And who are you? {Bravesoul}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 And who are you? {Bravesoul}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Timekit
Member
And who are you? {Bravesoul} DPKsfdL
34

CAT'S PROFILE
Age: 3 moons
Gender:
Rank:
Timekit
BerichtOnderwerp: And who are you? {Bravesoul}   And who are you? {Bravesoul} Icon_minitimevr 28 nov 2014 - 23:40

Zijn blauwe kittenoogjes bekeken het kamp nog een keer goed, waarna hij plots out of nowhere de nursery uitsprong en enthousiast heen en weer liep. Hij had energie, té veel energie. En deze moest hij kwijt! Afgezien het feit dat de moederkatten in de kraamkamer het niet zo leuk vonden dat hij zo druk was, was hij dus maar naar buiten gegaan. Echter, door de plotse adrenaline aanval die hij had, had hij niet door dat er ondertussen een krijger op hem af kwam gelopen. Hij botste dan ook niets vermoedende tegen deze des betreffende kater op, en keek wat lichtjes verbaasd voor zich uit. "Wat doe jij nouu?" Klonk zijn stem lichtjes jammerende, terwijl hij zijn kopje schudde en naar boven keek.


And who are you? {Bravesoul} PIyN4g5
Terug naar boven Ga naar beneden
Bravesoul
StarClan
And who are you? {Bravesoul} DPKsfdL
Daan
1331
Actief

CAT'S PROFILE
Age: immortal
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Bravesoul
BerichtOnderwerp: Re: And who are you? {Bravesoul}   And who are you? {Bravesoul} Icon_minitimeza 29 nov 2014 - 11:35

Met een kalme tred liep de grote kater door het kamp heen. Het litteken bij zijn oog was nu minder goed te zien omdat zijn vacht er weer overheen begon te groeien. De meeste dagen waren voor hem routine geworden. Hij stond vroeg op om verse prooi te halen voor Riversong en de kittens, bleef een tijdje in de nursery hangen en ging rond het middaguur mee met patrouilles, om 's avonds weer in de nursery te verschijnen. Op dit moment was hij net terug van de jacht en legde hij zijn overige prooien neer op de prooistapel, om met een waterrat in de richting van de nursery te gaan. Zonder dat hij het doorhad knalde er een klein zwart met wit katertje tegen hem aan. Licht verbaasd keek de kitten voor zich uit, Bravesoul legde zijn rat neer tussen zijn poten en keek het kleine katertje aan. "Wat doe jij nouu?" jammerde deze en schudde zijn kopje, waarna hij opkeek naar de warrior. "Ik was onderweg naar de nursery om de Queens eten te brengen." Zijn stem was warm, kalm en er was geen greintje kwaad in te bespeuren. Plots herkende hij de kitten, was dit niet het drukkere weeskatertje, die zijn ouders verloren was? "Timekit, is het niet? Ik ben Bravesoul."


And who are you? {Bravesoul} 124h6js
Terug naar boven Ga naar beneden
Timekit
Member
And who are you? {Bravesoul} DPKsfdL
34

CAT'S PROFILE
Age: 3 moons
Gender:
Rank:
Timekit
BerichtOnderwerp: Re: And who are you? {Bravesoul}   And who are you? {Bravesoul} Icon_minitimezo 30 nov 2014 - 14:52

De kater waar hij tegen op was gebotst bleek een krijger te zijn, dat kon hij toch afleiden van zijn lichaamsbouw. Hij verwachtte niet dat een kitten of apprentice al zoveel spieren had.. Misschien was deze kater zelfs leider! 'Ik was onderweg naar de nursery om de Queens eten te brengen.' Klonk diens stem warm, waardoor Timekit eventjes met zijn oortjes begon te wiebelen. "Oh, ik wil ook al vlees eten.. Maar ik mag dat nog niet.." Miauwde de kitten, lichtelijk zielig. 'Timekit, is het niet? Ik ben Bravesoul.' Timekit spitste zijn oortjes, en haalde even ter vergeefs zijn schouders op. Hij was dus geen leider.. Anders zou hij Bravestar heten, toch? Maar de optie deputy was er ook nog! Bij die gedachte gingen zijn mondhoeken alweer in een fractie van een seconde omhoog staan, en keek hij Bravesoul breed grijnzend aan. "Ja, dat is mijn naam!" Bracht hij trots uit, waarna hij zijn kopje toch ietsjes nieuwsgierig kantelde. "Maar meneer.. mag ik iets vragen?"


And who are you? {Bravesoul} PIyN4g5
Terug naar boven Ga naar beneden
 
And who are you? {Bravesoul}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp-
Ga naar: