ϞϞ Come what may



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 ϞϞ Come what may

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Dinleap
Member
ϞϞ Come what may DPKsfdL
ϞϞ Turtle Magic >D (Lilith)
78
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ϞϞ 39 moons
Gender:
Rank:
Dinleap
BerichtOnderwerp: ϞϞ Come what may   ϞϞ Come what may Icon_minitimedo 13 nov 2014 - 21:15

Dinleap


Dinleap trippelde langs de grens. Het was lang geleden dat ze hier was geweest. Voornamelijk omdat ze constant rond de grens van ThunderClan hing. Haar grimas was duidelijk zichtbaar. Ze schudde haar kop en bekeek de grens.

{+Whirlwind}

© Isa


ϞϞ Come what may QZwNHDM
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Whirlwind
Member
ϞϞ Come what may DPKsfdL
Zoe
139
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender:
Rank:
Whirlwind
BerichtOnderwerp: Re: ϞϞ Come what may   ϞϞ Come what may Icon_minitimevr 14 nov 2014 - 21:53

Met een nieuwe minste liep Whirlwind vrolijk door haar territorium. Ze voelde zich fris, en had besloten te jagen. Het was echter een schare vangst. Een enkele rat, en er was haar zelfs een kraai ontsnapt. Niet opgelet zeker. Nu liep ze dus, opnieuw opzoek naar prooi, aan de rand van het gebied. Zou ze een gokje wagen? Misschien kwam ze Rapid tegen! Goed keek de tabby of er niemand haar volgde, of haar zag. Voor zo ver ze wist niet. Whirl stapte vol zelfvertrouwen over de grens, om vervolgens te verstijven. Een grijze poes stond met haar rug naar haar toe naar de thunderclan grens te kijken. Was ze van de thunderclan? De warrior snoof diep. Nee, windclan. Wat deed ze dan in starclansnaam daar? Haar nieuwsgierigheid won het, zoals gewoonlijk, van haar angst en loyaliteit. Ze stapte op de windclanner of, en tikte deze vriendelijk met de staart aan. "Hallo!" Begon ze vrolijk, "Mag ik vragen waarom je naar de grens staart?" Misschien kende ze iemand daar? Misschien een relatie? Oh, ze zou moeten vragen of ze Rapidfire kende! Later, Whirl, Later..



ϞϞ Come what may 2agpwfd
I am whatever I wish to be.
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Dinleap
Member
ϞϞ Come what may DPKsfdL
ϞϞ Turtle Magic >D (Lilith)
78
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ϞϞ 39 moons
Gender:
Rank:
Dinleap
BerichtOnderwerp: Re: ϞϞ Come what may   ϞϞ Come what may Icon_minitimeza 15 nov 2014 - 20:07

Dinleap


Dinleap draaide zich op bij pootstappen. Haar korte haren rezen omhoog. Een verkeerde kat op het verkeerde territorium. Ze draaide zich om en zag een zilvergestreepte poes staan. "Hallo!" De grijze poes legde haar oren in haar nek bij het horen van de vrolijke stem. "Mag ik vragen waarom je naar de grens staart?" Din snoof. "En mag ik jouw vragen waarom jij op WindClan territorium staat." Haar stem klonk als een lichtflits die pijnlijk door de lucht doorkliefde.

© Isa


ϞϞ Come what may QZwNHDM
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Whirlwind
Member
ϞϞ Come what may DPKsfdL
Zoe
139
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender:
Rank:
Whirlwind
BerichtOnderwerp: Re: ϞϞ Come what may   ϞϞ Come what may Icon_minitimeza 15 nov 2014 - 20:14

De oren in de nek leken geen goed teken. "En mag ik jouw vragen waarom jij op WindClan territorium staat." Het was scherp, en de sfeer was in een klap veranderd. "Wow, Wow." De poes leek aanvallend, dus besloot Whirl alles rustig uit te leggen. "Ik had niet het niet door. Is dit windclan territorium?" Ze snoof diep. Oei, dat was het inderdaad. Langzaam deed de warrior een paar stappen naar achter, tot ze een eind van de poes stond, en weer op haar eigen territorium. "Ik sta weer op mijn eigen gebied," Merkte ze op, voor de duidelijkheid. "Maar waarom keek je daar eigelijk, eh..." Ze wou de naam van de windclan kattin zeggen, maar ze had geen idee. Ze hoopte dat de grijze kat het door zou hebben, en de naam zelf zou invullen.



ϞϞ Come what may 2agpwfd
I am whatever I wish to be.
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Dinleap
Member
ϞϞ Come what may DPKsfdL
ϞϞ Turtle Magic >D (Lilith)
78
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ϞϞ 39 moons
Gender:
Rank:
Dinleap
BerichtOnderwerp: Re: ϞϞ Come what may   ϞϞ Come what may Icon_minitimeza 15 nov 2014 - 20:22

Dinleap


De poes leek te schrikken en Dinleap kalmeerde weer. "Wow, Wow." Ze wachtte rustig af, maar keek de poes nog steeds woest aan. "Ik had niet het niet door. Is dit windclan territorium?" Haar ambere ogen keken de kattin strak aan. Die zette een paar stappen terug zodat ze terug op haar territorium stond. Dinleap ging wat dichterbij zodat ze een normaal gesprek konden voeren. "Ik sta weer op mijn eigen gebied," Ze liet haar haren zakken en rechtte haar oortjes weer. "Maar waarom keek je daar eigelijk, eh..." Ze zwaaide met haar staart naar de grens en legde hem toen over haar pootjes. "Dinleap." Haar ogen verstrakten. "Nooit uitgekeken naar iemand?" Haar stem klonk neutraal en zonder emotie. Maar vanbinnen koesterde ze haat tegenover die verwende boskatten. "Wat is jouw naam?"

© Isa


ϞϞ Come what may QZwNHDM
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Whirlwind
Member
ϞϞ Come what may DPKsfdL
Zoe
139
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender:
Rank:
Whirlwind
BerichtOnderwerp: Re: ϞϞ Come what may   ϞϞ Come what may Icon_minitimeza 15 nov 2014 - 20:30

"Dinleap." Ze knikte. "Nooit uitgekeken naar iemand?" Even was ze van haar stuk gebracht. "Eh, jawel..." Gaf ze toe. Eigelijk deed ze dat vaker dan ze van zichzelf mocht. "Wat is jouw naam?" De poes klaarde wat op toen Dinleap dat vroeg, en gaf trots antwoord. "Whirlwind." Al leek de spanning verminderd te zijn, ze hield nog steeds gepaste afstand. Ze wou geen moeilijkheden veroorzaken. Dus, de windclanpoes wachtte op iemand. Uit Thunderclan, waarschijnlijk. Maar op wie? "Op wie wacht je?" Ze was nieuwsgierig, ze kon er niks aan doen. Het was een natuurlijke reactie voor haar.



ϞϞ Come what may 2agpwfd
I am whatever I wish to be.
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Dinleap
Member
ϞϞ Come what may DPKsfdL
ϞϞ Turtle Magic >D (Lilith)
78
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ϞϞ 39 moons
Gender:
Rank:
Dinleap
BerichtOnderwerp: Re: ϞϞ Come what may   ϞϞ Come what may Icon_minitimeza 15 nov 2014 - 20:55

Dinleap


"Eh, jawel..." Dinleap knikte. Haar staartpunt bewoog zachtjes heen en weer. "Whirlwind." De poes knipperde met haar ogen. Het duurde eventjes voordat het bij haar doordrong. Whirl. Ze moest moeite doen om haar gezicht in de plooi te houden. "Op wie wacht je?" Naast haar verdrietige gevoel vonkte de haat weer op. Ze streden vanbinnen en het deed pijn. "Een apprentice," miauwde ze zonder enig teken te geven van de strijd binnenin haar. Ze schudde haar kop. "Waarschijnlijk is hij nu al warrior." Dinleap kon zijn naam nog goed herinneren. Brownpaw...

-Brownpaw is NCCP ( of hoe je dat ook moet schrijven xD )-

© Isa


ϞϞ Come what may QZwNHDM
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Whirlwind
Member
ϞϞ Come what may DPKsfdL
Zoe
139
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender:
Rank:
Whirlwind
BerichtOnderwerp: Re: ϞϞ Come what may   ϞϞ Come what may Icon_minitimewo 19 nov 2014 - 18:27

Even leek de warrior te verschieten toen Whirl haar naam uitsprak. Een beetje bezorgd keek de tabby naar de poes. Had ze iets verkeerds gezegd? Maar de lei-grijze kattin leek alweer normaal. "Een apprentice," Whirlwind hield haar kop scheef, en staarde Dinleap nieuwsgierig aan. "Waarschijnlijk is hij nu al warrior." Hij, een kater dus. Waarschijnlijk had ze hem een tijdje niet meer gezien. "Oh?" De zilveren poes knipperde een paar keer. "Mag ik vragen hoe hij heet? Misschien ken ik hem wel!" Vriendelijk en hoopvol staarde ze in de richting van de windclanner.



ϞϞ Come what may 2agpwfd
I am whatever I wish to be.
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Dinleap
Member
ϞϞ Come what may DPKsfdL
ϞϞ Turtle Magic >D (Lilith)
78
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ϞϞ 39 moons
Gender:
Rank:
Dinleap
BerichtOnderwerp: Re: ϞϞ Come what may   ϞϞ Come what may Icon_minitimema 24 nov 2014 - 20:57

Dinleap


"Oh?" Dinleap onderdrukte een grinnik. De poes dacht waarschijnlijk dat het om een crush of haar kitten ging ofzo. "Mag ik vragen hoe hij heet? Misschien ken ik hem wel!" De grijze poes bracht haar gezicht weer in de plooi, al was die nauwelijks veranderd. "Brownpaw. Of toch zo heette hij toen ik hem tegenkwam."

© Isa


ϞϞ Come what may QZwNHDM
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Whirlwind
Member
ϞϞ Come what may DPKsfdL
Zoe
139
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender:
Rank:
Whirlwind
BerichtOnderwerp: Re: ϞϞ Come what may   ϞϞ Come what may Icon_minitimewo 26 nov 2014 - 18:16

Dinleap leek te grinniken, iets wat Whirlwind als onmogelijk beschouwde. Het gezicht was continue stark geweest toen ze elkaar ontmoetten. "Brownpaw. Of toch zo heette hij toen ik hem tegenkwam." Snel ging de kattin door haar geheugen, opzoek naar een Brownpaw. Uiteindelijk schudde ze haar hoofd. "Nee sorry, die ken ik niet. " De warrior bedacht zich dat het nu wel zo eerlijk zou zijn als zij ook wat vertelde. "Ik wacht hier op Rapidfire. Hij is een goede vriend van me!" De poes glimlachte breed als ze over hem sprak.



ϞϞ Come what may 2agpwfd
I am whatever I wish to be.
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Dinleap
Member
ϞϞ Come what may DPKsfdL
ϞϞ Turtle Magic >D (Lilith)
78
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ϞϞ 39 moons
Gender:
Rank:
Dinleap
BerichtOnderwerp: Re: ϞϞ Come what may   ϞϞ Come what may Icon_minitimewo 26 nov 2014 - 19:16

Dinleap


"Oh?" Dinleap onderdrukte een grinnik. De poes dacht waarschijnlijk dat het om een crush of haar kitten ging ofzo. "Mag ik vragen hoe hij heet? Misschien ken ik hem wel!" De grijze poes bracht haar gezicht weer in de plooi, al was die nauwelijks veranderd. "Brownpaw. Of toch zo heette hij toen ik hem tegenkwam." Ze zag de poes nadenken. Maar daarna schudde die haar kop. "Nee sorry, die ken ik niet. " Dinleap haalde haar schouders op. Ze zou hem nog wel eens te pakken krijgen. "Ik wacht hier op Rapidfire. Hij is een goede vriend van me!" De zilveren poes glimlachte breed naar haar. Waarschijnlijk bij de gedachte. Nu Dinleap haar gezicht weer in de plooi had gekregen, was het makkelijker om emotieloos te blijven kijken. "Een goede vriend of meer?" Het was een vraag die elke andere kat met nieuwsgierigheid gesteld zou hebben of met enthousiasme, maar haar stem klonk neutraal.

© Isa


ϞϞ Come what may QZwNHDM
::
Terug naar boven Ga naar beneden
 
ϞϞ Come what may
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries-
Ga naar: