The reason why



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 The reason why

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Softvoice
Member
The reason why DPKsfdL
Isa
831
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Softvoice
BerichtOnderwerp: The reason why   The reason why Icon_minitimezo 4 jan 2015 - 20:13

Zodra ze haar kop over de rand stak strekte het zand zich voor haar uit. Het was minder breed dan lang, wat logisch was, aangezien hier vroeger water doorheen stroomde. In vele opzichten was het jammer dat die rivier er nu niet meer was: Een rivier had voor extra voedsel kunnen zorgen, niet alleen erin maar ook eromheen. Maar elk nadeel heeft zo zijn voordeel, en nu was het een zeer goede plaats om apprentices te trainen. Zo was dat ook de reden waarom de rossige poes hier nu naar beneden liep en ergens in het midden van de kuil ging zitten. Ze groette de katten rondom haar, zowat allemaal apprentices met hun mentoren. Het was druk, maar misschien dat dat kwam doordat het de eerste dag na de ceremonie was. Zachtjes zwiepte Softvoice met haar staart heen en weer terwijl ze rustig om zich heen keek, Glowpaw zou zo wel komen.

x Eerste post voor Glowpaw


The reason why 119084h
Terug naar boven Ga naar beneden
Glowstick
Member
The reason why GR68RHg
iro!!
2092
Actief
"Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Glowstick
BerichtOnderwerp: Re: The reason why   The reason why Icon_minitimezo 4 jan 2015 - 20:23

Een beetje twijfelachtig zette hij zijn pas voort naar de Sandy Hollow. Zou hij het wel durven? Zou hij het wel kunnen? Hij was hartstikke vroeg, er was nog geen kat te zien. Hij keek even naar een boom voor hij in deze klom, waarna hij toe keek hoe de plek vol zand gevuld werd met apprentices en hun mentors. Ze leken allemaal zo blij, zo enthousiast. Hij verstijfde echter toen hij zijn mentor zag. Ze leek eigenlijk wel een beetje op zijn vader, rode vacht, groene ogen... Hij kneep zijn ogen even dicht, hij moest dit doen anders zou hij nooit zijn warrior naam krijgen. Hij wachtte even tot ze de andere kant op keek en rende van de zijkant van de boom naar beneden. "S-" Begon hij, waarna hij even slikte. "Softvoice." Sprak hij daarna, haar een kort knikje schenkend.


It's okay to be a Glowstick, sometimes we have to break before we shine.The reason why 8yZbSjz
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Softvoice
Member
The reason why DPKsfdL
Isa
831
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Softvoice
BerichtOnderwerp: Re: The reason why   The reason why Icon_minitimema 5 jan 2015 - 12:34

Ze merkte zijn aanwezigheid eerder op dan dat ze hem zag, of dat hij begon te spreken. Zijn geur had haar gewaarschuwd en ze leek dan ook niet verrast toen hij van de zijkant kwam aanlopen. 'S-' hij slikte even. 'Softvoice.' Sprak hij daarna, haar een kort knikje schenkend. Ze glimlachte en knikte begroetend. 'Goed dat je er bent!' Ze stond op. 'Laten we maar meteen beginnen,' Ze keek hem vriendelijk aan. 'Start anders maar met even vertellen wat je allemaal al kan en hebt geleerd.' Ze likte vlug over haar borst. 'Ik neem aan dat je het gebied al aardig kent?' Stiekem, en dat besefte ze zelf ook wel, probeerde ze met haar enthousiasme de apprentices af te leiden van zijn zorgen en verdriet.


The reason why 119084h
Terug naar boven Ga naar beneden
Glowstick
Member
The reason why GR68RHg
iro!!
2092
Actief
"Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Glowstick
BerichtOnderwerp: Re: The reason why   The reason why Icon_minitimevr 9 jan 2015 - 18:32

De kat begon heel enthousiast te praten, waarom? Waarom deed ze zo aardig tegen hem en was ze op het moment zo blij? Dit gebied... Dat kenden hij wel... Hij kon het nog precies voor zich halen. "Mijn... Uhm, Mijn vader.... Trainde me hier altijd." Hij trok even een moeilijk gezicht, niet wetend wat hij op het moment moest zeggen of doen.


It's okay to be a Glowstick, sometimes we have to break before we shine.The reason why 8yZbSjz
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Softvoice
Member
The reason why DPKsfdL
Isa
831
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Softvoice
BerichtOnderwerp: Re: The reason why   The reason why Icon_minitimewo 21 jan 2015 - 14:26

"Dat weet ik..." Antwoordde de rossige poes bedrukt. Dit was nou net het onderwerp dat ze had willen vermijden. "Het spijt me heel erg, maar je zult het nu met mij moeten doen." Ze sprak het onaardiger dan ze het bedoelde. Haar toneelstukje was duidelijk over, ze kon niet meer in haar aardige rol blijven. Want nee, aardig of vrolijk voelde ze zich totaal niet op het moment. Ze voelde zich shit. En ze had die shit lang genoeg opzij geschoven. "Sorry, ik voel me gewoon niet zo lekker vandaag." Verklaarde ze haar uitval gauw. "Zullen we dan maar beginnen?"


The reason why 119084h
Terug naar boven Ga naar beneden
Glowstick
Member
The reason why GR68RHg
iro!!
2092
Actief
"Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Glowstick
BerichtOnderwerp: Re: The reason why   The reason why Icon_minitimezo 25 jan 2015 - 21:22

Hij schrok toen ze naar hem snauwde, wat hij nu weer gedaan? De poes verklaarde het al gauw, maar op een of andere manier dacht hij dat er meer achter zat dan alleen niet lekker voelen. "J-ja, graag..." Hij zuchtte even, als hij Warrior zou willen worden zou hij wel tegen een chagrijnige poes moeten kunnen.


It's okay to be a Glowstick, sometimes we have to break before we shine.The reason why 8yZbSjz
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
The reason why
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory :: Sandy Hollow-
Ga naar: