Hello, goodbye ~



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Hello, goodbye ~

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Riverpaw.
Member
Hello, goodbye ~  DPKsfdL
~L
498
Actief

CAT'S PROFILE
Age: » 12 moons
Gender:
Rank:
Riverpaw.
BerichtOnderwerp: Hello, goodbye ~    Hello, goodbye ~  Icon_minitimema 10 nov 2014 - 21:17

Dag lieve leden van WC

Allereerst wil ik graag zeggen dat ik het enorm apprecieer om met jullie te RPG'en en een deel uit te mogen maken van Warrior Cats. Helaas komen alle leuke dingen tot een einde en voor mij is dat moment nu aangebroken. Zoals jullie weten ben ik de laatste tijd enorm bezig met school om alles in orde te houden en ook bezig met mijn verhaal. Dit verhaal loopt, omwille van WC en school, niet altijd even lekker. Mijn stresspijl durft dan wel eens omhoog te lopen en dat durf ik dan ook wel eens te uiten op school. Naar mijn vrienden, naar mijn leerkrachten, naar mijn examens, naar diegenen van wie ik veel hou. De laatste tijd kijk ik naar mezelf in de spiegel en als ik dan die wallen onder mijn ogen zie, denk ik wel eens aan een manier om het minder stressvol voor me te maken. Ik moet dan een bepaalde knoop doorhakken, een knoop die ik helemaal niet wil doorhakken. En wat ga je dan als eerste doen? Juist, dingen vermijden die je stress geven.

De laatste dagen ben ik enorm veel bezig geweest met het leren voor mijn examen. Echter bleef er de hele tijd een akelig gevoel aan me knagen, het gevoel dat ik WC in de steek liet en dat ik mezelf wel allemaal afwezig kan gaan melden, maar dat ik zo mijn topics niet op peil houd. Dit gevoel verergert de stress alleen maar en geeft me een akelig gevoel tegenover de leden van WC. Steeds weer berichtjes schrijven naar mensen om hun te verzekeren dat ik reageren, ook al weet ik dat ik hun helemaal geen excuus ben verschuldigd en dat RL nu eenmaal ook een deel van mijn leven uitmaakt.

Het heeft me een paar dagen gekost om dit te beseffen, maar hier komt het dan: ik ga stoppen met Warrior Cats. Er komt een moment dat ik volledig ga stoppen met RPG'en en dit met kleine stapjes moet aanpakken. Ik wil bovendien graag mijn ideeën voor mijn verhalen uitwerken en dat kan ik niet als ik constant toetsen, examens en dat gevoel op mijn dak heb. Ik ben iemand - en dat besef ik nu - die het bij één RPG tegelijkertijd moet houden. Ik heb tussen twee RPG's moeten kiezen - eerst was het zelfs drie - en uiteindelijk is dit mijn keuze geworden.

Ik hoop dat jullie het begrijpen. Voor mijn accounts zal ik een berichtje plaatsen op de accountmarkt zodat ook zij een goede thuis zullen krijgen. Uiteraard wil ik graag met jullie bevriend blijven op Facebook Ik wil ook dat jullie beseffen dat het niet aan jullie ligt, maar volledig aan mij.

Groetjes,
Freedje

P.S: Dit bericht is recht gekopieerd van het bericht dat ik in de WarriorCats-groep heb geplaatst, dus vandaar dat de meesten het wel zullen herkennen xD



Hello, goodbye ~  2j35htw

Rivernight:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
Hello, goodbye ~  DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Hello, goodbye ~    Hello, goodbye ~  Icon_minitimema 10 nov 2014 - 21:49

aww, echt jammer dat je stopt, we zullen je missen!
veel succes in real life



Hello, goodbye ~  Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Lightleaf
Member
Hello, goodbye ~  DPKsfdL
eva
948
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 maand
Gender:
Rank:
Lightleaf
BerichtOnderwerp: Re: Hello, goodbye ~    Hello, goodbye ~  Icon_minitimedi 11 nov 2014 - 17:59

Wat jammer Freedje! Fantasykit en ik zullen je missen <'3 Ik hoop dat ik je nog eens zie opduiken.
May the Starclan light your pad~


wie ik ben? Ik ben niemand, ik ben mezelf.

Hello, goodbye ~  313p2qg
Bedankt:
Lightleaf/Fantasypaw.
the things we lose have a way of coming back to us in the end, if not always in the way we expect- luna lovegood
Terug naar boven Ga naar beneden
Dauntrose
StarClan
Hello, goodbye ~  TOPmIzg
Beertje
1076
Actief
Your kisses
are written in my
mind

♥️

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dauntrose
BerichtOnderwerp: Re: Hello, goodbye ~    Hello, goodbye ~  Icon_minitimedi 11 nov 2014 - 18:09

*Tacklehug again*
I gonna miss you!! <3333


♥️
Hello, goodbye ~  YRjV45s
Terug naar boven Ga naar beneden
Aurorapaw.
Member
Hello, goodbye ~  DPKsfdL
Lore&Lolo
314
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 Moons
Gender:
Rank:
Aurorapaw.
BerichtOnderwerp: Re: Hello, goodbye ~    Hello, goodbye ~  Icon_minitimedi 11 nov 2014 - 18:21

Nee, Freedje!
Wie moet nu de het rolmodel van Yin zijn? D:
Maar ik begrijp het ook, en ik wens je veel succes.
Hopelijk zie ik je nog vaak!

Hugsles, Lore




Hello, goodbye ~  2iv1wjn
Yu - Foxfire
::

Terug naar boven Ga naar beneden
Riverpaw.
Member
Hello, goodbye ~  DPKsfdL
~L
498
Actief

CAT'S PROFILE
Age: » 12 moons
Gender:
Rank:
Riverpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Hello, goodbye ~    Hello, goodbye ~  Icon_minitimedi 11 nov 2014 - 19:02

Lore, Julia heeft Claw overgenomen, dus Claw zal wél nog actief zijn in de RPG Wink Je kunt, als je dat wilt, ook één van m'n accounts overnemen die op de accountmarkt staan. De karakters blijven - normaal gezien dan toch - wel gewoon actief, maar zullen gewoon door iemand anders bespeeld worden :3

--

Bedankt iedereen <3



Hello, goodbye ~  2j35htw

Rivernight:
Terug naar boven Ga naar beneden
Clouddust
Member
Hello, goodbye ~  E4bcc544d1c0c372aca72ec0122e8913
Jeltjee
501
Actief
If I told you that I loved you, tell me, what would you say? If I told you that I needed you, would you go away?

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Clouddust
BerichtOnderwerp: Re: Hello, goodbye ~    Hello, goodbye ~  Icon_minitimedi 11 nov 2014 - 20:00

Freedje neee nee nee nee nee nee
arme Cloud ;-;
Ik hoop dta Julia het goed gaat doen XD

ps. shiiit ik besef dat ik nog moet posten op ons topic ;-;
ily meid byee ga je missen!!


Hello, goodbye ~  2dlmzb4
Danku Kip <3

 

.Stuff.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
Hello, goodbye ~  Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Hello, goodbye ~    Hello, goodbye ~  Icon_minitimedi 11 nov 2014 - 20:11

Jammer dat je weg gaat Freedje o;
Maar ik weet dat ik je neit kan dwingen om te blijven. Ik wil je alvast veel succes wensne me thet echte leven, met je examens en toetsen, met je vriendschappen, met je verhaal en al de rest.
Dus; SUCCES!
Misschien dat we je nog es zien =') (en dat hoop ik ten zeerste)
~Bunbun


Hello, goodbye ~  6Gt25F7
Terug naar boven Ga naar beneden
Riverpaw.
Member
Hello, goodbye ~  DPKsfdL
~L
498
Actief

CAT'S PROFILE
Age: » 12 moons
Gender:
Rank:
Riverpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Hello, goodbye ~    Hello, goodbye ~  Icon_minitimedi 11 nov 2014 - 21:06

Bedankt meiden. Cloud, ik ga jouw ook missen, maar ik weet zeker dat Julia Claw even goed kan bespelen als ik. Voor diegenen die me écht niet kunnen missen (gheghe) kunnen natuurlijk altijd me FB vragen Wink



Hello, goodbye ~  2j35htw

Rivernight:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hello, goodbye ~
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Absence-
Ga naar: