This house no longer feels like home - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 This house no longer feels like home

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Tallshadow
Member
This house no longer feels like home - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: This house no longer feels like home   This house no longer feels like home - Pagina 2 Icon_minitimezo 4 jan 2015 - 22:52

De zorgen moest op zijn gezicht hebben gestaan, en even keek hij wat angstig naar de poes. Kon hij zoiets wel zeggen? Wat wist hij er nou van? Hij was hier niet voor geschapen oke? Een kleine zucht verliet zijn keel, en een beetje beschaamd keek hij naar de grond, "Oke, maar niet boos worden ofzo," Mauwde hij eerst, en slikte nog eens want kom op, dit was niet zomaar iets wat je zomaar zei. Alhoewel hij de poes wel vertrouwde in het niet boos worden gedeelte bleef het altijd vreemd om zoiets hardop te zeggen want wat moest hij met alles wat hij erover dacht? Ook zeggen? Dan zou ze waarschijnlijk hem uitlachen en weglopen. "Oke, het zit zo.." Begon hij rustig, en een beetje zacht. "Well, ik ken je natuurlijk al een tijd enzo," Vervolgde hij, zijn poten nu langzaam heen en weer schuivende. "Oke." Nu moest hij het zeggen. "Gaat het eigenlijk wel echt goed met je? Er gebeurt zoveel, je hebt zoveel verantwoordelijkheden gehad, bent voor Starclan's sake aangereden en Starclan durft je zomaar af te zetten!" Hij keek haar bezorgd en ietwat angstig aan. Zou ze het wel goedvinden dat hij daar zo over nadacht, en haar wilde helpen? "Ik wil gewoon niet dat je dingen doet, of te snel gaat ofzo.."


This house no longer feels like home - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
This house no longer feels like home - Pagina 2 DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: This house no longer feels like home   This house no longer feels like home - Pagina 2 Icon_minitimezo 4 jan 2015 - 23:03




De poes knikte zelfzeker toen hij vroeg of ze niet boos zou worden. Ze hadden ondertussen het ergste deel al gepasseerd, toch? En trouwens, ze dacht niet dat Tallshadow in staat was iets te zeggen dat haar kwaad zou maken. Of hij moest een gespleten persoonlijkheid hebben.. Littlestream greens even bij die gedachte en schudde nadien onopvallend haar kopje. Nee, ze kende de kater nu al zo lang en was ervan overtuigd dat hij dat niet had. Echter, toen hij begon te praten kon ze het toch niet laten even haar kopje schuin te houden. Oplettend volgde ze wat hij aan het zeggen was en begonnen haar oortjes wat te wiebelen toen hij zijn laatste zin uitsprak. Uiteindelijk verliet een zachte zucht haar bekje en keek ze de warrior aan met haar lichte groene ogen. "Tallshadow," Begon ze rustig, zachtjes glimlachende. Haar stem was niet luider dan de wind die buiten haar den aan het waaien was. Niet omdat ze bang was dat iemand hen horen zou, maar eerder omdat haar toon aansloot bij de mood die heerste. "Mijn hele leven was zeg maar .. een rommeltje geweest." Nog steeds keek ze hem aan, zodat hij aan haar blik kon zien dat hetgeen wat ze zei waar was. "Ik heb moeilijke tijden gehad, maar what doesn't kill you makes you stronger. Niet?" Ze greens even bij die zin, maar vervolgde nadien alweer wat serieuzer. "Ik zal er wel aan moeten wennen. En tenslotte kan ik nog altijd bij jou terecht als er iets mis is, toch?" Ze gaf hem even een speelse schouderduw en lachte even onschuldig, het ergens wel schattig vindende dat hij zich zo'n zorgen maakte om haar.


We were together.... I forgot the rest♥️
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
This house no longer feels like home - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: This house no longer feels like home   This house no longer feels like home - Pagina 2 Icon_minitimema 5 jan 2015 - 12:06

Was ze boos? Oh help hopelijk niet, dan kon ze hem vermoorden zonder ooit enig iets achter te laten en hem begraven met allemaal enge kruiden waardoor anderen hem nooit zouden vinden en- "Tallshadow," Hij draaide zijn hoofd zodat hij haar kon zien, oke, misschien zou hij toch nog de dag kunnen uitleven. "Mijn hele leven was zeg maar .. een rommeltje geweest." Hij grinnikte, ervaring mee ja, zijn leven was ook nog niet echt perfect geweest. Goed genoeg, niet perfect. "Ik heb moeilijke tijden gehad, maar what doesn't kill you makes you stronger. Niet?" Een kleine glimlach verscheen, het was grappig hoe ze nu weer optimistisch en vrolijk was. Net niet, nu wel. "Ik zal er wel aan moeten wennen. En tenslotte kan ik nog altijd bij jou terecht als er iets mis is, toch?" De kater nam de schouderduw in ontvangst, en lachte nog even. Daarna knikte hij serieus. "Altijd,"


This house no longer feels like home - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
This house no longer feels like home - Pagina 2 DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: This house no longer feels like home   This house no longer feels like home - Pagina 2 Icon_minitimewo 7 jan 2015 - 17:06




De poes glimlachte even tevreden toen ze de kater zag lachen vanwege haar schouderduw en spitste vervolgens eventjes haar oortjes toen ze doorhad dat hij iets zeggen wou. 'Altijd,' Sprak hij, waardoor haar mondhoeken nog ietsjes verder omhoog gingen. "Daar houd ik je aan," Miauwde ze als response waarna ze hem een knipoog gunde.
Een zachte zucht verliet haar bekje toen ze even over haar schouder keek en opmerkte dat het al donkerder begon te worden. "Sh*t!" Sprak ze plots waarna ze opsprong en met haar groene ogen naar de uitgang van het kamp keek. "Ik was van plan nog kattenkruid te gaan halen.." Maar het feit dat het een nogal lange reis was naar de twolegtuinen, was het alles behalve evident om deze reis af te leggen in het donker. En ze wou Acefray het kruid nog laten zien, aangezien deze alleen maar in de tuinen van tweebeners groeiden en dus de andere kater het later nooit zelf herkennen zou afgezien het feit dat die gekke beesten van alles in hun tuin hadden staan. "Ach ja, dat is dan voor morgen.." Miauwde ze ter vergeefs terwijl ze haar schouders ophaalde.


We were together.... I forgot the rest♥️
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
This house no longer feels like home - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: This house no longer feels like home   This house no longer feels like home - Pagina 2 Icon_minitimewo 7 jan 2015 - 17:11

De kater lachte om haar reactie, en knikte. "You better," Antwoordde hij, alweer een stuk vrolijker. Leuk hoe dat zo ging, vrienden konden je altijd opvrolijken, al was hij in de eerste plaats hier gekomen om haar op te vrolijken. Misschien was hij toch niet zo'n goede trooster. Oh well, het leek nog steeds gewerkt te hebben. "Sh*t!" Tall knikte eens, of dus niet. "Ik was van plan nog kattenkruid te gaan halen.." Een brede grijns verlichtte zijn gezicht heerlijk! In de nacht, weg van het kamp, avontuur! "Ach ja, dat is dan voor morgen.." Tall sprong op, en schudde enthousiast zijn hoofd. "Uitstellen is niet goed voor je," Knipoogde hij haar toe, en trok de poes mee de den uit. "Kom op! Avontuur!"


This house no longer feels like home - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
This house no longer feels like home - Pagina 2 DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: This house no longer feels like home   This house no longer feels like home - Pagina 2 Icon_minitimewo 7 jan 2015 - 17:21




'Uitstellen is niet goed voor je,' Knipoogde hij naar haar. Littlestream hield haar kopje schuin, even niet goed wetende wat er aan de hand was. 'Kom op! Avontuur!' Toen hij haar mee uit de den sleurde kon ze het niet laten even te protesteren, maar het probleem was dat ze niet tegen zijn kracht op kon. Zo misbruik van haar zwakheden maken! "W-wacht!" Sprak ze, nog steeds proberende zich uit zijn greep te verlossen. "Straks is het donker en dan is het gevaarlijk in het territorium.. Stel je voor dat er iets gebeurd!" Al hebben ze nu toch al een vervang medicine cat.. Littlestream schudde dat uit haar kopje en dacht aan het welzijn van Tallshadow. Als hem iets overkwam dan had de Clan een hele grote aanwinst verloren. En ze wou dat alles behalve op haar geweten hebben staan, zeker niet Tallshadow..


We were together.... I forgot the rest♥️
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
This house no longer feels like home - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: This house no longer feels like home   This house no longer feels like home - Pagina 2 Icon_minitimewo 7 jan 2015 - 17:23

Hij liet de poes los, en stond nu het idee van avontuur in hem zat, helemaal opgewonden heen en weer te Wipwap op zijn poten. "Straks is het donker en dan is het gevaarlijk in het territorium.. Stel je voor dat er iets gebeurd!" De kater's ogen begonnen te glimmen bij die uitspraak, en een jongensachtige grijns verscheen weer. "Dan zal ik er hoogstpersoonlijk voor zorgen dat we weer heel terugkomen mademoiselle," Mauwde hij vrolijk met een speelse buiging. "Waneer was de laatste keer dat je echt op avontuur was Little?" Hij keek haar aan, en bleef maar glimlachen. Dit zou geweldig zijn!


This house no longer feels like home - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
This house no longer feels like home - Pagina 2 DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: This house no longer feels like home   This house no longer feels like home - Pagina 2 Icon_minitimewo 7 jan 2015 - 17:30




Tallshadow leek zich blijkbaar niet veel aan te trekken van het gevaar buiten het kamp, en nog minder van het feit dat het al donker begon te worden. 'Dan zal ik er hoogstpersoonlijk voor zorgen dat we weer heel terugkomen mademoiselle,' Mauwde hij, nog steeds vrolijk zijnde. Net zoals hem was ze ook een beetje aan het heen en weer springen op haar poten, maar dan wel wegens een andere reden. 'Waneer was de laatste keer dat je echt op avontuur was Little?' Door die vraag stopte ze er abrupt mee en keek ze hem wat vragend aan. Maar nadien liet ze een luide zucht ontsnappen uit haar kopje en dacht ze met een glimlach terug aan de tijden die ze had besteed met Ashdrizzle. "Een tijdje.." Miauwde ze, aangezien ze zelf niet goed wist hoelang het al geleden was. Wegens alle ruzies was het er niet meer van gekomen. "Goed, ik ga alleen mee als je me écht beloofd dat er niets gebeuren zal!"


We were together.... I forgot the rest♥️
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
This house no longer feels like home - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: This house no longer feels like home   This house no longer feels like home - Pagina 2 Icon_minitimewo 7 jan 2015 - 17:36

Een blije, een misschien ook wel een beetje triomfantelijke, lach verscheen toen de poes stopte met het zenuwachtige heen en weer gewip. "Een tijdje.." Tall sprong weer helemaal omhoog. "Dat dacht ik al!" Riep hij vrolijk uit, en wilde zich al omdraaien. Hij liep op het moment over van energie. Niets wat hem zou kunnen stoppen. "Goed, ik ga alleen mee als je me écht beloofd dat er niets gebeuren zal!" Oke dat dan misschien. Zijn glimlach was nu veel serieuzer, en zijn ogen stonden oprecht. Misschien vond ze het wel eng. "Ik zweer het bij Starclan," Mauwde hij, "Ik zou je nooit iets kunnen laten overkomen," Hij zweeg even, keek naar de grond, en draaide zich toen resoluut om. "Het avontuur lacht ons toe!"


This house no longer feels like home - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
This house no longer feels like home - Pagina 2 DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: This house no longer feels like home   This house no longer feels like home - Pagina 2 Icon_minitimewo 7 jan 2015 - 17:46




'Ik zweer het bij Starclan,' Miauwde de kater. Echter was het probleem dat ze niet echt meer in Starclan vertrouwde, afgezien het feit wat ze haar hadden aangedaan. 'Ik zou je nooit iets kunnen laten overkomen,' De kater zweeg even na dit gezegd te hebben en de poes keek hem wat vragend aan. 'Het avontuur lacht ons toe!' Vervolgde hij plots waarna hij zich omdraaide. Nog voor een laatste keer zuchtte ze overdreven en ging ze op een rustige pas hem achterna. Pas toen ze de uitgang van het kamp bereikt hadden keek ze even op en priemde ze haar groene blik in de zijne. Een kleine glimlach verscheen op haar gelaat, waarna ze even met haar staart sloeg. "Hier gaan we dan!" Sprak ze vrolijk om vervolgens door de uitgang heen te springen.

{Maak jij topic in het territorium?}


We were together.... I forgot the rest♥️
Terug naar boven Ga naar beneden
 
This house no longer feels like home
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Medicine cat's den-
Ga naar: