Close your eyes now



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Close your eyes now

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Creamyfrost
StarClan
Close your eyes now 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Close your eyes now   Close your eyes now Icon_minitimema 29 dec 2014 - 18:53



Love, life, and laughter
Is all I believe
My savior is pure now
Because my lonely heart would plead
I never learned how to hold love
And stay strong to love
Now I close my eyes now
And I'm dreamin right were I belong

Hij had zijn ogen gesloten terwijl het beeld van Bravesoul die hem een plagerige stomp tegen zijn schouder gaf op zijn netvlies stond. Zijn adem stokte in zijn keel en hij deed zijn ogen weer open, toen ook zijn moeder en Stormwise op zijn netvlies verschenen. Hij wist dat het alleen maar herinneringen waren, maar hij vroeg zich af of het wel goed was dat hij ze nog zo helder voor de geest kon halen. Misschien bleef hij wel hangen in dingen waarin hij niet moest blijven hangen. Hij stond op en liep in de richting van de vertakking van de rivier, want het was tijd om weer helder te worden. Ze hadden niks aan hem als hij als een of andere zombie rondliep. Hij liep naar de waterkant en drukte met zijn poot het dunne laagje ijs kapot, daarna stak hij zijn kop in het water. Het water gaf hem meteen een oplawaaien door de kou. Hij trok zijn kop snel weer uit het water en bleef hijgend staan. Soms wist hij niet zo goed wat hem nou weer bezielde, hij deed rare dingen de laatste tijd. Toch kon hij wel zeggen dat hij in een klap weer bij zijn positieven was.

[Echoshine]




I'm hunting with StarClan
Close your eyes now R8Pdsgr
#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
Echoshine
Member
Close your eyes now DPKsfdL
44
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Echoshine
BerichtOnderwerp: Re: Close your eyes now   Close your eyes now Icon_minitimema 29 dec 2014 - 18:59

Zachtjes neuriënd liep de langharige lynx-point poes door het Riverclan territorium. Zolang enkele dag, dag in, dag uit, was ze gebonden aan de taak van het warriorschap, wat in hield dat ze moest jagen en de grenzen moest beschermen. De jacht viel tegen vandaag, het was merkbaar kouder geworden en de donkere lucht verried dat er sneeuw in zat. De poes wist niet wat ze ervan moest denken, aangezien ze niet zo heel erg bekend was met sneeuw. De laatste leaf-bare was ze net geboren en nog veel te jong om de sneeuw mee te krijgen. Haar moeder hielt d'r dan ook liever binnen, toen ze enkele moons oud was. Nee, Breezeheart was geen fan geweest van sneeuw. Jammer genoeg had ze haar nooit kunnen vragen waarom niet. De poes en haar partner waren vlak na elkaar overleden bij een gevecht aan de grenzen, toen Echoshine nog apprentice was. De poes zuchtte zachtjes en haar blauwe ogen stonden iets wat wazig, terwijl ze voor elkaar keek. Jammer genoeg was het te laat om op te letten en al snel voelde ze hoe ze tegen iemand aan liep en automatisch greep ze de kat in z'n nekvel, om er voor te zorgen dat hij niet in de rivier zou vallen. Oeps, goed bezig Echoshine.


Close your eyes now Ait9Fmm
"In the end, we only regret the chances, we didn't take"
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
Close your eyes now 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Close your eyes now   Close your eyes now Icon_minitimema 29 dec 2014 - 19:07



Toen drong de geur van een andere Riverclan kat zijn neus binnen, maar voordat hij kon reageren belande hij bijna weer op de kop in de rivier. Hij moest even van de schrik bekomen toen de poes hem bij zijn nekvel greep. “Ehm…” Zijn stem klonk vriendelijk ondanks de schrik, hij klonk altijd vriendelijk. “Je mag me nu wel weer loslaten hoor.” Vervolgde hij terwijl er een glimlach rond zijn lippen ontstond. “Ik denk dat het wel lukt.” Zijn stem had een plagerige klank aangenomen terwijl hij wachtte totdat de poes hem los zou laten. Hij herkende haar geur, maar hoe heette ze ook alweer. Echoshine? Ja, dat moest het zijn. “Echoshine is het toch?” Vroeg hij daarna iets wat aarzelend.





I'm hunting with StarClan
Close your eyes now R8Pdsgr
#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
Echoshine
Member
Close your eyes now DPKsfdL
44
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Echoshine
BerichtOnderwerp: Re: Close your eyes now   Close your eyes now Icon_minitimema 29 dec 2014 - 19:12

Haar blauwe ogen werden weer helder toen ze de stem hoorde van diegene die ze vast hielt en met enige haast liet ze hem weer los, waarna ze achteruit strompelde en haar kop verontschuldigend boog. "Het spijt me," mompelde ze zachtjes, terwijl ze haar kop weer omhoog deed en de apprentice herkende. Ze waren van dezelfde leeftijd, maar Echoshine was net iets eerder warrior geworden van deze apprentice. Hij twijfelde eventjes over haar naam, blijkbaar, aangezien er een aarzelende 'toch' in zijn stem zat. Ze knikte voorzichtig. "Dat klopt," miauwde ze zachtjes, terwijl ze een beetje ongemakkelijk met haar pluizige staart zwiepte en 'm daarna over haar pootjes heen legde. "Het spijt me, Creamypaw, ik had beter moeten opletten," miauwde ze daarna verontschuldigend. Ze kon zichzelf wel voor d'r kop slaan dat ze de kater niet had zien zitten. Hoe dom kon ze toch wezen? Nou ja, ze had in ieder geval de naam van de kater onthouden, dat was al heel wat. Toch?


Close your eyes now Ait9Fmm
"In the end, we only regret the chances, we didn't take"
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
Close your eyes now 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Close your eyes now   Close your eyes now Icon_minitimema 29 dec 2014 - 19:31



Er ontstond een geruststellende blik in zijn lichtblauwe ogen toen ze zich verontschuldigde. Hij ging voor haar zitten zo snel ze hem losliet en wiebelde rustig met zijn oren. “Het geeft niet Echoshine.” Wimpelde hij haar verontschuldigingen weg. “Ik ben blij dat je mij redde van nog een keer met mijn kop in dat koude water, het is echt ijskoud moet ik zeggen.” Hij grijnsde even naar haar. “Ik was eerst zelf zo slim om mijn kop in het water te steken en ik moet zeggen ik zou het niet aan raden. Je poten gaan nog, maar je kop is toch een beetje koud.” Hij veegde een keer met zijn staart over de grond terwijl zijn blik op die van haar gericht bleef. “Hoe gaat het met je? Bevalt het om warrior te zijn?” Er klonk geen wrok in zijn stem terwijl hij dat vroeg. Hij vond het helemaal niet erg dat hij nog geen warrior was. Hij leerde graag van Silvercloud en hij had nou eenmaal een deel gemist door de coma waar hij een tijdje door geteisterd werd.





I'm hunting with StarClan
Close your eyes now R8Pdsgr
#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Close your eyes now
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory :: Stream-
Ga naar: