Terug uit gedachten {Open}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Terug uit gedachten {Open}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Blocktail
Member
Terug uit gedachten {Open} DPKsfdL
mathias
240
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Blocktail
BerichtOnderwerp: Terug uit gedachten {Open}   Terug uit gedachten {Open} Icon_minitimewo 3 dec 2014 - 17:51

Blocktail opende zijn ogen, herinnerde zich niets meer. Waar ben ik? Waar ben ik geweest? vroeg hij zich af.Hij staarde in de verte, hoe verschillend de omgeving was geworden. Blocktail werd bedroefd en zakte inelkaar op de rotsen.


Terug uit gedachten {Open} 2822xeg
Blocktail// Sleepypaw//Fastkit
lol

my theme song Razz:

me:
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco
Member
Terug uit gedachten {Open} 6C8eXtE
Kaiden
1966
Actief
We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Draco
BerichtOnderwerp: Re: Terug uit gedachten {Open}   Terug uit gedachten {Open} Icon_minitimedo 4 dec 2014 - 15:28

Haastig stak hij de grens over. Zichzelf er van verzekerend dat niemand hem zag. De witte kater was al lang bezig met de reis en kon niet hebben dat een Riverclanner het verpeste. De reden dat hij hier was? verveling. Draco was snel verveeld en ook vandaag was het weer zover. Normaal zou hij bij verveling gewoon nutteloze dingen doen zoals slapen, maar dat was onmogelijk geworden sinds het gesprek met Sunset. De dood van Dot wou hem maar niet verlaten. Hij wist nog niet eens wat hij er nou precies van moest vinden. Een Riverclan geur trok zijn aandacht en gespannen keek hij om zich heen. Stil sloop hij dichterbij tot hij voor de kater stond. Met uitgeklapte klauwen siste hij naar de kater. Draco was klaar voor een gevecht.


Terug uit gedachten {Open} BJJYtdO
•Draco Malfoy•
Terug naar boven Ga naar beneden
Blocktail
Member
Terug uit gedachten {Open} DPKsfdL
mathias
240
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Blocktail
BerichtOnderwerp: Re: Terug uit gedachten {Open}   Terug uit gedachten {Open} Icon_minitimedo 4 dec 2014 - 17:51

Toen blocktail gesis hoorde keek hij op."En wie mag jij wel zijn?" vroeg hij.Doordat de wind verkeerd zat kon hij niet ruiken met wie hij te maken had. Tussen zijn gedachtenreeks door kroop hij recht stak zijn nagels met moeite uit en probeerde uit allemacht staande te blijven."En wat doe je hier?"vroeg hij met een zucht.


Terug uit gedachten {Open} 2822xeg
Blocktail// Sleepypaw//Fastkit
lol

my theme song Razz:

me:
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco
Member
Terug uit gedachten {Open} 6C8eXtE
Kaiden
1966
Actief
We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Draco
BerichtOnderwerp: Re: Terug uit gedachten {Open}   Terug uit gedachten {Open} Icon_minitimedo 4 dec 2014 - 20:20

Een spottende lach verliet zijn mond. De grijns op zijn gezicht werd breder terwijl hij minachtend naar de kater keek. 'Malfoy, Draco Malfoy' antwoordde hij arrogant. De witte kater deed geeneens moeite om die van de riverclanner te vragen. Het interesseerde hem niet. Inplaats daarvan zette hij een stap dichter na de kater. Zijn halsband met verschillende tanden was nu zichtbaar. De littekens die hij had opgelopen toonde dat hij ervaren was in vechten en dankzij zijn opgezette vacht was hij groter dan de kater. 'Wat ik hier doe? Ik denk niet dat dat je ook maar iets aangaat.' Met een zucht draaide hij zich om, hopend dat de kater hem nu zou aanvallen. Draco had de perfecte techniek en wou die maar al te graag gebruiken.


Terug uit gedachten {Open} BJJYtdO
•Draco Malfoy•
Terug naar boven Ga naar beneden
Blocktail
Member
Terug uit gedachten {Open} DPKsfdL
mathias
240
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Blocktail
BerichtOnderwerp: Re: Terug uit gedachten {Open}   Terug uit gedachten {Open} Icon_minitimedo 4 dec 2014 - 21:03

Nadat de kater op al zijn vragen had geantwoord , ookal had blocktail geen idee wat hij gezegd had door zijn flauwheid, siste hij:"Hie kom je aan die ketting?", maar nu pas zag hij dat de kater zich al had omgedraaid. Blocktail viel niet aan maar hield de kater goed in de gaten.


Terug uit gedachten {Open} 2822xeg
Blocktail// Sleepypaw//Fastkit
lol

my theme song Razz:

me:
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco
Member
Terug uit gedachten {Open} 6C8eXtE
Kaiden
1966
Actief
We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Draco
BerichtOnderwerp: Re: Terug uit gedachten {Open}   Terug uit gedachten {Open} Icon_minitimedo 4 dec 2014 - 21:17

Met een ruk draaide hij zich om, zijn ogen samengeknepen tot spleetjes. 'Dit is een halsband, geen ketting.' Wat dacht de kater wel niet, hem zo beledigen. Met een woedende grom liep hij op de kater af. Dreigend torende hij boven hem uit. 'Nu moet je eens luisteren.' Indringend keek hij naar de kater, zijn boodschap duidelijk makend. 'Je bent zwak, klein en nutteloos. Je kan niks tegen me doen. ' Om zijn punt duidelijk te maken toonde hij zijn scherpe tanden met een wolfachtige grijns. 'Dus ik zou me maar niet beledigen.'


Terug uit gedachten {Open} BJJYtdO
•Draco Malfoy•
Terug naar boven Ga naar beneden
Blocktail
Member
Terug uit gedachten {Open} DPKsfdL
mathias
240
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Blocktail
BerichtOnderwerp: Re: Terug uit gedachten {Open}   Terug uit gedachten {Open} Icon_minitimedo 4 dec 2014 - 21:31

Toen de kater vlak voor hem stond te grauwen begreep blocktail maar 1deel van wat de andere kater gezegd had. Blocktail vroeg dus: "Doe eens rustig het is gewoon toevallig dat ik je hier tegen kwam, daarom moet je niet zo tegen mij doen hoor" en keek de kater recht in de ogen. Maar serieus ik moet echt gaan nu, Blocktail stond op en liep weg van Draco, vlak voor hij uit het zicht verdween riep hij nog:" Oh ja, ik heb bijna geen woord begrepen van wat je zei!!" en liep weg.

~Blocktail uit het topic~


Terug uit gedachten {Open} 2822xeg
Blocktail// Sleepypaw//Fastkit
lol

my theme song Razz:

me:
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco
Member
Terug uit gedachten {Open} 6C8eXtE
Kaiden
1966
Actief
We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Draco
BerichtOnderwerp: Re: Terug uit gedachten {Open}   Terug uit gedachten {Open} Icon_minitimedo 4 dec 2014 - 21:38

Lachend keek hij de grijze kater na. 'Kittypet' sneerde hij minachtend. Tss, die Warrior was ouder geweest dan hij. Wel, dat zei iets over de moed van clankatten. Stonepaw was tenminste dapper en die was 3 moons jonger! Serieus, die grijze kater was echt een angsthaas. Draco draaide zich om en begon richting de grens te lopen. Dit was een geslaagde wandeling geweest. Zijn humeur was nu in ieder geval beter geworden. Een arrogante grijns verspreidde zich over zijn gezicht terwijl hij zijn geur verspreidde. Iedereen mocht weten dat hier een Elite-kat was geweest, hadden de clankatten nog iets om zich zorgen over te maken.

[Topic uit]


Terug uit gedachten {Open} BJJYtdO
•Draco Malfoy•
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Terug uit gedachten {Open}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory :: Sunningrocks-
Ga naar: