Where is the fish?



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Where is the fish?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Creamyfrost
StarClan
Where is the fish?  10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Where is the fish?    Where is the fish?  Icon_minitimezo 7 dec 2014 - 21:35



Hij volgde de zijstroom van de rivier terwijl hij nieuwsgierig met zijn oren wiebelde. Hij wist dat hij snel moest zijn, zodat hij op tijd terug zou zijn voor zijn training met Silvercloud. Hij wilde nog even kijken of er ergens vissen aan de oppervlakte zwommen, nou het kouder werd zwommen de vissen steeds dieper. Hij was al een paar keer stil blijven staan om in de zijrivier te kijken, maar ook hier zag hij geen vissen vlak bij het oppervlak zwemmen. Dat was zorgwekkend, want dan zouden ze de prooistapel minder snel kunnen aanvullen. Hij vroeg zich af of dat elke leafbare zo zou zijn, maar uit de verhalen die hij gehoord had kon hij concluderen dat dat inderdaad het geval was. Hij stond stil toen een andere geur zijn zintuigen had geprikkeld. Alert keek hij naar de andere kant van de rivier, wat Thunderclan territorium was.  “Hallo?” Riep hij afwachtend. Hij wist dat er nog iemand was, hij kon het ruiken.  Het was een Thunderclan kat, dus trok hij wat ongemakkelijk met zijn snorharen. De laatste keer dat hij een Thunderclan kat tegen was gekomen was het eerst niet zo soepel gelopen, later wel, maar het was wel een gesprek geweest waar hij nog vaak aan gedacht had.

[First Silentpaw]




I'm hunting with StarClan
Where is the fish?  R8Pdsgr
#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
Silentpaw'
Member
Where is the fish?  DPKsfdL
1 Lore] now me San
68
Actief

CAT'S PROFILE
Age: |l You should'nt ask a lady that! l|
Gender:
Rank:
Silentpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Where is the fish?    Where is the fish?  Icon_minitimezo 7 dec 2014 - 22:11

Zuchtend bewoog Silent zich langs de Thunderclan grens even stopte ze en keek naar de anderen kan van de rivier. Riverclan leefde daar veel wist ze niet van de andere clan Shadowclan cats zijn stinkdieren Windclan steletje muizen en riverclan cats zijn too fishy . Glimlachend keek de Thunderclan poes naaar het water dat onder haar rustig en vredig door stroomde er zaten zelfs een paar vissen Silent wist dat het snel weer Leaf bare word . Ugh wat haatte ze Leaf bare toch het was koud niet veel te eten en veel dieren gaan dood... Een diepe zucht ontsnapte haar mond een beetje verdritig keek ze naar de laaste paar vissen die haar voor bij zwemmden . Tot ze opeens uit haar gedachten werd gehaald   door een katten stem ''hallo?"Geschrokken keek Silent naar de kant waar het geluid vandaan kwam. Daar stond een cream actige kat iets ouder dan zij . Rustig liep Silent naar de kater toe.Ze kon niet tegen hem zeggen dat moest oprotten hij stond nog steeds op riverclan territorium en Silent was niet opzoek naar ruizie atans vandaag niet . toen de poes voor de rivierclanner stond met alleen de rivier tussen hen keek Silent hem met kalme ogen aan en sprak "'Hallo daar fish face!'' Silent had moeite haar lach in te houden ze bedoelden het niet gemeen maar als grapje hopelijk kon deze kater er ook om lachen...


Where is the fish?  4r2p8l
Where is the fish?  5mYVNNK Where is the fish?  DYCyokZ Where is the fish?  7iLZ7FI
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
Where is the fish?  10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Where is the fish?    Where is the fish?  Icon_minitimema 8 dec 2014 - 19:05



Toen zag hij haar, een Thunderclan poes. Ze leek iets jonger dan hem, maar veel scheelde het volgens hem niet. Hij vroeg zich af waarom dat het eerste was wat door zijn kop schoot, maar eigenlijk wist hij dat ook wel, hij begon te denken als een warrior. Het eerste wat hij deed was kijken wat zijn tactieken werden voor het geval het op een gevecht uitdraaide. Hij trok even geïrriteerd met zijn oren door zijn eigen gedrag, zo wilde hij eigenlijk helemaal niet denken. Ook al was dat goed en hoorde het erbij, het was een manier van denken die hem niet aanstond. Hij had zich altijd vastgeklampt aan zijn trainingen, maar hij wist dat zijn final assessment steeds dichterbij kwam. Was hij er wel klaar voor? Hij schudde zijn kop om de gedachten van zich af te kunnen laten glijden en keek naar de andere kat. Het was de manier waarop zij hem aansprak, waardoor hij wist dat ze een grapje maakte. Er lag wat argwanends in zijn lichtblauwe ogen, maar voor de rest was zijn houding vriendelijk en afwachtend. “Hallo Thunderclan poes.” Zei hij na een korte stilte. “Hoe heet je?” Hij ging zitten, wetend dat ze niet zomaar de rivier over zou steken. Hij had dus tijd genoeg om op te springen als ze toch opeens bedacht om dat te gaan doen.




I'm hunting with StarClan
Where is the fish?  R8Pdsgr
#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
Silentpaw'
Member
Where is the fish?  DPKsfdL
1 Lore] now me San
68
Actief

CAT'S PROFILE
Age: |l You should'nt ask a lady that! l|
Gender:
Rank:
Silentpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Where is the fish?    Where is the fish?  Icon_minitimema 8 dec 2014 - 21:15

De rivierclan kater leek niet echt geïrriteerd op Op Silent's opmerking iets wat ze helemaal niet verwacht had Rivierclan katten waren nou niet echt de perfecte katten om een grapje aan te vertellen. Maar goed ze was zelf ook niet zoon grapjas. het was even stil na die niet zo geslaagde grapje ongemakelijk bewoog silent haar oren en keek naar de grond "'Hallo"" Sprak de kater opeens met grote ogen keek Silent hem aan ""Hoe heet je"' vervolgde hij ""Silent... miauwde de thunderclan poes net hard genoeg om voor de kater aan de andere kant te kunnen horen


Where is the fish?  4r2p8l
Where is the fish?  5mYVNNK Where is the fish?  DYCyokZ Where is the fish?  7iLZ7FI
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
Where is the fish?  10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Where is the fish?    Where is the fish?  Icon_minitimedi 9 dec 2014 - 12:17



Hij knikte haar even toe toen ze zichzelf voorstelde, met een klein glimlachje om zijn lippen. “Aangenaam dan Silent, mijn naam is Creamypaw.” Hij wiebelde nieuwsgierig met zijn oren terwijl hij haar opnam. “Ben jij ook een apprentice?” Hij dacht van wel, maar voor de zekerheid vroeg hij het toch maar even, zodat hij niet verkeerd over zou komen als hij er een opmerking over maakte. “Zo ja, hoe gaan jouw trainingen?” Hij wist dat het systeem in alle clans zo ongeveer hetzelfde was. “Wat was jij aan het doen?” Het was geen verwijt, gewoon een simpele vraag uit nieuwsgierigheid. Hij was nou eenmaal nieuwsgierig aangelegd. Soms kon hij best verlegen zijn, maar meestal trok hij zijn bek wel open en wist hij precies wat hij moest zeggen.




I'm hunting with StarClan
Where is the fish?  R8Pdsgr
#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
Silentpaw'
Member
Where is the fish?  DPKsfdL
1 Lore] now me San
68
Actief

CAT'S PROFILE
Age: |l You should'nt ask a lady that! l|
Gender:
Rank:
Silentpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Where is the fish?    Where is the fish?  Icon_minitimedi 9 dec 2014 - 17:24

Verlegen keek Silent de kater die begon te glimlachen en sprak ""aangenaam Silent mijn naam is Creamypaw" Creamypaw? Herhaalde Silent in haar gedachten Ja dat vond ze wel bij hem passen Silent veranderde haar houding een keek de kater strak aan ze moest zich niet gaan opstellen als een verlegen kattinetje! de kater sprak weer  ""Ben jij ook een apprentice?" Silent kinkte op zijn worden en gaf een  simpel antwoord "Ja" Silent keek naar het water er zag daar in haar spiegel beeld wat is ze toch mooi dacht ze bij zich zelf "En zo ja hoe gaan je trainingen? verstoord keek Silent op "Slecht ik heb nog geen mentor meer..." eigelijk wist ze niet echt wat er met haar oude mentor gebeurt was echter boeide dat haa helemaal niet  ze kreeg snel genoeg een nieuwe mentor waar ze het leven van kon verpesten ! Er verscheen een grote grijn op de thunderclan poes ze gezicht "Wat was je hier aan het doen" vroeg da kater aan de overkant " Oh gewoon je weet wel een wandeling maken bij het water " vriendelijk glimlachte Silent.


Where is the fish?  4r2p8l
Where is the fish?  5mYVNNK Where is the fish?  DYCyokZ Where is the fish?  7iLZ7FI
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
Where is the fish?  10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Where is the fish?    Where is the fish?  Icon_minitimewo 10 dec 2014 - 14:43



Hij keek haar even meelevend aan toen ze zei dat ze geen mentor meer had. “Ik ken dat inderdaad, gelukkig heb ik nu een hele goede mentor.” Er brak een glimlach op zijn gezicht door. “Die krijg jij vast ook wel. Mijn trainingen gaan heel goed, ik hoop dat ik het jagen op het land ook beter ga kunnen. Ik vind dat soms nog wel lastig.” Even verscheen er een ernstige blik in zijn lichtblauwe ogen, maar die trok ook bijna meteen weer weg. “Het water is mooi is het niet?” Hij keek even naar het water toen ze vertelde wat ze bij het water deed. “Ik vind het geluid van de rivier altijd rustgevend.” Het maakte hem altijd rustig, ook al was hij heel erg gestrest. “Het is jammer dat de vissen steeds dieper gaan zwemmen, omdat het kouder wordt.” Hij bleef naar het water kijken terwijl hij dat zei.




I'm hunting with StarClan
Where is the fish?  R8Pdsgr
#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
Silentpaw'
Member
Where is the fish?  DPKsfdL
1 Lore] now me San
68
Actief

CAT'S PROFILE
Age: |l You should'nt ask a lady that! l|
Gender:
Rank:
Silentpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Where is the fish?    Where is the fish?  Icon_minitimedo 8 jan 2015 - 16:59

Hij keek haar even meelevend aan toen ze zei dat ze geen mentor meer had. “Ik ken dat inderdaad,  Langzaam verscheen een verdrietige blijk in haar ogen,Ze heeft nu wel een andere mentor maar die lijkt haar niet echt aardig,Plus is er nog een Silentpaw die leek haar helemaal niet te mogen.“Die krijg jij vast ook wel. Mijn trainingen gaan heel goed, ik hoop dat ik het jagen op het land ook beter ga kunnen. Ik vind dat soms nog wel lastig.”  Sprak de kater.Even verscheen er een ernstige blik in zijn lichtblauwe ogen, maar die trok ook bijna meteen weer weg. Even keek Verbaasd de kattin hem aan, Maar al snel lachte ze alweer naar hem,I do have a mentor now,But nice? Time will answer that i guess,I's not really that hard,Aleast not for me.“Het water is mooi is het niet?” Hij keek even naar het water, 'The water is altijd mooi hier' Sprak de kattin een beetje bot,Te bot.“Ik vind het geluid van de rivier altijd rustgevend.”Sprak de kater weer, 'Yeah...i know how you feel, Lachte de Kittin zwakjes,


Where is the fish?  4r2p8l
Where is the fish?  5mYVNNK Where is the fish?  DYCyokZ Where is the fish?  7iLZ7FI
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
Where is the fish?  10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Where is the fish?    Where is the fish?  Icon_minitimevr 9 jan 2015 - 11:47



Hij had de botte klank van haar stem wel opgemerkt, dus keek hij iets wat verbaast weer op. “Is er iets?” Vroeg hij voorzichtig. Het was niet kwaad bedoeld, maar hij vroeg het omdat hij bezorgd was. Hij vond het belangrijk dat andere katten zich fijn voelde. Hij vroeg zich af waarom ze het op zo’n manier gezegd had. Had hij iets verkeerd gezegd of was het wat anders? Het was toch niet zo raar dat hij over het water begon, maar misschien had hij dat niet moeten zeggen.




I'm hunting with StarClan
Where is the fish?  R8Pdsgr
#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Where is the fish?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries :: Steppingstones-
Ga naar: