Let it rain over me



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Let it rain over me

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Hiddendance
Member
Let it rain over me DPKsfdL
Lis
1148
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .: 27 moons :.
Gender:
Rank:
Hiddendance
BerichtOnderwerp: Let it rain over me   Let it rain over me Icon_minitimevr 14 nov 2014 - 17:29

Hiddendance



De regen drupte meteen op zijn neus zodra hij die uit de Den stopte, en een geluid dat op 'Mehh' leek verliet zijn mond. De regen deet zijn vacht in pieken hangen, maar Hiddendance liep verder, en beet in het nekvel van een rat, die hij op de prooistapel zag liggen. De tabby drukte zichzelf tegen de wand van het Camp aan, waardoor er minder regen op de kat viel. Hij haate Leaf-fall. Dat was wel duidelijk, leek hem. Doordat het regende besloot hij dat hij niet ging jagen, maar terug gaan slapen wou hij ook niet, want nu was hij wakker. De rat was nog goed, hij hat geen kraaienvoer gegeten, dus nam de kater rustig een hap van de prooi.

+Forestrain 1st
© Isa


Let it rain over me 6icvux
Terug naar boven Ga naar beneden
Forestrain
Member
Let it rain over me DPKsfdL
Evelynnetje (:
1324
Actief

CAT'S PROFILE
Age: • 36 moons •
Gender:
Rank:
Forestrain
BerichtOnderwerp: Re: Let it rain over me   Let it rain over me Icon_minitimevr 14 nov 2014 - 17:45

Oh, hij had er echt een hekel aan. Leaffall. Het ergerde hem als zijn zwarte pels zo aan zijn vel plakte. Prooi begon zich te verschuilen in deze regen. Hij wilde dat het eens stopte. Wel, gelukkig had hij een flinke spreeuw weten te vangen, een vangst waar hij blij mee was. De kittens en elders, echter, hadden deze harder nodig, en dus greep hij een veldmuis bij de staart en besnuffelde deze even. Hij rook lekker. Naar bos, aarde, niet slecht. Hij was redelijk voorzichtig met zijn voedsel uitkiezen. Kraaien, bijvoorbeeld, zou hij nooit eten, en ook kikkers waren niet echt zijn favoriet. Maar een veldmuisje ging er altijd wel in, al was dit nog zo'n kleintje. Hij zocht een plekje dicht tegen de wand van het camp aan. Dichtbij hem zat een andere kat, en dus schoof hij iets naar voren om deze te begroeten. Hiddendance? Toch? Zoiets. Hij kende de tabby vacht wel. In ieder geval... "Hallo," zei de zwarte kater. Hij keek naar zijn Clangenoot en trok zijn neus even op toen hij zag wat de kater at. Een kraai.


Forestrain | Lycheepaw | Echopaw
Let it rain over me 2pr8j0x
v o i c e
Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Hiddendance
Member
Let it rain over me DPKsfdL
Lis
1148
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .: 27 moons :.
Gender:
Rank:
Hiddendance
BerichtOnderwerp: Re: Let it rain over me   Let it rain over me Icon_minitimeza 15 nov 2014 - 14:39

Hiddendance



"Hallo," Hoorde Hiddendance, waardoor die opkeek, en een zwarte kater zag die hij kende als Forestrain. "Forestrain," knikte hij de Warrior toe, en wierp zijn blik weer naar de kraai. De zwarte kat had een veldmuisje genomen, had hij gezien. Hij zette zijn tanden in het vlees van de kraai, en bevestigde opnieuw dat deze helemaal in orde was. Hij spoog de veren een beetje uit, maar de meeste was hij er al van af aan het plukken voordat hij een hap nam. "Hoe gaat het ermee?" Hidden keek kort vragend naar de jongere Warrior, maar richte zich al gauw weer op de kraai, waar hij weer een stuk van af scheurde.
© Isa


Let it rain over me 6icvux
Terug naar boven Ga naar beneden
Forestrain
Member
Let it rain over me DPKsfdL
Evelynnetje (:
1324
Actief

CAT'S PROFILE
Age: • 36 moons •
Gender:
Rank:
Forestrain
BerichtOnderwerp: Re: Let it rain over me   Let it rain over me Icon_minitimedi 18 nov 2014 - 9:27

De oudere tabby kater keek eens op en knikte hem toe. "Forestrain," reageerde hij. De pikzwarte kater knikte beleefd terug. Hij keek nog eens naar de kraai, waar de oudere warrior weer een hap van nam. Nou ja, dat moest hij zelf ook weten. Oudere katten zouden vast weten wat ze deden. Toch was het niet een al te prettig gezicht, vooral toen hij een paar zwarte veren uitspuugde. Toen wendde Forest even knipperend zijn blik af, om zich te concentreren op zijn prooi. "Hoe gaat het ermee?" Hij kreeg weer een blik, die weer even snel ging als hij gekomen was. Hiddendance scheurde weer een stuk van zijn kraai af. "Goed, bedankt," knikte hij vriendelijk. "Behalve de regen, daar erger ik me wel aan. Maar dat hoort nu eenmaal bij leaffall. Nietwaar?" De 'nietwaar,' was eigenlijk een poging tot het terugkaatsen van de vraag. Stiekem wist de jonge warrior niet of hij nou u of jij moest zeggen. De kater was ouder, dat wel, maar ze waren beide warriors, en het zou hem niets verbazen als het verschil maar vijf tot zeven moons zou zijn geweest.


Forestrain | Lycheepaw | Echopaw
Let it rain over me 2pr8j0x
v o i c e
Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Let it rain over me
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp-
Ga naar: