[aangeboden] Moonriver



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [aangeboden] Moonriver

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Brokenpaw.
Member
[aangeboden] Moonriver DPKsfdL
Assie
377
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Brokenpaw.
BerichtOnderwerp: [aangeboden] Moonriver   [aangeboden] Moonriver Icon_minitimevr 22 apr 2011 - 11:22

Met veel spijt in m'n hart doe ik dus m'n clan-kat-account weg.
Moonriver was m'n allereerste account, uit een clan, en was ook m'n favorietste, maar ik zie echter geen toekomst meer met haar, en daarom geef ik haar dus weg.

Eerst eventjes wat info over Moonriver, en daarnap as de eisen.

Naam: Moonriver
clan: Windclan
Leider: Tallstar/Hollyfur(star)
Rang: Warrior
leeftijd: 14manen
ouders:
kittens:
broers/zussen:
partner:
uiterlijk: (half)langharige witte kattin.
Geslacht: kattin

Karakter:
Moonriver is een nogal speels type.
Ze is meer afwezig dan aanwezig. Dat komt omdat ze erg avontuurlijk is, en bijna elke dag de bergen/heuvels in trekt.
Als grootste wens wil Moonriver het liefst het hele territoria gedaan hebben voor haar dood.
Qua karakter tegenover vrienden en familie is ze erg zorgzaam. Als hen iets zou overkomen zou ze hen beschermen. Misschien zelf tot haar dood.

Geschiedenis: Een echte geschiedenis heeft ze niet bepaald, behalve dat ze in de windclan geboren is, en van jongs af aan al op avontuur wilde.

Dat was zo een beetje alles over Moonriver
Dan nu de eisen:

*Moonriver actief houden. Dat je er gewoon opzit op het acc, zonder ergens te posten vind ik ook geen probleem. Maar ik verwacht wel dat je ze niet verwaarloost, zoals ik dus. Minstens enkele keren per maand of per twee maand enkele postjes typen.
*Niet spammen, wat houd dat in: meer dan 5zinnen typen
*ABN, houd er rekening mee, ookal ben je Belg, niet dingen typen dat Nederlanders niet verstaan.
*Goede rpg-er, iemand die verstand van rpg-en heeft, en goede, lange, informatieve zinnen typt.

Dat was het zo een beetje, aanmeldingen van harte welkom.


[aangeboden] Moonriver E7c682
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[aangeboden] Moonriver
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: