Kinderen leiden vaak onder scheiding van ouders door woorden



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Kinderen leiden vaak onder scheiding van ouders door woorden

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Madiebo
Member
Kinderen leiden vaak onder scheiding van ouders door woorden DPKsfdL
Gail
580

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender:
Rank:
Madiebo
BerichtOnderwerp: Kinderen leiden vaak onder scheiding van ouders door woorden   Kinderen leiden vaak onder scheiding van ouders door woorden Icon_minitimedo 28 apr 2011 - 19:21

Jaarlijks zijn er in nederland 70.000 kinderen wiens ouders uit elkaar gaan. Hoe groter het conflict, hoe problematiescher het is voor de kinderen. Als ouders hun conflict op een volwassenmanier zouden oplossen verminderd dat de schade voor het kind.



Vind jij dit ook niet kunnen?
Krabbel hier, en laat het aan je ouders zien. Dit gun je niemand

-xxxxx- mij

Mensen die hier reageeren:
Spoiler:


Kinderen leiden vaak onder scheiding van ouders door woorden Maranguwatervallen1
accounts:
Spoiler:

Spoiler:

Spoiler:


Laatst aangepast door Madiebo op do 16 jun 2011 - 19:37; in totaal 7 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Winterstorm
StarClan
Kinderen leiden vaak onder scheiding van ouders door woorden DPKsfdL
Cynthia
936

CAT'S PROFILE
Age: I have no age anymore
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winterstorm
BerichtOnderwerp: Re: Kinderen leiden vaak onder scheiding van ouders door woorden   Kinderen leiden vaak onder scheiding van ouders door woorden Icon_minitimedo 28 apr 2011 - 19:28

Ik zag dit net op het nieuws en jammer genoeg weet ik hoe het voelt om je ouders tig keer ruzie te zien maken en hoe er gedreigd wordt met scheiden.


Winterstorm-Doveheart-Pantherface-Autumnbreeze-Beetlewhisker-Reedfeather

En ook nog:


Lolly's zijn gigantisch lekker
Terug naar boven Ga naar beneden
Madiebo
Member
Kinderen leiden vaak onder scheiding van ouders door woorden DPKsfdL
Gail
580

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender:
Rank:
Madiebo
BerichtOnderwerp: Re: Kinderen leiden vaak onder scheiding van ouders door woorden   Kinderen leiden vaak onder scheiding van ouders door woorden Icon_minitimedo 28 apr 2011 - 19:36

Dat is inderdaat jammer ik werk je er sterkte mee! Mijn ouders zijn ook gescheiden maar zulke woorden zijn nooit gevallen (zo ver ik weet)


Kinderen leiden vaak onder scheiding van ouders door woorden Maranguwatervallen1
accounts:
Spoiler:

Spoiler:

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Moonclaw
Member
Kinderen leiden vaak onder scheiding van ouders door woorden DPKsfdL
383

CAT'S PROFILE
Age: 22 manen
Gender:
Rank:
Moonclaw
BerichtOnderwerp: Re: Kinderen leiden vaak onder scheiding van ouders door woorden   Kinderen leiden vaak onder scheiding van ouders door woorden Icon_minitimedo 28 apr 2011 - 19:50

Pff. Mijn ouders ook. Mn moeder woont nu in Naarden, mn vader in Amersfoort. Ik haat het, maar toen ik het net hoorde begon ik blij op de bank te springen, omdat ik twee huizen kreeg(k was 6). Nu weet ik wel beter.
Terug naar boven Ga naar beneden
Madiebo
Member
Kinderen leiden vaak onder scheiding van ouders door woorden DPKsfdL
Gail
580

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender:
Rank:
Madiebo
BerichtOnderwerp: Re: Kinderen leiden vaak onder scheiding van ouders door woorden   Kinderen leiden vaak onder scheiding van ouders door woorden Icon_minitimedo 28 apr 2011 - 19:54

Ik heb hier de site:
http://www.kinderenineenscheiding.nl/

En als iemand hier er mee te maken heeft die hulp nodig heeft zoek het dan het is beter voor je! (het kan via de site)


Kinderen leiden vaak onder scheiding van ouders door woorden Maranguwatervallen1
accounts:
Spoiler:

Spoiler:

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittyheart
Member
Kinderen leiden vaak onder scheiding van ouders door woorden DPKsfdL
1413

CAT'S PROFILE
Age: 19 manen
Gender:
Rank:
Kittyheart
BerichtOnderwerp: Re: Kinderen leiden vaak onder scheiding van ouders door woorden   Kinderen leiden vaak onder scheiding van ouders door woorden Icon_minitimedo 28 apr 2011 - 20:51

Gelukkig is SIRE er, want dit is wel een serieus probleem. Voor de kinderen is het echt niet fijn D:
Ik ben echt blij dat mijn ouders nog bij elkaar zijn enzo.
Gelukkig zijn er mensen [zoals bij SIRE] die ook aan de kinderen denken en niet alleen aan hoe de spullen verdeeld gaan worden bij een scheiding


Kinderen leiden vaak onder scheiding van ouders door woorden Kittyheart

~Lolly's zijn Gigantisch Lekker~

~Kittyheart~Raindrop
Terug naar boven Ga naar beneden
Night
Member
Kinderen leiden vaak onder scheiding van ouders door woorden DPKsfdL
846

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
Night
BerichtOnderwerp: Re: Kinderen leiden vaak onder scheiding van ouders door woorden   Kinderen leiden vaak onder scheiding van ouders door woorden Icon_minitimevr 29 apr 2011 - 8:30

Mijn ouders zijn gescheiden toen ik 2 was, maar ik had het volgens mij pas door toen ik mijn moeder huilend op de bank zag zitten. Nou, dat is niet leuk voor een tweejarig meisje! Doordat mijn vader weg is gegaan kreeg ik verlatingsangst wat was uitgegroeid tot een angststoornis, en ik ben er vaak voor behandeld. En nu is het gelukkig weg :3 Maar het was niet leuk om te hebben...
Ik kom nog vaak bij mijn vader, ik blijf natuurlijk van hem houden en ook van mijn half- broertjes en -zusje xd

Ik hoop dat die kinderen geholpen worden! Want het is helemaal niet fijn!!


Kinderen leiden vaak onder scheiding van ouders door woorden Night-4


~Fights destroy and~
~broken hearts bleed.~
~Revenge keeps me going~
~blood is my need...~

Kinderen leiden vaak onder scheiding van ouders door woorden NyanNightFinished
~ Nightcookies~
Als je ook een katje zoals deze gebaseerd op Nyan Cat in je onderschrift wil,
stuur dan een bericht naar mij ik help je graag verder ^^ ~


Night - Brokenstar - Eclipsekit - Littlecreek - Batflight - Dúlin

Lollipops are extremely tasty ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Moonstripe
Member
Kinderen leiden vaak onder scheiding van ouders door woorden DPKsfdL
Captain America
3633
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 5 yrs
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Moonstripe
BerichtOnderwerp: Re: Kinderen leiden vaak onder scheiding van ouders door woorden   Kinderen leiden vaak onder scheiding van ouders door woorden Icon_minitimevr 29 apr 2011 - 17:11

Dat is kei erg met al die tatoeages!!! Ik moet er bijna van huilen!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Madiebo
Member
Kinderen leiden vaak onder scheiding van ouders door woorden DPKsfdL
Gail
580

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender:
Rank:
Madiebo
BerichtOnderwerp: Re: Kinderen leiden vaak onder scheiding van ouders door woorden   Kinderen leiden vaak onder scheiding van ouders door woorden Icon_minitimevr 29 apr 2011 - 17:44

Die tatouages doen minder zeer als die woorden


Kinderen leiden vaak onder scheiding van ouders door woorden Maranguwatervallen1
accounts:
Spoiler:

Spoiler:

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittyheart
Member
Kinderen leiden vaak onder scheiding van ouders door woorden DPKsfdL
1413

CAT'S PROFILE
Age: 19 manen
Gender:
Rank:
Kittyheart
BerichtOnderwerp: Re: Kinderen leiden vaak onder scheiding van ouders door woorden   Kinderen leiden vaak onder scheiding van ouders door woorden Icon_minitimevr 29 apr 2011 - 18:55

Ja, het is de boodschap van de tatoeages..
@Night: erg voor je! Ik wist niet dat je twee was D: *hug*
Maar door de angststoornis ben ik je wel tegengekomen Smile Bij Emergis
Iets positiefs ^^


Kinderen leiden vaak onder scheiding van ouders door woorden Kittyheart

~Lolly's zijn Gigantisch Lekker~

~Kittyheart~Raindrop
Terug naar boven Ga naar beneden
Mistyvine
Member
Kinderen leiden vaak onder scheiding van ouders door woorden DPKsfdL
37

CAT'S PROFILE
Age: 12 Manen
Gender:
Rank:
Mistyvine
BerichtOnderwerp: Re: Kinderen leiden vaak onder scheiding van ouders door woorden   Kinderen leiden vaak onder scheiding van ouders door woorden Icon_minitimewo 15 jun 2011 - 10:32

Ik moet altijd huilen als ik dit liejde hoor;



Mijn vader is niet weg, maar ik heb wel veel last van ruzies gehad, laatst weer één grote. Maarja, het gaat VEEL beter dn vroeger, en ik ben mn ouders er dankbaar voor. Laatst zei mijn moeder;

We kunnen niet met maar ook niet zonder elkaar leven.

Het gaf een beetje geruststelling, maar ik ben bang dat het
'We kunnen niet met elkaar leven' stuk weer terugkomt.


Kinderen leiden vaak onder scheiding van ouders door woorden S2bord
Girls have balls, they are just a little higher up, that's all. (;
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionsoul
Member
Kinderen leiden vaak onder scheiding van ouders door woorden DPKsfdL
Sara
110

CAT'S PROFILE
Age: 17 manen.
Gender:
Rank:
Lionsoul
BerichtOnderwerp: Re: Kinderen leiden vaak onder scheiding van ouders door woorden   Kinderen leiden vaak onder scheiding van ouders door woorden Icon_minitimewo 15 jun 2011 - 16:39

Awhh, Mistyvine!
Nu moet ik ook huilen.. D:
Dat liedje is zo sad.

Ow, Madiebo, zet mij maar op het lijstje. ^^


Kinderen leiden vaak onder scheiding van ouders door woorden J6ke3s
Dropping || meer in aantocht
Terug naar boven Ga naar beneden
Luckypaw
Member
Kinderen leiden vaak onder scheiding van ouders door woorden DPKsfdL
Alexandra but call me Alexx
317
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Luckypaw
BerichtOnderwerp: Re: Kinderen leiden vaak onder scheiding van ouders door woorden   Kinderen leiden vaak onder scheiding van ouders door woorden Icon_minitimewo 15 jun 2011 - 16:46

Gosh Razz Dat is gewoon niet leuk! Zoiets blijft je jouw hele leven achtervolgen Surprised.
Ps. Dat liedje is zo..droevig D;



Kinderen leiden vaak onder scheiding van ouders door woorden Rcrgcj
luckypaw x stormpaw x Lovelypaw x Sharpkit x Fatekit x Locustpaw x Tearpaw x Desertkit
Terug naar boven Ga naar beneden
Winterstorm
StarClan
Kinderen leiden vaak onder scheiding van ouders door woorden DPKsfdL
Cynthia
936

CAT'S PROFILE
Age: I have no age anymore
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winterstorm
BerichtOnderwerp: Re: Kinderen leiden vaak onder scheiding van ouders door woorden   Kinderen leiden vaak onder scheiding van ouders door woorden Icon_minitimewo 15 jun 2011 - 17:07

Nu ben ik ook aan het huilen. Ik haat het wanneer ouders weg gaan, die van mij komen wel weer terug als ze afgekoeld zijn, maar dan blijven ze ook voor een tijd weg. Als ik eerlijk mag zijn, ik kan niet tegen die borden die ze hierover neerzetten. Elke keer als ik zo'n bord or de reclame zie word ik er meteen weer aan herinnert hoe het bij mij thuis gaat en dan is meteen mijn dag weer verpest. Ik verberg het dan vaak, maar vanbinnen geeft het toch een rotgevoel.


Winterstorm-Doveheart-Pantherface-Autumnbreeze-Beetlewhisker-Reedfeather

En ook nog:


Lolly's zijn gigantisch lekker
Terug naar boven Ga naar beneden
Brightspots
StarClan
Kinderen leiden vaak onder scheiding van ouders door woorden O5JCGQY
Nathalie
3034
Actief
I'm a Queen from Starclan

"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016

CAT'S PROFILE
Age: 52 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brightspots
BerichtOnderwerp: Re: Kinderen leiden vaak onder scheiding van ouders door woorden   Kinderen leiden vaak onder scheiding van ouders door woorden Icon_minitimedo 16 jun 2011 - 19:00

Ik weet precies hoe dat voelt!
Mijn ouders zijn ook gescheiden, mijn moeder steund me, maar mijn vader..

Altijd als ik bij me vader komt vraagt hij hoe het daar was.
Ik zeg (Zoals het ook is): Het was super leuk... (En zo voort)

MKaar wat mijn vader dan ook wel eens zegt: Als je het daar zo fijn vind, ga dan bij die Ku* moer van je wonen!

Hij schreeuw ook wel eens in de keuken: Je moeder heeftm ook alles verpest! Als ik de tijd terug kon draaien!!!

En hij zegt nog wel meer!
Toen ik die Reclame voor het eerst zag ik had een brok in me keel.


::"Bright's::

Kinderen leiden vaak onder scheiding van ouders door woorden SH9MgCf
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kinderen leiden vaak onder scheiding van ouders door woorden
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: