I think this is goodbye ~



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I think this is goodbye ~

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Icyrose
Member
I think this is goodbye ~ DPKsfdL
Quinty
1869
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icyrose
BerichtOnderwerp: I think this is goodbye ~   I think this is goodbye ~ Icon_minitimedi 9 dec 2014 - 17:18


Yeah, dit zat eraan te komen xD

Hoewel ik met plezier mijn taken doe hier op WC, ben ik bang dat ik gewoon te weinig zin en tijd meer heb om alles actief te houden. Ik weet van mezelf dat ik te veel wil en te weinig kan en daarbij moet ik prioriteiten stellen.

Jammer genoeg is dit hierbij een van mijn grootste lasten, al kan ik het niet zo noemen. Ik heb een geweldige vier jaar hier op WC gehad en ben jullie ontzettend dankbaar om me de kans te bieden om jullie team te versterken.

Dank jullie guys, ik heb een geweldige tijd gehad hier <3 als jullie me nog willen spreken, ik ben bereikbaar op Pokémon Journey en via Whatsapp, Skype & Facebook (:

Ik zal dus hierbij aftreden als Moderator, maar ook mijn taak als Medicine Cat Apprentice. Ik zal het laatste tijd met Honeypaw, waarin ze Russetkit red, nog afmaken, daarna zal ze in een depressieve bui zichzelf van kant maken in een gevecht met een das of vos of een bloodclanner die zin heeft xD.

De rest van mn accounts zal ik laten verstoffen, ik doe niemand weg, omdat ik misschien randomly nog eens terug kom.

xx Quinty <3



I think this is goodbye ~ DTOpBCf
"We are the rose that grew from the crack in the concrete,
I never doubted for a second, even when you left us on our own.
Don't you wish you would have known?
How does it feel now that you're in the backseat?
I guess you should have had a little more faith in me."

I think this is goodbye ~ LcrIgCQ I think this is goodbye ~ M9EKCDX I think this is goodbye ~ EjrsROF
I think this is goodbye ~ RUq8TRk I think this is goodbye ~ UK1ajoI
Stuff made for me<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Brightpaw
Member
I think this is goodbye ~ DPKsfdL
Marijn (kittypaw)
928
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 Moons
Gender:
Rank:
Brightpaw
BerichtOnderwerp: Re: I think this is goodbye ~   I think this is goodbye ~ Icon_minitimedi 9 dec 2014 - 17:20

Quintyyy neeeeeej :'(
Jammer dat je weggaat :c
Veel succes in real life dan maar..


I think this is goodbye ~ S147li
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberspark
Member
I think this is goodbye ~ Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22,5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: I think this is goodbye ~   I think this is goodbye ~ Icon_minitimedi 9 dec 2014 - 17:21

Nee Quinty :c
Echt verschrikkelijk jammer dat je weg gaat. Je was altijd echt een aanwinst voor de site en een voorbeeld voor velen, waaronder ik. Ik weet zeker dat iedereen je gaat missen, maar het is je eigen keuze en als je denkt dat dit beter is is dat zo. Het ga je goed <3

- Dieuw


I think this is goodbye ~ 1z73cdd
∞:
Terug naar boven Ga naar beneden
Yu
Member
I think this is goodbye ~ Icon-10

Lore
973
Actief
All the streets are crammed with things
Eager to be held,
I know what hands are for
And I'd like to help myself

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Yu
BerichtOnderwerp: Re: I think this is goodbye ~   I think this is goodbye ~ Icon_minitimedi 9 dec 2014 - 17:21

Quinty, wat jammer!

Ookal weet ik zeker dat heel wc je zal missen, moet je toch voor jezelf kiezen. Als het forum als een last voor je is, is het ook niet meer leuk. Maar dat betekent niet dat je vergeten wordt.
Bedankt dat je hier was! Een leuke speler en een eerlijke mod.

Goodbye, en veel succes!
Lore



What's more wrong - that I too wish to be great
I think this is goodbye ~ Hfhffh11
Or my mother wished she'd had a son?

Terug naar boven Ga naar beneden
Owlflight
Member
I think this is goodbye ~ DPKsfdL
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: I think this is goodbye ~   I think this is goodbye ~ Icon_minitimedi 9 dec 2014 - 17:25

NOOOO!!!!
QUINTY!!!
NOOOO!!!! D:
ik had het eigenlijk echt niet zien aankomen, en ik vind het zo jammer dat je weggaat...
Dan zal ik je maar veel succes in rl wensen en hopen dat je soms nog even binnenspringt in het aot
Xx Hanna


I think this is goodbye ~ 25jw4cj
I think this is goodbye ~ ZZu0jir I think this is goodbye ~ LcrIgCQI think this is goodbye ~ MKN7vHE
Owlflight:

Terug naar boven Ga naar beneden
Silhouette
Member
I think this is goodbye ~ DPKsfdL
Aiméeeeeeee
1371
Actief
I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose




CAT'S PROFILE
Age: 73 moons have gone
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silhouette
BerichtOnderwerp: Re: I think this is goodbye ~   I think this is goodbye ~ Icon_minitimedi 9 dec 2014 - 17:28

Quinty,jammer dat je weggaat en dat Warrior Cats een last is geworden,het is niet leuk als je je gedongen gaat voelen om hier je taken uit te voeren. Hopelijk tot ziens!


I think this is goodbye ~ Silse14
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
I think this is goodbye ~ 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: I think this is goodbye ~   I think this is goodbye ~ Icon_minitimedi 9 dec 2014 - 17:37

Nooooeess D: don't go :'(
Maar toch, jammer dat je weggaat en we zullen je missen ;^; Als het niet aan jou lag had ik nooit Ace gehad en was ik nooit actief gekomen :') Tanks for that and everything else <3


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Fawnstep
Member
I think this is goodbye ~ UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.


CAT'S PROFILE
Age: 54 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: I think this is goodbye ~   I think this is goodbye ~ Icon_minitimedi 9 dec 2014 - 17:38

Oooh Q D: I'm going to miss you sooo hard <3
Ik ken je nu toch al een tijdje en zal je echt gaan missen meid *hug*
Goodbye, maar ik zal je vast nog wel spreken op PJ *gelukkig*
xx Daanz


I think this is goodbye ~ SyMgVwe
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfjaw
Member
I think this is goodbye ~ DPKsfdL
204
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Wolfjaw
BerichtOnderwerp: Re: I think this is goodbye ~   I think this is goodbye ~ Icon_minitimedi 9 dec 2014 - 17:45

Q!
Je gaf me een hartaanval, you dare. :C
We hebben het er al over gehad, en je weet hoe erg ik het ga vinden je hier niet meer te zien opdagen in de rpg of in het aot.
Je bent echt een geweldige mod geweest voor WC, net zoals je een awesome Medicine cat apprentice was! Je verdiende echt die rangen, srsly. <3
Ik ga je hier echt hard missen, maar ik ga zoals beloofd actief worden op PJ na de examens. C:
So this is not goodbye. <3

xo Chi
Terug naar boven Ga naar beneden
Forestrain
Member
I think this is goodbye ~ DPKsfdL
Evelynnetje (:
1324
Actief

CAT'S PROFILE
Age: • 36 moons •
Gender:
Rank:
Forestrain
BerichtOnderwerp: Re: I think this is goodbye ~   I think this is goodbye ~ Icon_minitimedi 9 dec 2014 - 17:57

You don't mean D:
Ik zag het niet aankomen ): Quintyyyyy ):
Bedankt voor al je geweldige modhulp, en je was ook nog eens een geweldige medicine cat apprentice. Ik moet nu ook nog eens een nieuwe kat om te stalken zoeken, als Icy weg gaat D:
Het ga je goed in RL, maar ik hoop echt zo dat je nog vaak bij ons op bezoek komt. Dat doe je toch wel? Ja toch? :c
Xxxxxxxxx!


Forestrain | Lycheepaw | Echopaw
I think this is goodbye ~ 2pr8j0x
v o i c e
Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
I think this is goodbye ~ 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: I think this is goodbye ~   I think this is goodbye ~ Icon_minitimedi 9 dec 2014 - 18:14

*slikt* Ik zal je hier gaan missen Q!
Hopelijk spreek ik je nog buiten wc. Het ga je goed meid <3
Liefs, Julia



I'm hunting with StarClan
I think this is goodbye ~ R8Pdsgr
#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
I think this is goodbye ~ 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: I think this is goodbye ~   I think this is goodbye ~ Icon_minitimedi 9 dec 2014 - 18:41

Great Quartermaster, I will miss you ;x;

Like, no kidding Q, vanaf het moment dat ik hier kwam was je mijn grote voorbeeld, Timesong was vanaf de eerste seconde mijn favoriet en je post skills zijn echt geweldig. Ik weet nog dat je mod werd mensen dat klinkt alsof ik echt oud ben xD en ik weet ook nog dat ik het je toen al enorm gunde. De hele site gunde je het, en je hebt ons allesbehalve teleurgesteld. Je bent echt een geweldig persoon en ik vind het oprecht echt verschrikkelijk om niet meer heel random in het aot je tacklehugs te kunnen geven en met Storm/Night/Time/Ginger/enig ander account van je topics te hebben. However! Dat betekend niet dat ik je niet helemaal vol kan spammen op Wapp, en misschien wip ik ooit wel eens langs PJ zodra ik heb uitgevogeld hoe Pokémon werkt om je te melden dat we je missen. Dat gaan we namelijk ongetwijfeld doen..
Nu moeten Waz, Maaike en Babs je wel meeslepen naar de meeting though! Want hoe kan het nou zijn dat ik na al die tijd een van mijn dearest buddies hier nog nooit echt gezien heb?! Neem dan wel Walter mee, want die naam heeft ook een face nodig >3
Heb een geweldig Real Life, have fun met je studie en behave yourself ;')

Nu nog even, omdat ik echt in een sad mood ben nu..
DOB:
Want zonder jou had ik die nooit gekend >3
En nog even een paar gifs van uw naamgenoot zodat je blijft onthouden dat jij minstens net zo awesome bent als hij ;')
Q:

Well, stay Legen…
Wait for it…
Dary!
had to

xx
Emma


I think this is goodbye ~ Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Brokentune
Member
I think this is goodbye ~ Tumblr_5fbd687efe8c5e8da1951b36fa28e292_8c7d28ad_640
Bo2
608
Actief
I've got no strings, to hold me down, to make me fret, or make me frown. I had strings, but now I'm free! There are no strings on me~

CAT'S PROFILE
Age: 60 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Brokentune
BerichtOnderwerp: Re: I think this is goodbye ~   I think this is goodbye ~ Icon_minitimedi 9 dec 2014 - 18:55

Q ;^; No... Omg... Dit had ik echt niet verwacht...
Dit vind ik zo... Zo jammer... Want Q... Ik weet niet of je het weet maar... Ik heb altijd al naar je opgekeken en in zoveel verschillende opzichten gewoon... Ik weet niet hoe het komt, maar ik deed het gewoon... Daarom ga ik je enorm missen hier... Het zal gewoon anders zijn zonder jou... Ik weet dat ik je nog wel zal zien op skype, Wapp en PJ... Maar toch zal het niet echt hetzelfde zijn. Ik weet niet, het voelt gewoon niet goed weet je D: Ik ga je gwn missen ok D:< *is zo slecht in deze dingen*
Je was een geweldige mod, een van de beste die ik ooit heb leren kennen. Ik heb je ook als admin gezien op aw en ook als mod hier en je bent altijd al een geweldig teamlid geweest. Bedankt voor al die dingen die je hebt gedaan c:

*sigh* Dan komen we bij het laatste stuk zeker... Het ga je goed meis en hopelijk zie ik je nog eens voorbij komen hier en ook op pj. Veel suc6 verder ^^
Bo2x


I think this is goodbye ~ N3DJlqEZ_o
Extra:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawnsky
Member
I think this is goodbye ~ Mini_p10
Anouk
461
Actief
We will rise like the break of a new dawn

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dawnsky
BerichtOnderwerp: Re: I think this is goodbye ~   I think this is goodbye ~ Icon_minitimedi 9 dec 2014 - 19:00

Ahw Quinty wat jammer dat je gaat. Ik heb je nooit echt goed gekend dus ook niet zo heel veel te zeggen. Wat ik wel weet is dat je het geweldig hebt gedaan als Moderator en Medicinecat apprentice. Ik wens je veel succes met de rest van je leven ^^


I think this is goodbye ~ Signat10
When the sky is filled with light of the dawn:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sushi
Member
I think this is goodbye ~ DPKsfdL
Tess'
2700
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sushi
BerichtOnderwerp: Re: I think this is goodbye ~   I think this is goodbye ~ Icon_minitimedi 9 dec 2014 - 19:01

Noo Quintzz
K vind t echt heel erg jammer dat je weg gaat
Je bent toch echt wel een van mijn grote voorbeelden, niet alleen hier, eigenlijk op elke rpg waar ik je tegen gekomen ben, al sinds het begin, van mijn rpg leven
En wie weet val ik je wel eens aan op wapp als k ergens mee wil fangirlen (heb gezien dat we dezelfde series kijken >D)
K hoop dat je nog heel vaak gaat langskomen.
Je hebt je taken heel goed gedaan, ook in de tijd dat je het nu druk hebt en, ik weet dat ik niet alleen volgens mezelf spreek, wil ik je in ieder geval heel erg voor bedanken.
Nogmaals, kom please genoeg langs om ons hier weer te vergezellen..

(Voelt alsof we hier een familielid kwijt gaan raken ;-; )
Well miss yah
xx Tess


私は最高だ
I think this is goodbye ~ 2cf2wytI think this is goodbye ~ Oa4wv7
Bene facis, sum nimis terribilis

:stuff and things:
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitenight
Member
I think this is goodbye ~ DPKsfdL
Marlie
247
Actief
“Cared about one person and it fucked me up lmao”

CAT'S PROFILE
Age: 29 long ass moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Whitenight
BerichtOnderwerp: Re: I think this is goodbye ~   I think this is goodbye ~ Icon_minitimedi 9 dec 2014 - 19:04

Quinty, noo ;-;
Ik vind het echt vreselijk jammer dat je weggaat, je was een geweldig lid en een geweldige moderator <'3 Ik hield van de topicjes met icy en White, en ik wil je veel succes wensen in het echte leven. Hopelijk zien we je nog terug!

~Tot weerziens, Bunny

ik ben slecht in afscheidposts

EDIT by Icyrose; ik mocht nog heel even misbruik van mn modrang maken van mezelf om een spellingsfoutje recht te zetten (A)


I think this is goodbye ~ Whiteos3
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenheart
StarClan
I think this is goodbye ~ Photo
Kiki
1621
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I have no age.
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ravenheart
BerichtOnderwerp: Re: I think this is goodbye ~   I think this is goodbye ~ Icon_minitimedi 9 dec 2014 - 19:04

Nooooooooooooooooooooooooooo. :c
Ik kon eindelijk weer met je RPG'en... :c (Al ben ik in de RPG ook niet echt de actiefste).
Misschien dat ik je op PJ nog tegenkom! Maar contact houden we sowieso wel, want dat doen we al jaren! c: Jammer dat je gaat en daarbij ook je modrang en med cat app rang neerlegt :C

Love you Quinty! <3 En we spreken elkaar sowieso wel!


I WILL BREAK DOWN THE GATES OF HEAVEN. A THOUSAND ANGELS STAND WAITING FOR ME
I think this is goodbye ~ 9uLQbyb
OH TAKE MY HEART AND I'LL LAY DOWN MY WEAPONS. BREAK MY SHACKLES TO SET ME FREE
Terug naar boven Ga naar beneden
Winterplume
Member
I think this is goodbye ~ RtXuOo3
Esmee
462
Actief
Be a pineapple; Stand tall, wear a crown and be sweet on the inside.

CAT'S PROFILE
Age: 32 мonths
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winterplume
BerichtOnderwerp: Re: I think this is goodbye ~   I think this is goodbye ~ Icon_minitimedi 9 dec 2014 - 19:46

Nooo Q!.. we're gonna miss u so much :c
Het is/was altijd zo gezellig met jou! Maar ja, t is jouw keuze he ^^
Veel succes verder!
Speel je nog GW2?


Tʀᴜᴇ ʟᴏᴠᴇ ᴋɴᴏᴡs ɴᴏ ʙᴏᴜɴᴅᴀʀɪᴇs
I think this is goodbye ~ 2afwhm8
Iᴛ ᴅᴏᴇsɴ·ᴛ ʟᴀsᴛ ғᴏʀᴇᴠᴇʀ, ɪᴛ·s ᴛɪᴍᴇʟᴇss
Terug naar boven Ga naar beneden
Rowanflight
StarClan
I think this is goodbye ~ JVQsDtv
Michelle
1172
Actief
And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Rowanflight
BerichtOnderwerp: Re: I think this is goodbye ~   I think this is goodbye ~ Icon_minitimedi 9 dec 2014 - 20:03

Q baby Sad Ill miss ya here but I'll always stalk you bby >333



Because we always have a choice
even when it feels like we don't.


Terug naar boven Ga naar beneden
Dinleap
Member
I think this is goodbye ~ DPKsfdL
ϞϞ Turtle Magic >D (Lilith)
78
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ϞϞ 39 moons
Gender:
Rank:
Dinleap
BerichtOnderwerp: Re: I think this is goodbye ~   I think this is goodbye ~ Icon_minitimedi 9 dec 2014 - 20:12

:'( ik ga je echt misschien Q.
Ik wens je veel succes in RL <33


I think this is goodbye ~ QZwNHDM
::
Terug naar boven Ga naar beneden
 
I think this is goodbye ~
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Absence-
Ga naar: