Dit vin ik echt niet kunnen. Wat vinden jullie?



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Dit vin ik echt niet kunnen. Wat vinden jullie?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Moonkit***
Member
Dit vin ik echt niet kunnen. Wat vinden jullie? DPKsfdL
Nathalie VK
64
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ~3 moons~
Gender:
Rank:
Moonkit***
BerichtOnderwerp: Dit vin ik echt niet kunnen. Wat vinden jullie?   Dit vin ik echt niet kunnen. Wat vinden jullie? Icon_minitimema 25 apr 2011 - 11:02

Beste mensen,

Ik heb een belangrijke mededeling voor onze Vzw Horseback riding.
Wij zijn al een 2 tal jaar bezig misschien iets minder, en wij moeten ook van onze fouten leren.
Maar vandaag is er iets gebeurt waar ik wel eens over wil praten en/of discusieren.
Jullie mogen jullie mening ook geven, maar ik vin dit niet kunnen.

Op het begin:
Er kwamen 2 oudere mensen. Een koppel. En ze besloten om bij ons te komen rijden. Wij ontvingen ze zoals iedereen: verwelkomend. Nadat ze een paar lessen hadden genomen, wouden ze zelf paarden. Oké, wij zochten mee voor hen. En ze mochten met korting dan hun 2 paarden bij ons op pension zetten. Ze hadden 2 paarden gevonden en wij gingen ze halen en hielpen hen met het kiezen van GOEDE western zadels en paarden gerieven. Wij deden ons uiterste best om hen te helpen.

Maar daarna:
Nadat ze even bij ons stonden met hun paarden, voelde ze zich een beetje te veel thuis. Ze begonnen ons te comanderen enzo. Wij zeiden er niks op en gingen er ook niet tegenin. Maar we gaven hen wel telkens kortingen, enzo. Dus ze hoefde niet te klagen. Toen brachten ze hun hond mee. Deze beet naar zowel paarden als blijkbaar ook naar mensen. Die hond had eerst naar mijn stiefvader en dan naar mijn moeder en daarna naar zijn eigen baasje gebeten. Waarna Danny (mijn stiefvader) en mijn moeder al zeiden dat ze liever niet hadden dat die hond in de weide zou rond lopen, want die zou de paarden nog serieus kunnen bezeren. Maar de baasjes luisterde niet. Paar dagen later gingen mijn ouders les geven. En het baasje van de hond (die zijn eigen hond niet eens kon houden en al helemaal niet onder controle had) ging toen de weide in, de hond had al geen muilband aan, dus als die hond zijn eigen had los getrokken zouden er gewonden zijn gevallen. Wij kwamen met onze welch pony met een kindje naar boven (we hebben een padock in de weide, en een plek waar je kan op zadelen en afzadelen) om de pony af te zadelen. Die hond zat nog steeds met zijn baasje in de wei, die hond begon naar spirit (onze welch) te blaffen waardoor spirit even verschoot. Dat kindje die erop zat was bijna aan het huilen van schrik van die hond. Dus dat is ookal niet kunnen.

De druppel.
Het paardje, Zora(het paard van de ruzie zoekers), kreeg een zwelling ofzo iets onder haar elleboog. Wij (ik en Danny) zorgde voor een trailer zodat ik en Danny het paard naar de kliniek konden brengen. Weer hadden we onze tijd in hen verspilt, weer om goed te doen. Nooit hebben ze ‘bedankt’ gezegd. Egoïsten dat ze zijn. Maar oké daar zeiden we ook niets van. Toen het paardje was geopereerd gingen wij haar weer halen. We kregen te horen dat het diertje 10 dagen op beton moest staan, zonder dat ze kon gaan liggen. Eerst dachten we haar bij andere mensen te zetten, waar nog stallen hadden, maar die mensen moesten nog werken doen in hun hof. Wat durfde die mensen zeggen? Kunnen ze geen 10 dagen wachten voor ze aan hun hof gaan beginnen, nee? Dat zou ik nooit durven zeggen of vragen aan andere mensen. Maar toen waren we weer zo vriendelijk geweest er niet op te antwoorden en die merrie vanachter in onze tuin te zetten. Daar hadden we nog een stal staan. Goed we hadden alles klaar gezet, speciaal voor hun een hooiruif gehangen enzo zodat het dier er proper stond. Ik en mama waren vanachter een andere ren voor de kippen aan het maken, het was toevallig aan het regenen, dus zette we regen tonnen om de dieren hun verblijf te kunnen reinigen. Zodat de ammoniak al weg was. Maar toen we even weg gingen had de eigenaar van het paard die regen tonnen gewoon uit gekiept, omdat ze dacht dat dat voor drinkwater moest gebruikt worden voor haar paard. (Dus kort gezegd ze dacht dat de wereld rond haar gat draaide. Mmoesten we nog shaun fontaine water gaan geven aan haar paard of wat? Als regen water proper is mag je dat heus wel gebruiken als drink water.) Weer hadden we er niets van gezegd. Maar toen !!! Ze gebruikte de waterslang om haar water drinken te geven, op zich is daar niks verkeert aan. Maar we hebben een pup, die daar kon in bijten, omdat ze die waterslang niet terug oprolde. Dus Danny stuurde een vriendelijk bericht naar haar om te zeggen dat ze die slang moest oprollen, zodat deze niet kon kapot gebeten worden. Maar zij begonnen te zeggen: IK BEN HET BEU. Danny zei van als ze het beu was dat ze dan maar moest opstappen. Ze zijn toen afgekomen en ze hebben 3 uur op ons terein gezeten om ons te stalken!!! Toen hebben ze zonder redenen de politie opgebeld. En ook nog eens op kapaza en 2de hands en op bokt.be gezet dat we bedriegers zijn. Nu zijn de advertenties al verwijdert. nu willen ze voor zonder reden naar de vrede rechter gaan, waarom? Dat weet ik niet (Zelfs de politie zei dat dat een onnodige zet was.). Ook heeft die vrouw mijn moeder willen bezeren enzo. Maar dat moest ze niet risceren. (Er is nog veel meer gebeurt, maar dat kan ik zo niet uitleggen.) Maar bon? Wat vinden jullie hiervan? Wij zijn echt geen slechte vzw. Wij proberen mindervalide en minderbedelde mensen/kinderen een kans te geven om te leren paard te rijden. Je kan altijd onze site bekijken, dan zien jullie wel dat ik de waarheid spreek. Www.horsebackriding.be

Xx Nathalie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Naturepaw
Member
Dit vin ik echt niet kunnen. Wat vinden jullie? DPKsfdL
77
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6.5 manen
Gender:
Rank:
Naturepaw
BerichtOnderwerp: Re: Dit vin ik echt niet kunnen. Wat vinden jullie?   Dit vin ik echt niet kunnen. Wat vinden jullie? Icon_minitimema 25 apr 2011 - 11:35

Dit is echt erg!
Zulke mensen maken er misbruik van, jullie hebben toch niks verkeerd gedaan? echt ongelofelijk. Ik kan hier niet tegen, zulke mensen zijn op de wereld gezet om ruzie te maken angry


Van 28/11 tot 15/11 minder online Crying or Very sad

Dit vin ik echt niet kunnen. Wat vinden jullie? Naturepaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Madiebo
Member
Dit vin ik echt niet kunnen. Wat vinden jullie? DPKsfdL
Gail
580

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender:
Rank:
Madiebo
BerichtOnderwerp: Re: Dit vin ik echt niet kunnen. Wat vinden jullie?   Dit vin ik echt niet kunnen. Wat vinden jullie? Icon_minitimema 25 apr 2011 - 12:15

Wat een Egoïstische mensen zeg Verschrikkelijk!!!!!!!!!!


Dit vin ik echt niet kunnen. Wat vinden jullie? Maranguwatervallen1
accounts:
Spoiler:

Spoiler:

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollyfur
Member
Dit vin ik echt niet kunnen. Wat vinden jullie? DPKsfdL
Tineke(Tiny)
682

CAT'S PROFILE
Age: ♠24 moons. 9 lifes♠
Gender:
Rank:
Hollyfur
BerichtOnderwerp: Re: Dit vin ik echt niet kunnen. Wat vinden jullie?   Dit vin ik echt niet kunnen. Wat vinden jullie? Icon_minitimema 25 apr 2011 - 14:26

Ik heb echt Haat aan zulke mensen en idd ze maken gewoon misbruik van jullie.
>:C


Dit vin ik echt niet kunnen. Wat vinden jullie? 143mjyv
Made by Mimi <33
Spoiler:

klik if you like stamps ;3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkkit**
Member
Dit vin ik echt niet kunnen. Wat vinden jullie? DPKsfdL
9

CAT'S PROFILE
Age: 2 moons
Gender:
Rank:
Darkkit**
BerichtOnderwerp: Re: Dit vin ik echt niet kunnen. Wat vinden jullie?   Dit vin ik echt niet kunnen. Wat vinden jullie? Icon_minitimema 25 apr 2011 - 14:53


Ik vind het echt asociale mensen, maar ik begrijp ook niet dat jullie ze korting bleven geven. Wat mij betreft hadden jullie al veel eerder je mond mogen opentrekken hoor! Dat soort mensen ben je beter kwijt dan rijk! Dat ze zich uberhaupt nog zo durven te gedragen na wat jullie allemaal voor ze hebben gedaan! Vooral wat ze op internet hebben gezet vind ik echt schandalig. Ik zou niet naar de rechter en alles gaan. Het klinkt misschien bot, maar schop ze gewoon van jullie manege af (niet letterlijk! Je snapt wat ik bedoel Wink). Dan is het probleem opgelost lijkt me. Jullie ergeren je niet meer aan die assholes en zij niet meer aan jullie.

Ik weet niet of dat realistisch is, maar dat lijkt mij het beste. Vooral voor jullie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mousefur
Member
Dit vin ik echt niet kunnen. Wat vinden jullie? DPKsfdL
Maartje (マーチ)
3589
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 80 Manen.
Gender:
Rank:
Mousefur
BerichtOnderwerp: Re: Dit vin ik echt niet kunnen. Wat vinden jullie?   Dit vin ik echt niet kunnen. Wat vinden jullie? Icon_minitimema 25 apr 2011 - 16:10

Verschrikkelijk!
Waarom bestaan dat soort mensen toch...

Ik zou het zelf echt niet pikken.
Ik had ze zelf denk ik meteen weggestuurd.


Dit vin ik echt niet kunnen. Wat vinden jullie? J9n2nr
Thanks Thessa! <3

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Night
Member
Dit vin ik echt niet kunnen. Wat vinden jullie? DPKsfdL
846

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
Night
BerichtOnderwerp: Re: Dit vin ik echt niet kunnen. Wat vinden jullie?   Dit vin ik echt niet kunnen. Wat vinden jullie? Icon_minitimema 25 apr 2011 - 20:06

Hier kan ik me echt ZO boos over maken he! >:U


Dit vin ik echt niet kunnen. Wat vinden jullie? Night-4


~Fights destroy and~
~broken hearts bleed.~
~Revenge keeps me going~
~blood is my need...~

Dit vin ik echt niet kunnen. Wat vinden jullie? NyanNightFinished
~ Nightcookies~
Als je ook een katje zoals deze gebaseerd op Nyan Cat in je onderschrift wil,
stuur dan een bericht naar mij ik help je graag verder ^^ ~


Night - Brokenstar - Eclipsekit - Littlecreek - Batflight - Dúlin

Lollipops are extremely tasty ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Dit vin ik echt niet kunnen. Wat vinden jullie? Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Dit vin ik echt niet kunnen. Wat vinden jullie?   Dit vin ik echt niet kunnen. Wat vinden jullie? Icon_minitimema 25 apr 2011 - 22:09

Ow dat is gewoon te vuil!
Gewoon misbruik maken van jullie gastvrijheid en vriendelijkheid! Dit soort mensen horen echt aangepakt te worden. Ik sluit me volledig bij de rest aan. Ze hebben geen reden tot ontevredenheid, ze zouden jullie heel dankbaar moeten zijn voor alles wat jullie voor hen hebben gedaan.


Dit vin ik echt niet kunnen. Wat vinden jullie? RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Redkit
Member
Dit vin ik echt niet kunnen. Wat vinden jullie? DPKsfdL
74

CAT'S PROFILE
Age: 6,5 a 7 manen
Gender:
Rank:
Redkit
BerichtOnderwerp: Re: Dit vin ik echt niet kunnen. Wat vinden jullie?   Dit vin ik echt niet kunnen. Wat vinden jullie? Icon_minitimedi 26 apr 2011 - 18:36

dat is vreselijk als mij juf dit hoort wordt ze woest Mad

p.s mijn juf rijdt zelf western en is daar goed in en gaat naar de western kampioenschappen.


Dit vin ik echt niet kunnen. Wat vinden jullie? Sigmettekst
Terug naar boven Ga naar beneden
Moonclaw
Member
Dit vin ik echt niet kunnen. Wat vinden jullie? DPKsfdL
383

CAT'S PROFILE
Age: 22 manen
Gender:
Rank:
Moonclaw
BerichtOnderwerp: Re: Dit vin ik echt niet kunnen. Wat vinden jullie?   Dit vin ik echt niet kunnen. Wat vinden jullie? Icon_minitimedi 26 apr 2011 - 19:08

Misbruik van mensen in je omgeving. Vreselijk!
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackstripe
Member
Dit vin ik echt niet kunnen. Wat vinden jullie? DPKsfdL
43

CAT'S PROFILE
Age: 32 manen.
Gender:
Rank:
Blackstripe
BerichtOnderwerp: Re: Dit vin ik echt niet kunnen. Wat vinden jullie?   Dit vin ik echt niet kunnen. Wat vinden jullie? Icon_minitimezo 1 mei 2011 - 11:08

Heb ooit zo iets gezien op tv.Maar dat ging over een vrouw, die niet betaalde.

Maar dit is al erg genoeg...


Dit vin ik echt niet kunnen. Wat vinden jullie? 344ffp5
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Dit vin ik echt niet kunnen. Wat vinden jullie?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: