December ceremonie



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 December ceremonie

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Silverstar
Editor
December ceremonie BWVGT5d
Maaike
1775
Actief
"No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."

CAT'S PROFILE
Age: Old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silverstar
BerichtOnderwerp: December ceremonie   December ceremonie Icon_minitimedi 30 dec 2014 - 13:50


SILVERSTAR
no cause is lost if there is but one fool left to fight for it

Een glans van trots en enthousiasme gloeide in zijn bleekgroene ogen toen hij op de grote rots van de leaders den sprong. Dit was niet de eerste keer dat hij een ceremonie moest houden, dus dat was niet iets waar hij bijzonder zenuwachtig voor moest zijn. Hij had het vaak genoeg moeten doen in tijden dat Duststar dit niet kon. Niets nieuws dus. Maar, dit was wèl zijn eerste ceremonie als leider van Thunderclan en dat gaf toch wel een zekere spanning met zich mee. En dat niet alleen. Zijn kinderen, Dustkit en Squirrelkit, waren vandaag oud genoeg om apprentices te worden. Voor een vader, kon hij niet trotser zijn op dit moment. ”Willen alle katten die oud genoeg zijn om hun eigen prooi te vangen, zich verzamelen bij High Rock.” Terwijl hij de clan bijeen riep, bleef zijn blik even hangen bij de medicine den. Voor een kort moment werd de glans in zijn ogen vervangen door een zekere droefenis. Hij probeerde zich voor te stellen hoe teleurgesteld Runekit op dit moment zou zijn en hij hoopte dat zijn zoon hem hier nu niet teveel voor zou haten. Het liefst benoemde hij al zijn kinderen tot apprentice, maar hij wist dat Runekit’s oog nog niet voldoende hersteld was. Hij zou nog even moeten wachten voor hij kon beginnen met zijn training. Zijn blik gleed voor even naar Maskheart, en Silverfang werd weer herinnerd aan het feit dat er nog iets was wat de clan moest weten. Maar, dat mocht de medicine cat zelf gaan mededelen. Voor nu zou hij eerst beginnen met de ceremonie. Er waren veel kittens die vandaag hun nieuwe naam zouden krijgen, en hij wist dat ze allemaal in spanning stonden te wachten. Met een glimlach ontmoette hij de verwachtingsvolle blikken van de clanleden. ”Nu ik mijn negen levens heb ontvangen, is het tijd om weer een ceremonie uit te voeren. Sommige apprentices hebben bewezen wat het inhoudt een echte warrior van Thunderclan te zijn,” miauwde Silverstar, terwijl zijn blik tevreden naar de groep katten voor hem ging. “Ik heb graag dat Winterpaw, Gravelpaw, Rowanpaw, Starlingpaw en Arrowpaw naar voren komen.” Silverstar pauzeerde even totdat de toekomstige nieuwe krijgers naar voren waren gestapt en begon ze toen aan te spreken met de traditionele woorden die al vele manen in de historie van de clans bekend waren. “Ik, Silverstar, nieuwe leider van Thunderclan, vraag mijn voorgangers om neer te kijken op deze apprentices. Zij hebben hard getraind om jullie code te leren en zijn klaar om de Clan te dienen als echte warriors. Beloven jullie je te houden aan de warrior code en de Clan te beschermen, ook al is dit ten koste van je leven?” Toen iedereen geknikt had en ze hierbij hun gelofte als warrior hadden afgelegd, ging hij verder. “Dan zal ik jullie nu met de wil van Starclan jullie nieuwe warrior naam geven. Winterpaw vanaf nu zal je bekend staan als Winterplume. Gravelpaw vanaf nu is jouw naam Gravelrose. Rowanpaw jij zal nu bekend staan als Rowanflight. Starlingpaw, ook jij hebt je warrior naam verdient en zal vanaf nu de naam Starlingdash dragen. En tot slot, Arrowpaw, jij hebt je tevens bewezen als apprentice en bij deze geef ik je de naam Arrowthrill. Starclan eert jullie loyaliteit en we heten jullie welkom als nieuwe warriors van Thunderclan.” Toen Silverstar klaar was knikte hij even kort naar het groepje, een teken van trots jegens de nieuwe warriors. Vervolgens ging zijn blik naar de kittens en opende hij zijn bek om de rest van de ceremonie te vervolgen. ”Er zijn een hoop kittens die vandaag hun apprenticenaam zullen ontvangen en ik vertrouw erop dat de mentoren die ik ze toewijs al hun kennis en vaardigheden zullen overbrengen,” sprak hij plechtig, waarna hij zich tot de kittens richtte. "Daykit, vanaf nu draag jij de naam Daypaw. Ik wijs Rapidfire aan als jou mentor. Whistlekit, jij hebt de leeftijd van een apprentice bereikt en hierbij geef ik jou de naam Whistlepaw. Jouw mentor zal Flowertail zijn.” Hij hield voor een kort moment een pauze en keek even met een grote glimlach naar zijn twee kinderen die waarschijnlijk vol spanning stonden te wachten. “Dustkit en Squirrelkit, ik ben trots om te zeggen dat jullie nu oud genoeg zijn om jullie apprenticenaam te krijgen. Duskit, jij zal vanaf nu de naam Dustpaw dragen en Ravenfeather is bij deze je mentor. Squirrelkit, jij bent vanaf nu Squirrelpaw en Amberclaw zal je trainingen verzorgen.” Vervolgens ging hij verder met de rest van de kittens die ook allemaal verwachtingsvol op hun nieuwe naam zaten te wachten. ”Brightkit, ook jij bent oud genoeg en hierbij geef ik je de naam Brightpaw en je mentor Mockingwhite. Polarbear, we hebben twee Silentkits die vandaag hun apprenticenaam krijgen en ik zou graag willen dat jij dit duo onder je hoede neemt.” Hij glimlachte even omdat hij wist dat dit een extra uitdaging ging worden voor de kater. ”Dazzlekit, vanaf nu sta je bekend als Dazzlepaw. Lostdream zal jou mentor zijn. Dawnkit, ik geef jou de naam Dawnpaw en Wintersong als mentor. Forestkit, jij bent oud genoeg om de naam Forestpaw in ontvangst te nemen. Gravelrose is jou mentor. Bonekit, ook jij bent oud genoeg om de naam Bonepaw te dragen en Snowstorm als mentor te krijgen. Lockkit, jij hebt de juiste leeftijd bereikt en daarom geef ik jou de naam Lockpaw. Shadecore zal jou mentor zijn. Littlekit jij bent ook oud genoeg om de naam Littlepaw te krijgen. Foxface, jou wijs ik Littlepaw aan. Zealpaw, jouw mentor kan je trainingen niet langer voortzetten, daarom zal ikzelf vanaf nu je trainingen vervolgen. Brokenpaw, ook jouw mentor kan niet langer je trainingen verzorgen. Daarom wijs ik Rowanflight aan als je nieuwe mentor. Echopaw, jij moet ook een nieuwe mentor krijgen. Dapplepelt is jou nieuwe mentor. Talkpaw, ook jij hebt een nieuwe mentor nodig en daarom wijs ik Thymewillow aan als jou nieuwe mentor. Shiverpaw, ook jou mentor kan niet langer je trainingen vervolgen. Jaytail zal jou nieuwe mentor zijn. Littlepaw, jij zal samen met Dustpaw gaan trainen met Ravenfeather. Cacaopaw, ook jij bent oud genoeg om als apprentice te trainen en Arrowthrill zal als nieuwe warrior die training op zich nemen. Glowpaw, we zijn ons er allemaal van bewust dat jij nu zonder mentor zit en daarom zou ik je graag een nieuwe willen toewijzen. Softvoice zal deze taak op zich nemen. En tot slot, Dapplepaw. Ook jij hebt een nieuwe mentor nodig. Dogdance zal daarom je nieuwe mentor zijn." Hij keek even met een warme glimlach naar zijn partner, maar draaide zich toen weer naar de gehele clan omdat er nog een laatste mededeling was. Zijn blik werd plotseling iets ernstiger. ”Als laatst is er iets nog een nieuws wat Maskheart jullie zal vertellen.” Hij keek naar de medicine cat en gaf een kort knikje. ”Maskheart,” sprak hij kort, om de kater het woord te geven.

lijstje:


Laatst aangepast door Silverstar op di 30 dec 2014 - 20:41; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Ripa
Member
December ceremonie DPKsfdL
862
Actief
Ripa
BerichtOnderwerp: Re: December ceremonie   December ceremonie Icon_minitimedi 30 dec 2014 - 14:10

Bonekit wist dat vandaag hun leider zou spreken, de nieuwe leider van deze clan. Hij was best wel nieuwschierig en wilde gelijk Dawnkit en Forestkit wakker maken, hopelijk waren ze nog niet wakker. "Wakker worden!" Riep hij het Nursery in, hopelijk zou het niet iedereen wakker geschopt hebben. Hij keek even in het rond, ze hadden een kans om Apprentices te worden. Alleen had hij vanaf nu een litteken over zijn gezicht lopen door Scarkit, alleen zou hij dit litteken vol trots dragen. Zijn vriendin deed het immers vanuit een ongeluk dus zijn hoefde er niet voor te boeten, ”Willen alle katten die oud genoeg zijn om hun eigen prooi te vangen, zich verzamelen bij High Rock.” Sprak de leider vanaf de hoge rots, vlug keek hij in het rond of hij zijn slapende vrienden kon vinden. Hij probeerde te zoeken maar hij kon geen kopjes vinden, toch zou hij naar de ceremonie moeten. Straks werd hij apprentices. Alleen moest hij ook zijn vrienden zoeken, zonder hun wilde hij niet gaan. Hij liet een harde piep horen om zijn vrienden te laten weten waar hij was, waar waren Dawie en Foresty. Hij had ze ook Frosty en Dawpie kunnen noemen maar dat mocht weer niet, hij werd Boney genoemd. Al kreeg hij niet zo zeer dat woord uit zijn hoofd, hij keek meer in het rond. Misschien was dit zijn laaste keer dat hij hier was, hier was melk van andere moeder katten of of.. Hij moest nu of nooit, met een zucht wandelde hij het Nursery uit en besloot ergens tussen de kittens te gaan zitten. Hij had weleens een ceremonie gehoord maar wist er weinig over, hij zou graag een ceremonie willen zien en er ook echt in willen zitten. Het was jammer genoeg al begonnen, hij was nog al laat komen aan huppelen. Hij probeerde zich tussen de katten heen te wurmen om te kijken wat er zou gebeuren, vlug haaste hij zich om ergens voor aan te kunnen staan. ”Brightkit, ook jij bent oud genoeg en hierbij geef ik je de naam Brightpaw en je mentor Mockingwhite. Polarbear, we hebben twee Silentkits die vandaag hun apprenticenaam krijgen en ik zou graag willen dat jij dit duo onder je hoede neemt.” Zei hun leider aan de top van de hoge steen hij leek een glimlach te hebben. ”Dazzlekit, vanaf nu sta je bekend als Dazzlepaw. Lostdream zal jou mentor zijn. Dawnkit, ik geef jou de naam Dawnpaw en Wintersong als mentor. Forestkit, jij bent oud genoeg om de naam Forestpaw in ontvangst te nemen. Gravelrose is jou mentor. Bonekit, ook jij bent oud genoeg om de naam Bonepaw te dragen en Snowstorm als mentor te krijgen. Lockkit, jij hebt de juiste leeftijd bereikt en daarom geef ik jou de naam Lockpaw. Shadecore zal jou mentor zijn. Littlekit jij bent ook oud genoeg om de naam Littlepaw te krijgen. Foxface, jou wijs ik Littlepaw aan. Zealpaw, jouw mentor kan je trainingen niet langer voortzetten, daarom zal ikzelf vanaf nu je trainingen vervolgen. Brokenpaw, ook jouw mentor kan niet langer je trainingen verzorgen. Daarom wijs ik Rowanflight aan als je nieuwe mentor. Echopaw, jij moet ook een nieuwe mentor krijgen. Dapplepelt is jou nieuwe mentor. Talkpaw, ook jij hebt een nieuwe mentor nodig en daarom wijs ik Thymewillow aan als jou nieuwe mentor. Shiverpaw, ook jou mentor kan niet langer je trainingen vervolgen. Jaytail zal jou nieuwe mentor zijn. Littlepaw, jij zal samen met Dustpaw gaan trainen met Ravenfeather. Cacaopaw, ook jij bent oud genoeg om als apprentice te trainen en Arrowthrill zal als nieuwe warrior die training op zich nemen. Glowpaw, we zijn ons er allemaal van bewust dat jij nu zonder mentor zit en daarom zou ik je graag een nieuwe willen toewijzen. Softvoice zal deze taak op zich nemen. En tot slot, Dapplepaw. Ook jij hebt een nieuwe mentor nodig. Dogdance zal daarom je nieuwe mentor zijn." Zei Silverstar aan de top van de hoge rots. OMG hij was opgenoemd, hij was verdorie opgenoemd. Hij zetten een grote glimlach op en kon wel gillen alleen was dat niet toepasselijk voor een mannelijke kater. Hij wist een ding zijn vrienden waaren ook opgenoemd, de rest van het verhaal boeide hem niet. Ze waren allemaal opgenoemd, hij zetten zijn borst trots naar voren. Hij zou Bonepaw gaan heten, niet dat het iets veranderen. Alleen Silverstar vergat om te vertellen wie er naar voren moest stappen, hij zei niks over willen die en die naar voren stappen. Ach ja hij was pas net leider, Bone haalde zijn schouders op en zocht naar zijn vrienden. Zijn mentor boeide hem niet echt hij was apprentices, hij was een muizedong apprentices.


December ceremonie Qy648y
GZ: https://www.warriorcatsnl.com/t25154-i-am-not-a-beast-i-am-your-nightmare
ACC: Blurkit (Wind), Greykit. (Eyes), Nightshroud
December ceremonie 2gxnp75December ceremonie 10pvxmwDecember ceremonie 10pvxmwDecember ceremonie 2hqc5lxDecember ceremonie 34nodx3
Draws and stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Daylight
StarClan
December ceremonie DPKsfdL
Bunny
462
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Daylight
BerichtOnderwerp: Re: December ceremonie   December ceremonie Icon_minitimedi 30 dec 2014 - 14:22

"Willen alle katten die oud genoeg zijn om hun eigen prooi te vangen, zich verzamelen bij High Rock.", schalde de stem van Silverstar door het camp. eindelijk, eindelijk was het haar tijd! Eindelijk zou ze apprentice worden! Meteen rende de rosse kitten de nursery uit en ging helemaal vooraan zitten. "Nu ik mijn negen levens heb ontvangen, is het tijd om weer een ceremonie uit te voeren. Sommige apprentices hebben bewezen wat het inhoudt een echte warrior van Thunderclan te zijn" Haar amberen blik was nieuwsgierig. Ooit zou ook zei daar staan, klaar om haar warriornaam te ontvangen. "Ik heb graag dat Winterpaw, Gravelpaw, Rowanpaw en Arrowpaw naar voren komen" Ze keek naar de apprentices die naar voren liepen. Ze kwamen haar wel bekend voor, al kon ze zich niet herinneren dat ze ooit met haar gesproken hadden. Niet omgekeerd, vanzelfsprekend. "Ik, Silverstar, nieuwe leider van Thunderclan, vraag mijn voorgangers om neer te kijken op deze apprentices. Zij hebben hard getraind om jullie code te leren en zijn klaar om de Clan te dienen als echte warriors. Beloven jullie je te houden aan de warrior code en de Clan te beschermen, ook al is dit ten koste van je leven?" Allemaal knikten ze. "Dan zal ik jullie nu met de wil van Starclan jullie nieuwe warrior naam geven. Winterpaw vanaf nu zal je bekend staan als Winterplume. Gravelpaw vanaf nu is jouw naam Gravelrose. Rowanpaw jij zal nu bekend staan als Rowanflight. En tot slot, Arrowpaw, ook jij hebt je bewezen als apprentice en bij deze geef ik je de naam Arrowthrill. Starclan eert jullie loyaliteit en we heten jullie welkom als nieuwe warriors van Thunderclan" Ze wou dat ze de namen samen met de rest van de clan kon scanderen, alleen had ze daar een technisch probleempje. daarom deed ze mee in haar hoofd. Winterplume, Gravelrose, Rowanflight en Arrowthrill. Silverstar was origineel geweest met de namen, en het waren prachtige exemplaren geworden. "Er zijn een hoop kittens die vandaag hun apprenticenaam zullen ontvangen en ik vertrouw erop dat de mentoren die ik ze toewijs al hun kennis en vaardigheden zullen overbrengen," Nu kwam haar deel! Haar rosse staart zwaaide enthousiast en nerveus heen en weer. "Daykit, vanaf nu draag jij de naam Daypaw. Ik wijs Rapidfire aan als jouw mentor..." Haar naam werd als eerste genoemd. Daypaw, dat was haar naam nu. Ze trippelde naar voren en keek om zich heen, op zoek naar haar mentor, Rapidfire. toen ze hem gevonden had tikten ze hun neusjes tegen elkaar, terwijl Daypaw hem aankeek met haar ogen vol vragen. Wanneer beginnen we? Wou ze vragen. Wat ga je me leren? Mag ik het territorium nu uit? De rest van de ceremonie ging aan haar voorbij, al maakte de laatste mededeling van Silverstar haar nieuwsgierig. Wat had Maskheart nu te melden?
Terug naar boven Ga naar beneden
Maskheart
Member
December ceremonie DPKsfdL
Cynthia
737
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 116 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Elder (ex-medicine cat)
Maskheart
BerichtOnderwerp: Re: December ceremonie   December ceremonie Icon_minitimedi 30 dec 2014 - 14:34

"Willen alle katten die oud genoeg zijn om hun eigen prooi te vangen, zich verzamelen bij High Rock." Zodra de woorden van Silverstar zijn oren bereikten wist hij al waarover dit zou gaan. Het zou de ceremonie zijn en daarna was het aan hem om de clan te gaan vertellen wat er was gebeurd en dat hij zijn rang op zou geven. Hoe de clan erop zou reageren kon hij niet voorspellen en dat maakte hem ergens wel nerveus. Hij liep de den uit en keek even kort naar de rots waar Silverstar op zat en maakte daardoor kort oogcontact. Het was alleen niet voor lang, want Maskheart wendde zijn blik af en liep naar de groep met katten toe die zich al hadden verzameld en ging een beetje vooraan zitten. Dat zou voor straks gemakkelijker zijn als hij moest spreken. Hij probeerde zijn aandacht bij de ceremonie te houden, maar hij kon eigenlijk alleen maar denken aan wat hij moest gaan zeggen als de ceremonie afgelopen was. Hoe kon hij het überhaupt op een goede manier verwoorden? Hij moest sowieso zeggen dat hij ging aftreden en de reden zou vast ook wel gezegd moeten worden. Dat was iets waar hij gewoon niet meer onderuit zou kunnen komen. Hij merkte dat de ceremonie tot een einde aan het komen was, waardoor hij zijn blik weer op Silverstar richtte en wachtte tot hij de woorden zou hebben gezegd. "Als laatste is er iets nog een nieuws wat Maskheart jullie zal vertellen." Hij zag dat Silverstar hem een knikje gaf, wat betekende dat hij zo zou mogen spreken. "Maskheart," Hij stapte naar voren toe en draaide zich om naar de menigte, zodra hij er ver genoeg vandaan was. Hij ging met zijn ogen kort over de menigte katten heen, voor hij zijn keel even schraapte. "Katten van Thunderclan," Begon hij. "Ik ben trots op het feit dat ik jullie Medicine Cat heb mogen zijn tot op dit moment, maar helaas zal dit nu tot een einde komen." Hij probeerde de reactie van de katten te peilen, maar besloot toen toch verder te gaan. "Vanaf vandaag zal ik aftreden als Medicine Cat." Dat was er alvast uit, nu kwam alleen het volgende nog, hij moest nog de reden vertellen waarom hij zou aftreden. "De reden hiervoor is dat ik verliefd ben geworden op een poes en ze nu zwanger van mij is. Ik weet dat het iets is dat een Medicine Cat niet mag en daarom neem ik de verantwoordelijkheid op me door af te treden als Medicine Cat." Oke, dat was eruit, ook al was het nu nog afwachten wat de reactie zou zijn van de katten voor hem. Hij bleef dan ook zitten waar hij zat, want hij wist dat nu weglopen geen optie was, dan zou hij het later alsnog over zich heen krijgen en dan kon hij het beter nu ontvangen.


December ceremonie 14o90k6


Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
'Silentpaw
Member
December ceremonie DPKsfdL
Jamie
139
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ;; 3 moons I am
Gender:
Rank:
'Silentpaw
BerichtOnderwerp: Re: December ceremonie   December ceremonie Icon_minitimedi 30 dec 2014 - 16:23

De spierwitte kitten keek even om zich heen. Waar waren die sibs van haar? Nouw ja, ze had ze ook niet nodig. Ze ging Day wel zoeken. Die zou vast wel wat leuks willen doen. Ze moesten ook hun gebarentaal perfect maken, want nu kon ze wel ja en nee zeggen maar een echt antwoord terug had ze nog niet.. ”Willen alle katten die oud genoeg zijn om hun eigen prooi te vangen, zich verzamelen bij High Rock.” Weerklonk er door het kamp. De witte kattin spitste haar oortjes en greens breed. Ze werd apprentice, éindelijk. Op een snelle sprint werkte zichzelf naar voren tot ze naast de rode kattin Daykit zat. Vrolijk tikte ze eenmaal met haar staart op de grond. Toen kwam ineens haar stukje, na de warriors. Straks zou zij daar staan, bij de andere warriors om haar hele naam in ontvangst te nemen. Wat zou de hare zijn? Ze durfde er nog niet over te dromen. 'Polarbear, we hebben twee Silentkits die vandaag hun apprenticenaam krijgen en ik zou graag willen dat jij dit duo onder je hoede neemt.” Whait whut? Ze kreeg niet eens een mooie samenvatting in de trent van; Silentkit, vanaf nu zul je bekent staan als Silentpaw, je training zal samen met je naamgenoot onder Polarbear staan. Nee? Gewoon, jullie twee naar die mentor? Ongeamuseerd gromde ze en zocht haar mentor op. Toen ze deze had gevonden wachtte ze tot haar neusje aangeraakt werd en zocht naar degene waarmee ze zou gaan trainen. Die Silentpaw kon maar beter oppassen, zij was de enige echte en dat ging ze laten zien ook.


December ceremonie Smd5pv
Acefray || Silentpaw || Abysspaw || Palekit
Terug naar boven Ga naar beneden
Lockfish
Member
December ceremonie Ek4Ghz4
Beertje
204
Actief

CAT'S PROFILE
Age: » 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lockfish
BerichtOnderwerp: Re: December ceremonie   December ceremonie Icon_minitimedi 30 dec 2014 - 16:51


Lockfrost



"I believe in DARKNESS... I believe in FLAMES"

Lockkit trippelde door het camp. Er namelijk niets te doen. ”Willen alle katten die oud genoeg zijn om hun eigen prooi te vangen, zich verzamelen bij High Rock.” Ze draaide zich nieuwsgierig om. Vlug ging ze naast haar zusje Dawnkit staan. "Spannend hé.", miauwde ze glimlachend. Het meeste van de ceremonie was niet interessant, toch luisterde ze. ”Er zijn een hoop kittens die vandaag hun apprenticenaam zullen ontvangen en ik vertrouw erop dat de mentoren die ik ze toewijs al hun kennis en vaardigheden zullen overbrengen,” De vlammen in haar verwarmde haar hele borstkas. Ze was er niet meer angstig voor en liet het maar begaan. "Daykit, vanaf nu draag jij de naam Daypaw. Ik wijs Rapidfire aan als jou mentor. Whistlekit, jij hebt de leeftijd van een apprentice bereikt en hierbij geef ik jou de naam Whistlepaw. Jouw mentor zal Flowertail zijn.” De nieuwe leider nam een korte pauze en keek dan naar zijn eigen kittens. Alleen Rudekit was er niet bij. “Dustkit en Squirrelkit, ik ben trots om te zeggen dat jullie nu oud genoeg zijn om jullie apprenticenaam te krijgen. Duskit, jij zal vanaf nu de naam Dustpaw dragen en Ravenfeather is bij deze je mentor. Squirrelkit, jij bent vanaf nu Squirrelpaw en Amberclaw zal je trainingen verzorgen.” Ze zat te popelen om haar naam te kijken en kon niet stil blijven zitten. ”Brightkit, ook jij bent oud genoeg en hierbij geef ik je de naam Brightpaw en je mentor Mockingwhite. Polarbear, we hebben twee Silentkits die vandaag hun apprenticenaam krijgen en ik zou graag willen dat jij dit duo onder je hoede neemt.” Lockkit was verrast dat er niet werd gezegd; Silentkit, nu krijg jij je naam Silentpaw. ”Dazzlekit, vanaf nu sta je bekend als Dazzlepaw. Lostdream zal jou mentor zijn." Ze draaide zich met een ruk naar Dazzleki-paw. De vlammen likte nu aan haar keel. Nog eventjes en ze spoten eruit. Haar broertje had Lostdream als mentor. De gelukzak. Toch glimlachte ze breed naar hem en fluisterde ze zijn naam: "Dazzlepaw" Maar de ceremonie ging verder. "Dawnkit, ik geef jou de naam Dawnpaw en Wintersong als mentor." Ze keek naar haar zusje naast haar. "Gefeliciteerd Dawnpaw." "Forestkit, jij bent oud genoeg om de naam Forestpaw in ontvangst te nemen. Gravelrose is jou mentor. Bonekit, ook jij bent oud genoeg om de naam Bonepaw te dragen en Snowstorm als mentor te krijgen. Lockkit, jij hebt de juiste leeftijd bereikt en daarom geef ik jou de naam Lockpaw." Ze sprong recht. "Shadecore zal jou mentor zijn." Ze keek naar de kat. Nu moest ze wel moeite doen om haar woede onder controle te houden. Al haar zusjes en broertjes hadden leuke mentors... De ceremonie ging verder en zij raakte het neusje van Shadecore aan. "... Softvoice zal deze taak op zich nemen. En tot slot, Dapplepaw. Ook jij hebt een nieuwe mentor nodig. Dogdance zal daarom je nieuwe mentor zijn." Ze keek weer op toen ze haar moeders naam hoorde en zag Glowpaw haar neusje aanraken. De woede overmeesterde haar nu en ze draaide zich met een ruk om. Grommend liep ze uit het camp. Eindelijk uit het camp, eindelijk weg van die drukte. Eenmaal op een afstand begon ze hard te gillen. Haar nu lastigvallen was een slecht plan.

© Lilith


Tag; Dazzlekit, Dawnkit & Shadecore


December ceremonie C1GJcaq
Art:
Terug naar boven Ga naar beneden
Glowstick
Member
December ceremonie GR68RHg
iro!!
2092
Actief
"Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Glowstick
BerichtOnderwerp: Re: December ceremonie   December ceremonie Icon_minitimedi 30 dec 2014 - 17:07

”Willen alle katten die oud genoeg zijn om hun eigen prooi te vangen, zich verzamelen bij High Rock.” Klonk de stem van Silverstar, een stem waarvan hij dit vaker had horen zeggen maar toch nog pijn deed, gezien het feit dat zijn vader dit nooit meer uit zou kunnen spreken. Hij sprintte naar de Great Rock, en hoewel hij ondertussen een paar keer gedtruikeld was en zijn pootkussens enorm pijn deden besloot hij dit te negeren. Hij zuchtte diep en luisterde verder naar de nieuwe leider van de Thunderclan. Zonder het door te hebben vulde zijn ooghoeken met tranen, waarom? "Nee Glow..." Sprak hij zachtjes, hopend dat niemand dit gehoord zou hebben hoewel dat vrijwel onmogelijk zou zijn. Toen hij zijn naam hoorde slikte hij even, een nieuwe mentor. Hij had hier zo op gehoopt maar nu het moment er was begon hij zich toch dingen af te vragen. Kon hij dit wel aan? Zou zijn mentor aardig zijn? Softvoice... Het klonk in ieder geval rustgevend. Wat twijfelend liep hij op de kat af, de tranen wegvegend hoewel duidelijk te zien was dat hij gehuild had. In een ruk stond hij stil toen de leider weer begon te praten. Maskheart? Zijn ogen werden wijd toen hij het hoorde, aan de ene kant was hij blij dat de kater liefde had gevonden en aan de andere kant doodsbang. Het was zo een goede Medicine Cat, en hoewel hij hem niet goed kenden mocht hij hem op een of andere manier heel erg. Hij keek kort naar Softvoice maar draaide weer om om naar Maskheart te gaan. "Ik uhm... Wil je feliciteren met de kittens." Hij probeerde te glimlachen, hoewel dit een hele harde taak voor hem was deze dagen. Hij knikte kort en liep weer terug naar zijn nieuwe mentor, die hij bekeek voor hij zijn mond open durfde te trekken. "H-hallo...


It's okay to be a Glowstick, sometimes we have to break before we shine.December ceremonie 8yZbSjz
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Zealspark
StarClan
December ceremonie PCAssxW
Chi
2725
Actief
the soul that sees beauty may sometimes walk alone

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: Re: December ceremonie   December ceremonie Icon_minitimedi 30 dec 2014 - 18:20

Don't cry because it's over, smile because it happened.
Er waren ondertussen al veel ochtenden voorbij gegaan dat hij in zijn nest bleef liggen terwijl de andere apprentice's eropuit gingen met hun mentoren. Ergens irriteerde het hem, maar langs de andere kant had hij zoveel vrije tijd en kon hij uitslapen. En dus bracht het ook voordelen met zich mee. Net toen de rood witte kater zijn vacht geordend had en aanstalten maakte om naar de uitgang van het kamp te lopen, hoorde hij de stem van Silverstar over de open plek heen bulderen. Met een rustige tred in zijn pootstappen baande hij zich dus maar een weg richting de grote rots toe, om eenmaal hier aangekomen te zijn te gaan zitten. Zijn roodkleurige oortjes spitsten zich naar voren en zijn heldere blauwe blik had zich gefixeerd op de zilverkleurige Clanleader. Toen het bleek dat het om een Ceremonie ging, groeide zijn nieuwsgierigheid met de seconde en vergat hij bijna mee te juichen met de anderen katten toen de nieuwe krijgers bekend werden gemaakt. Maar toen Silverstar overging van het onderwerp krijgers naar apprentice's, kon hij niet ontkennen dat zijn aandacht gedubbeld was. Hij wist dat het zover was, en met een nieuwsgierige blik gleed hij de hoop katten af. Ergens wetende dat één van deze des betreffende warriors zijn nieuwe mentor kon worden. Maar toen hij zijn eigen naam uit de mond van de zilveren kater hoorde rollen, gaf hij toe dat hij een tikkeltje geschrokken was. Dus Silverstar was van plan hem te gaan trainen? Hij wist dat het vaker voorkwam dat Clanleiders de kittens van de vorige leider, of de huidige deputy onder zijn hoede nam. Maar alsnog voelde het ergens vreemd aan. Sowieso omdat Silverstar de plaats van zijn vader had ingenomen, en dat was nog niet heel lang geleden gebeurd. Zealpaw schudde zich uit en sprong vervolgens naar zijn nieuwe mentor toe. "Goedendag Silverstar," Glimlachte hij rustig waarna hij hem even een respectvol knikje gunde.


December ceremonie Inbj9j
Terug naar boven Ga naar beneden
Squirreljuice
Member
December ceremonie DPKsfdL
Cesanne
516
Actief
Curious people are interesting people. I wonder why that is.

CAT'S PROFILE
Age: Ϟ Almost Enough Experience Ϟ
Gender: She-cat ♀
Rank:
Squirreljuice
BerichtOnderwerp: Re: December ceremonie   December ceremonie Icon_minitimedi 30 dec 2014 - 19:00

December ceremonie 23mafqo
”Willen alle katten die oud genoeg zijn om hun eigen prooi te vangen, zich verzamelen bij High Rock.” Galmde het door het kamp. Dat was een teken, hét teken, voor de volgende ceremonie. Direct stonden Squirrels oren gespitst en was ze naar de plek toegespurt. Haar ogen keken verwachtingsvol naar haar vader. Vandaag was het zo ver. Eindelijk. Vandaag zou ze apprentice worden. Samen met haar broertjes. Toch? Of wacht, ze had gehoord dat Rune in de Medicine Den lag. Wel, in ieder geval samen met Dustkit. Haar ogen gleden door het kamp opzoek naar haar broertje, maar voor haar ogen hem gevonden hadden, ging haar vader verder. Direct ging de kitten rechtop zitten en probeerde over sommige katten heen te kijken. ”Nu ik mijn negen levens heb ontvangen, is het tijd om weer een ceremonie uit te voeren. Sommige apprentices hebben bewezen wat het inhoudt een echte warrior van Thunderclan te zijn,” miauwde Silverstar. Eerst de anderen dus. Wel, ze kon het haar vader niet verwijten, maar nog... Ze wou weten wie haar mentor was! Ze wou haar nieuwe naam! Starlingpaw, Gravelpaw, Winterpaw, Arrowpaw en Rowanpaw kregen hun nieuwe naam en werden verwelkomt als de nieuwe jongste warriors van de clan. Squirrel raakte even haar aandacht kwijt en begon weer te zoeken naar haar broertje, ook haar moeder werd nu een gezochte kat. Een nieuw onderwerp deed haar echter weer snel omkijken, ”Er zijn een hoop kittens die vandaag hun apprenticenaam zullen ontvangen en ik vertrouw erop dat de mentoren die ik ze toewijs al hun kennis en vaardigheden zullen overbrengen,” Klonk het. Ja, daar kwam het! Haar vader begon met Daykit en Wistlekit en een beetje ongeduldig keek ze haar vader aan. Toen deze echter een glimlach haar kant op stuurde, gingen haar oortjes voorzichtig overeind. “Dustkit en Squirrelkit, ik ben trots om te zeggen dat jullie nu oud genoeg zijn om jullie apprenticenaam te krijgen. Duskit, jij zal vanaf nu de naam Dustpaw dragen en Ravenfeather is bij deze je mentor. Squirrelkit, jij bent vanaf nu Squirrelpaw en Amberclaw zal je trainingen verzorgen.” Amberclaw, Amberclaw, Amberclaw, waar was ze? Direct schoot haar kopje van links naar rechts. Dustkit zag ze ondertussen wel, nu nog haar mentor. Eigenlijk had ze geen idee wie Amberclaw was, dus kon ze niks anders doen dan wachten tot ze een kat op haar af zou zien stappen. Dat duurde dan ook niet lang. Zacht raakte ze de neus van de poes aan, waarna een vrolijke glimlach op haar gezicht verscheen. "U bent Amberclaw?" vroeg ze enthousiast, "Wanneer beginnen we met trainen? Mag ik nu uit het kamp? Waar beginnen we de trainingen mee? Zouden we een eekhoorn kunnen vangen?" Het floepte gewoon uit haar mond en pas na de vijfde vraag had ze door, dat ze misschien wat veel tegelijk aan het vragen was, echter bleef ze vrolijk zitten met glimmende oogjes van plezier en trots. Squirrelpaw, dat was haar naam nu. Dat zou even wennen worden. Na een tijdje begon Maskheart echter de groep aan te spreken. Licht verbaasd keek de kerverse apprentice op. "Katten van Thunderclan," Begon hij. "Ik ben trots op het feit dat ik jullie Medicine Cat heb mogen zijn tot op dit moment, maar helaas zal dit nu tot een einde komen. Vanaf vandaag zal ik aftreden als Medicine Cat. De reden hiervoor is dat ik verliefd ben geworden op een poes en ze nu zwanger van mij is. Ik weet dat het iets is dat een Medicine Cat niet mag en daarom neem ik de verantwoordelijkheid op me door af te treden als Medicine Cat." Squirrel knipperde een paar tellen met haar ogen en hield toen haar kopje even scheef. Medicine Cats mochten geen partners hebben? Interessant... Gelukkig dat ze dat dan niet werd! Hierna sprintte ze naar haar broertje toe. "Gefeliciteerd Dustk-paw!" Riep ze vrolijk, "Jammer van Rune, misschien kunnen we hem eens opzoeken om te kijken hoe het gaat en dan nemen we hem mee het kamp uit!"



December ceremonie 2vifqt1
Xx:
Terug naar boven Ga naar beneden
Rowanflight
StarClan
December ceremonie JVQsDtv
Michelle
1172
Actief
And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Rowanflight
BerichtOnderwerp: Re: December ceremonie   December ceremonie Icon_minitimedi 30 dec 2014 - 19:02

Put your heart, mind, and soul into even your smallest acts. This is the secret of success.


Het was niet meer dan een maan geleden geweest dat de grijze kater er van overtuigd was dat hij geen warrior hoorde te zijn. Dat hij wou verdwijnen en nooit meer terug keren en toch stond hij hier. Staarde hij op naar Silverstar die sprak. Zijn zussen hadden hem overgehaald te blijven maar hij had Arrowpaw niet meer onder ogen kunenn komen. Hij had teveel mis gedaan.. Te veel fouten gemaakt. En toch was het hem vergeven en stond hij hier.. Klaar om zijn warrior naam te ontvangen.

Zodra hij de namen van zijn zusters hoorde staarde hij van de ene kant van de clearing naar de anderen om hun blikken te ontmoeten en glimlachte zacht. Hij was trots op zijn zusjes. Vervolgens dwaalde zijn blik naar Winterpaw en een grijnsje gleed over zijn lippen horend dat de jonge kattin ook Warrior zou worden. Alleen.. Arrowpaw.. Het bracht koud in zijn hart en hij staarde naar Firestar's zoon een misselijk gevoel opkomend in zijn maag en staarde naar zijn poten hun gevecht niet vergetend. Hij mistte zijn vriend maar die vriendschap was niet veel meer van over. In stilte stapte hij naar voren en likte op zijn beurt respectvol de schouder van silverstar. Rowanflight.. Hoewel de andere warriors zijn naam riepen voelde hij een steek in zijn hart. Flight.. Hij was gevlucht ja.. Maar hij was terug. Had Silverstar zijn naam gekozen om hem voor altijd te helpen herinneren aan zijn laffe streek?

De apprentices luisterde hij in stilte aan. Hier en daar vlogen zijn ogen over de clearing de nieuwe apprentices aan hun mentoren linkend. Hij glimlachte bij het horen van Gravelrose's naam en maakte een mentale notitie haar zeker te feliciteren voor hij geschrokken opstaarde. "I..Ik.. Mentor?" Fluisterde hij bijna verbaast en kwam omhoog toen iemand z'n kop vol tegen zijn kont duwde om de massieve kater in beweging te krijgen en nogsteeds niet helemaal zeker stapte Rowan naar voren. Zijn ogen gleden naar de apprentice en was blij te zien dat het Brokenpaw was. Een apprentice die al even bezig was. Zacht glimlachte Rowan en liet zijn neus zakken om de apprentice's aan te raken en ging opnieuw zitten. Trots vulde zijn hart. Flight betekende niet dat Silverstar hem wou martelen.. Het toonde aan dat hij sterk genoeg was geweest om terug te keren naar zijn huis..

De rest van de ceremonie ging bijna aan hem voorbij enkel nog opvangend dat Arrowthrill ook een apprentice kreeg. Meteen schoot het idee bij hem op om samen met Gravelrose en Arrowthrill te de aprentices te trainen. Samen konden ze toch vee.. Arrow.. Dat was het probleem. Die ging niet samen met hem willen trainen.. Verslagen verlaagde hij zijn kop en trok even met zijn oren voor hij toen de ceremonie over was naar Gravelrose stapte en haar met een glimlach een lik over haar oor gaf. "Gefeliciteerd Zusje, je verdient zowel je nieuwe rang als je apprentice." Fluisterde hij en stapte naar Starlingdash toe om haar ook te feliciteren met een lik over haar neus. Vervolgens draaide hij zich naar zijn apprentice. "We beginnen morgen bij Sunhigh." Mompelde hij in gedachten houdend dat hij vanacht de hele nacht moest waken. Als laatste feliciteerde hij Winterplume en was zijn feestje over.. Zijn ogen vielen op Arrowthrill en pijn zakte in zijn poten terwijl hij naar de kater stapte. "Arrowthrill.. The name suits you.. Congratulations." Mompelde hij heel wat minder zeker dan dat hij tegen zijn zussen had gepraat. "En gefeliciteerd met je apprentice. Silverstar heeft veel vertrouwen in je." Glimlachte hij en draaide zijn kop weg klaar om naar de plek te lopen waar de vijf nieuwe warriors die nacht zouden moeten waken onder de zilveren hemel..



Because we always have a choice
even when it feels like we don't.


Terug naar boven Ga naar beneden
Wintersong
Member
December ceremonie DPKsfdL
Cynthia
917
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 40 manen
Gender:
Rank:
Wintersong
BerichtOnderwerp: Re: December ceremonie   December ceremonie Icon_minitimedi 30 dec 2014 - 19:57

"Willen alle katten die oud genoeg zijn om hun eigen prooi te vangen, zich verzamelen bij High Rock." Zodra Wintersong de oproep hoorde stond ze op van de plek waar ze net had gelegen en liep ze naar de plek toe waar al een aantal katten zich verzameld hadden. "Nu ik mijn negen levens heb ontvangen, is het tijd om weer een ceremonie uit te voeren. Sommige apprentices hebben bewezen wat het inhoudt een echte warrior van Thunderclan te zijn," Ze wachtte geduldig tot de apprentices naar voren geroepen zouden worden. "Ik heb graag dat Winterpaw, Gravelpaw, Rowanpaw, Starlingpaw en Arrowpaw naar voren komen." De apprentices gingen naar voren. "Ik, Silverstar, nieuwe leider van Thunderclan, vraag mijn voorgangers om neer te kijken op deze apprentices. Zij hebben hard getraind om jullie code te leren en zijn klaar om de Clan te dienen als echte warriors. Beloven jullie je te houden aan de warrior code en de Clan te beschermen, ook al is dit ten koste van je leven?" Nu was het wachten tot alle apprentices het bevestigd hadden voor ze verder konden. "Dan zal ik jullie nu met de wil van Starclan jullie nieuwe warrior naam geven. Winterpaw vanaf nu zal je bekend staan als Winterplume. Gravelpaw vanaf nu is jouw naam Gravelrose. Rowanpaw jij zal nu bekend staan als Rowanflight. Starlingpaw, ook jij hebt je warrior naam verdient en zal vanaf nu de naam Starlingdash dragen. En tot slot, Arrowpaw, jij hebt je tevens bewezen als apprentice en bij deze geef ik je de naam Arrowthrill. Starclan eert jullie loyaliteit en we heten jullie welkom als nieuwe warriors van Thunderclan." Ze liet haar blik even over de nieuwe warriors gaan. "Er zijn een hoop kittens die vandaag hun apprenticenaam zullen ontvangen en ik vertrouw erop dat de mentoren die ik ze toewijs al hun kennis en vaardigheden zullen overbrengen,” sprak hij plechtig, waarna hij zich tot de kittens richtte. "Daykit, vanaf nu draag jij de naam Daypaw. Ik wijs Rapidfire aan als jou mentor. Whistlekit, jij hebt de leeftijd van een apprentice bereikt en hierbij geef ik jou de naam Whistlepaw. Jouw mentor zal Flowertail zijn. Dustkit en Squirrelkit, ik ben trots om te zeggen dat jullie nu oud genoeg zijn om jullie apprenticenaam te krijgen. Duskit, jij zal vanaf nu de naam Dustpaw dragen en Ravenfeather is bij deze je mentor. Squirrelkit, jij bent vanaf nu Squirrelpaw en Amberclaw zal je trainingen verzorgen. "Brightkit, ook jij bent oud genoeg en hierbij geef ik je de naam Brightpaw en je mentor Mockingwhite. Polarbear, we hebben twee Silentkits die vandaag hun apprenticenaam krijgen en ik zou graag willen dat jij dit duo onder je hoede neemt. Dazzlekit, vanaf nu sta je bekend als Dazzlepaw. Lostdream zal jou mentor zijn. Dawnkit, ik geef jou de naam Dawnpaw en Wintersong als mentor." Zodra ze haar naam hoorde stapte ze naar voren naar haar nieuwe apprentice toe en boog haar kop naar beneden om de neus van de gloednieuwe apprentice aan te raken. Hierna stapte ze weer naar achteren en wachtte tot de rest van de ceremonie afgelopen was. Ze wilde zich alweer richten naar Dawnpaw, maar toen ze hoorde dat Maskheart nog wat te zeggen zou hebben bleef ze nieuwsgierig zitten. Wat zou hij nog te vertellen hebben? "Katten van Thunderclan, ik ben trots op het feit dat ik jullie Medicine Cat heb mogen zijn tot op dit moment, maar helaas zal dit nu tot een einde komen." Ze hield haar kop even kort schuin, want ze snapte het nog niet helemaal. Bedoelde hij dat hij zou gaan aftreden, maar waarom? "Vanaf vandaag zal ik aftreden als Medicine Cat. De reden hiervoor is dat ik verliefd ben geworden op een poes en ze nu zwanger van mij is. Ik weet dat het iets is dat een Medicine Cat niet mag en daarom neem ik de verantwoordelijkheid op me door af te treden als Medicine Cat." Ze staarde even kort naar hem, dit had ze toch echt niet achter hem gezocht en het was dan ook goed te begrijpen dat hij zijn rang hiervoor op moest geven. Ze hield haar blik nog even op hem gericht, maar besloot toen om er verder niet op in te gaan. Ze had tenslotte nog een apprentice aan wie ze moest vertellen wat ze zouden gaan doen. "Gefeliciteerd." Zei ze als eerste tegen de apprentice. "Vanaf morgen beginnen we met je training, zorg er dus voor dat je morgen rond zonsopgang klaar bent om te gaan." Voegde ze eraan toe, waarna ze wachtte op een reactie van de apprentice.


December ceremonie Z0IYPct

December ceremonie W0qAlxRDecember ceremonie MKN7vHEDecember ceremonie 7iLZ7FIDecember ceremonie PS18GM0

December ceremonie Xs4

December ceremonie AAyQp1
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluewisp
Founder
December ceremonie LM31bul
Sanne (:
2461
Be balanced

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bluewisp
BerichtOnderwerp: Re: December ceremonie   December ceremonie Icon_minitimedi 30 dec 2014 - 20:36

Ik heb de namen veranderd, er staat tussenhaakjes bij wat de nieuwe naam geworden is. Bij sommige accounts wist ik niet welk account het was. Gelieve mij te pb'en.

Spoiler:


December ceremonie QHTBjCa
December ceremonie Et9xeo



Bluestar&Bluewisp:
Terug naar boven Ga naar beneden
Amberclaw
Member
December ceremonie DPKsfdL
Cynthia
82
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Amberclaw
BerichtOnderwerp: Re: December ceremonie   December ceremonie Icon_minitimedi 30 dec 2014 - 21:42

"Willen alle katten die oud genoeg zijn om hun eigen prooi te vangen, zich verzamelen bij High Rock." Bij de oproep van Silverstar keek ze op van wat ze aan het doen was en liep toen naar de plek toe waar al een aantal katten zich hadden verzameld om daar te gaan zitten. "Nu ik mijn negen levens heb ontvangen, is het tijd om weer een ceremonie uit te voeren. Sommige apprentices hebben bewezen wat het inhoudt een echte warrior van Thunderclan te zijn, ik heb graag dat Winterpaw, Gravelpaw, Rowanpaw, Starlingpaw en Arrowpaw naar voren komen. Ik, Silverstar, nieuwe leider van Thunderclan, vraag mijn voorgangers om neer te kijken op deze apprentices. Zij hebben hard getraind om jullie code te leren en zijn klaar om de Clan te dienen als echte warriors. Beloven jullie je te houden aan de warrior code en de Clan te beschermen, ook al is dit ten koste van je leven?" Ze keek toe hoe alle warriors bevestiging gaven, waarna de ceremonie weer verder ging. "Dan zal ik jullie nu met de wil van Starclan jullie nieuwe warrior naam geven. Winterpaw vanaf nu zal je bekend staan als Winterplume. Gravelpaw vanaf nu is jouw naam Gravelrose. Rowanpaw jij zal nu bekend staan als Rowanflight. Starlingpaw, ook jij hebt je warrior naam verdient en zal vanaf nu de naam Starlingdash dragen. En tot slot, Arrowpaw, jij hebt je tevens bewezen als apprentice en bij deze geef ik je de naam Arrowthrill. Starclan eert jullie loyaliteit en we heten jullie welkom als nieuwe warriors van Thunderclan." Als ze het goed had was het nu de beurt aan de kittens die apprentices mochten worden. Ze kon zich nog wel een klein beetje herinneren hoe het voor haar voelde toen ze een apprentice werd, ook al was dat alweer even geleden. "Er zijn een hoop kittens die vandaag hun apprenticenaam zullen ontvangen en ik vertrouw erop dat de mentoren die ik ze toewijs al hun kennis en vaardigheden zullen overbrengen, Daykit, vanaf nu draag jij de naam Daypaw. Ik wijs Rapidfire aan als jou mentor. Whistlekit, jij hebt de leeftijd van een apprentice bereikt en hierbij geef ik jou de naam Whistlepaw. Jouw mentor zal Flowertail zijn. Dustkit en Squirrelkit, ik ben trots om te zeggen dat jullie nu oud genoeg zijn om jullie apprenticenaam te krijgen. Duskit, jij zal vanaf nu de naam Dustpaw dragen en Ravenfeather is bij deze je mentor. Squirrelkit, jij bent vanaf nu Squirrelpaw en Amberclaw zal je trainingen verzorgen." Ze hoorde haar naam en keek even kort naar Silverstar voor ze naar voren stapte en haar neusje naar de apprentice toe boog om die van haar aan te raken. "U bent Amberclaw?" Een glimlach verscheen op haar gezicht bij de vraag en kort knikte ze. "Wanneer beginnen we met trainen? Mag ik nu uit het kamp? Waar beginnen we de trainingen mee? Zouden we een eekhoorn kunnen vangen?" Ze was even lichtjes overdonderd bij de vele vragen van de jonge apprentice, maar zette toen toch weer een glimlach op. "Ik wilde morgen beginnen met trainen rond zonsopgang en het is verstandiger om te wachten tot morgen voor je het kamp uit gaat. Verder lijkt het me beter om te beginnen met het laten zien van het territorium en daarna misschien nog wat jagen en dan kunnen we altijd kijken of we een eekhoorn kunnen vangen." Als het goed is had ze nu alle vragen beantwoord, alleen voor ze verder nog wat kon zeggen hoorde ze dat Maskheart nog wat te zeggen had. "Katten van Thunderclan, ik ben trots op het feit dat ik jullie Medicine Cat heb mogen zijn tot op dit moment, maar helaas zal dit nu tot een einde komen. Vanaf vandaag zal ik aftreden als Medicine Cat. De reden hiervoor is dat ik verliefd ben geworden op een poes en ze nu zwanger van mij is. Ik weet dat het iets is dat een Medicine Cat niet mag en daarom neem ik de verantwoordelijkheid op me door af te treden als Medicine Cat." Even stond ze daar nog proberend te begrijpen wat de kater net had gezegd. Hij zou aftreden omdat hij een poes zwanger had gemaakt? Kon hij niet een keer beter nadenken voor hij zoiets zou doen, wat moesten ze nu namelijk? Milkypaw was een tijdje geleden ook al gestopt als Medicine Cat apprentice en nu zouden ze ook geen Medicine Cat meer hebben? Ze had niet eens meer door dat Squirrelpaw er ondertussen vandoor was gegaan, het enige wat ze nog maar deed was staren naar de kater die net iets had gezegd wat ze sowieso niet goed zou kunnen keuren.


December ceremonie 2a91mhs

December ceremonie W0qAlxRDecember ceremonie MKN7vHEDecember ceremonie 7iLZ7FI
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluewisp
Founder
December ceremonie LM31bul
Sanne (:
2461
Be balanced

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bluewisp
BerichtOnderwerp: Re: December ceremonie   December ceremonie Icon_minitimedi 30 dec 2014 - 22:56

Bluepaw keek op toen ze de stem van haar leider hoorde galmen over de open plaats. Ze staarde met haar blauwe ogen voor een kort moment in het niets en liep langzaam naar de rots van de clanleider. Tot haar verbazing zag ze haar broertje staan, Arrowpaw. Was hij? Echt? Waarom had hij haar niks verteld? Stomverbaasd gingen haar ogen naar Silverstar die macht uitstraalde vanaf zijn hoge plek. Teleurgesteld liet ze haar hoofd hangen, waarom hij wel maar zij niet? Knorrig luisterde ze naar het bekende zegje van haar leider. Het enige waar ze echt op wachtte was de warriornaam van haar broertje. "En tot slot, Arrowpaw, jij hebt je tevens bewezen als apprentice en bij deze geef ik je de naam Arrowthrill." Klonk de stem van Silverstar. Arrowthrill.. dat klonk angstaanjagend en cool te gelijk. Het was een waardig naam, maar haar broer was dan ook een waardig warrior. Een gevoel van trots rees in haar borst en ze trippelde naar haar broertje toe om hem een lik over zijn wang te geven. "Gefeliciteerd, maar volgende keer ben ik aan de beurt." Grijnsde ze terwijl ze hem een speelse beet in zijn oor gaf.


December ceremonie QHTBjCa
December ceremonie Et9xeo



Bluestar&Bluewisp:
Terug naar boven Ga naar beneden
Arrowthrill
Member
December ceremonie DPKsfdL
Queen Wazz
285
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 34 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Arrowthrill
BerichtOnderwerp: Re: December ceremonie   December ceremonie Icon_minitimedi 30 dec 2014 - 23:29

"Nobody lives forever."
Arrowpaw stond met een glanzende vacht te wachten tot hij naar voren werd geroepen. Het was slechts een dag geleden dat zijn mentor hem had verteld dat hij vond dat de kater er wel klaar voor was en eerlijk gezegd kon Arrow het nog niet helemaal geloven. Van zijn broertjes en zusjes had hij niets gehoord, dus daar zou wel niets aan de hand zijn, of zij hielden het een verrassing voor hem. De kater volgde de ceremonie aandachtig, bracht netjes de woorden uit die hij zeggen moest op de momenten dat het van hem werd verwacht. Het horen van zijn nieuwe naam klonk hem nog wat vreemd in de oren, maar trots was hij wel. Vlug blikte hij naar de hemel boven hem, waar hij wist dat zijn ouders op hem neerkeken. Ook al had hij nog zo graag gewild dat ze hier waren, ze zouden hem nooit in de steek laten. Bij het horen van de naam van een apprentice die hém toegewezen werd, keek hij verrast op. Dat was veel meer dan hij had verwacht. Nog voor hij de kans kreeg om met haar te praten, kwam Rowanpaw, nee Rowanflight echter op hem af lopen. De kater had niet verwacht dat hij nog een felicitatie van hem zou krijgen. "Jij ook gefeliciteerd Rowanflight. Ik weet zeker dat Silverstar evenveel vertrouwen in jou heeft," sprak hij oprecht. Vervolgens werd zijn aandacht gestolen door zijn zusje Bluepaw. Een lik over zijn wang kondigde haar aanwezigheid aan, waarna hij grijnzend zijn oor uit haar kaken lostrok. "Dankje Blue, het duurt hoogstens een maan voor jij ook warrior bent, dat weet ik zeker," zei hij vriendelijk. Hij meende wat hij zei, ze was een goede apprentice en hield zich goed staande ondanks de dood van hun vader. Hij was er trots op haar broer te zijn.


December ceremonie Plfiha1
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Starlingdash
Member
December ceremonie DPKsfdL
So-of
777
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Twelve Moons
Gender:
Rank:
Starlingdash
BerichtOnderwerp: Re: December ceremonie   December ceremonie Icon_minitimedi 30 dec 2014 - 23:36

”Willen alle katten die oud genoeg zijn om hun eigen prooi te vangen, zich verzamelen bij High Rock.” Ze spitste nieuwsgierig haar grijze oortjes toen ze een bekende stem door het kamp hoorde galmen. Nu was het geen rode vacht die bovenaan de rots stond, maar een gestreepte grijze. De apprentice versmalde haar blik en voegde zich aan de zijkant van de menigte van thunderclan katten. Nieuwsgierig ging haar blik opwaarts en tikte ze afwachten met haar staartje op de grond. ”Nu ik mijn negen levens heb ontvangen, is het tijd om weer een ceremonie uit te voeren. Sommige apprentices hebben bewezen wat het inhoudt een echte warrior van Thunderclan te zijn,” Haar mondhoeken trokken iets omhoog en haar blik kreeg een ambitieuze glans erbij. Zou het nu echt ..? “Ik heb graag dat Winterpaw, Gravelpaw, Rowanpaw, Starlingpaw en Arrowpaw naar voren komen.” Voordat haar gedachten ook maar verder konden dwalen werd haar naam genoemd en kwam ze sierlijk overeind, uitdagend naar de overige apprentices kijken, want ja, dat durfde ze wel aan.
Bij de belofte die de apprentices moesten maakte, knikte ze wat koeltjes, maar bleef oogcontact houden met de nieuwe leider. Waar bleef haar naam nou? Toen Gravelpaw, dat zwakke zusje van haar, eerder haar naam kreeg, verscheen er even een furieuze glans in haar ogen, maar die verdween toen het haar beurt leek te zijn. "Starlingpaw, ook jij hebt je warrior naam verdient en zal vanaf nu de naam Starlingdash dragen." Wat koeltjes knikte ze en stapte naar achteren, om de rest van de ceremonie wat verveelder toe te kijken.
De eerste ergernis was die vervelende haarbal die nu verlost was uit de nursery. Nu zou het territorium ook niet veilig zijn voor haar, dat was nu wel duidelijk. Geïrriteerd zuchtte ze, maar was al blij dat zij geen mentor van hem hoefde te zijn. Maar de tweede ergernis kwam al snel. Dat zwakke zusje van haar werd mentor en zij.. zij niet. Ongelovig sperde ze haar ogen op en haar mond gleed open, maar er kwam geen geluid uit. Wat? Hoe zag Silverstar ooit een potentiële mentor in haar? Ze kon niets! Maar dan ook echt niets!
Na de ceremonie trok ze haar neus op voor Rowanflight, die eerst naar Gravelrose was gegaan en wierp hem een pissige blik toe. "Zoek 't lekker uit." Grauwde ze vijandig naar hem en kwam overeind om nors het kamp uit te lopen.


December ceremonie VUZ5ef6
Terug naar boven Ga naar beneden
Gravelrose
Member
December ceremonie DPKsfdL
Chi
298
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 45 moons already
Gender:
Rank:
Gravelrose
BerichtOnderwerp: Re: December ceremonie   December ceremonie Icon_minitimedi 30 dec 2014 - 23:52

Met een rustige blauwe blik had ze de Ceremonie bijgestaan, alles doende wat er van haar verwacht werd. En eens ze haar krijgersnaam te horen kreeg knikte ze even instemmend, duidelijk blij zijnde met de naam die haar toevertrouwd werd. Gravelrose.. Het klonk wel leuk! Net toen de poes dacht zich ergens achteraan de groep katten te zetten, hoorde ze opnieuw haar naam voorkomen en sperde haar blik zich wat wijder open. Zij? Mentor? Algauw zocht de poes de menigte katten af tot ze het gestalte van Forestpaw, de apprentice die haar toegewezen was, vond en zodra Silverstar de Ceremonie eindigde trippelde ze vrolijk naar de apprentice toe. "Hallo! Ik ben Gravelrose," Begon ze rustig, waarna ze zichzelf snel een lik over d'r borstkas gunde. "We zullen morgenvroeg beginnen, verken nu eerst maar met de rest je nieuwe den. Ik verwacht je morgen aan de uitgang van het kamp." Na dit gezegd te hebben drukte ze even haar neus tegen diens hoofdje, om zich vervolgens om te draaien en naar Rowanflight te gaan. Toen deze haar een lik gunde spinde ze even zachtjes. "Dankje! Jij ook trouwens gefeliciteerd met je nieuwe naam." Sprak ze, waarna ook haar blik op Starlingdash viel. Deze leek alles behalve goed gezind te zijn. Achja, dat was haar probleem.


December ceremonie T7jv0DU
Terug naar boven Ga naar beneden
Cocoapaw
Member
December ceremonie DPKsfdL
48
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 maanden
Gender:
Rank:
Cocoapaw
BerichtOnderwerp: Re: December ceremonie   December ceremonie Icon_minitimewo 31 dec 2014 - 0:17

Cocoapaw deinde lichtjes op en neer op zijn pootjes, op en neer, op en neer, wachtend tot Silverstar eindelijk eens een beweging zou maken naar de Highrock en een prachtige ceremonie ging geven! Eventjes wierp Cocoapaw nog eventjes een blik op zijn mentor, hopelijk voormalig, en trok zijn neus lichtjes op. Die kater zou er goed aan doen om de elders te gaan vergezellen in hun den. De kater had helemaal geen zin gehad in het trainen en was heel erg nalatig geweest! Cocoa had er dan ook voor gezorgd dat hij een nieuwe mentor zou krijgen en hij stond erom te popelen. Nu hopen dat het niet weer een oude chagrijn had, want anders ging hij huilen, hard. Eindelijk verscheen er een hoop zilver pluis op de hoge rots en met grote ogen volgde Cocoa hem. Oh boy, daar ging hij! ”Willen alle katten die oud genoeg zijn om hun eigen prooi te vangen, zich verzamelen bij High Rock.” Sprak Silverstar en dat hoefde hij geen twee keer te zeggen. Binnen no-time zat Cocoapaw onder de High Rock, met een licht zwiepende staart omhoog kijkend. Maar hij moest geduldig wachten. Eerst kregen apprentices hun warrior naam. Snel genoeg zou hij daar ook bij horen.  ”Nu ik mijn negen levens heb ontvangen, is het tijd om weer een ceremonie uit te voeren. Sommige apprentices hebben bewezen wat het inhoudt een echte warrior van Thunderclan te zijn,” miauwde Silverstar, “Ik heb graag dat Winterpaw, Gravelpaw, Rowanpaw, Starlingpaw en Arrowpaw naar voren komen.” Schiet op, schiet op! Hij wilde graag zijn mentor weten! Mits Silverstar hem niet vergeten was uiteraard! “Ik, Silverstar, nieuwe leider van Thunderclan, vraag mijn voorgangers om neer te kijken op deze apprentices. Zij hebben hard getraind om jullie code te leren en zijn klaar om de Clan te dienen als echte warriors. Beloven jullie je te houden aan de warrior code en de Clan te beschermen, ook al is dit ten koste van je leven?” Wie zou daar nou nee op zeggen? Vroeg Cocoapaw zich af met een lichte frons. Wilde iemand niet zijn Warriornaam ontvangen? Was die vraag dan wel noodzakelijk? Dat zou hij aan zijn nieuwe mentor gaan vragen! “Dan zal ik jullie nu met de wil van Starclan jullie nieuwe warrior naam geven. Winterpaw vanaf nu zal je bekend staan als Winterplume. Gravelpaw vanaf nu is jouw naam Gravelrose. Rowanpaw jij zal nu bekend staan als Rowanflight. Starlingpaw, ook jij hebt je warrior naam verdient en zal vanaf nu de naam Starlingdash dragen. En tot slot, Arrowpaw, jij hebt je tevens bewezen als apprentice en bij deze geef ik je de naam Arrowthrill. Starclan eert jullie loyaliteit en we heten jullie welkom als nieuwe warriors van Thunderclan.” Dat waren nog best veel katten! Cocoapaw joelde enthousiast mee met de rest. "Winterplume, Gravelrose, Rowanflight, Starlingdash, Arrowthrill!" Niet dat hij zijn stem kon horen tussen de andere katten. ”Er zijn een hoop kittens die vandaag hun apprenticenaam zullen ontvangen en ik vertrouw erop dat de mentoren die ik ze toewijs al hun kennis en vaardigheden zullen overbrengen,” Neee! Hij moest nog langer wachten! Hij hipte zachtjes op en neer op zijn poten. Hij was geen kitten meer! "Daykit, vanaf nu draag jij de naam Daypaw. Ik wijs Rapidfire aan als jou mentor. Whistlekit, jij hebt de leeftijd van een apprentice bereikt en hierbij geef ik jou de naam Whistlepaw. Jouw mentor zal Flowertail zijn.” Eventjes wiebelde Cocoapaw met zijn oren. Hoeveel kittens waren er? Die Queens waren maar druk geweest zeg! “Dustkit en Squirrelkit, ik ben trots om te zeggen dat jullie nu oud genoeg zijn om jullie apprenticenaam te krijgen. Duskit, jij zal vanaf nu de naam Dustpaw dragen en Ravenfeather is bij deze je mentor. Squirrelkit, jij bent vanaf nu Squirrelpaw en Amberclaw zal je trainingen verzorgen. Brightkit, ook jij bent oud genoeg en hierbij geef ik je de naam Brightpaw en je mentor Mockingwhite. Polarbear, we hebben twee Silentkits die vandaag hun apprenticenaam krijgen en ik zou graag willen dat jij dit duo onder je hoede neemt. Dazzlekit, vanaf nu sta je bekend als Dazzlepaw. Lostdream zal jou mentor zijn. Dawnkit, ik geef jou de naam Dawnpaw en Wintersong als mentor. Forestkit, jij bent oud genoeg om de naam Forestpaw in ontvangst te nemen. Gravelrose is jou mentor. Bonekit, ook jij bent oud genoeg om de naam Bonepaw te dragen en Snowstorm als mentor te krijgen. Lockkit, jij hebt de juiste leeftijd bereikt en daarom geef ik jou de naam Lockpaw. Shadecore zal jou mentor zijn. Littlekit jij bent ook oud genoeg om de naam Littlepaw te krijgen. Foxface, jou wijs ik Littlepaw aan. Zealpaw, jouw mentor kan je trainingen niet langer voortzetten, daarom zal ikzelf vanaf nu je trainingen vervolgen. Brokenpaw, ook jouw mentor kan niet langer je trainingen verzorgen. Daarom wijs ik Rowanflight aan als je nieuwe mentor. Echopaw, jij moet ook een nieuwe mentor krijgen. Dapplepelt is jou nieuwe mentor. Talkpaw, ook jij hebt een nieuwe mentor nodig en daarom wijs ik Thymewillow aan als jou nieuwe mentor. Shiverpaw, ook jou mentor kan niet langer je trainingen vervolgen." Dit was het, hij ging dood. Het katertje zijn kopje hing licht scheef en hij keek smekend omhoog naar de clanleader. Nieuwe mentor, nieuwe mentor! Alsjebliieeft! Hij mocht niet alleen en trainingloos sterven! "Jaytail zal jou nieuwe mentor zijn. Littlepaw, jij zal samen met Dustpaw gaan trainen met Ravenfeather. Cacaopaw," Cocoapaw spitste zijn oren lichtjes en keek verwachtingsvol op. Hij was niet vergeten! "ook jij bent oud genoeg om als apprentice te trainen en Arrowthrill zal als nieuwe warrior die training op zich nemen." Eventjes ging één oor licht beledigd hangen. Hij had al getrained hoor! Maar dat maakte niet uit! Mentor, mentor! De kater sprong overeind om rond te kijken naar waar zijn mentor was. Ondertussen klonk de stem van Silverstar nog in zijn oren, wie de ceremonie afmaakte. "Glowpaw, we zijn ons er allemaal van bewust dat jij nu zonder mentor zit en daarom zou ik je graag een nieuwe willen toewijzen. Softvoice zal deze taak op zich nemen. En tot slot, Dapplepaw. Ook jij hebt een nieuwe mentor nodig. Dogdance zal daarom je nieuwe mentor zijn." Cocoapaw zocht naar Arrowthrill en zag hem al snel genoeg. De kater werd op dit moment nog even begroet door vrienden en familie, dus heel eventjes hield Cocoapaw zichzelf nog in. Heeeel even dan. Ondertussen had Silverstar nog iets te vertellen over de medicine cat. Met een lichte frons keek Cocoapaw op. Dit maakte het wachten toch iets dragelijker. De medicine cat zou aftreden vanwege dat hij zich blijkbaar niet in kon houden. Cocoa vond dit eigenlijk heel stom van hem. Had hij de Starclan niet verraden? En hij had op het moment geen apprentice meer! Wie zou dan hun wonden verzorgen? Maar deze zorgen werden als nel uit zijn kop gespoeld toen hij zag dat er een gaatje was in de katten die rond Arrowthrill heenstonden. De kater liep met vlugge, bijna hupsende, passen naar zijn mentor toe. "Arrowthrill! Arrowthrill!" Hij drukte zijn neus enthousiast naar boven om die van Arrowthrill aan te raken. "Wanneer gaan we trainen? Ik wil alles leren!" Als hij een hond was, was hij als een gek aan het kwispelen geweest. Met grote ogen keek de kater afwachtend omhoog naar zijn nieuwe mentor. Geen oude chagrijn meer! Of tenminste, Arrowthrill zag er nog niet zo bejaard uit als zijn mentor.. Of was de kater gewoon heel laat warrior geworden? Nee, dat zou wel niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dapplepaw,
Member
December ceremonie DPKsfdL
Bo ~
271
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ☣10 Moons, just got apprentice!☣
Gender:
Rank:
Dapplepaw,
BerichtOnderwerp: Re: December ceremonie   December ceremonie Icon_minitimewo 31 dec 2014 - 15:54







Dapplelight

& (Clan) Dogdance



”Willen alle katten die oud genoeg zijn om hun eigen prooi te vangen, zich verzamelen bij High Rock.” Dapple deed zoals zijn leader hem vroeg en ging tussen de massa van katten zitten. Hij luisterde nauwkeurig naar de ceremonie en hoorde onder andere dat Starling een nieuwe naam kreeg. Hij riep gewoon mee met de rest van de Clan. Starling had nog geen antwoord gegeven op zijn zegje laat maar zeggen. Wat dat hij eigenlijk? Zo'n mooie poes kon niet van m houden. "... En tot slot, Dapplepaw. Ook jij hebt een nieuwe mentor nodig. Dogdance zal daarom je nieuwe mentor zijn." Dogdance? Hij wist wel wie dat was. Toen kwam er nog een zegje van Maskheart, blijkbaar. Hij stapte af? Dapple slikte even, wie werd dan de nieuwe medicine cat? Na het hele gedoe zocht hij Dogdance op en ging hij voor haar zitten. "Hallo Dogdance," sprak hij rustig terwijl hij zijn staart over zijn poten sloeg.


-


template coded by always and forever of atf



December ceremonie Dapple11
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawnsky
Member
December ceremonie Mini_p10
Anouk
461
Actief
We will rise like the break of a new dawn

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dawnsky
BerichtOnderwerp: Re: December ceremonie   December ceremonie Icon_minitimewo 31 dec 2014 - 17:34

Het was een gigantische heisa, bijna alle katten van de clan zaten bij de steen waar Silverstar op zat. Iedereen had natuurlijk moeten wachten op de ceremonie omdat Silverstar eerst zijn negen levens moest ontvangen. Dawnkit lag samen met haar een paar van haar siblings in de nursery. Plotseling kwam haar vriend, Bonekit, hun roepen dat er een ceremonie was. Dit zou dan de ceremonie zijn dat zij en haar vrienden apprentice zouden worden. Dan kregen ze eindelijk geen straf meer als ze weer eens stiekem het kamp uit glipte. Zo snel als ze kon rende ze naar buiten en ging tussen alle andere katten zitten. "Spannend hé.", zei Lockkit, haar zusje, die net naast haar was komen staan. "Dawnkit, ik geef jou de naam Dawnpaw en Wintersong als mentor. Forestkit, jij bent oud genoeg om de naam Forestpaw in ontvangst te nemen. Gravelrose is jou mentor. Bonekit, ook jij bent oud genoeg om de naam Bonepaw te dragen en Snowstorm als mentor te krijgen." Kondigde Silverstar haar vrienden en haar aan. Vanaf nu waren ze niet meer Forestkit, Bonekit en Dawnkit maar Forestpaw, Bonepaw en Dawnpaw. "Gefeliciteerd Dawnpaw." Hoorde ze haar zusje Lockkit zeggen die enkele seconden later ook Lockpaw heette. Net als al haar andere siblings waren ze apprentice geworden. "Jij ook Lockje!" Dawnpaw was zo blij met haar vrienden en familie dat ze apprentice geworden waren dat de rest van de ceremonie en het aftreden van de Medicine Cat Maskheart haar helemaal niet opvielen. Plotseling sprak een langharige witte kattin haar aan. "Gefeliciteerd." Zei de kattin terwijl de zwart witte apprentice deze in haar blauwe ogen keek. "Vanaf morgen beginnen we met je training, zorg er dus voor dat je morgen rond zonsopgang klaar bent om te gaan." Vertelde de witte kattin aan haar. Dawnpaw knikte begrijpend, deze witte kattin was dus Wintersong haar mentor. "Ja mevrouw ik zal er zijn!" Zei de zwart witte kattin vrolijk, ze kon niet wachten tot ze haar eerste training kreeg.


December ceremonie Signat10
When the sky is filled with light of the dawn:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
December ceremonie
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp-
Ga naar: