Warrior Namen [Essay]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Warrior Namen [Essay]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Stonepaw**
Member
Warrior Namen [Essay] DPKsfdL
marijn
924
Actief
''I can guarantee I will do evil things.''

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stonepaw**
BerichtOnderwerp: Warrior Namen [Essay]   Warrior Namen [Essay] Icon_minitimevr 21 nov 2014 - 1:39

Er viel mij iets op aan dit forum, de namen.
Ik had ooit op een ander forum gelezen dat er 3 soorten warrior name zijn.

Lyrical - Word gebruikt omdat het mooi klinkt dus, Crystalclear, Softvoics, Milkyway etc.

Traditioneel - traditionele namen worden meestal gebruikt door het uiterlijk en de kat zijn of haar skill.

De ander ben ik ff vergeten

Op Warrior Cats zie ik veel vaker Lyrical namen dan Traditionele namen worden gebruikt, terwijl dat in de boeken onrealistisch is.
Bijvoorbeeld, als je kat net geboren is zie je nog niet zijn of haar oogkleur of persoonlijkheid. Wat nou als sweetkit een moordenaar word? Of dat Talkkit zo stil als wat is? En quietkit nooit stil is? Dat weten katten toch niet van te voren?

Natuurlijk bedoel ik niet dat er alleen maar namen moeten komen van Whitekit, Blackkit, Redkit en zo, nee. Een queen kan net zo goed een kat Treekit noemen omdat ze van bomen houd, of Riverpaw omdat ze in de RiverClan zit, of Dawnkit omdat de kitten tijdens zonsopgang geboren is etc. Maar ik vind dat er minder namen moeten komen waarvan het voorvoegsel al de persoonlijkheid beschrijft zoals Deathclaw de evil killer etc. Wat als Death nou een lieve innocent kitten zou zijn?

En dan de achtervoegsels, die worden meestal skills. Curse vind ik ook niet echt een achtervoegsel. (Sorry Sleepingcurse!)
Meestal worden de achtervoegsels verdient door de skills.

-tail word vaak gebruikt door goede klimmers.
-claw door goede vechters
-stream door goede zwemmers
-shadow door goede sluipers
-foot door snelle renners
-heart door katten met een goed hart
-whiskers door goede jagers
-nose door goede ruikers
-storm door katten die snel boos worden
-cloud door dromerige katten
-leaf word meestal aan med cats gegeven, maar in mijn mening zou je dit ook kunnen doen als je kat wat kruiden kent

Etc.

Dan zou je namen zoals Blueclaw, Silverheart, Snowshadow etc. Moeten krijgen. Natuurlijk gebruiken ze in de boeken ook -fur, -stripe dus ik wil niet zeggen dat je alleen de achtervoegsels uit mijn lijst moet pakken hoor! Dat was gewoon een voorbeeld. Ik wilde dit ff plaatsen zodat er misschien wat meer namen komen zoals in de boeken.

Dit was mijn mening, dus a.u.b niet boos worden als je er niet mee eens bent.


Warrior Namen [Essay] Wrm0jHt
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sparrowfeather
Elder
Warrior Namen [Essay] Tumblr_inline_npz363QZRf1s42hpg_500
Daan
904
Actief
"The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Understand?"

CAT'S PROFILE
Age: 62 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Sparrowfeather
BerichtOnderwerp: Re: Warrior Namen [Essay]   Warrior Namen [Essay] Icon_minitimevr 21 nov 2014 - 7:08

Het punt is - denk ik - dat mensen die namen niet zo origineel vinden. En als je een karakter opbouwt wil je niet dat dit een standaard karakter is en de zoveelste Red of Snow op het forum. En namen die de persoonlijkheid beschrijven kunnen net zo goed de persoonlijkheid zijn die de kitten bij de geboorte heeft, lijkt mij. Zo heb je bv. Deathkit, wie weet is de moeder wel vermoord/overleden bij de geboorte. Of Quietkit, als de kit geen enkele kik gaf. Het kan dan wel zijn dat dit later veranderd, maar eens een naam is altijd een naam die ze van hun moeder/vader krijgen. (Sweet hoeft trouwens niet eens op het karakter te slaan, want het betekend zoet en dat kan ook een geur zijn) Tevens geven niet álle Queens op de dag van de geboorte de kitten een naam, dit kan net zo goed pas zijn als de kitten zijn/haar ogen opent. En dan over de achtervoegsels hetzelfde wel zo'n beetje, als je origineel wilt zijn dan moet niet iedereen zich op hetzelfde paar achtervoegsels storten. Als je zelf meerdere accounts hebt is het ook niet leuk als je er drie -claw's in hebt zitten lijkt mij. En tevens over het achtervoegsel -curse, dat kan net zo goed ook in het karakter zitten denk ik, en vaak worden katten daar ook wel een beetje naar vernoemd als ze ouder zijn en niet alleen de skills.
Eventjes wat ik kwijt wilde~


Tᕼᕮ ᗯOᖇᒪᗪ’S STIᒪᒪ Tᕼᕮ Sᗩᗰᕮ. Tᕼᕮᖇᕮ’S ᒍᑌST ᒪᕮSS Iᑎ IT.
Warrior Namen [Essay] EXF9L8J
ᗪᕮᗩᗪ ᗰᕮᑎ Tᕮᒪᒪ ᑎO TᗩᒪᕮS
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Warrior Namen [Essay] Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Warrior Namen [Essay]   Warrior Namen [Essay] Icon_minitimevr 21 nov 2014 - 10:20

Wat hierboven wordt gezegd. Sommige dingen gaan natuurlijk wat ver en daar proberen we ook op te letten, dat het niet té onrealistisch wordt, maar als je mensen hun vrijheid niet laat nemen met meer dan 5000 accounts, dan krijg je nog een zooitje namen die veel op elkaar lijken.

Stel je voor in RiverClan zitten een: Nightstream, Daystream, Redstream, Bluestream. En dan heb je een Redtail, Redfur, Redfox, Redleaf. Natuurlijk zijn die er ook wel nu, maar niet allemaal rond dezelfde tijd actief. Als dat allemaal rond dezelfde tijd actief zou zijn dan krijg je echt verwarring.

Er is daarbij veel meer naar wat een kat vernoemd kan worden zonder dta het onrealistisch is. Een queen kan haar kit vernoemen naar zijn vader die heel dapper is en dus is het Bravekit. Je kan een queen hebben die haar kittens misschien als iets slechts ziet, omdat ze ze eigenlijk niet had willen hebben: Cursekit bijvoorbeeld. Als je het heel strikt zou nemen kennen katten al die woorden niet eens.


Warrior Namen [Essay] RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Royal
Member
Warrior Namen [Essay] DPKsfdL
182
Actief
Royal
BerichtOnderwerp: Re: Warrior Namen [Essay]   Warrior Namen [Essay] Icon_minitimevr 21 nov 2014 - 16:37

Dit ben ik volledig met je eens. Ik zat hier ook al een tijd over te denken om er wat van te zeggen, maar vond 't toch niet nodig, had geen zin om een topic aan te maken xD
Maar toch snap ik het ook wel, omdat de traditionele namen al heel erg vaak in gebruik zijn.


Warrior Namen [Essay] Sy7zfk
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitelion
Dark forest
Warrior Namen [Essay] BBTakD
Bunny
2041
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 70 moons // Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Whitelion
BerichtOnderwerp: Re: Warrior Namen [Essay]   Warrior Namen [Essay] Icon_minitimevr 21 nov 2014 - 17:01

Ik vind dit ook, ergens, maar zoals Waz al zegt je moet mensen toch een beetje vrijheid kunnen geven, alles word alles hetzelfde. Ik heb nu voor de kit van White Whitefur, wat ik mooi vond juist omdat het klassiek is en dat niet vaak meer voorkomt :')
Maar je kunt een achtervoegsel niet alleen naar skill vernoemen, maar toch ook naar karakter? Tear, als die kat vaak triest lijkt, Dance omdat 'ie vaak vrolijk is, enzo...


Warrior Namen [Essay] BBTWvM
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Member
Warrior Namen [Essay] DPKsfdL
564
Actief
Hayden
BerichtOnderwerp: Re: Warrior Namen [Essay]   Warrior Namen [Essay] Icon_minitimevr 21 nov 2014 - 18:17

even als eigenaar van Sleepingcurse :p
(je hoeft geen sorry te zeggen tis je mening Smile)

dat curse slaat namelijk wel degelijk ergens op Very Happy
Het poesje slaapt namelijk constant en is dus cursed met slapen
En inderdaag zoals Daan zegt niet alle katten geven hun kit meteen een naam, zelfs bij de ceremonie kan dit nog veranderd worden (heb t een paar keer gezien op t forum, 1 boek gelezen in ver verleden) Maar ja Sleepy bleef altijd slapen Smile

Maar in vind wel dat je gelijk hebt maar indd met 5k accounts is het lastig ze allemaal een klassieke naam te geven


Warrior Namen [Essay] 33l2n3c
::
Gifts:
Hayden stuffie:
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdrop
StarClan
Warrior Namen [Essay] Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: Warrior Namen [Essay]   Warrior Namen [Essay] Icon_minitimevr 21 nov 2014 - 21:28

Alles kan iets achter gezocht, maar je hebt gelijk dat er soms mensen zijn die dingen nemen die niet passen bij een kit. Ik las zo eens dat er iemand zijn kit bv Lakekit of zoiets dergelijke wilde noemen en dat de ouders ze zo noemde omdat deze blauwe ogen had, dat kan natuurlijk niet als de kit een naam krijgt net na de geboorte x'D
Nu ik heb zelf een Lake, Lakeside en die naam kan echt wel onrealistisch klinken, maar eigenlijk heb ik best nog ver gedacht over die naam, net zoals ik bij elke naam die x'D Lake komt van de oorzaak van de dood van zijn vader, waarop hij lijkt. Hij verdronk in een meer vandaar. Side komt van het feit dat hij zich aan de kanten houd en door het feit dat hij eigenlijk aan als het ware aan de kanten word geduwd door de clan omdat hij Elder is geworden :3 Lakeside is in het algemeen gewoon mooi vind ik, maar er zit natuurlijk meer achter x'D Ik vind het ook leuk om ver te zoeken naar namen en origineel te zijn.
En over dat van 'hoe weten ze nu dat ze bv stil kunnen zijn?' Dat weten ze niet ^^ Een klein voorbeeld neem ik dus weeral van mijn eigen acc's :') Namelijk Nevermind. Hij kreeg de naam Neverkit omdat zijn ouders dachten dat hij nooit iets hing worden, hij was klein, bewoog niet omdat hij niet kan ruiken en dus niet wist wat hij moest doen. Maar goed, hij is wel degelijk iets geworden ^^ Ze dachten dat hij zwak zou worden, nooit een leven zou kunnen opbouwen etc ^^ En om even snel zijn achtervoegsel uit te leggen, die heeft hij gekregen omdat hij nooit nadenkt. Die mind slaat op denken van gedachten ^^ Maw iemand die reageert voordat hij denkt.
Wat ik dus wil zeggen is dat het best leuk kan zijn om zo'n namen te bedenken. En ik vind persoonlijk dat ze nu weer niet zo ver zijn gezocht, maar dat ligt wss aan mezelf x'D Het kan gwn leuk zijn dingen uit het leven van een kat te halen, zoals de ouders, en deze dan de gebruiken als naam ^^ Zo wilde ik ook een keer een Grebekit (Grebe staat voor fuut, een fuut heeft altijd dezelfde partner en ze doen ook van die paringsdansen) aanmelden en de naam zou dan in teken staan van de het futenkoppel dat net zou passeren, die hun liefde zou uiten, het koppel zou dan moeten denken aan hun eigen liefde en de kit hiernaar vernoemen ^^ Het zijn maar kleine details, maar ze kunnen zeker leuk zijn om te bedenken en toch niet zo onrealistisch? Althans, dat vind ik toch ^^ Want als je steeds dezelfde namen zou zien op het forum zou dat ook niet echt handig zijn en zou dat voor verwarring zorgen zoals Waz zegt. Traditionele namen kunnen leuk zijn en ik heb er zeker ook zoals Tigerkit... Maar dat is ook de enige x'D Ik heb zelf nog nooit echt iets gehoord dat mijn voorvoegsel onrealistisch was tegenover het karakter. Ik zorg er dan ook altijd voor dat het bij de kat past en bij het realisme van de leeftijd, want het is wel zo dat er soms echt wel rare namen komen, maar bv een Deathkit vind ik persoonlijk niet zo raar. Mss dacht de moeder dat hij dood was? Kan toch?
Met rare namen heb ik het bv over een Frozen of Snow ofziets dat te maken heeft met de oogkleur als voorvoegsel. Uhm... dat klinkt niet echt realistisch aangezien het wel zo is dat kits altijd blauwe ogen hebben, maar deze zullen de kleur niet voor altijd hebben, toch sommige ^^ Dus daar heb je wel gelijk :')
Well dat was het een beetje kort samengevat denk ik x'D


Warrior Namen [Essay] RlyUriu3_o
Sleep Tight Snowdrop ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Member
Warrior Namen [Essay] DPKsfdL
564
Actief
Hayden
BerichtOnderwerp: Re: Warrior Namen [Essay]   Warrior Namen [Essay] Icon_minitimevr 21 nov 2014 - 21:38

als een moeder zn kit deathkit noemt dan kan de kit net zo goed denken oh dus mamma denkt dat ik waardeloos ben ofzo en daardoor het slechtte pad op gaan. tis tuurlijk niet geweldig om dood te worden genoemt.

om het even toe te voegen aan de discussie


Warrior Namen [Essay] 33l2n3c
::
Gifts:
Hayden stuffie:
Terug naar boven Ga naar beneden
Winterwolf
Member
Warrior Namen [Essay] DPKsfdL
202
Actief
Winterwolf
BerichtOnderwerp: Re: Warrior Namen [Essay]   Warrior Namen [Essay] Icon_minitimevr 21 nov 2014 - 21:54

Hmm, ja jullie hebben allemaal wel een punt.
Maar, de nieuwelingen kunnen misschien wel gaan denken van 'oh, mijn karakter word heel slecht! ik noem hem evildeath!' en dan weten ze misschien niet dat ze een goede reden moeten hebben om een kitten evilkit te noemen, zoals een evil vader waar hij op lijkt. De meeste ervaren leedjes hier hebben wel goede redenen, zoals Sleepingcurse ;p
En dat van de RiverClan, meestal worden katten daar geen -stream genoemd, omdat ze zowieso goede zwemmers zijn. Anders heet de hele clan -stream en de hele windclan -foot xD




Warrior Namen [Essay] Dqgqpz
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Warrior Namen [Essay] Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Warrior Namen [Essay]   Warrior Namen [Essay] Icon_minitimevr 21 nov 2014 - 23:52

@hieboven: De stream namen waren maar een voorbeeld. Was t eerste waar k op dat moment op kwam.


Warrior Namen [Essay] RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Zira
Deceased
Warrior Namen [Essay] Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: Warrior Namen [Essay]   Warrior Namen [Essay] Icon_minitimeza 22 nov 2014 - 10:05

Wat ik expres gedaan heb, is een beetje een "mainstream" Riverclannaam gepakt (want geef nou toe, de meeste katten in de Riverclan hebben iets met water in hun naam) voor mijn kitten, die komt ook in een Riverclan nestje maar zal later naar de Windclan gaan als hij een iets oudere kitten wordt. Zijn naam zal namelijk Riverkit worden, en dan uiteindelijk Riverbend, omdat ik vind dat daar een mooie gedachte bijzit. "Just around the riverbend" bijvoorbeeld, hiermee bedoel ik dan dat hij niet meer in Riverclan zit maar in Windclan.


Z I R A - P R E V I O U S   C O M M A N D E R - D E A D 
Warrior Namen [Essay] 2hh0j8y
Warrior Namen [Essay] 10pvxmwWarrior Namen [Essay] 10pvxmwWarrior Namen [Essay] 10pvxmwWarrior Namen [Essay] 2gxnp75Warrior Namen [Essay] 23mrb6wWarrior Namen [Essay] 2hqc5lx Warrior Namen [Essay] E8v3o2Warrior Namen [Essay] 34nodx3Warrior Namen [Essay] Vmwrhy Warrior Namen [Essay] 23h0tfkWarrior Namen [Essay] 10pvxmwWarrior Namen [Essay] 10pvxmw
Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
Warrior Namen [Essay] DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Warrior Namen [Essay]   Warrior Namen [Essay] Icon_minitimeza 22 nov 2014 - 10:52

Er worden de laatste tijd inderdaad wel veel Lyrical namen gegeven, maar persoonlijk heb ik daar absoluut geen problemen mee. Want zoals hier al meermaals is gezegd, zou het op den duur wel moeilijk worden om een naam te vinden die niet bezet is, daarbij proberen de meeste mensen wel een betekenis achter die namen te vinden. Natuurlijk vind ik ook wel dat het logisch moet blijven, namen als bv. *maar een maar random namen* 'Evilhate' of 'Questionmark' of zo vind ik persoonlijk echt niet passen bij clankatten.



Warrior Namen [Essay] Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Warrior Namen [Essay] 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Warrior Namen [Essay]   Warrior Namen [Essay] Icon_minitimeza 22 nov 2014 - 11:33

Ik snap het punt dat wordt gemaakt in dit topic, maar dan moet je ook even bedenken dat deze site niet 'precies zo gaat' als in de boeken. Er zijn geen 1000 leden per Clan in de boeken en hier wel. Dan zou het inderdaad een beetje saai zijn als elke kat vernoemd wordt naar iets wat deze kat ook bezit (als in vachtkleur, of afwijkingen etc)
Maar dan snap ik ergens het punt ook weer niet, want voor mij zijn alle warriornamen hier gewoon correct. Geen producten die een kat niet kent in de namen etc. Ik heb ook nooit ergens iets gelezen in de boeken dat namen per se zo gegeven moeten worden en waarom zou het dan ook zo moeten?
Mijn mening is dan ook gewoon dat dit zo gelaten moet worden :') Mensen moeten ook wat vrijheid krijgen in het maken van hun karakters, anders heeft iedereen dezelfde soort naam straks en dat maakt alles een beetje grauw.


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
Warrior Namen [Essay] VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Silhouette
Member
Warrior Namen [Essay] DPKsfdL
Aiméeeeeeee
1371
Actief
I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose




CAT'S PROFILE
Age: 73 moons have gone
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silhouette
BerichtOnderwerp: Re: Warrior Namen [Essay]   Warrior Namen [Essay] Icon_minitimeza 22 nov 2014 - 12:08

Meng me hier even in.

Ikzelf heb meestal het principe om de voorvoegsel te laten passen bij het uiterlijk van de kat en de achtervoegsel meer bij het caracter en soms ook bij de uiterlijk,ook laat ik vaak de achtervoegsels en voorvoegsel op elkaar slaan.

@Marijn, je zei dat –heart betekent dat die kat goed van hart is. Bij Silhouetteheart heb ik dat echter weer terug laten slaan op Silhouette ,wat dus betekent dat zijn hart onbekend is, als een silhouet dus.

Voor de rest vindt ik het leuk om de verschillende namen te zien hier en de fantasieën van de mensen hier.


Warrior Namen [Essay] Silse14
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerbreeze
Member
Warrior Namen [Essay] 7GboMUO
Zoébeest
2371
Actief
I hold you in my heart

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Innerbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Warrior Namen [Essay]   Warrior Namen [Essay] Icon_minitimezo 23 nov 2014 - 16:08

Ik kom ook even mee discusiëren

Het is natuurlijk ook al wel moeilijk om andere namen te kunnen verzinnen want er zitten al zoveel mensen op WC.En de traditionele namen worden ook al redelijk veel gebruikt en bij veel karakters staan al wel punten achter de naam en sterretjes etc. het is dus ook moeilijk om andere traditionele namen te verzinnen...


Warrior Namen [Essay] Sig1
Credits to Rebecca ^°^
klik:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sushi
Member
Warrior Namen [Essay] DPKsfdL
Tess'
2700
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sushi
BerichtOnderwerp: Re: Warrior Namen [Essay]   Warrior Namen [Essay] Icon_minitimezo 23 nov 2014 - 16:34

-Komt zich er ook even tussen duwen-

Ik ben het wel met je eens, er beginnen inderdaad steeds meer namen te komen waarbij ik denk, welke queen zou haar kit zo noemen, maar vaak zitten hier ook hele leuke redenen achter als je het bedenkt. Een queen kan karakter de naam van karaktertrekjes nemen omdat zij zelf zo zijn of hun vader, of omdat ze willen dat hun kit zo word. Sushi bijvoorbeeld is geboren als Sweetkit, omdat haar moeder vond dat ze er heel lief uit zag en wou dat ze dat ook werd. Terwijl die nu een harteloze moordenaar is.
Maar ik zie ook nog altijd hele normale namen die ook in de boeken zouden kunnen zitten. En die ook geen speciale reden hebben dan hun vacht kleur of omgeving ofzo. Whitelion, Silvercloud, Brightkit, Ravenbreeze bijvoorbeeld, die namen zouden zo uit een warrior cats boek kunnen komen. En het zou niet leuk zijn om de keuze van de mensen te beperken. Dan krijg je minder leuke ideeën met geboortes of de start van je kat en je krijgt minder namen waarvan je dacht, wow, dat ik daar niet opgekomen ben.

Ik zelf verzin altijd een reden waarom de kat die naam zo krijgen zo heb ik zelfs op Sushi een logische reden gevonden sinds katten dat woord helemaal niet kennen. En ik geloof dat vrijwel iedereen daar wel aan denkt terwijl ze hun karakter beschrijven.


私は最高だ
Warrior Namen [Essay] 2cf2wytWarrior Namen [Essay] Oa4wv7
Bene facis, sum nimis terribilis

:stuff and things:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Warrior Namen [Essay]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Bulletin Board :: Discussion-
Ga naar: