Cold and peaceful~



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Cold and peaceful~

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Skinny Love
Deceased
Cold and peaceful~ DPKsfdL
Julia
532
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: I died when I was 170 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Skinny Love
BerichtOnderwerp: Cold and peaceful~   Cold and peaceful~ Icon_minitimevr 14 nov 2014 - 9:26

Ze zat buiten, een koud briesje waaide tegen haar aan. Het was nog vroeg het waterige zonnetje kroop langzaam hoger aan de hemel, proberend de wereld iets te verwarmen. Haar voetkussentjes waren ijskoud, doordat het gevroren had aan de grond die nacht. Ze bewoog haar oren luisterend naar de muziek die uit het hol van de Twolegs kwam. Haar Twolegs hadden zachtjes de muziek aangezet, maar door haar scherpe gehoor kon ze het ook buiten horen. Gelukkig hielden haar Twolegs niet van dat harde knalgeluid, maar van rustige en kalme tonen. Die kon Skinny Love ook wel aan. De blik in haar gifgele ogen staarde voor haar uit, maar ze kon niet verder kijken dan de schutting. Ze keek ook niet echt, want ze was diep in gedachten verzonken. Toen schudde ze haar kop en stond ze op. Ze moest er niet meer over nadenken, straks werd ze nog sentimenteel. Jemig, ze begon echt oud te worden. Mopperend trippelde ze naar de schutting en sprong ze uit haar territorium. Ze liep over de stoep langs verschillende tuinen, soms begroette een andere kat haar en dan groette ze terug. Verder zei ze niets, maar liep ze in een kalme tred door Twolegs place. Ze verliet het gebied en liep in de richting van de boerderijen. Ze zou dit keer niet naar Dice zijn territorium gaan, ze vond dat ze wel erg vaak bij de kater in de buurt was. Ze wilde niet dat ze hem te erg tot last zou zijn. Dus zou ze ergens anders gaan jagen, maar eerst ging ze zitten. Ze legde haar staart op haar achterpoten en keek naar de weilanden. Het gras was wit van de vorst en er hing een lichte nevel. Het zou geen warme dag worden, maar dat deerde Skinny Love niet. Ze had haar bek een stukje open, zodat ze het door zou hebben als er een andere kat aankwam. Tot op dat moment was het nog rustig, maar je wist het maar nooit. Skinny Love was oud en wijs genoeg om te weten dat dat zomaar kon veranderen.

[First Auora]
Terug naar boven Ga naar beneden
Auora
Member
Cold and peaceful~ DPKsfdL
Call me San Or Wolfie
359
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Auora
BerichtOnderwerp: Re: Cold and peaceful~   Cold and peaceful~ Icon_minitimevr 14 nov 2014 - 20:16

Stilletjes Leip Auora over het Rogue gebied ze was er vandaag niet echt er bij met haar hoofd, Ze Kon maar niet stoppen met denken over...Nee Ze wilden die naam niet eens zeggen ,Dice Maar niet alleen maar Hij Maar echter alles haar familie haar leven haar vacht? De Rogue liet zich met een plof in het gras vallen ,Er   waaide een koud briesje wat echter fijn voelde op haar zwart witte vacht ,Een zucht ontsnappende haar mond , Waarom is alles zo moeilijk? '' Dacht de Rogue bij zich zelf En waarom kon ze Dice niet uit haar kop zetten? Had hij zoon grote indruk om har gemaakt? Over Dice gesproken De poes had nu pas in de gaten dat ze erg dicht bij zijn territorium was, Snel snoof ze in de lucht ze rook niks misschien was hij er niet? Auora Stond op en keek met een koude blik naar de richting van Dice's territorium Maar al snel had ze zich zelf op het lopen gezet ze wilden hem niet tegen komen niet weer... tot er opeens een geur in Auora's neus gaten drong '' Kittypet?'' Fluisterde de Rogue verbaasd wat deed een kittypet  zo ver van huis? Dat moest ze gaan uitzoeken met grote passen liep Auora op de geur af voordat ze het wist zag ze een Vacht loze poes zitten te jagen de poes had De rogue niet op gemerkt Auora keek nog even goed naar de kittypet ze zag er oud maar erg ervaren uit, Uiteindelijk besloot Ze de poes aan te spreken , '' Goede morgen mag ik vragen wat u hier doet?.


Cold and peaceful~ 2r40cw0
Terug naar boven Ga naar beneden
Skinny Love
Deceased
Cold and peaceful~ DPKsfdL
Julia
532
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: I died when I was 170 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Skinny Love
BerichtOnderwerp: Re: Cold and peaceful~   Cold and peaceful~ Icon_minitimeza 15 nov 2014 - 16:13

Ze had de poes allang door. De wind had haar geur meegevoerd net als het simpele woordje kittypet die de poes uitgesproken had. Ze had haar oren een fractie opzij verplaatst om de poes beter in de gaten te kunnen houden, maar verder had ze niet bewogen. Het leek net alsof ze de poes nog niet opgemerkt had. De poes rook naar Rogue, maar niet naar het gebied waar zij op het moment inzat. Ze zat dus niet in het territorium van de poes, dus was ze heel benieuwd hoe de poes tegen haar ging doen.''Goede morgen mag ik vragen wat u hier doet?”Ook deze poes verraste haar met haar beleefdheid. Wat hadden de katten toch de laatste tijd? Het leek wel alsof ze haar allemaal opeens met respect gingen behandelen, nou des te beter. Ze zou zeker niet klagen. Ze stond op en draaide haar om, zodat ze de poes aan kon kijken. “Goedemorgen.” Zei ze kalm terwijl haar blik even over de andere poes gleed, daarna keek ze weer in haar ogen.  Er lag een kalme en beheerste blik in haar gifgele ogen, maar ook iets strengs. “Dat mag je zeker vragen, het is natuurlijk niet dagelijks dat je een kittypet tegenkomt.” Ging ze rustig verder. “Ik kwam hier om te jagen.” Ze keek wat die woorden met de Rogue kat deden. “En wat is jou reden om hier te komen?” Ze zwaaide rustig met haar staart terwijl ze geen moment haar blik afwende van de poes voor haar.  
Terug naar boven Ga naar beneden
Auora
Member
Cold and peaceful~ DPKsfdL
Call me San Or Wolfie
359
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Auora
BerichtOnderwerp: Re: Cold and peaceful~   Cold and peaceful~ Icon_minitimeza 15 nov 2014 - 16:32

 “Goedemorgen.”  Zei de vachtloze poes terug De Kittpet keek Auora klam aan , Deze poes was een stuk ouder dan zij dat was zeker Echter had ze  van haar Moeder geleerd die ook op leeftijd was dat ze alrijd beleeft moest zijn en respect tonen naar ouderen katten  “Dat mag je zeker vragen, het is natuurlijk niet dagelijks dat je een kittypet tegenkomt.” Ging ze rustig verder. “Ik kwam hier om te jagen.” Ze keek wat die woorden met de Rogue kat deden. “En wat is jou reden om hier te komen?” Ze zwaaide rustig met haar staart terwijl ze geen moment haar blik afwende van de poes voor haar. '' Zeker '' Sprak de Poes klam maar simpel '' Ik ben een echt Rogue ik heb geen Vaste plek ik liep hier toevallig in de buurt '' Deze Kittpet zat wel erg dicht bij Dice's territorium en als Auora hem goed kende hield hij niet van indringers of kittypets misschien moest ze deze Dame waarschuwen? dat lijkt leek wel zo verstandig ''Mevrouw ik wil aleen even zeggen dat u erg dicht bij een territorium waar een vreselijke kater woont ik zou oppassen als ik u was'' Auora keek de Kittpet respect vol maar strak aan, Echter wilden zie hier niet te lang blijven straks komt ze Dice weer tegen.


Cold and peaceful~ 2r40cw0
Terug naar boven Ga naar beneden
Skinny Love
Deceased
Cold and peaceful~ DPKsfdL
Julia
532
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: I died when I was 170 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Skinny Love
BerichtOnderwerp: Re: Cold and peaceful~   Cold and peaceful~ Icon_minitimema 17 nov 2014 - 11:15

Ze knikte op de woorden van de poes. “Dat klinkt aannemelijk. Reis je het liefst door het gebied heen?” Vroeg ze toen rustig. Toen ze de waarschuwing van de poes hoorde verscheen er een klein grijnsje om haar lippen en schudde ze kalm met haar kop. “Aangezien we vlak bij Dice zijn territorium zijn, neem ik aan dat je hem bedoeld?” Ze had het er nooit met Dice over gehad hoe hij tegen andere katten deed, dat interesseerde haar ook niet. Tegen haar was hij vriendelijk en respectvol. Hoe hij tegen andere katten deed maakte haar niet uit, dat moest de kater zelf weten. Zij zag hem als haar enige vriend en dat was al heel wat, dat bereikte je zelden bij haar. Het was hem als enige gelukt. “Ik hoef me niet druk om hem te maken. Hij heeft mij toestemming gegeven om in zijn territorium te komen, maar het klinkt alsof jullie een akkevietje hebben gehad?” Het klonk niet beschuldigend of kwaad, dat kon nou eenmaal. Sommige katten konden het goed met elkaar vinden en andere niet, dat was niet raar. Gelukkig was dat zo, anders kreeg je een hele rare verhouding in de wereld. “Mijn naam is Skinny Love, wat is de jouwe?” Vervolgde ze terwijl ze een lik over haar rechtervoorpoot gaf, voordat ze de Rogue poes aankeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Auora
Member
Cold and peaceful~ DPKsfdL
Call me San Or Wolfie
359
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Auora
BerichtOnderwerp: Re: Cold and peaceful~   Cold and peaceful~ Icon_minitimedi 18 nov 2014 - 17:18

 “Dat klinkt aannemelijk. Reis je het liefst door het gebied heen?” Vroeg ze toen rustig.  Auora keek de poes kil aan en gaf haar een een kort en simpel antwoord '' Ach ik ha overal heen''  Auora ging zitten en likte haar poten rustig af “Aangezien we vlak bij Dice zijn territorium zijn, neem ik aan dat je hem bedoeld? Sprak de kittypet , Auora hield haar kop scheef Hoe wist ze dat ze het over Dice had? Ze had geen namen gezegd toch?  “Ik hoef me niet druk om hem te maken. Hij heeft mij toestemming gegeven om in zijn territorium te komen, maar het klinkt alsof jullie een akkevietje hebben gehad?”  Auora beet op haar lip en zuchten diep '' Dat kan je wel zeggen ja...Hij heeft geprobeerd mij te vermoorden . Nu keek Auora de kittpet recht in haar ogen Blijkbaar kende ze Dice maar ze sprak best goed over hem...Was het famille van haar of zo?\


OCC: Sorryy ik had niet zo veel inspri x.x


Cold and peaceful~ 2r40cw0
Terug naar boven Ga naar beneden
Skinny Love
Deceased
Cold and peaceful~ DPKsfdL
Julia
532
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: I died when I was 170 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Skinny Love
BerichtOnderwerp: Re: Cold and peaceful~   Cold and peaceful~ Icon_minitimewo 19 nov 2014 - 9:58

Het deerde haar niet dat de poes opeens kil deed. Blijkbaar had ze het er liever niet over en dat vond Skinny Love prima, dat had zij ook met zat dingen. Daar sprak ze niet over en dat ging andere katten ook niets aan, dus ging ze er verder niet op door. Ze zag dat de Rogue het vreemd vond dat ze wist over wie het ging, maar dat was niet zo vreemd. Dice zijn territorium was nou eenmaal vlakbij, dus ze kon het alleen maar over hem hebben. Ze wist al van meerdere territoriums van wie welke was, dat ging ze steeds beter onderscheiden. Zeker nou ze hier vaker kwam om Dice op te zoeken. “Geprobeerd je te vermoorde hè?” Ze keek even bedenkelijk. “Hoe kwam dat zo?” Haar blik werd weer normaal, kalm en emotieloos. “Wat is je naam?” Vroeg ze nogmaals. Ze dacht niet dat de poes haar de eerste keer gehoord had. Ze had in ieder geval nog geen antwoord gegeven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Auora
Member
Cold and peaceful~ DPKsfdL
Call me San Or Wolfie
359
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Auora
BerichtOnderwerp: Re: Cold and peaceful~   Cold and peaceful~ Icon_minitimewo 19 nov 2014 - 20:41

 “Geprobeerd je te vermoorde hè?” Ze keek even bedenkelijk. “Hoe kwam dat zo?” Haar blik werd weer normaal, kalm en emotieloos. “Wat is je naam?” Vroeg ze nogmaals. Auora knikte zachtjes op de worden van de Oudere kittypet, De Rogue wist niet zo goed wat e moest zeggen Moest ze het verhaal aan de Kittypet vertellen? of blijven zwijgen zo te horen waren de kittypet en Dice , Ze was bang dat de kittypet alles zou door vertellen en Dice haar dan zou gaan opzoeken... Toch vond ze het geen probleem om haar naam te vertellen ''Auora'' Sprak de Poes kort af '' Ik wil niet op de Detales marre.... daar kom het wel op neer'' Echter leek de kittypet niet als iemand die zo iets zou door vertellen maar toch Niemand vertrouwen! Echode het door De Rogue hoofd vooral geen kittypets...


Cold and peaceful~ 2r40cw0
Terug naar boven Ga naar beneden
Skinny Love
Deceased
Cold and peaceful~ DPKsfdL
Julia
532
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: I died when I was 170 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Skinny Love
BerichtOnderwerp: Re: Cold and peaceful~   Cold and peaceful~ Icon_minitimedo 20 nov 2014 - 12:11

“Hallo dan Auora, hoe kom je aan jouw naam? Ik heb het nog nooit eerder gehoord.” Het was simpele interesse, ze bedoelde er verder niets mee. Het viel haar enkel op dat ze de naam nog nooit eerder gehoord had. Het was een aparte naam, maar wel leuk. “Had Dice daar een reden voor, hadden jullie ruzie?” Als de poes niet vertelde hoe het gekomen was, dan kon ze het ook niet begrijpen. Dice was tegen haar altijd aardig en respectvol, maar ze had nog nooit een kat gesproken die hem ook ontmoet had. Ze kon dus ook niet weten hoe hij tegen anderen deed en waarom. Ze probeerde dat te achterhalen, maar ze wist niet of ze dat wel uit Auora ging krijgen. De poes leek niet erg happig om het te vertellen. “Je hoeft het me niet te vertellen, maar anders kan ik het ook niet begrijpen.” Legde ze uit terwijl ze de Rogue aan bleef kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Auora
Member
Cold and peaceful~ DPKsfdL
Call me San Or Wolfie
359
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Auora
BerichtOnderwerp: Re: Cold and peaceful~   Cold and peaceful~ Icon_minitimevr 21 nov 2014 - 21:37

“Hallo dan Auora, Begroette de Kittpet haar, Auora knikte zachtjes , Echter vroeg ze zich af wat de naam van deze Kittypet zal zijn skeleton? No fur? Furry?! De Rogue grinnikte bi de gedachten , De  meesten KittyPet's hebben Echter raaren namen, hoe kom je aan jouw naam? Ik heb het nog nooit eerder gehoord.” Om eerlijk te zijn wist Auora ook niet echt waar de Naam '' Auora'' vandaan kwam het enige was ze wel wist is dat het een naam is van een Griekse Godin ,Even lachte ze naar de KittyPet '' Ach Ja het is een Griekse naam, Maar wat is u Naam als ik vragen mag"? '''Furry?'' Dacht Auora snel het zou wel ironisch zijn! “Had Dice daar een reden voor, hadden jullie ruzie? Miauwde de Kittypet Klam . Auora keek even op , Auora begreep dat ze het moest vertellen hoe kon deze poes haar anders begrijpen? , Een Diepe zucht ontsnappende haar mond. Hoe moest ze dit uitleggen ? ''Nou...Let me put it This way...., De Rougue sloeg een paar keer met haar staart en keek vervolgens e De kittypet Strak aan, '''Dice is een Player die poesen verleid er voor zorgt dat je verlieft op hem word en dan...Laat hij je vallen als een baksteen ,Maar als je zijn spelletje door heb...probeert hij je te vermoorden...'' Hopelijk begreep e poes haar Hopelijk was het niet zoon domme Kittypet die nooit van haar leven...Nou ja je weet wel , Bij een player is aangevallen ,


Cold and peaceful~ 2r40cw0
Terug naar boven Ga naar beneden
Skinny Love
Deceased
Cold and peaceful~ DPKsfdL
Julia
532
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: I died when I was 170 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Skinny Love
BerichtOnderwerp: Re: Cold and peaceful~   Cold and peaceful~ Icon_minitimezo 23 nov 2014 - 20:32

Toen Auora vroeg om haar naam keek ze de Rogue poes aan. “Ik draag al lang de naam Skinny Love en die bevalt mij wel. De Twolegs hebben die naam aan mij gegeven.” Ze keek de andere poes nog steeds aan. “Dus jij mag me Skinny Love noemen.” Vervolgde ze kalm. Ze luisterde toen Auora vertelde over Dice. Ze haalde enkel haar schouders op toen ze klaar was met praten. “Ach ja, elke kat heeft zijn goede en minder goede kanten dat maakt het leven zo interessant. Dice heeft zijn eigen manier gevonden om het leven aan te kunnen, blijkbaar hoort dat gedrag daar ook bij.” Zei ze na een korte stilte. “Iedereen heeft wel een trekje waar hij minder trots op is, maar ook die zou je van jezelf moeten accepteren.” Ze nam Auora rustig op. “Maar je bent er nog, dus dat betekend dat hij je niet vermoord heeft.” Ze wachtte totdat Auora zou reageren op haar woorden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Auora
Member
Cold and peaceful~ DPKsfdL
Call me San Or Wolfie
359
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Auora
BerichtOnderwerp: Re: Cold and peaceful~   Cold and peaceful~ Icon_minitimema 24 nov 2014 - 19:07

“Ik draag al lang de naam Skinny Love en die bevalt mij wel. De Twolegs hebben die naam aan mij gegeven.” Ze keek de andere poes nog steeds aan. “Dus jij mag me Skinny Love noemen.” Vervolgde ze kalm, Auora lachte even naar de Kittypet ''Skinny Love'' Ja dat paste wel bij haar eindelijk een Kittypet met een fatsoenlijke naam.“Ach ja, elke kat heeft zijn goede en minder goede kanten dat maakt het leven zo interessant. Dice heeft zijn eigen manier gevonden om het leven aan te kunnen, blijkbaar hoort dat gedrag daar ook bij.” Zei ze na een korte stilte. “Iedereen heeft wel een trekje waar hij minder trots op is, maar ook die zou je van jezelf moeten accepteren.” Ze nam Auora rustig op. “Maar je bent er nog, dus dat betekend dat hij je niet vermoord heeft. Auora keek de Kittypet met grote ogen aan Meende ze dat nou?
De Rogue gromde even naar de kittypet , Na een lange stilten had de Rogue de worden gevonden om de Kittypet aan te spreken " Dus was je wilt zeggen is : Oh het maak niet uit dat je een player bent hoor en dat je poesen heel veel pijn doet ,Sommige katten doen dat. En dat ik hier nog sta heb ik helemaal aan mij zelf te danken , Echt skinny love ik had meer van je verwacht maar ja misschien neem je het alleen maar voor hem op omdat jullie vriendjes zijn!. Auora proberden het op een respect vollen manier te zeggen maar haar woede nam haar helemaal over, Hoe kon Deze kittypet dit zeggen!?


Cold and peaceful~ 2r40cw0
Terug naar boven Ga naar beneden
Skinny Love
Deceased
Cold and peaceful~ DPKsfdL
Julia
532
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: I died when I was 170 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Skinny Love
BerichtOnderwerp: Re: Cold and peaceful~   Cold and peaceful~ Icon_minitimema 24 nov 2014 - 20:20

Blijkbaar had ze Auora geraakt met haar woorden, ze zag het aan de manier waarop de Rogue reageerde. Ze proefde de ongeloof die plots van haar afstraalde. Zelf gaf ze geen krimp, er veranderde helemaal niets aan haar houding. Ze bleef kalm zitten, met een rustige blik in haar gifgele ogen. “Auora.” Zei ze kalm, om de kat weer bij zinnen te brengen. “Heb ik gezegd dat het niet uit maakt?” Ze nam de poes op terwijl ze dat zei. “Ik heb gezegd dat hij die manier gebruikt om te overleven, of het goed of slecht is daar heeft iedereen een eigen mening over waarschijnlijk.” Ze had zelf ook genoeg dingen gedaan waar ze niet trots op was, wat ze niet had moeten doen. Toch had het haar een gevoel van voldoening gegeven en dat zou bij Dice niet anders zijn. “Iedereen heeft zijn eigenaardigheden en het is maar hoe je er zelf mee omgaat hoe dat zich openbaard.  Je kunt het tegenhouden of toelaten, het is maar wat er voor jou het beste uitkomt op dat moment.” Ze bleef weer even stil terwijl ze Auora aan bleef kijken. “Ik zeg niet dat het goed is wat hij doet, alleen maar dat het zijn manier is om om te gaan met het leven, hij heeft zijn eigenaardigheid toegelaten.” Eigenlijk kon het haar niet schelen wat Dice deed in de tijd dat ze niet bij hem was, dat moest hij zelf weten. Toch probeerde ze met Auora te blijven praten, ze wilde meer weten over hoe het gegaan was. Simpelweg om te achterhalen of ze meer katten zoals Auora tegen kon komen, dan moest ze daar op voorbereid zijn. Er ontstond een strenge blik in haar ogen. “Je twijfel aan mij lijkt me niet terecht. Ik hoop dat ik dat nou ook duidelijk gemaakt heb.” Er klonk iets scherps in haar stem. De manier waarop de Rogue tegen haar gedaan had, was haar niet bepaald bevallen. Ze dwong zichzelf zo aardig mogelijk te blijven, maar wel duidelijk. Auora had te snel conclusies getrokken, een fout die bijna alle katten maakte.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Cold and peaceful~
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: