I heard you wanted to talk



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I heard you wanted to talk

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Jayfeather
Elder
I heard you wanted to talk DPKsfdL
Sanne
101

CAT'S PROFILE
Age: 12 years
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jayfeather
BerichtOnderwerp: I heard you wanted to talk   I heard you wanted to talk Icon_minitimema 22 dec 2014 - 17:56

[Silverstar]

Chagrijnig kwam Jayfeather uit zijn nest gerold, zijn nest in de Elders den om precies te zijn. Met een diepe zucht baande hij zijn weg naar het nest van zijn leider, zijn nieuwe leider: Silverstar. In zijn leven had Jayfeather al drie verschillende leiders meegemaakt. Jayfeather wist al waarover dit gesprek zou gaan en hij had er geen zin. Door verschillende omstandigheden was hij van zijn positie als Medicine cat afgepakt. Nu was Maskheart stout geweest en kreeg hij zijn plek weer terug? Lekker makkelijk was dat. Hij ging voor het nest van zijn leider zitten en staarde in het donkere niets. "Dus, Silverstar. Hier ben ik." Mauwde hij brommend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverstar
Editor
I heard you wanted to talk BWVGT5d
Maaike
1775
Actief
"No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."

CAT'S PROFILE
Age: Old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silverstar
BerichtOnderwerp: Re: I heard you wanted to talk   I heard you wanted to talk Icon_minitimedi 30 dec 2014 - 20:14


SILVERSTAR
no cause is lost if there is but one fool left to fight for it

Hij had bij zijn nest zitten wachten op Jayfeather. Er was iets dringends wat hij met de elder moest bespreken, en waarschijnlijk wisten ze beide al waar het over ging. De clan zat ten slotte zonder een medicine cat en dat kon gewoon niet. Silverstar keek op toen hij de pootstappen hoorde naderen, benieuwd wat Jayfeather over zijn voorstel zou zeggen. Hij had zelf de tijd waarin Jayfeather medicine cat was niet meegemaakt, niet direct ten minste, en hij wist ook niet wat de reden was geweest dat hij gestopt was. Maar, op dit moment konden ze niet kieskeurig zijn. 'Dus, Silverstar. Hier ben ik,' bromde Jayfeather. Silverstar kon de lichte frustratie in zijn stem horen en vroeg zich af waarom de kater zo geïrriteerd was. Hij was nog jong, en ook al was hij dan misschien blind, zeker moest hij zich toch vervelen in de elders den? Uit gewoonte knikte Silverstar even naar Jayfeather toen hij naar hem toe stapte. "Jayfeather, bedankt dat je wilde komen." Hij ging zitten en vouwde rustig zijn staart over zijn voorpoten. "Ik denk dat je wel hebt kunnen raden waar ik het met je over wil hebben?" giste hij, terwijl hij hem even met een scheve kop aankeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayfeather
Elder
I heard you wanted to talk DPKsfdL
Sanne
101

CAT'S PROFILE
Age: 12 years
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jayfeather
BerichtOnderwerp: Re: I heard you wanted to talk   I heard you wanted to talk Icon_minitimedi 30 dec 2014 - 20:51

Jayfeather hoefde niet lang te wachten op antwoord. Zijn leider sprak met een heldere, luide stem die gezag uitstraalde. Jayfeather koesterde geen wrok naar zijn Clan, hij had gewoon een niet heel vrolijk karakter. Maar respect had hij wel voor zijn leider, Silverstar was een waardig opvolger van Firestar. Jayfeather werd bedankt dat hij had willen komen, tsja, meer had hij toch niet te doen op een dag. Hij verveelde zich verschrikkelijk en zat de hele dag opgesloten met zijn eigen gedachtes. De leider vervolgde het gesprek en zijn blinde ogen werden gelijk gericht op waar het geluid vandaan kwam. "Ja ik weet waarom ik hier ben." Mauwde Jayfeather koel. "Ik mag in de voetsporen treden van Maskheart, heisa dit, heisa dat. Laten we er maar geen mooi verhaal van maken." Snauwde Jayfeather.
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverstar
Editor
I heard you wanted to talk BWVGT5d
Maaike
1775
Actief
"No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."

CAT'S PROFILE
Age: Old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silverstar
BerichtOnderwerp: Re: I heard you wanted to talk   I heard you wanted to talk Icon_minitimedo 1 jan 2015 - 20:10


SILVERSTAR
no cause is lost if there is but one fool left to fight for it

Zoals hij wel verwacht had wist Jayfeather precies waarom hij geroepen was. 'Ik mag in de voetsporen treden van Maskheart, heisa dit, heisa dat. Laten we er maar geen mooi verhaal van maken,' snauwde de elder op een toon die meer bij zijn rang paste dan zijn leeftijd. Hij had waarschijnlijk te lang bij de elders gezeten en had zo te horen hun gemopper over genomen. Silverfang trok zijn mondhoeken geamuseerd omhoog in grijns. "Goed om te zien dat je er zo enthousiast over bent," sprak hij droogjes, waarna hij even plagend zwaaide met zijn staart. Het was dat ze geen andere optie hadden, maar Silverstar hoopte wel dat Jayfeather zich meer op de taak verheugde dan hij op dit moment deed overkomen. Hij wilde niet dat hij een medicine cat koos die zijn werk niet met plezier uitvoerde.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
I heard you wanted to talk
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp :: High Rock-
Ga naar: