Disappointing



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Disappointing

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Owlflight
Member
Disappointing DPKsfdL
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Disappointing   Disappointing Icon_minitimewo 31 dec 2014 - 10:13

De gestreepte poes keek ietwat schichtig om zich heen. Ze was op jacht, wel, dat hield ze zichzelf ten minste voor. Ergens hoopte Owlflight dat ze Creamypaw weer zou tegenkomen. Het was zo leuk om met hem te praten, hij was een goede luisteraar. Er was iets met die kater dat maakte dat de bruine tabby niet kon stoppen met aan hem te denken. Er was een teleurgestelde uitdrukking op Owlflights gezicht te vinden wanneer ze besefte dat ze alleen was. De gestreepte warrior ging in de sneeuw zitten en haalde diep adem. Hoe groot was de kans ook dat de riverclanner waarmee ze wilde praten er juist op dit moment was?

-eerst Creamypaw


Disappointing 25jw4cj
Disappointing ZZu0jir Disappointing LcrIgCQDisappointing MKN7vHE
Owlflight:

Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
Disappointing 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Disappointing   Disappointing Icon_minitimewo 31 dec 2014 - 11:11



Het was koud, echt koud. Hij was blij met zijn dikke huid en vacht door het zwemmen, want die had hij nou ook echt nodig. Hij had zijn crèmekleurige vacht iets omhoog gezet om de warmte nog beter vast te kunnen houden. Zijn pootkussentjes waren bevroren terwijl hij door de sneeuw ploeterde. Het was niet zo’n hele dikke laag sneeuw, maar dik genoeg om hem er iets in te laten zakken. Bij elke ademhaling verliet een ademwolkje zijn bek door de koude lucht. Toch lag er een vastberaden blik in zijn lichtblauwe ogen. Hij moest en zou prooi vinden voor de clan, al was dat geen makkelijke opgave. Hij dwaalde steeds verder door het territorium, maar prooi was er niet te vinden. Toen hij in de buurt van fourtrees kwam stond hij stil, zou hij het doen? Zou hij er heen gaan. Hij haalde zijn schouders op, ach wat gaf het. Hij glipte het riverclan territorium uit naar fourtrees. Het eerste wat tot hem doordrong was dat er een windclan geur hing bij fourtrees en het tweede wat tot hem doordrong was dat het een bekende windclan geur was. Het was de geur van Owlflight, de kattin die hij al eerder ontmoet had. “Owlflight.” Riep hij blij toen hij haar zag zitten. Hij trippelde op haar af en gaf haar even en zachte vriendschappelijke stomp tegen haar schouder, daarna ging hij voor haar zitten. “Hoe gaat het met jou?” Er lag interesse in zijn ogen terwijl hij dat vroeg, het interesseerde hem hoe ze zich voelde.




I'm hunting with StarClan
Disappointing R8Pdsgr
#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlflight
Member
Disappointing DPKsfdL
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: Disappointing   Disappointing Icon_minitimewo 31 dec 2014 - 11:24

"Owlflight.", De bruine tabby voelde een glimlach om haar lippen groeien wanneer ze de stem van Creamypaw herkende. "Hoe gaat het met jou?", vroeg de crèmekleurige kater nadat hij haar vriendschappelijk tegen de schouder had gestompt. "Goed, met jou?", grijnsde de langharige kattin, waarna ze besefte hoe koud de andere kater het wel niet moest hebben. Zijn natte vacht was dik tegen de koude opgezet. "Heb je het niet te koud?", vroeg Owlflight bezorgd, met dit weer zou je met gemak groenhoest kunnen oplopen.


Disappointing 25jw4cj
Disappointing ZZu0jir Disappointing LcrIgCQDisappointing MKN7vHE
Owlflight:

Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
Disappointing 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Disappointing   Disappointing Icon_minitimewo 31 dec 2014 - 13:09



Er lag een vrolijke fonkeling in zijn ogen terwijl hij naar haar keek. Hij vond het leuk om haar weer te zien. “Fijn om te horen. Met mij gaat het ook goed.” Hij glimlachte naar haar. “Al accepteren de kittens mij helaas niet allemaal, maar ik doe mijn best.” Hij hoopte dat ze uiteindelijk allemaal van hem wilde leren. Hij wilde Bravesoul niet vervangen, dat kon hij niet, maar hij wilde ze wel dolgraag helpen. Hij keek haar weer aan toen ze vroeg of hij het niet koud had. “Een beetje, maar dat komt wel weer goed hoor.” Er ontstond een geruststellend grijnsje om zijn lippen. “Ik ben wel wat gewend en mijn vacht is dik genoeg.” Vervolgde hij daarna.



I'm hunting with StarClan
Disappointing R8Pdsgr
#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlflight
Member
Disappointing DPKsfdL
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: Disappointing   Disappointing Icon_minitimewo 31 dec 2014 - 15:01

Het was fijn om te horen dat het met hem ook goed ging. "Al accepteren de kittens mij helaas niet allemaal, maar ik doe mijn best.", Owlflight knikte bedenkelijk. "Op den duur zullen ze wel begrijpen hoeveel je voor hen doet", er vormde zich een oprechte glimlach om haar lippen, ze kon zich moeilijk voorstellen dat Creamypaw geen goed vaderfiguur zou zijn. De crèmekleurige kater vertelde dat hij het slecht een beetje koud had, wat Owlflight verbazingwekkend vond, aangezien zij zelf ook een dikke vacht had en stond te bevriezen op haar poten. "Ik ben wel wat gewend en mijn vacht is dik genoeg.", miauwde Creamypaw vervolgens. "Ik heb medelijden met alle kortharige katten", grinnikte ze, zo waren er wel een hoop terug te vinden in de windclan.


Disappointing 25jw4cj
Disappointing ZZu0jir Disappointing LcrIgCQDisappointing MKN7vHE
Owlflight:

Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
Disappointing 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Disappointing   Disappointing Icon_minitimedo 1 jan 2015 - 15:59



Hij vond het lief van haar dat ze hem gerust probeerde te stellen, misschien had ze ook wel gelijk. Misschien als ze ouder werden zouden ze hem gaan accepteren. “Ja vast wel.” Hij wist het niet helemaal zeker, maar hij hoopte het wel. Uiteindelijk zal het vast allemaal wel weer los lopen, het had tijd nodig. Hij schoot in de lach toen ze zei dat ze medelijden had met alle kortharige katten. “Het valt wel mee hoor. Je moet er gewoon voor zorgen dat je warm blijft. Mijn vacht is sowieso voller, door het zwemmen.” Hij grijnsde naar haar. “En anders moet je elkaar warm houden of zorgen dat je bezig blijft.” Tenminste dat deed hij altijd om warm te blijven. “Heb jij het heel koud?” Haar vacht was dan wel langer dan die van hem, maar dat zei niet altijd alles.




I'm hunting with StarClan
Disappointing R8Pdsgr
#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlflight
Member
Disappointing DPKsfdL
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: Disappointing   Disappointing Icon_minitimedo 1 jan 2015 - 16:12

"Het valt wel mee hoor. Je moet er gewoon voor zorgen dat je warm blijft. Mijn vacht is sowieso voller, door het zwemmen.", grijnsde de riverclan apprentice. "En anders moet je elkaar warm houden of zorgen dat je bezig blijft.", Owlflight knikte, veel windclanners liepen om de koude te kunnen vergeten. "Heb jij het heel koud?Heb jij het heel koud?", vroeg Creamypaw vervolgens. De gestreepte warrior schudde haar kop. "Wel, een beetje, dan", glimlachte de bruine tabby, ondanks het feit dat ze eigenlijk zat te bevriezen op haar poten.


Disappointing 25jw4cj
Disappointing ZZu0jir Disappointing LcrIgCQDisappointing MKN7vHE
Owlflight:

Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
Disappointing 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Disappointing   Disappointing Icon_minitimedo 1 jan 2015 - 21:12



Hij keek haar iets wat bedenkelijk aan. Hij grinnikte dan ook toen ze zei dat ze het misschien een beetje koud had. “Zo’n vermoeden kreeg ik al een beetje.” Hij stond op en trippelde dichter naar haar toe. Hij sloeg zijn staart voorzichtig om haar heen. Hij wist dat hun geuren zich nu vermengden, maar dat was wel weer te verdoezelen. Hij wilde niet dat ze hier zat te verkleumen, alleen maar omdat ze van een andere clan kwam. “Misschien is het zo beter? Of wil je dat liever niet?” Opeens bedacht hij dat hij gewoon bij haar was gaan zitten, zonder eerst te vragen. Straks wilde ze dat helemaal niet. Hij keek meteen wat beschaamd naar zijn voorpoten.




I'm hunting with StarClan
Disappointing R8Pdsgr
#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlflight
Member
Disappointing DPKsfdL
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: Disappointing   Disappointing Icon_minitimevr 2 jan 2015 - 1:12

De crèmekleurige kater vermoedde al dat Owlflight het niet al te warm had en kwam naast de bruine tabby zitten en sloeg zijn staart om haar heen. Ze voelde zichzelf warm worden. "Misschien is het zo beter? Of wil je dat liever niet?", hoorde ze Creamypaw zeggen. "Het is goed zo", glimlachte de gestreepte warrior, waarbij ze haar blik van het stukje grond voor haar poten terug op de riverclanner richte.


Disappointing 25jw4cj
Disappointing ZZu0jir Disappointing LcrIgCQDisappointing MKN7vHE
Owlflight:

Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
Disappointing 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Disappointing   Disappointing Icon_minitimevr 2 jan 2015 - 10:04



Opgelucht hief hij zijn kop weer op toen ze zei dat het goed was. “Gelukkig maar.” Zei hij toen met een glimlach rond zijn lippen. “Kunnen jullie nog genoeg prooi vinden?” Vroeg hij terwijl hij zijn kop op haar rug legde. “Bij ons is het altijd lastig als de rivier bevroren is. Ik ben niet zo’n held in het vangen van muizen en vogels.” Hij grinnikte even zachtjes terwijl zijn blik voor een kort moment over zijn omgeving gleed. Het was al een stukje warmer zo, nou ze zo vlak bij elkaar zaten.




I'm hunting with StarClan
Disappointing R8Pdsgr
#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlflight
Member
Disappointing DPKsfdL
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: Disappointing   Disappointing Icon_minitimevr 2 jan 2015 - 10:52

De crèmekleurige kater leek opgelucht. "Kunnen jullie nog genoeg prooi vinden?", hoorde Owlflight hem zeggen. "Bij ons is het altijd lastig als de rivier bevroren is. Ik ben niet zo’n held in het vangen van muizen en vogels.", grinnikte Creamypaw vervolgens. "Leaf bare is voor niemand makkelijk, konijnen vangen is moeilijk met sneeuw", miauwde de gestreepte warrior. "En muizen en vogels vangen vind ik juist het makkelijkste", grijnsde Owlflight, ze was niet erg snel voor een windclanner.


Disappointing 25jw4cj
Disappointing ZZu0jir Disappointing LcrIgCQDisappointing MKN7vHE
Owlflight:

Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
Disappointing 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Disappointing   Disappointing Icon_minitimeza 3 jan 2015 - 19:23



Hij knikte toen ze zei dat het voor niemand makkelijk was. “Dat is waar inderdaad.” Hij schoot in de lach toen ze verder ging en zei dat zij die juist makkelijk te vangen vond. “Nou geef mij maar vis, die ruiken of horen je niet opeens. Daar moet je er gewoon voor zorgen dat je heel stil kunt zitten. Bij muizen en vogels wil ik altijd te snel en dan hebben ze me door. Het is me denk ik ongeveer vijf keer gelukt om een muis te vangen en een vogel heb ik nog nooit gevangen. Ik heb wel meerdere waterratten en kikkers gevangen, maar dat waren meestal gelukjes.” Hij haalde zijn kop weer van haar rug en keek haar aan. “Ik heb altijd bewondering voor katten die zo makkelijk prooi op het land vangen.”




I'm hunting with StarClan
Disappointing R8Pdsgr
#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlflight
Member
Disappointing DPKsfdL
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: Disappointing   Disappointing Icon_minitimezo 4 jan 2015 - 10:33

“Nou geef mij maar vis, die ruiken of horen je niet opeens. Daar moet je er gewoon voor zorgen dat je heel stil kunt zitten. Bij muizen en vogels wil ik altijd te snel en dan hebben ze me door. Het is me denk ik ongeveer vijf keer gelukt om een muis te vangen en een vogel heb ik nog nooit gevangen. Ik heb wel meerdere waterratten en kikkers gevangen, maar dat waren meestal gelukjes.” hoorde ze Creamypaw zeggen. Oppeens besefte de gestreepte warrior dat ze niet eens wist hoe vis rook. “Ik heb altijd bewondering voor katten die zo makkelijk prooi op het land vangen.”, vervolegde hij. "Ik heb bewondering voor katten die hun poten nat willen maken voor prooi", grijnsde ze.


Disappointing 25jw4cj
Disappointing ZZu0jir Disappointing LcrIgCQDisappointing MKN7vHE
Owlflight:

Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
Disappointing 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Disappointing   Disappointing Icon_minitimezo 4 jan 2015 - 10:38



Hij grijnsde toen ze zei dat zij bewondering had voor katten die hun poten nat wilden maken. “Het is echt niet zo erg als het lijkt hoor, water.” Zei hij toen. “Al wordt het steeds moeilijker om bij het water te komen, omdat er een laagje ijs opzit.” Vervolgde hij iets wat zuchtend. “Maar water is echt lekker. Ik zwem ook altijd graag, maar niet als het water zo koud is.” Lachte hij daarna. “Heb je wel eens gezwommen?” Eigenlijk was dat een vraag waarop hij het antwoord wel wist. Volgens hem waren het meestal riverclan katten die zwommen. Hij had nog nooit gehoord van een andere clankat dat die gezwommen had, die vonden het niet zo fijn als zij het vonden.




I'm hunting with StarClan
Disappointing R8Pdsgr
#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlflight
Member
Disappointing DPKsfdL
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: Disappointing   Disappointing Icon_minitimezo 4 jan 2015 - 10:58

Creamypaw leek het allemaal niet zo erg te vinden. “Al wordt het steeds moeilijker om bij het water te komen, omdat er een laagje ijs opzit.”, Owlflight knikte, dat was niet zo'n grote verrassing. “Maar water is echt lekker. Ik zwem ook altijd graag, maar niet als het water zo koud is.”, lachte de crèmekleurige kater. “Heb je wel eens gezwommen?”, De gestreepte windclanner schudde haar kop. "Ik ben ooit wel eens bijna in een rivier gevallen, maar dat telt vast niet", Ze was er eigenlijk ook niet echt bijna in gevallen, het was eerder Firework die bang was dat ze er in zou vallen.


Disappointing 25jw4cj
Disappointing ZZu0jir Disappointing LcrIgCQDisappointing MKN7vHE
Owlflight:

Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
Disappointing 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Disappointing   Disappointing Icon_minitimema 5 jan 2015 - 12:14



Hij grijnsde opnieuw en schudde zijn kop. “Nee, dat geldt niet hoor.” Hij gaf haar een plagerige duw tegen haar schouder. “Ik bedoel echt gezwommen, maar volgens mij houden alleen riverclan katten daarvan. Waar houden jullie echt van?” Vroeg hij toen nieuwsgierig aan haar. Eigenlijk was hij daar wel benieuwd naar. Elke clan had zo zijn eigen dingen, zoals het klimmen in bomen waar skyclan heel goed in was geweest, wat hij gehoord had van Whisperwind.




I'm hunting with StarClan
Disappointing R8Pdsgr
#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlflight
Member
Disappointing DPKsfdL
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: Disappointing   Disappointing Icon_minitimewo 7 jan 2015 - 17:19

“Nee, dat geldt niet hoor.” Owlflight voelde hoe de crèmekleurige kater plagerig tegen haar schouder duwde. “Ik bedoel echt gezwommen, maar volgens mij houden alleen riverclan katten daarvan. Waar houden jullie echt van?” Windclan stond er voor bekend om de snelste van alle clans te zijn. "Windclanners houden over het algemeen niet zo van zwemmen, maar we zijn wel erg snel", vervolgde de gestreepte poes, ondanks het feit dat ze niet echt snel voor een windclanner.


Disappointing 25jw4cj
Disappointing ZZu0jir Disappointing LcrIgCQDisappointing MKN7vHE
Owlflight:

Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
Disappointing 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Disappointing   Disappointing Icon_minitimedo 8 jan 2015 - 12:25



“Eigenlijk best gek toch dat elke clan iets anders leuk vind en goed kan?” Ergens vond hij dat zelfs fascinerend, zeker nou Whisperwind hem leerde in bomen te klimmen. Hij hoopte dat ze dat snel weer een keertje konden gaan doen, nadat hij de laatste keer eruit gevallen was hadden ze het nog niet weer gedaan. “Maar misschien ook wel weer logisch, we leven natuurlijk in hele verschillende soort gebieden.” Er ontstond een glimlachje rond zijn lippen terwijl hij in de richting van riverclan territorium keek. “Wat vind jij leuk aan rennen?” Vroeg hij nieuwsgierig terwijl zijn blik weer in die van haar gleed.  




I'm hunting with StarClan
Disappointing R8Pdsgr
#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlflight
Member
Disappointing DPKsfdL
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: Disappointing   Disappointing Icon_minitimema 12 jan 2015 - 17:58

“Wat vind jij leuk aan rennen?”, die vraag had ze niet zien aankomen. Wel een goede vraag, wat vond ze nu eenmaal zo leuk aan rennen? "Euh..", begon de gestreepte poes. "Het geeft me een gevoel van vrijheid", legde Owlflight uit, hopend dat Creamypaw het zou begrijpen. "Wat vind jij zo leuk aan zwemmen?",


Disappointing 25jw4cj
Disappointing ZZu0jir Disappointing LcrIgCQDisappointing MKN7vHE
Owlflight:

Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
Disappointing 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Disappointing   Disappointing Icon_minitimema 12 jan 2015 - 22:01



Hij grijnsde toen ze vroeg wat hij zo leuk vond aan zwemmen. “Eigenlijk precies hetzelfde, een gevoel van vrijheid.” De grijns ging over in een glimlach. “Ik denk dat dat voor iedereen zo voelt, dingen die ze echt leuk vinden.” Ging hij daarna verder. Hij draaide zijn kop weer naar haar toe en keek haar aan.




I'm hunting with StarClan
Disappointing R8Pdsgr
#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Disappointing
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: