{OPEN} Making myself at home



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 {OPEN} Making myself at home

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ázzuen
Member
{OPEN} Making myself at home DPKsfdL
Sanne
45
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
Ázzuen
BerichtOnderwerp: {OPEN} Making myself at home   {OPEN} Making myself at home Icon_minitimedi 23 dec 2014 - 22:28

Ázzuen was nog vrij nieuw in dit gebied. Zijn eerste dagen had hij vooral versleten met het rondkijken en het ontdekken van de clans. Zijn schuilplaatsen waren tijdelijk en koud geweest. Omdat dit gebied hem tot nu toe wel beviel besloot hij dat het tijd was geworden om een plek te zoeken die hem wat meer zekerheid bood. Áz wist nog niet hoelang hij hier zou blijven, rondtrekken was namelijk wel zijn ding. Voor de winter besloot hij daar verandering in te brengen, zijn zinnen waren gezet op een wat langer onderkomen. Dit was een plek met veel katten, groepskatten en zwerfkatten. Maar ook de bekende huiskat, verwende dikzakken die alles hadden wat hen hartje begeerde. Ázzuen kon ze dit niet kwalijk nemen, als hij wat simpeler in het leven had gestaan had hij zich ook geweldig kunnen vermaken als huiskat. Lekker verwend worden en de zekerheid van een warm bed.

Helaas was deze levensstijl niet voor hem weggelegd, avontuur, daar was hij naar opzoek. En hij dacht zeker dat hij dit wel zou kunnen vinden in dit gebied. Het zou lastig worden, maar dat daagde hem juist uit. Zijn oren spitste zich toen hij een geluid hoorde. Hij draaide zich om naar de bosjes achter zich en zag er al snel een gelaat uitstappen.


{OPEN} Making myself at home WrHDUvL
Bluepaw || Sandspots ||  Mojave || Rush || Jayfeather || Ázzuen || Shadysedge || Skimpykit
Terug naar boven Ga naar beneden
Elowen
Member
{OPEN} Making myself at home DPKsfdL
Lies
17
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Elowen
BerichtOnderwerp: Re: {OPEN} Making myself at home   {OPEN} Making myself at home Icon_minitimezo 28 dec 2014 - 2:09


Every champion was once a contender that refused to give up


Rocky Balboa

De gedaante van de jonge poes sloop geluidloos door het hoge gras aan de rand van de asfaltweg, waarbij iedere poot met uiterste precisie werd neergezet. Haar smetteloze, witte vacht stak fel af tegen de vale kleur van herfstgras. Hierdoor was ze extra zichtbaar voor voorbijkomende twolegs en ander gevaarte, zoals Clankatten of rogue’s. Elowen walgde alleen al bij de gedachte aan soortgenoten die zich misschien op minder dan een kilometer afstand van haar huidige locatie bevonden. Ze was geen sociale vlinder, was dit ook nooit geweest en zou dit hoogstwaarschijnlijk ook nooit worden. De poes genoot van de stilte en vrijheid die de nabije natuur haar verleende. Ze had er een bloedhekel aan om volgens de opgelegde regels van een Clanleader te leven. Nee, zij vermeed altijd met een grote boog de territoria van andere clans. Het rogue bestaan beviel haar prima. Geen regels, geen gezeik en geen bemoeienis van zenuwachtige soortgenoten.

Elowen slaakte een tevreden zucht toen ze uit het zicht van de felle herfstzon werd onttrokken. Ze verzamelde haar passen en viel in een sukkelig, sloom drafje. Haar slanke gedaante volgde als vanzelf het vrijwel onzichtbare hertenpaadje dat als een behendige slang door het dichte struikgewas kronkelde. Met haar roze snuit onderzocht ze het luchtruim voor een eventuele snack, alleen al bij de gedachte aan een overheerlijke veldmuis begon haar lege maag spontaan te knorren. Ze schudde met haar kop, het was nog lang geen lunchtijd. Teveel tussendoortjes zouden haar alleen maar onnodige, ongewenste calorieën bezorgen, iets dat ze absoluut wilde vermijden. Elowen was zeer gesteld op haar slanke postuur en de spierlaag die goed verborgen lag onder haar perfect verzorgde vacht. Ze was dan wel een rogue, maar dat hoefde nog niet te betekenen dat ze haar persoonlijke hygiëne moest laten verslonzen.

Haar ranke oren werden instinctief gespitst bij het horen van geritsel in het struikgewas enkele meters voor haar. Haar spieren werden automatisch gespannen, klaar om een onverwachte aanval af te weren. Behoedzaam sloop de poes in de richting van de geluidsbron. Haar scherpe blik viel op een kater. Enkele seconden verstreken voor ze de beslissing nam om haarzelf bekend te maken. Wie weet wat voor interessants kon voortkomen uit dit gesprek. Ze schraapte haar keel overdreven, en antwoordde beleefd op neutrale toon: ‘Met wie heb ik het genoegen om deze open plek te mogen delen?’



{OPEN} Making myself at home 2h73q0w
Terug naar boven Ga naar beneden
Ázzuen
Member
{OPEN} Making myself at home DPKsfdL
Sanne
45
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
Ázzuen
BerichtOnderwerp: Re: {OPEN} Making myself at home   {OPEN} Making myself at home Icon_minitimema 29 dec 2014 - 18:11

De warme herfstzon verwarmde zijn glimmende pels. Ázzuen liet zijn felgroene kijkers naar de poes glijden, ze was luttele seconden geleden uit de bosjes gestapt. Behoedzaam keek hij naar haar en hij liet zijn staart kort heen en weer zwiepen. Je wist nooit hoe katten konden reageren, ze rook niet naar Clan. Gek genoeg deed hem dat niet minder oplettend maken, rogue's kwamen vaak nog feller uit de hoek dan de groepskatten. Die zochten niet zo snel conflict, maar rogues hadden niet zoveel te verliezen. Buiten hun eigen leven dan.

De witte poes had een grijze tekening op haar hoofd die hij kort bestudeerde. Zijn aandacht werd echter van haar gelaat afgeleid toen ze haar keel luid schraapte en begon met spreken. Ze vroeg met wie ze het genoegen had deze plek te delen. Hij glimlachte vaagjes, was het een genoegen? Dat zou blijken uit dit gesprek, ze was in ieder geval beleefd. Dat was iets wat Ázzuen altijd had aangesproken. "Het genoegen heb je met mij, ik ben Ázzuen." Beantwoordde hij de vraag van de onbekende poes. "Mag ik vragen wie ik tegen het lijf ben gelopen op deze zonnige herfstmiddag?"


{OPEN} Making myself at home WrHDUvL
Bluepaw || Sandspots ||  Mojave || Rush || Jayfeather || Ázzuen || Shadysedge || Skimpykit
Terug naar boven Ga naar beneden
Elowen
Member
{OPEN} Making myself at home DPKsfdL
Lies
17
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Elowen
BerichtOnderwerp: Re: {OPEN} Making myself at home   {OPEN} Making myself at home Icon_minitimedi 30 dec 2014 - 1:22


I cut my teeth on wedding rings in the movies


Lorde

De jonge kattin blikte geamuseerd naar de gestreepte kater die zich enkele meters van haar huidige standplaats bevond. Ze onderzocht met enige nieuwsgierigheid zijn felgroene kijkers, op zoek naar een emotie die haar kon vertellen of hij een vriend of vijand was. Haar babyroze neusje werd in de lucht gestoken om de nog onbekende geur van de kater te proeven, om die vervolgens in haar netwerk aan geuren en kleuren op te slaan. Een speelse, onvoorspelbare glimlach speelde met de hoeken van haar mond. Brutaal zette ze ongevraagd meerdere stappen in de richting van de rogue kat; haar hazelbruine ogen gevestigd op zijn gelaat. Haar karakter kon van het ene op het andere moment compleet omslaan, van beleefd naar speels naar brutaal en uitdagend. Elowen was onvoorspelbaar, soms zelfs gevaarlijk te noemen.

‘Het genoegen heb je met mij, ik ben Ázzuen.’ Waren de eerste woorden die uit de mond van de rogue kwamen. Ze proefde zijn naam op haar roze tong. Haar hazelbruine kijkers gleden kort naar het legergroene struikgewas achter de kater, waarna ze weer zijn azuurgroene ogen werden gericht. ‘Mag ik vragen wie ik tegen het lijf ben gelopen op deze zonnige herfstmiddag?’ Was zijn vervolg. De glimlach op Elowen’s gezicht kreeg een vriendelijkere betekenis. Ze zwiepte kort met haar ranke staart, waarna ze traag antwoordde: ‘Vanwaar die exotische naam, Ázzuen?’ Ze bekeek hem met een licht bespottende twinkeling in haar twee poelen. ‘Waarom zou ik mijn naam nu al prijsgeven? Dat zou de lol enkel en alleen maar bederven. Ik hou wel van een beetje spanning.’




{OPEN} Making myself at home 2h73q0w
Terug naar boven Ga naar beneden
Ázzuen
Member
{OPEN} Making myself at home DPKsfdL
Sanne
45
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
Ázzuen
BerichtOnderwerp: Re: {OPEN} Making myself at home   {OPEN} Making myself at home Icon_minitimedi 30 dec 2014 - 18:17

Ázzuen had nog maar net kennisgemaakt met de poes en nu al kon hij geen hoogte van haar krijgen. Ze was een vreemde verschijning en zijn hoofd sloeg op volle toeren. Met moeite probeerde hij haar reactie te peilen maar ze leek van de ene emotie over te gaan op de andere. De poes was brutaal op hem afgestapt. Hij kneep zijn ogen tot spleetjes en zette ook een stap naar haar toe, vol verwarring maar niet in staat om terug te stappen. Een stap terug doen was een teken van zwakte, en zwakte stond niet in zijn woordenboek. "Een exotische naam maakt het alleen maar interessanter om mijn achtergrond te weten, dacht ik zo." Antwoordde Ázzuen met een vaste stem. Hij probeerde zijn verbazing niet in zijn woorden te laten weerklinken.

Ázzuen likte kort over zijn lippen en ging standvastig zitten op de plek waar hij naartoe was gestapt, een staartlengte van haar vandaan. Hij claimde hiermee de ruimte waarop hij stond, en was niet bereid om uit de weg te gaan. Bij een poes die zo'n wisselende stemming had kon hij niet weten wat hij moest verwachten. Zijn groene ogen gingen nogmaals over haar gelaat en bleven wederom hangen op de grijze tekening op haar gezicht. ‘Waarom zou ik mijn naam nu al prijsgeven? Dat zou de lol enkel en alleen maar bederven. Ik hou wel van een beetje spanning.’ Sprak de poes. Zijn oren wiebelden kort heen en weer. "Zoals mij altijd is verteld zijn geheimen de oorzaak van problemen." Mauwde hij. "Maar," hij maakte een korte adempauze "problemen zorgen wel voor de spanning die je zo duidelijk begeert." Hij stond op en liep een rondje om haar heen waarbij hij zijn staart keurend en even brutaal als zij, onder haar kin door liet glijden. Hij kwam uiteindelijk op zijn oude plek terecht en ging weer zitten. "Dus bijzondere vreemdeling, wat moet ik doen om achter jou geheimen te komen."


{OPEN} Making myself at home WrHDUvL
Bluepaw || Sandspots ||  Mojave || Rush || Jayfeather || Ázzuen || Shadysedge || Skimpykit
Terug naar boven Ga naar beneden
 
{OPEN} Making myself at home
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: