Just havin' a little fun [Open]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Just havin' a little fun [Open]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Popkit
Member
Just havin' a little fun [Open] DPKsfdL
42
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 мσσηѕ
Gender:
Rank:
Popkit
BerichtOnderwerp: Just havin' a little fun [Open]   Just havin' a little fun [Open] Icon_minitimezo 28 dec 2014 - 0:29

Met grote sprongen stoof het kleine calico poesje achter de bal mos aan die ze net met kracht bij zich had weggeslagen. Ze was dan wel alleen maar haar leventje ging prima zoals het ging en ze kreeg alles wat ze wilde. Haar pluizige staart zwiepte heen en weer terwijl ze het bolletje te pakken kreeg en ermee over de grond rolde. Al grommend gaf ze de bal nog een flinke mep om er achteraan te gaan. Terwijl ze overeind kwam liet ze een enorme lading stof los maar dat deerde haar niet, het enige waar ze interesse voor had was die bal. En als ze nu een enorme bende maakte in het kamp kon het haar absoluut niet schelen, zolang zijn maar plezier had. Maar haar plezier kwam abrubt tot een eind zodra haar kop tegen iets hards aan kwam. ''Oeff..'' Met een zachte grom belandde het poesje op haar achterwerk en staarde voor zich uit, alleen maar om te zien dat ze tegen een ander was opgerend.


Just havin' a little fun [Open] 24m9dgn
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
Just havin' a little fun [Open] 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Just havin' a little fun [Open]   Just havin' a little fun [Open] Icon_minitimema 29 dec 2014 - 11:15



Met kleine hapjes at hij de vis op die hij van de prooistapel had gehaald. Hij had expres maar een klein exemplaar gepakt, omdat hij nou eenmaal bescheiden was. Daarnaast was hij niet meer nodig, er waren andere katten die een grotere vis harder nodig waren. Hij was benieuwd wat Silvercloud vandaag met hem wilde gaan doen, misschien wel jagen? Hij had echter geen tijd om daar langer over na te denken, want opeens kwam er iets hard tegen zijn rug aan. Hij zat net wat naar voren gebogen over de vis heen, waardoor hij bijna voorover kukelde. Hij kon nog net zijn evenwicht bewaren en draaide zich verrast om. Hij ging weer zitten toen hij zag dat het een jonge kitten was. Er ontstond een vriendelijke glimlach rond zijn lippen terwijl hij de rest van de vis veilig tussen zijn voorpoten schoof, zodat ze er niet op kon gaan staan. “Hallo moedige warrior.” Zei hij vriendelijk. “Wie durft mij aan te vallen?” vervolgde hij met een ondeugende glinstering in zijn lichtblauwe ogen. Hij gaf de jonge kattin een knipoog. Hij wist niet meer zeker hoe ze heette, hij had haar wel een keer gezien in de nursery maar meer ook niet.




I'm hunting with StarClan
Just havin' a little fun [Open] R8Pdsgr
#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
Popkit
Member
Just havin' a little fun [Open] DPKsfdL
42
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 мσσηѕ
Gender:
Rank:
Popkit
BerichtOnderwerp: Re: Just havin' a little fun [Open]   Just havin' a little fun [Open] Icon_minitimema 29 dec 2014 - 22:21

Wiebelend met haar oren keek ze op naar de apprentice tegen wie haar kop was beland. Ze had het te druk met zichzelf gehad om door te hebben dat hij zijn balans had verloren. Even dacht ze dat hij boos zou worden maar zodra ze zijn glimlach zacht begon ze een beetje schaapachtig te giechelen. ''Hallo!'' Antwoordde ze en stond weer op om haar kop trots te heffen. Ze was opgelucht dat hij niet boos was, maar hij was wel een apprentice. Hij moest het vast heel druk hebben met alles wat hij moest doen. Bij zijn vraag kwam haar borst wat vooruit. ''Ik ben de machtige Popkit!'' Sprak ze bijna iets te trots maar zakte meteen speels door haar poten. Zou hij zin hebben om met haar te spelen of haar wat te leren? Ze wiebelde even met haar achterwerk voor ze een klein sprongetje naar hem toe nam en een speelse grom uitte.


Just havin' a little fun [Open] 24m9dgn
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
Just havin' a little fun [Open] 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Just havin' a little fun [Open]   Just havin' a little fun [Open] Icon_minitimedi 30 dec 2014 - 10:16



Hij vond het altijd heerlijk hoe jonge kittens konden reageren, zo vrolijk en speels. Als hij zelf niet lekker in zijn vel zat dan werd hij er altijd vrolijk van. “Hallo Popkit, mijn naam is Creamypaw.” Hij schoot in de lach toen ze naar hem toesprong. Hij zakte iets door zijn voorpoten en schoof subtiel een stukje opzij, waardoor ze naast hem terecht kwam in plaats van boven op hem. “Laat nooit zien wat je van plan bent, dan is je tegenstander er op voorbereid.” Hij stond op en maakte een schijnbeweging naar haar toe, alsof hij boven op haar wilde springen. Op het laatste moment wende hij echter af waardoor hij naast haar terecht kwam. Hij drukte zachtjes zijn poot op haar rug, waardoor hij haar tegen de grond aanduwde maar niet te hard. “Boe.” Zei hij plagerig in haar oor, daarna haalde hij zijn poot weer van haar af. Hij draaide terug en ging weer voor haar zitten met een ondeugend grijnsje rond zijn lippen.




I'm hunting with StarClan
Just havin' a little fun [Open] R8Pdsgr
#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
Popkit
Member
Just havin' a little fun [Open] DPKsfdL
42
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 мσσηѕ
Gender:
Rank:
Popkit
BerichtOnderwerp: Re: Just havin' a little fun [Open]   Just havin' a little fun [Open] Icon_minitimezo 4 jan 2015 - 16:41

Ze staarde de kater aan en zwiepte met haar staart voor ze knikte. Creamypaw was het dus. Ze grinnikte maar gromde zodra ze opeens naast de kater stond in plaats van waar ze op gemikt had. ''Nouh!'' Mopperde ze zacht maar luisterde wel naar wat Creamypaw haar vertelde. ''Maar jij kan mijn gedachtes toch niet lezen?'' Vroeg ze nieuwsgierig maar besloot opzij te springen, net zoals hij had gedaan zodra zij op hem wilde springen. Toch schrok ze zodra hij toch opeens naast haar stond en liet zich instinctief zakken zodra er een poot op haar rug stond. Haar oren vlogen plat op haar kop zodra ze zijn stem hoorde en meteen toen de poot van haar rug weg was sprong ze op. ''Dat was gemeen!'' Klaagde ze maar dacht verder niet na voor ze op hem afrende om een poging te wagen hem omver te lopen.


Just havin' a little fun [Open] 24m9dgn
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
Just havin' a little fun [Open] 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Just havin' a little fun [Open]   Just havin' a little fun [Open] Icon_minitimema 5 jan 2015 - 12:28



Hij schoot in de lach toen ze zachtjes begon te mopperen en daarna zei dat hij haar gedachten niet kon lezen. “Nee gelukkig niet zeg, dat zou een mooie boel worden.” Zijn ogen hadden een geamuseerde gloed gekregen. “Maar het is de manier waarop de andere kat beweegt, waardoor je kan zien wat hij of zij van plan is. Je leert dat vanzelf te ontcijferen als je het maar vaak genoeg oefent.” Hij schudde zijn kop toen ze zei dat dat gemeen was. “Nou nou, je wilt het toch leren Popkit?” Vervolgde hij vriendelijk. Hij ging zitten toen ze op hem afrende en boorde zijn nagels in de grond. Hij was benieuwd hoeveel kracht ze kon zetten en of ze hem omver zou krijgen, maar hij ging dit keer niet aan de kant. Liet haar maar even ondervinden hoe het voelde om tegen een andere kat aan te rennen.




I'm hunting with StarClan
Just havin' a little fun [Open] R8Pdsgr
#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
Popkit
Member
Just havin' a little fun [Open] DPKsfdL
42
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 мσσηѕ
Gender:
Rank:
Popkit
BerichtOnderwerp: Re: Just havin' a little fun [Open]   Just havin' a little fun [Open] Icon_minitimema 5 jan 2015 - 22:44

Ze wiebelde even met haar oren bij het horen van zijn woorden voor ze ietsjes in de lach schoot. Ze had wel door dat de kater niet boos was en dat maakte haar opgelucht. Toch luisterde ze wel naar wat hij uitlegde voor een  bedachtzaam fronsje verscheen rond haar snuit. Hoe kon je ooit iets zien in de manier waarop een ander bewoog? En hoe moest zij ooit gaan oefenen, ze mocht het kamp niet uit om te trainen. ''Wil jij mij helpen dan?'' Vroeg ze terwijl ze met onschuldige oogjes op keek naar hem Ze hief haar kop even en snoof bij zijn vraag, wat was dat er voor een? Natuurlijk wilde ze leren, ze zou de beste warrior ooit gaan worden en niemand die haar tegen ging houden. Ergens in haar achterhoofd vroeg ze zich wel af waarom de kater niet uit de weg leek te gaan terwijl ze op hem af kwam. Met een vastberaden blik zette ze al haar kracht in haar achterhandje bij haar passen voor ze tegen hem op knalde, verbaasd over het feit dat het een behoorlijke klap was voor haar. Met een kreetje tuimelde ze achteruit en staarde naar de kater. ''Ben jij gemaakt van steen?'' Vroeg ze toen zonder haar ogen af te wenden.


Just havin' a little fun [Open] 24m9dgn
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
Just havin' a little fun [Open] 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Just havin' a little fun [Open]   Just havin' a little fun [Open] Icon_minitimedi 6 jan 2015 - 12:23



“Natuurlijk wil ik je helpen wanneer ik tijd heb.” Zei hij toen vriendelijk. “Maar ik zal niet altijd tijd hebben en we kunnen alleen maar oefenen in het kamp, wanneer je apprentice bent dan zul je het echt goed gaan leren.” Vervolgde hij rustig. “Maar ik kan je wel een paar kleine dingetjes bij brengen, maar voor de rest moet jij gewoon spelen hoor Popkit.” Kittens moesten met elkaar kunnen spelen en nog geen verantwoordelijkheden dragen. Hij wachtte geduldig totdat ze tegen hem aan zou lopen. Hij keek goedkeurend naar de jonge kitten toen hij haar kracht voelde. Het deed geen pijn, maar hij voelde het wel duidelijk. “Heel goed.” Zei hij dan ook voordat hij in de lach schoot door haar volgende vraag. “Nee hoor, maar ik ben wel een stuk groter dan jou. Ik verwachtte je dus kon ik mij schrap zetten en mijn nagels in de grond boren, dan heb je meer grip om een aanval af te weren.” Hij liet zien hoe hij zijn nagels in de grond geboord had en trok ze daarna weer in.




I'm hunting with StarClan
Just havin' a little fun [Open] R8Pdsgr
#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
Popkit
Member
Just havin' a little fun [Open] DPKsfdL
42
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 мσσηѕ
Gender:
Rank:
Popkit
BerichtOnderwerp: Re: Just havin' a little fun [Open]   Just havin' a little fun [Open] Icon_minitimedi 6 jan 2015 - 23:59

Haar ogen begonnen te glanzen zodra hij zei dat hij haar wilde helpen wanneer hij tijd had. Ergens had ze wel het lef om naar zijn mentor toe te gaan om te vragen of hij meer tijd met haar mocht spenderen zodat zij kon leren, maar ze wist zelf ook wel dat dat niet zo een heel slim idee zou zijn. haar oren zakte even iets weg zodra hij haar vertelde dat ze pas echt goed kon leren als ze apprentice werd. ''Maar dat duurt nog veel te lang!'' Klaagde ze en staarde hem aan. Hoewel haar geklaag niet verder kwam dan die paar woorden want zodra Creamypaw verder ging zwiepte haar staart al weer opgewonden heen en weer. ''Iedereen is saai om mee te spelen, ze hebben het veel te druk met anderen. Ik wil nu al leren zodat ik de beste warrior kan worden!'' Zei ze maar haar moed was haar in de schoenen gezonken zodra ze tegen hem opgeklapt was. Zelfs al zei hij dat het heel goed was, had ze niet het gevoel alsof dat zo was. Ze luisterde naar zijn woorden en tiltte haar kop lichtjes. ''Maar wat moet ik dan doen als ik je niet omver kan duwen?'' Vroeg ze nieuwsgierig en kwam weer overeind om haar vacht uit te schudden.


Just havin' a little fun [Open] 24m9dgn
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
Just havin' a little fun [Open] 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Just havin' a little fun [Open]   Just havin' a little fun [Open] Icon_minitimewo 7 jan 2015 - 14:25



Hij schudde glimlachend zijn kop toen ze zei dat dat nog zo lang duurde. “Het zal je verbazen hoe snel het eigenlijk gaat.” Er trok een frons in zijn kop toen ze verder ging en zei dat iedereen saai was. “Jij bent me er eentje.” Vervolgde hij met een grijns voordat ze tegen hem opknalde. Hij neeg zijn kop zodat hij op haar hoogte kwam. “Wie niet sterk is moet slim zijn Popkit.” Hij was zelf ook niet één van de grootste katten en niet zo gespierd, maar hij was wel snel en lenig. ‘Probeer je tegenstander af te leiden en zorg er voor dat je sneller bent dan hem of haar. Als ik jou bijvoorbeeld met mijn klauw wil slaan schiet dan onder mijn door, dat past makkelijk en dan ben je veel sneller aan de andere kant dan dat ik zou kunnen reageren. Of gebruik je omgeving. Ben je in de buurt van bomen spring dan via de stam op de ander, dan kom je veel harder neer. Ben je in de buurt van de rivier zorg er dan voor dat je tegenstander er in valt. Begrijp je wat ik bedoel?” Hij stopte met praten en keek de jonge kitten rustig aan, benieuwd wat ze ging zeggen.




I'm hunting with StarClan
Just havin' a little fun [Open] R8Pdsgr
#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
Popkit
Member
Just havin' a little fun [Open] DPKsfdL
42
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 мσσηѕ
Gender:
Rank:
Popkit
BerichtOnderwerp: Re: Just havin' a little fun [Open]   Just havin' a little fun [Open] Icon_minitimedo 8 jan 2015 - 23:13

Ze wierp hem een ongelovige blik zodra hij beweerde dat het snel zou gaan. het kleine poesje weigerde toch echt om dat te geloven. Ze verveelde zich nu al veel te lang om zulke dingen nog te geloven, bovendien was het hetzelfde wat iedereen haar vertelde. Ze negeerde zijn volgende opmerking maar haar oren schoten wel weer naar voren zodra ze het vermoeden had dat hij iets ging uitleggen. Hoe moest ze dan slim zijn als ze niet sterk genoeg was om hem over te duwen, er was toch geen andere manier dan dat? Toch bleef het poesje zonder te onderbreken luisteren voor ze langzaam knikte. ''Oke,'' Zei ze voor ze opstond en weer op hem afkwam om zich door haar pootjes te laten zakken en onder zijn buik door te rennen terwijl ze probeerde met haar voorpoten te slaan tegen een van zijn poten. Zodra ze aan de andere kant stond draaide ze zich om en keek hem aan. ''Was dat goed?'' Vroeg ze met een klein lachje voor ze even heen en weer sprong. ''Maar hoe kan je iemand dan in het water laten vallen, moet je ze dan achteruit jagen?''


Just havin' a little fun [Open] 24m9dgn
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
Just havin' a little fun [Open] 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Just havin' a little fun [Open]   Just havin' a little fun [Open] Icon_minitimevr 9 jan 2015 - 12:16



Hij zag aan haar dat ze echt goed luisterde, dit was een leergierige kitten. Hij vond dat leuk om te zien al hoopte hij dat ze nog wel speelde. Het was belangrijk dat kittens konden spelen, dat had hij zelf heel erg gemist. Hij voelde een tik tegen zijn poot toen ze onder hem doorschoot en meteen ontstond er een grijnsje rond zijn lippen. Hij bleef wel staan, maar dat was een goede actie van haar geweest. Wanneer ze wat ouder zou zijn, zou dat zeker gaan werken. Hij knikte dan ook meteen toen ze vroeg of dat goed was. “Ja, heel goed.” Je kon horen dat hij dat ook echt meende. “Dat is precies wat ik bedoelde.” Hij spitste zijn oren weer toen ze een nieuwe vraag stelde. “Ja, je zorgt er voor dat je iemand steeds dichter bij het water krijgt zonder dat die het door heeft. Je blijft dus afleidingsmanoeuvres doen en tikken uitdelen, maar dan schuif je steeds wat dichter naar het water toe.” Legde hij toen zo duidelijk mogelijk uit. Hij hoopte dat ze begreep wat hij bedoelde en dat hij het goed uitgelegd had.




I'm hunting with StarClan
Just havin' a little fun [Open] R8Pdsgr
#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
Popkit
Member
Just havin' a little fun [Open] DPKsfdL
42
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 мσσηѕ
Gender:
Rank:
Popkit
BerichtOnderwerp: Re: Just havin' a little fun [Open]   Just havin' a little fun [Open] Icon_minitimeza 10 jan 2015 - 23:19

Zodra hij knikte tilde ze haar kop trots en vol zelfvertrouwen op en grijnsde. Ze zou echt de beste warrior ooit gaan worden en ze had nu al een geweldige start gemaakt. het horen van het feit dat het goed was maakte haar alleen maar blijer. Zodra zij apprentice was zou ze alles snel onder de knie hebben en in elk gevecht stralen. terwijl hij haar volgende vraag beantwoordde kreeg ze een bedenkelijke blik op haar snuit voor ze langzaam knikte. Ze draaide zich om naar de mosbal waar ze net nog achteraan zat en sprong naar de andere kant zodat ze de kant van de apprentice weer opstond. Ze liet zich iets door haar poten zakken en haalde met haar voorpoten zacht grommend uit naar de bal, deze met elke tik een stukje naar voren slaand. Zo nu en dan nam ze een klein sprongetje opzij maar haalde haar blik niet van de bal af. Dit leek net een van haar spelletjes die ze speelde alleen, met een lachje sloeg ze hem verder tot de bal bijna voor Creamypaw lag. Met een ondeugende twinkeling in haar ogen zette ze zich af en greep de mosbal tussen haar voorpoten om vervolgens over haar kop te rollen, alsof ze haar zogenaamde mosbal tegenstander in het water gooide. ''Tadaa!'' Riep ze trots voor ze opstond, haar vacht vol met stof.


Just havin' a little fun [Open] 24m9dgn
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
Just havin' a little fun [Open] 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Just havin' a little fun [Open]   Just havin' a little fun [Open] Icon_minitimezo 11 jan 2015 - 16:47


Hij vond het heerlijk om naar haar te kijken, het was een prachtig gezicht hoe zij een gevecht nabootste met een mosbal. Er lag een geamuseerde en vrolijke fonkeling in zijn lichtblauwe ogen terwijl hij wachtte totdat ze klaar was. Ze deed precies wat hij bedoelde en misschien zou het in het echt niet zo makkelijk gaan, maar ze leerde snel. Hij had er alle vertrouwen in dat ze uiteindelijk een geweldige warrior zou worden. Hij knikte haar goedkeurend toe toen ze trots voor hem overeind krabbelde. “Heel goed, heel goed.” Hij wiebelde blij met zijn oren. “Dat is precies wat ik bedoelde.” Vervolgde hij. “Vooral ook dat stof.” Zijn stem had een plagerige klank aangenomen terwijl er een klein grijnsje om zijn lippen verscheen.



I'm hunting with StarClan
Just havin' a little fun [Open] R8Pdsgr
#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
Popkit
Member
Just havin' a little fun [Open] DPKsfdL
42
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 мσσηѕ
Gender:
Rank:
Popkit
BerichtOnderwerp: Re: Just havin' a little fun [Open]   Just havin' a little fun [Open] Icon_minitimewo 14 jan 2015 - 23:10

Met de mosbal nog half aan een van haar klauwen bleef ze hem aankijken, hopend dat ze het echt goed had gedaan. Misschien kon ze eens haar nieuwe mentor verassen met alles wat ze vooraf al had geleerd. Ze vond het zelf iets te leuk om naar de andere apprentices te kijken die hun eigen moves oefende op elkaar. Zodra de kater goedkeuren knikte begon ze te grijnzen en zijn woorden deden haar goed voelen. Ze had nu al het gevoel dat niets haar tegen zou kunnen houden, al zou een grote warrior nog een probleem kunnen vormen. Zodra hij haar vertelde dat het precies wat wat hij had bedoeld zwiepte ze met haar staart. ''Jeej, nu word ik nog beter dan de anderen.'' zei ze met een lachje maar legde haar oren plat op haar kop zodra hij haar plaagde over het feit dat ze onder het stof zat. ''Nouhou!'' Klaagde ze en schudde haar vacht uit voor ze na een speelse zwiep met haar staart op zijn rug probeerde te springen. ''Wacht maar!'' Riep ze uitdagend, bijna verzekerd dat ze hem te pakken had nu.


Just havin' a little fun [Open] 24m9dgn
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
Just havin' a little fun [Open] 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Just havin' a little fun [Open]   Just havin' a little fun [Open] Icon_minitimedo 15 jan 2015 - 12:53


Hij glimlachte toen ze zei dat ze dan beter werd dan de anderen. “Volgens mij is het belangrijker om alles onder de knie te krijgen, dan beter te worden dan andere katten.” Hijzelf wilde alles leren en kunnen. Hij vond het zelf niet zo belangrijk om beter te zijn dan anderen. “Maar ik begrijp dat je graag wil leren en goed wil worden, maar dat komt vanzelf Popkit daar heb ik alle vertrouwen in.” Hij gaf haar een zacht kopje tegen haar wang, voordat hij weer recht ging zitten. Hij lachte zachtjes toen ze begon te klagen over zijn opmerking over stof. Hij lachte nog steeds toen ze op zijn rug sprong. Hij liet het toe en vroeg zich af wat ze van plan was.



I'm hunting with StarClan
Just havin' a little fun [Open] R8Pdsgr
#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
Popkit
Member
Just havin' a little fun [Open] DPKsfdL
42
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 мσσηѕ
Gender:
Rank:
Popkit
BerichtOnderwerp: Re: Just havin' a little fun [Open]   Just havin' a little fun [Open] Icon_minitimedo 15 jan 2015 - 23:00

Ze schudde haar kop zodra hij vertelde dat het belangrijker was om alles te leren. Natuurlijk was dat belangrijk maar ze moest boven alle anderen uitsteken om op te vallen. ''Ik moet de beste zijn.'' Antwoordde ze eigenwijs en keek de grotere kater aan zodra hij toch wel toegaf dat ze graag wilde leren. En wilde ze dat, ze wilde alles eigenlijk nu al leren zodat ze zelf uit kon gaan jagen en dat soort dingen. Toch ontstond er weer een grijnsje rond haar snuit terwijl ze hem opnieuw aankeek. Ze liet een Zachte kreet van overwinning los zodra ze op zijn rug zat en probeerde met haar poten grip te zoeken zonder haar klauwen uit te slaan. Zodra ze deze had gevonden stond ze op zodat ze recht op zijn rug stond en rond kon kijken. ''ik ben de grootste warrior van jullie allemaal!'' Riep ze dwars door het kamp met een enorme lach rond haar snuit.


Just havin' a little fun [Open] 24m9dgn
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
Just havin' a little fun [Open] 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Just havin' a little fun [Open]   Just havin' a little fun [Open] Icon_minitimevr 16 jan 2015 - 17:12



Hij schudde even zuchtend zijn kop toen ze zei dat ze de beste moest zijn. “Oké oké,” er stond toch een grijnsje rond zijn lippen toen hij dat zei. Je kon veel over haar zeggen, maar gedreven was ze zeker. Hij schoot in de lach toen ze op zijn rug klom en haar stem over het kamp schalde. Enkele warriors keken verstoord om, maar gingen toen weer verder met waar ze mee bezig waren.  “Niet zo hard joh.” Vervolgde hij lachend. “Straks denken ze nog dat er iets aan de hand is.” Hij liet zich voorzichtig door zijn poten zakken, zodat ze niet zou vallen en ging liggen. “Hoeveel moons ben je Popkit?” vroeg hij toen.




I'm hunting with StarClan
Just havin' a little fun [Open] R8Pdsgr
#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
Popkit
Member
Just havin' a little fun [Open] DPKsfdL
42
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 мσσηѕ
Gender:
Rank:
Popkit
BerichtOnderwerp: Re: Just havin' a little fun [Open]   Just havin' a little fun [Open] Icon_minitimevr 16 jan 2015 - 23:09

Ze grinnikte zacht zodra hij haar gelijk gaf maar zei verder niks. Het was al goed genoeg dat ze haar gelijk gewoon kreeg want ze wist gewoon zeker dat ze gelijk had. Zij wilde gewoon de beste worden zodat de hele clan trots op haar kon zijn. Zodra ze door het kamp had geroepen keek ze de warriors die opkeken onschuldig aan en wist dat ze haar niet gingen straffen. Dat was het leuke aan haar positie, niemand zou haar echt straf geven. Ze schudde haar kop lichtjes en giechelde. ''Neehoor, maar iedereen moet weten dat ik de grootste ben van iedereen.'' Zei ze zelf vol trots en deed even haar best om haar balans te bewaren zodra hij langzaam door zijn voorpoten zakte. Nu werd ze weer een heel stuk kleiner, straks moest ze nog een grote warrior vinden waar ze op kon staan om weer groot te zijn. ''Ik ben drie manen oud, dus ik moet nog lang wachten tot ik ook apprentice mag worden.'' Antwoordde ze voor ze zich zelf liet zakken en met haar poten aan beide zijdes van zijn lichaam op zijn rug ging liggen, iets wat nog best wel comfortabel lag.


Just havin' a little fun [Open] 24m9dgn
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
Just havin' a little fun [Open] 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Just havin' a little fun [Open]   Just havin' a little fun [Open] Icon_minitimema 19 jan 2015 - 8:12


Hij lachte zachtjes. “Je bent me er één Popkit, jij komt er wel.” Hij keek even glimlachend achterom. “Drie moons al, geloof me dan ben je zo apprentice.” Het ging echt veel sneller dan de jonge kitten dacht, dat kon hij haar wel beloven. Alhoewel als je op iets zat te wachten, maar dan nog. Het leven ging veel sneller dan dat je eigenlijk doorhad. “Voor je het weet dan sta je op het punt om warrior te worden.” Even werd zijn blik afwezig. Hij wist niet zo goed of hij daar echt wel aan toe was, maar hij wist dat het er op een gegeven moment van zou komen. Wanneer Silvercloud zei dat hij er klaar voor was en dat zou niet lang meer duren. Het ging steeds beter met jagen.




I'm hunting with StarClan
Just havin' a little fun [Open] R8Pdsgr
#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Just havin' a little fun [Open]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp-
Ga naar: