pagina 2 Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunpelt
Member
Steelpaws training - Pagina 2 DPKsfdL
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Age: 45 manen.
Gender:
Rank:
Sunpelt
BerichtOnderwerp: Re: Steelpaws training   Steelpaws training - Pagina 2 Icon_minitimeza 19 jun 2010 - 20:24

'' hihihihi ja hoor goed'' sunpaw wende haar blik af en liep eleganten charmant lans hem heen ze hield haar staart omhoog en de staart kwam langs steelpaws kin een bekend trucje van sunpaw bij steelpaw.
sunpaw liep een heel rondje om hem heen en ging toen ongeveer een vosenlengte voor hem van hem af staan ze liet haar kracht naar haar voeten leiden en sprong over steelpaw heen ze was gefocest ze draaide zich om en pakte steelpaw,s staart en keek hem uitdagend verliefd aan en liet een speelse mauw horen '' mrauw!''.


Steelpaws training - Pagina 2 29waash

Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
Steelpaws training - Pagina 2 DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: Steelpaws training   Steelpaws training - Pagina 2 Icon_minitimeza 19 jun 2010 - 20:29

"Dat kan ik ook, ik zal haar het gevolg van het dragen laten zien." Dacht Steelpaw.
Hij spande al zijn spieren en voor de verandering ook zijn rugspieren en daardoor was hij een halve staartlengte groter dan normaal. Hij zei"Wat vindt je?"
Hij sprong bovenop Sunpaw en beet speels. Hij ging toen iets doen waar niemand kan ontsnappen. Hij zette zich af van Sunpaw boven op een boom en liet allemaal takken om haar heen vallen,ze zat vast.
Hij sprong naar beneden en zei"Ik maak je nu wel weer los" Hij kroop onder de tak en tilde met zijn rug de tak weg en kruldde net als vaak zijn staart rond die van Sunpaw en zei"Mrauw"


Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

Steelpaws training - Pagina 2 Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunpelt
Member
Steelpaws training - Pagina 2 DPKsfdL
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Age: 45 manen.
Gender:
Rank:
Sunpelt
BerichtOnderwerp: Re: Steelpaws training   Steelpaws training - Pagina 2 Icon_minitimeza 19 jun 2010 - 20:37

sunpaw krulde haar staart om de zijne en mouwde speels
ze keek naar steelpaw sunpaw liep toen voor hem uit en sprong de zandkuil en ging aan de rand zitten en wenkte hem mee te komen maar sunpaw wist zeker dat steelpaw niet wist waar ze heen gingen.


Steelpaws training - Pagina 2 29waash

Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
Steelpaws training - Pagina 2 DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: Steelpaws training   Steelpaws training - Pagina 2 Icon_minitimeza 19 jun 2010 - 20:40

"Waar gaan we heen?" Vroeg Steelpaw toen hij als een verliefd katje achter zijn liefde aanging.
Hij keek haar vragend met verliefde ogen aan toen zij met haar staart ook om de zijne krulden en volgde haar gelijk weer.
Hij vond het niet erg te lopen in het bos."Ik heb toch genoeg getraind voor even" dacht Steelpaw. Hij keek weer in Sunpaw's ogen en zijn hart maakte alweer een sprongentje en hij liep verder.
Het was nog niet eens middag dus ze hadden nog wel een tijdje.


Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

Steelpaws training - Pagina 2 Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunpelt
Member
Steelpaws training - Pagina 2 DPKsfdL
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Age: 45 manen.
Gender:
Rank:
Sunpelt
BerichtOnderwerp: Re: Steelpaws training   Steelpaws training - Pagina 2 Icon_minitimeza 19 jun 2010 - 20:52

sunpaw liep tussen de bomen door en liep door er waren wezens om hun heen maar niemand of niets deed iets ze liepen door maar ondangs alles was de sfeer romanties sunpaw stopte en keek voor haar uit even verderop bevond zich een prchtig plek met de prachtigste bloemen vol in bloei sunpaw zei zachtjes '' sst nog even stil en blijf staan pas als ik ja zeg kun je komen sunpaw liep naar voren sunpaw zei toen '' kom maar''.


Steelpaws training - Pagina 2 29waash

Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
Steelpaws training - Pagina 2 DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: Steelpaws training   Steelpaws training - Pagina 2 Icon_minitimeza 19 jun 2010 - 20:57

"Wat is hier, je gaat me toch niet de grens over smokkellen." Hij lachte zachtjes en liep verder.
Hij keek en zag overal planten en bloemen in elke vorm en kleur er waren witte, blauwe ,paarse ,groene en gele en nog veel meer. Het was eigenlijk een soort van romantisch. Steelpaw vroeg"Waarom wou je met me hiernaartoe?"
Hij was spraakeloos verder door alle bloemen en planten.
"Het is een wonder zoiets moois omringd door vele prachtige bloemen."
Hj gaf Sunpaw een knipoog.
Hij liep langs de planten en vroeg"Nu terzake waarom wou je hiernaartoe?, het is wel mooi en Romantisch."


Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

Steelpaws training - Pagina 2 Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunpelt
Member
Steelpaws training - Pagina 2 DPKsfdL
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Age: 45 manen.
Gender:
Rank:
Sunpelt
BerichtOnderwerp: Re: Steelpaws training   Steelpaws training - Pagina 2 Icon_minitimeza 19 jun 2010 - 21:05

tot nu toe waren ze stil geweest en heel zachtjes en sunpaw deed ook nog stil en zei '' we zijn er ''en keek steelpaw verliefd aan toen keek ze naar delucht die helder blauw was en toen om haar heen en toen .... liet sunpaw een harde vrolijke mauw horen '' MRRAAUUWWWW!!!!!''
opeens was er een bijna magies moment want van alle bloemen vlogen er opeens allemaal vlinders omhoog die geschrokken waren ze schitterde in het zonlicht het was een prachtig gezicht
sunpaw sprong door de vlinders heen en probeerde er een paar te vangen.


Steelpaws training - Pagina 2 29waash

Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
Steelpaws training - Pagina 2 DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: Steelpaws training   Steelpaws training - Pagina 2 Icon_minitimeza 19 jun 2010 - 21:10

Steelpaw keek verwonderd rond door al die schoonheid en hij dacht Greenheart te zien tussen de vlinders door die goedkeurend knikte.
Hij schoot omhoog naast Sunpaw en probeerde er een paar te vangen.
Nadat alle vlinders een veiliger plaatsje hadden zei Steelpaw"Ik voel me niet zo goed en bleggh"
Hij spuugde vlinders uit die vrolijk rond Sunpaw vlogen en op haar hoofd gingen zitten en Steelpaw kon zijn lach niet meer inhouden en zei"Dit is bijna net zo mooi als jij."
Hij gaf haar een likje en ging liggen en zei"Kom je naast me liggen, ik wil je iets vragen."
Hij keek vriendelijk en verliefd naar Sunpaw.


Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

Steelpaws training - Pagina 2 Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunpelt
Member
Steelpaws training - Pagina 2 DPKsfdL
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Age: 45 manen.
Gender:
Rank:
Sunpelt
BerichtOnderwerp: Re: Steelpaws training   Steelpaws training - Pagina 2 Icon_minitimezo 20 jun 2010 - 10:33

sunpaw ''als je door het levengaat merk je dat je zo veel nog niet begrijpt ik sta steeds aan jou zij''
sunpaw liep naar steelpaw en keek hem aan ze legde haar hoofd onder zijn kin en spinde
en zei '' mischien ben ik niet zo sterk of slim maar binnen in voel ik sterk binnenin liefde blijft bestaan''
sunpaw krulde haar staart om steelpaw heen en keek hem verliefd aan ze liep naar een grote rots en ging er op zitten ze legde haar staart over haar poten en deed haar ogen dicht genietend van de zon die fel op haar scheen.


Steelpaws training - Pagina 2 29waash

Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
Steelpaws training - Pagina 2 DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: Steelpaws training   Steelpaws training - Pagina 2 Icon_minitimezo 20 jun 2010 - 10:41

"Je hebt ongelijk, je bent sterk, je bent slim en je bent mijn grote liefde. Onze liefde blijft altijd bestaan dat is wat blijft tellen."
Hij keek haar diep in de ogen en ging naast haar liggen.
Hij begon haar vacht schoon te maken en hij zei"Ik blijf voor jouw eeuwig bij jouw."
Zijn staart krulde zoals gewoonlijk rond die van haar.
Steelpaw liet een gaap horen en ging verder met Sunpaw's vacht schoon te maken.


Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

Steelpaws training - Pagina 2 Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunpelt
Member
Steelpaws training - Pagina 2 DPKsfdL
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Age: 45 manen.
Gender:
Rank:
Sunpelt
BerichtOnderwerp: Re: Steelpaws training   Steelpaws training - Pagina 2 Icon_minitimezo 20 jun 2010 - 10:55

sunpaw en steelpaw maakte elkaar schoon waren lief tegen elkaar aan het praten
sunpaw likte steelpaw,s kop en zei '' wij zijn een hahahaha''en sunpaw keek naar een plas water die naast de rots lag ze waren samen net een kat
'' ik kwam hier altijd als kitten ik sloop het kamp onopgemerkt uit liep hier naartoe als ik me alleen voelde ik speelde met de vlinders en klom in bomen en als er een vreemde hier was oefende ik mijn verberg techniek hihi''


Steelpaws training - Pagina 2 29waash

Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
Steelpaws training - Pagina 2 DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: Steelpaws training   Steelpaws training - Pagina 2 Icon_minitimezo 20 jun 2010 - 11:03

"Als wij een zouden zijn, zou niemand ons stoppen."
Hij keek diep in haar ogen en zei"Jij stiekemerd verstoppen als kitten. Ik klom dan altijd in de boom je weet wel die ene verstopte in de buurt van de vierboom."
Haar vacht was schoon en dus gaf hij haar een lik en duwde met zijn neus tegen die van haar en zei"Als je mij nodigt heb denk aan mij, ik zal er voor je zijn."
Hij keek diep in haar ogen en gaf haar een likje over haar hoofd en zei"Maar je moet een ding doen. Hou je nooit in bij een gevecht of training omdat ik Jonger ben."
Hij moest lachen en zijn staart krulde om Sunpaw heen en vroeg"Accepteer je mijn aanbod.?"


Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

Steelpaws training - Pagina 2 Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunpelt
Member
Steelpaws training - Pagina 2 DPKsfdL
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Age: 45 manen.
Gender:
Rank:
Sunpelt
BerichtOnderwerp: Re: Steelpaws training   Steelpaws training - Pagina 2 Icon_minitimezo 20 jun 2010 - 11:13

'' ja hoor hahihi'' sunpaw moest grinneken '' jij bent mijn alles steel''
''bij jou voel ik mij overal vertrouwd'''
sunpaw keek mhoog naar de lucht en voelde zich warm en gellukig ze zei '' als wij partners zijn dan maken we een grote familie steel.

http://fanart.lionking.org/Artists/GreatMarta/KovuKiaraCubs2.jpg
Wink


Steelpaws training - Pagina 2 29waash

Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
Steelpaws training - Pagina 2 DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: Steelpaws training   Steelpaws training - Pagina 2 Icon_minitimezo 20 jun 2010 - 11:19

"Alles wat jij wilt. Jij bent mijn Sun. We zijn gezegend als ze net zo mooi en dapper worden als jou" Hij kroop dicht bij haar en hij voelde haar hartslag en zijn hartslag ging ook omhoog en hij gaf haar een likje op haar hoofd en begon haar kopjes te geven.
Hij voelde haar lichte ademhalingen en zei"Wij staan steeds aan jouw zij en wij weten allebei, wij zijn meer dan wij zijn, wij zijn een!"
Hij gaf haar een kopje en lachte vriendelijk maar toch romantisch naar Sunpaw en zei"Ik laat je nooit alleen, soms geluk soms verdried ligt bij jouw in het verschiet. Maar ik blijf bij je.!"


Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

Steelpaws training - Pagina 2 Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunpelt
Member
Steelpaws training - Pagina 2 DPKsfdL
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Age: 45 manen.
Gender:
Rank:
Sunpelt
BerichtOnderwerp: Re: Steelpaws training   Steelpaws training - Pagina 2 Icon_minitimezo 20 jun 2010 - 13:41

sunpaw gaf hem een kopje en een knipoog ze zei rustgevend
'' niemand maar dan ook niemand komt tussen ons zelfs niet de allerknapste kater van het hele woud o wacht nee ... dat ben jij!''
sunpaw moest grinneken.


Steelpaws training - Pagina 2 29waash

Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
Steelpaws training - Pagina 2 DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: Steelpaws training   Steelpaws training - Pagina 2 Icon_minitimezo 20 jun 2010 - 13:44

"Niemand komt tussen ons zelfs niet de mooiste poes van de wereld. Oh vergeten dat ben jij."
Steelpaw gaf haar een lik over haar hoofd en zijn staart ging over die van haar.
Hij keek naar Sunpaw en keek diep in haar ogen,ze waren zo mooi en schoon hij was betoverd en dacht"MIAUW".
Hij gaf haar een knipoog en zei"Maar waarom had je mij hier gebracht.?"


Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

Steelpaws training - Pagina 2 Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Steelpaws training
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory :: Sandy Hollow-
Ga naar: