YinYang



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 YinYang

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Winddancer
StarClan
YinYang Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: YinYang   YinYang Icon_minitimeza 20 dec 2014 - 14:54

Sinds de aanval was Windpaw rustiger geworden, al was ze nog steeds hyper. Zeker tegenover haar zusje Ivypaw, want eigenlijk waren ze totaal het omgekeerde. En alsof ze geroepen was, verscheen het witte poesje. Windpaw liep op haar af en glimlachte, al zag dat er wat vreemd uit met het litteken dat nu dwars over haar gezicht liep. "Hi Ivy!", mauwde ze blij.

~Kort en eigenlijk best flut xd


YinYang 6Gt25F7
Terug naar boven Ga naar beneden
Ivywing
Member
YinYang ZAcrtqy
Daan
1072
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ivywing
BerichtOnderwerp: Re: YinYang   YinYang Icon_minitimeza 20 dec 2014 - 16:07

De jonge kattin had zich iet wat afgesloten van de rest van haar familie, zeker na de aanval die de pesters hadden gedaan en waarna ze was gevonden door haar mentor. Gelukkig was haar pluizige vacht alweer over de enige wonden heen gegroeid en lieten de pesters haar voorlopig nog met rust, misschien omdat het kwam dat Blackwing een extra oogje op haar hield en ze het kamp amper nog verliet, behalve voor trainingen. "Hi Ivy!" mauwde een bekende stem en ze spitste haar oortjes toen haar zusje Windpaw op haar af kwam lopen. "Hii, Wind.." mompelde ze en keek toen naar het litteken dat dwars over haar kopje heen liep. "H-hoe kom je daaraan?" vroeg ze toen wat verschrikt.


YinYang D1pcPgx
❤️❤️❤️❤️❤️
Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
YinYang Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: YinYang   YinYang Icon_minitimeza 20 dec 2014 - 16:41

"Hii, Wind..", antwoordde haar zusje, waarna ze haar blauwe ogen over haar gezicht zag glijden. Ze zag ook de schok die er opeens in kwam, waarschijnlijk bij het zien van het litteken. "H-hoe kom je daaraan?" Meteen verdween haar glimlach. Ze wou er niet aan terugdenken, ze wou niet opnieuw de pijn voelen die de kater haar gegeven had. Je zag in haar ogen hoe ze zich afsloot voor de vragen, en in plaats van antwoord te geven haalde ze gewoon haar schouders op, al wist ze het wel degelijk.


YinYang 6Gt25F7
Terug naar boven Ga naar beneden
Ivywing
Member
YinYang ZAcrtqy
Daan
1072
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ivywing
BerichtOnderwerp: Re: YinYang   YinYang Icon_minitimeza 20 dec 2014 - 16:44

Haar zusje leek in één klap dicht te slaan. Ze haalde enkel nog maar haar schouders op en het oogcontact werd verbroken. Ivypaw slikte moeizaam en kwam wat dichterbij, terwijl de rollen meestal omgedraaid waren en Wind dingen aan haar vroeg. "Hé.." mauwde ze zachtjes en liet haar pluizige staart op de rug van haar zusje rusten, terwijl ze haar zacht een kopje geeft. "Je weet dat je alles tegen mij kan vertellen.." mauwde ze zachtjes en glimlachte voorzichtig. Maar toen ze het kopje had gegeven werd op haar eigen wang een litteken zichtbaar, eentje die een van de pesters haar een paar dagen geleden had gegeven.


YinYang D1pcPgx
❤️❤️❤️❤️❤️
Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
YinYang Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: YinYang   YinYang Icon_minitimeza 20 dec 2014 - 18:48

Ivypaw leek meteen op te merken hoe ze zich afsloot, en kwam voorzichtig dichterbij. "Hé", zei ze zachtjes. "Je weet dat je alles tegen mij kan vertellen.." De witte poes gaf haar een kopje, waardoor Windpaw zag dat ook op haar gezicht een litteken stond. Misschien zou ze haar begrijpen, als ze zelf ook zoiets voorgehad had? De tabby apprentice keek naar haar poten. "Ik weet niet wie het deed", mauwde ze zachtjes. "Ik was voor de eerste keer op Fourtrees, en dan stond er deze grote zwarte kater..." Ze keek weer op, en in haar groene ogen stond duidelijk hoe moeilijk ze het had met het delen van deze herinnering. "Volgens mij was hij Shadowclan, maar hij was gewoon zo woest, ik had niet eens iets gedaan"


YinYang 6Gt25F7
Terug naar boven Ga naar beneden
Ivywing
Member
YinYang ZAcrtqy
Daan
1072
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ivywing
BerichtOnderwerp: Re: YinYang   YinYang Icon_minitimezo 21 dec 2014 - 11:45

Ivypaw keek haar zusje wat bezorgd aan en ging stilletjes bij haar zitten. Ze zou er voor haar zusje zijn, altijd. "Ik weet niet wie het deed," mauwde Windpaw toen zachtjes. "Ik was voor de eerste keer op Fourtrees, en dan stond er deze grote zwarte kater..." Haar zusje keek op en hun blikken kruisten even, ze had het er duidelijk moeilijk mee. Logisch, want zelf kreeg ze ook de rillingen als ze terugdacht aan die ene dag. "Volgens mij was hij Shadowclan, maar hij was gewoon zo woest, ik had niet eens iets gedaan." Troostend legde ze haar pluizige, witte staart om Windpaw heen. "Weet iemand anders dit al?" mauwde ze toen voorzichtig. Als er een gevaarlijke warrior rondliep in de clan moest Windpaw het misschien wel tegen iemand zeggen die actie kon ondernemen - niet dat ze dat zelf ooit zou doen in haar geval, maar dit ging om Wind en dat was belangrijk.


YinYang D1pcPgx
❤️❤️❤️❤️❤️
Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
YinYang Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: YinYang   YinYang Icon_minitimezo 21 dec 2014 - 15:10

"Weet iemand anders dit al?", vroeg Ivypaw. Windpaw knikte. "Ja, Shrewstar was er zelf bij, en nog een andere warrior, en dan was er nog een apprentice aangevallen.", antwoordde ze, stilletjes. daarna keek ze naar het kleine littekentje op de witte wang van Ivypaw. "Hoe kom jij eraan?", vroeg ze zachtjes. Ze wist hoe moeilijk het was om terug te denken aan zo'n traumatische gebeurtenis.


YinYang 6Gt25F7
Terug naar boven Ga naar beneden
Ivywing
Member
YinYang ZAcrtqy
Daan
1072
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ivywing
BerichtOnderwerp: Re: YinYang   YinYang Icon_minitimedi 23 dec 2014 - 22:25

Haar zusje knikte, blijkbaar hield deze de dingen wat minder geheim dan zijzelf deed. "Ja, Shrewstar was er zelf bij, en nog een andere warrior, en dan was er nog een apprentice aangevallen," antwoordde haar zusje toen. Toen werd de blik op de sneeuwwitte poes gericht, die nog een kleine streep op haar wang had, maar voor de rest was haar hele lichaam bedekt met de dikke, witte pels zodat je niet kon zien wat daaronder zat. "Hoe kom jij eraan?" vroeg haar zusje toen zachtjes. Ze sloeg haar lichtblauwe ogen neer en durfde haar amper aan te kijken. "I-ik.." stotterde ze, niet goed wetend waar te beginnen. "Een aantal apprentices van ShadowClan vielen me aan.. Ze waren met drie en ik alleen.. Al sinds dat we kittens waren pesten ze me.. Geen idee waarom.." Haar stem stierf wat weg en ze keek even schuw naar haar zusje.


YinYang D1pcPgx
❤️❤️❤️❤️❤️
Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
YinYang Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: YinYang   YinYang Icon_minitimeza 27 dec 2014 - 19:26

"I-ik.." hakkelde Ivypaw. De tabby poes kwam dichterbij en gaf haar een geruststellende lik over haar oor, om te laten zien dat er voor haar zou zijn. "Een aantal apprentices van ShadowClan vielen me aan.. Ze waren met drie en ik alleen.. Al sinds dat we kittens waren pesten ze me.. Geen idee waarom.." Ze keek haar zusje aan, en niets in haar groene oogjes wees op haar anders zo vrolijke karakter. Ze stonden meelevend en ietwat begrijpend, al werd ze zelf niet gepest. Windpaw gaf haar sneeuwwitte zusje een zacht kopje. "Je moet het tegen een warrior zeggen, mama, of papa, of oma ofzo?", stelde ze voor, haar stem zacht en minder hoog dan normaal.


YinYang 6Gt25F7
Terug naar boven Ga naar beneden
Ivywing
Member
YinYang ZAcrtqy
Daan
1072
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ivywing
BerichtOnderwerp: Re: YinYang   YinYang Icon_minitimeza 27 dec 2014 - 20:02

"Je moet het tegen een warrior zeggen, mama, of papa, of oma ofzo?" mauwde Windpaw vervolgens. Al snel schudde de sneeuwwitte kattin haar kopje. Nee, dit was precies hetzelfde waar haar mentor mee was gekomen. "Alsjeblieft, Windpaw. Vertel niemand hier iets over, oké?" mauwde ze toen, half smekend. "H-het komt vanzelf wel weer goed.. Ik ga niemand tot last zijn en wil niet zwak overkomen door meteen naar iemand toe te rennen.." Ze moest er niet aan denken dat ze straks nog uitgelachen zou worden - en daarbij nog heviger gepest - als ze een ouder iemand erbij zou gaan roepen.


YinYang D1pcPgx
❤️❤️❤️❤️❤️
Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
YinYang Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: YinYang   YinYang Icon_minitimevr 2 jan 2015 - 18:52

"Alsjeblieft, Windpaw. Vertel niemand hier iets over, oké?" De tabby apprentice keek haar aan, in haar groene ogen een vreemd soort wijsheid. Niet van ouderdom, maar iets dat ze van nature bezat. Iets waar ze zich zelf niet bewust van was. "H-het komt vanzelf wel weer goed.. Ik ga niemand tot last zijn en wil niet zwak overkomen door meteen naar iemand toe te rennen.." Windpaw gaf haar witte zusje een likje over haar oor. "Samen staan we sterk", zei ze, haar stem duidelijk vastberaden. Ze zou niet toelaten dat iemand met zijn vieze poten aan haar zusje kwam. Ze zou haar beschermen, zoals het een goede sibling beaamt. Ze zou sterk zijn als ene kater, niet zacht als een poes.


YinYang 6Gt25F7
Terug naar boven Ga naar beneden
 
YinYang
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp-
Ga naar: