Ew - Warrior Cats



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Ew

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Sparrowkit,
Member
Ew DPKsfdL
Hannanas! (aka "Hanna zonder 'h' op het einde)
119
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I am already 1 moon old!
Gender:
Rank:
Sparrowkit,
BerichtOnderwerp: Ew   Ew Icon_minitimewo 24 dec 2014 - 19:05

Met ietwat onhandige pasjes verliet het bruin-witte poesje de nursery. Het mocht eigenlijk niet van mama, maar als Lucentstray niet wist dat ze buiten was, zou ze er ook geen last van hebben. De bleke herfst zon scheen teder op haar gevlekte vachtje en lechte er een goudkleurige gloed op. Nieuwsgierig begaf Sparrowkit zich richting de prooistapel en trok een vies gezicht. Voor de tweede keer besloot ze dat vlees afschuwelijk rook.

-eerst Battlepaw


Ew 250195k

"I don't like rules, they stop me from doing what i want",
Terug naar boven Ga naar beneden
Battlecry
Member
Ew DPKsfdL
Miss Dreyar
577
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Take a guess, I dare to bet you are wrong...
Gender:
Rank:
Battlecry
BerichtOnderwerp: Re: Ew   Ew Icon_minitimewo 24 dec 2014 - 19:20

Hij zat opnieuw net bij de ingang van de den, wetend dat Nightstream en Honeypaw even niet in het kamp waren. Ergens begon hij het zat te worden om niks te kunnen doen en alleen maar te liggen. Nog een keer keek hij rond voor hij naar de prooistapel liep en eens goed keek wat er lag. Misschien kon hij iets doen voor de Queens in de nursery, het zou wel het enige goede zijn wat hij kon doen. Hij nam een stuk prooi in zijn bek en wilde zich omdraaien en naar de nursery lopen voor hij geschrokken achteruit struikelde. Hij had niet gezien dat een van de kittens opeens naast hem stond en slikkend keek hij neer op de vis die hij had laten vallen op de grond. Hij bleef er naar staren om de ogen van het kitten te kunnen ontwijken. Hij had nauwelijks contact gehad met anderen buiten Nightstream en Honeypaw. Al waren ook die gesprekken heel kort omdat hij gewoon niet wilde praten met iemand.


Ew F3ym53
Themesong:
Battle's daddy from a parallel universe:
keep calm and:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sparrowkit,
Member
Ew DPKsfdL
Hannanas! (aka "Hanna zonder 'h' op het einde)
119
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I am already 1 moon old!
Gender:
Rank:
Sparrowkit,
BerichtOnderwerp: Re: Ew   Ew Icon_minitimewo 24 dec 2014 - 19:34

De gevlekte poes voelde opeens iets groot tegen haar opbotsen en viel op haar zij, gelukkig had ze geen pijn. Onhandig krabbelde de bruin-witte kitten overeind en zag dat er een grijze apprentice tegen haar aan was gelopen. "Ha-lo", piepte Sparrowkit. "Wie benne jij?", Ze had soms wat moeite om haar woorden af te werken.


Ew 250195k

"I don't like rules, they stop me from doing what i want",
Terug naar boven Ga naar beneden
Battlecry
Member
Ew DPKsfdL
Miss Dreyar
577
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Take a guess, I dare to bet you are wrong...
Gender:
Rank:
Battlecry
BerichtOnderwerp: Re: Ew   Ew Icon_minitimewo 24 dec 2014 - 20:11

Zijn ogen hadden nog een spoor van de dofheid van eerder, maar ze waren wel iets helderder nu hij wat opgeknapt was. Hij schrok op zodra het poesje tegen hem sprak en staarde haar even bijna verwilderd aan. Slikkend zette hij een stap achteruit en gaf geen antwoord. In een klap was hij weer niet zo zeker van zichzelf. ''Ik...'' Begon hij, zijn stem nog altijd schor van het vele gehoest dat hij had gedaan.. ''Ik ben Battlepaw.'' Mompelde hij ongemakkelijk en schoof even met zijn poten over de grond.


Ew F3ym53
Themesong:
Battle's daddy from a parallel universe:
keep calm and:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sparrowkit,
Member
Ew DPKsfdL
Hannanas! (aka "Hanna zonder 'h' op het einde)
119
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I am already 1 moon old!
Gender:
Rank:
Sparrowkit,
BerichtOnderwerp: Re: Ew   Ew Icon_minitimewo 24 dec 2014 - 20:23

De grijze apprentice zette slikend een stap achteruit. Waarom? Was hij bang van haar? Sparrowkit hield haar kopje scheef en wiebelde met haar rechteroor. "Ik...", begon de kater, alsof hij er niet zeker over was. "Ik ben Battlepaw", stelde hij zichzelf voor. "Is er iets?", piepte de gevlekte kitten bezorgd.


Ew 250195k

"I don't like rules, they stop me from doing what i want",
Terug naar boven Ga naar beneden
Battlecry
Member
Ew DPKsfdL
Miss Dreyar
577
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Take a guess, I dare to bet you are wrong...
Gender:
Rank:
Battlecry
BerichtOnderwerp: Re: Ew   Ew Icon_minitimewo 24 dec 2014 - 20:28

Hij zag haar kop scheef gaan en wist al wat er ging komen, een heel hoop vragen. Hij slikte bij haar vraag en begon met zijn kop te schudden. ''Nee.'' Antwoordde hij kort voor hij zijn kop afwendde en afwezig naar zijn ribben staarde, die nog altijd uitstaken wegens zijn gebrek aan eetlust. ''Er is niks.'' Mompelde hij er nog achteraan, hopend dat ze het daarbij zou laten en niet verder zou vragen. Dat iedereen al vaak naar hem staarde was al erg genoeg geweest voor hem. Toch vroeg hij zich ook wel af wat zij van hem zou denken? Zou zij ook denken dat hij nooit een warrior zou worden?


Ew F3ym53
Themesong:
Battle's daddy from a parallel universe:
keep calm and:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sparrowkit,
Member
Ew DPKsfdL
Hannanas! (aka "Hanna zonder 'h' op het einde)
119
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I am already 1 moon old!
Gender:
Rank:
Sparrowkit,
BerichtOnderwerp: Re: Ew   Ew Icon_minitimewo 24 dec 2014 - 20:38

"Nee", antwoordde de grijze apprentice. "Er is niks", vervolegde hij. "hele zeker?", miauwde het gevlekte poesje, waarbij ze haar bezorgde groene kijkers geen moment van de kater afhaalde. Er was wél iets, daar was Sparrowkit zeker van.


Ew 250195k

"I don't like rules, they stop me from doing what i want",
Terug naar boven Ga naar beneden
Battlecry
Member
Ew DPKsfdL
Miss Dreyar
577
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Take a guess, I dare to bet you are wrong...
Gender:
Rank:
Battlecry
BerichtOnderwerp: Re: Ew   Ew Icon_minitimewo 24 dec 2014 - 20:43

Hij slikte, waarschijnlijk hoorbaar, ze gaf het niet op en haar volgende vraag deed hem zijn ogen sluiten. Er was zoveel aan de hand maar dat ging niemand aan. ''Wat zou er moeten zijn?'' Vroeg hij nu zelf voor hij langzaam zijn kop draaide om het poesje aan te kijken. Ergens was hij ook wel weer blij dat het meeste van de dofheid uit zijn ogen verdwenen was en er nog maar een spoortje van over was.


Ew F3ym53
Themesong:
Battle's daddy from a parallel universe:
keep calm and:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sparrowkit,
Member
Ew DPKsfdL
Hannanas! (aka "Hanna zonder 'h' op het einde)
119
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I am already 1 moon old!
Gender:
Rank:
Sparrowkit,
BerichtOnderwerp: Re: Ew   Ew Icon_minitimewo 24 dec 2014 - 20:51

"Wat zou er moeten zijn?", De riverclan apprentice keek Sparrowkit recht in de ogen. De bruin-witte poes haalde haar schouders op. "Maakt niet uit", antwoordde de gevlekte kitten, als hij het er écht niet over wilde hebben, zou ze er niet over doordrammen. "Ikke benne Sparrowkit", stelde ze zichzelf voor. "Jij?",


Ew 250195k

"I don't like rules, they stop me from doing what i want",
Terug naar boven Ga naar beneden
Battlecry
Member
Ew DPKsfdL
Miss Dreyar
577
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Take a guess, I dare to bet you are wrong...
Gender:
Rank:
Battlecry
BerichtOnderwerp: Re: Ew   Ew Icon_minitimewo 24 dec 2014 - 20:56

Het volgende antwoord dat ze gaf deed hem even opgelucht adem halen en hij knikte even. Hij wilde bijna wat mompelen over het feit dat dat mooi was maar hield zijn mond nog dicht. Toch deed het katertje zijn best om te ontspannen, ze was tenslotte nog maar een kitten. Ze stelde zich voor en hij liet zijn kop iets zakken. ''Aangenaam.'' Sprak hij zacht voor hij even verward opkeek. Had ze hem net al niet naar zijn naam gevraagd? Inwendig haalde hij zijn schouders op, waarschijnlijk was ze dat gewoon vergeten. ''Ik ben Battlepaw.'' Antwoordde hij, opnieuw zijn naam herhalend.


Ew F3ym53
Themesong:
Battle's daddy from a parallel universe:
keep calm and:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sparrowkit,
Member
Ew DPKsfdL
Hannanas! (aka "Hanna zonder 'h' op het einde)
119
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I am already 1 moon old!
Gender:
Rank:
Sparrowkit,
BerichtOnderwerp: Re: Ew   Ew Icon_minitimewo 24 dec 2014 - 21:04

"Aangenaam", miauwde de apprentice. "Ik ben Battlepaw.", vervolgde de grijze kater. "Sorry", piepte de langharige kitten. "Ikke was vergete dat ikke dat al hadde gevraagd", miauwde Sparrowkit, soms was ze echt een vergeetachtig warhoofd.


Ew 250195k

"I don't like rules, they stop me from doing what i want",
Terug naar boven Ga naar beneden
Battlecry
Member
Ew DPKsfdL
Miss Dreyar
577
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Take a guess, I dare to bet you are wrong...
Gender:
Rank:
Battlecry
BerichtOnderwerp: Re: Ew   Ew Icon_minitimewo 24 dec 2014 - 21:09

Zodra ze een verontschuldiging piepte wiebelde hij even nerveus met zijn oren. Gezien hij nauwelijks contact met anderen had gehad wist hij niet zo heel goed wat hij nu zou moeten doen. Maar het feit dat ze besefte dat ze de vraag al eens eerder had gesteld deed hem zijn schouders lichtjes ophalen. ''Het geeft niet.'' Mompelde hij langzaam en krulde zijn staart even langs zijn voorpoten. ''Iedereen vergeet wel eens iets.'' Vervolgde hij. Zoals ik dus alles zal vergeten wat ik heb geleerd in training Voegde hij er in zijn hoofd bij toe maar zou het niet durven uitspreken.


Ew F3ym53
Themesong:
Battle's daddy from a parallel universe:
keep calm and:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sparrowkit,
Member
Ew DPKsfdL
Hannanas! (aka "Hanna zonder 'h' op het einde)
119
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I am already 1 moon old!
Gender:
Rank:
Sparrowkit,
BerichtOnderwerp: Re: Ew   Ew Icon_minitimewo 24 dec 2014 - 21:27

"Het geeft niet", Er groeide een brede glimlach om Sparrowkits lippen. Battlepaw was vanbinnen eigenlijk lief, en vriendelijk, maar gewoon erg verlegen. "Iedereen vergeet wel eens iets.", miauwde Battlepaw. "Hebbe jij zin om met mij te spele?", miauwde de gevlekte poes, die zich afvroeg of apprentices ook graag met mosballen speelden.


Ew 250195k

"I don't like rules, they stop me from doing what i want",
Terug naar boven Ga naar beneden
Battlecry
Member
Ew DPKsfdL
Miss Dreyar
577
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Take a guess, I dare to bet you are wrong...
Gender:
Rank:
Battlecry
BerichtOnderwerp: Re: Ew   Ew Icon_minitimewo 24 dec 2014 - 21:41

Zodra het poesje begon te glimlachen ontspande hij iets verder maar haar vraag maakte hem weer nerveus. Als kitten had hij het zelf geweldig gevonden omdat hij het ook alleen kon doen of toen nog met zijn moeder. Twijfelend wierp hij een blik op de Medicine cat den, maar zag dat ze beide nog niet terug waren. ''Ik kan het proberen..'' Antwoordde hij twijfelend, wetend dat zijn balans nog erger verstoord was omdat hij verzwakt was. Langzaam pakte hij de vis weer op en legde hem terug op de stapel voor hij knikte. Wat voor een kwaad kon het om een kitten te vermaken, hij had toch verder helemaal niks anders te doen.


Ew F3ym53
Themesong:
Battle's daddy from a parallel universe:
keep calm and:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sparrowkit,
Member
Ew DPKsfdL
Hannanas! (aka "Hanna zonder 'h' op het einde)
119
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I am already 1 moon old!
Gender:
Rank:
Sparrowkit,
BerichtOnderwerp: Re: Ew   Ew Icon_minitimewo 24 dec 2014 - 21:56

"Ik kan het proberen..", Sparrowkit draaide zich enthousiast om naar de rand van het kamp, ze verstopte haar mosbal verzameling tussen het riet. Ze koos de grootste mosbal uit, ze struikelde er even over bij de terugweg naar Battlepaw, maar kroop direct overeind en trippelde verder. "Spele apperentices ook met mosballen?", vroeg Sparrowpaw, misschien wist Battlepaw niet hoe hij met mosballen moest spelen, dan wou ze het wel voor hem uitleggen.


Ew 250195k

"I don't like rules, they stop me from doing what i want",
Terug naar boven Ga naar beneden
Battlecry
Member
Ew DPKsfdL
Miss Dreyar
577
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Take a guess, I dare to bet you are wrong...
Gender:
Rank:
Battlecry
BerichtOnderwerp: Re: Ew   Ew Icon_minitimewo 24 dec 2014 - 22:08

Zodra het poesje zich omdraaide verschoof hij even iets voor hij opstond en iets haar kant op strompelde. Het zou geen goed plan zijn om te spelen naast de prooistapel, hij had geen zin in chagrijnige warriors. Hij zag haar terugkomen en schrok zodra ze struikelde. Voor een moment zag hij zichzelf lopen, het was precies hetgeen wat hem altijd gebeurde. En hij hoefde er niet eens wat voor in zijn bek te hebben. Zodra ze weer bij hem was aangekomen wiebelde hij met zijn oren bij haar vraag. ''Niet vaak, maar apprentices zijn ook kittens geweest. Ik kan het me denk het wel herinneren.'' Antwoordde hij, lichtelijk nerveus. Hij kon nu geen blunderige passen maken waar zij bij was.


Ew F3ym53
Themesong:
Battle's daddy from a parallel universe:
keep calm and:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sparrowkit,
Member
Ew DPKsfdL
Hannanas! (aka "Hanna zonder 'h' op het einde)
119
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I am already 1 moon old!
Gender:
Rank:
Sparrowkit,
BerichtOnderwerp: Re: Ew   Ew Icon_minitimewo 24 dec 2014 - 22:16

"Niet vaak, maar apprentices zijn ook kittens geweest. Ik kan het me denk het wel herinneren.", miauwde de grijze apprentice, hij klonk een beetje nerveus. "Oké", piepte de gevlekte kitten vrolijk, haar heldergroene ogen waren onlosmakelijk op de mosbal gericht wanneer ze speels met haar pootje de bal naar Battlepaw duwde.


Ew 250195k

"I don't like rules, they stop me from doing what i want",
Terug naar boven Ga naar beneden
Battlecry
Member
Ew DPKsfdL
Miss Dreyar
577
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Take a guess, I dare to bet you are wrong...
Gender:
Rank:
Battlecry
BerichtOnderwerp: Re: Ew   Ew Icon_minitimedo 25 dec 2014 - 0:21

Zodra hij een antwoord hoorde zette hij zijn poten even iets verder uit elkaar zodat hij steviger stond terwijl hij afwachtte op haar actie. Het feit dat hij bereid was te spelen met haar leek haar op te vrolijken en het gaf hem iets van een goed gevoel. Hij ving de bal op met zijn klauwen en gaf hem een zacht zetje terug, wel oplettend dat hij hem niet te hard duwde. Wellicht moest hij gaan accepteren dat dit wellicht zou zijn waar hij zou eindigen voor goed. Zelf was hij er zo onderhand wel zeker van dat hij nooit een warrior zou worden. ''Als hij te hard gaat moet je het zeggen.'' Zei hij zacht maar schuifelde langzaam iets naar achteren.


Ew F3ym53
Themesong:
Battle's daddy from a parallel universe:
keep calm and:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sparrowkit,
Member
Ew DPKsfdL
Hannanas! (aka "Hanna zonder 'h' op het einde)
119
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I am already 1 moon old!
Gender:
Rank:
Sparrowkit,
BerichtOnderwerp: Re: Ew   Ew Icon_minitimedo 25 dec 2014 - 2:00

Battlepaw duwde de mosbal voorzichtig terug. "Als hij te hard gaat moet je het zeggen.", miauwde de grijze apprentice. "Oké", piepte de gevlekte kitten. "En jij moete het ook zegge als 'ie te hard gaat", grijnsde Sparrowkit speels, waarna ze de mosbal enthousiast terug naar Battlepaw mepte.


Ew 250195k

"I don't like rules, they stop me from doing what i want",
Terug naar boven Ga naar beneden
Battlecry
Member
Ew DPKsfdL
Miss Dreyar
577
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Take a guess, I dare to bet you are wrong...
Gender:
Rank:
Battlecry
BerichtOnderwerp: Re: Ew   Ew Icon_minitimevr 26 dec 2014 - 1:38

Hij bleef zich toch nog wel ongemakkelijk voelen maar hij kon zijn aandacht richten op de mosbal zonder teveel te hoeven nadenken. haar antwoord deed hem weer opkijken voor hij een pas opzij sprong om de mosbal op te kunnen vangen. ''Tuurlijk,'' Antwoordde hij nog wel even. Voor een moment verloor de jonge kater zijn balans iets maar kon zich nog net herstellen voor hij hem zelf ook weer een klap gaf. het was voor nu zijn geluk dat hij door zijn ziekte periode veel kracht was verloren dus veel te hard kon hij niet tegen de bal slaan. ''Mousedung,'' Mopperde hij nog wel in zichzelf, merkend dat zijn balans nog altijd even slecht was.


Ew F3ym53
Themesong:
Battle's daddy from a parallel universe:
keep calm and:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ew
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp-
Ga naar: