Explain to me



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Explain to me

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Aurorapaw.
Member
Explain to me DPKsfdL
Lore&Lolo
314
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 Moons
Gender:
Rank:
Aurorapaw.
BerichtOnderwerp: Explain to me   Explain to me Icon_minitimedi 6 jan 2015 - 11:55


+Ashdrizzle, daarna open

Een zwarte poot met een wit sokje plantte zich in de vergane wintergrond. Meteen dreef er een vieze geur naar haar neus, en Aurora's gezicht vertrok. Maar ze was aan het zoeken. Ze had haar vader al een tijdje niet gezien, maar een heleboel gehoord. Kijk, dat haar ouders geen happy couple waren had ze al door van kits af aan. Maar hij had nu een nieuwe partner, en haar nog niet voorgesteld! Sterker nog, ze had hem al een hele tijd niet gezien! Nu was ze dus best pissig, en op zoektocht, vastberaden om hem te vinden. Ze had al heel wat gebied uitgekamd, en hoopte dat ze hem niet mis zou lopen. Aurorapaw begon te lopen, met stevige passen doorkliefde ze de sneeuw. Hij moest hier ergens zijn, niet? "Ashdrizzle?" Riep ze, met een stem die haar humeur niet verraadde, "Pap?"




Explain to me 2iv1wjn
Yu - Foxfire
::

Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Explain to me 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Explain to me   Explain to me Icon_minitimevr 9 jan 2015 - 17:26

Telkens als de grijze kater de wereld om hem heen even niet aankon, trok hij zich hier terug. Op een van de houten palen die twolegs in de grond hadden gestoken om de omheining van het vuil te voldoen. Zijn blauwe kijkers, zo nu en dan gesloten door oogleden, keken wat doelloos voor zich uit en zijn kopje stroomde langzaam vol met gedachten die hem tijdens het jagen niet mochten belemmeren. Op het gras onder het paaltje lag een gevangen merel, die hij zou meenemen als hij weer terug zou keren in het kamp, maar voor nu kon hij de onrust bij die andere katten niet aan.
Toen hij een stem, volwassener geworden sinds hun laatste ontmoeting, hoorde, draaide hij sechts met zijn oren en opende zijn ijzige kijkers. "Pap?" Een wat vreemde rilling gleed over zijn rug en hij draaide zijn kop, om zijn gegroeide dochter te bekijken. "Wat is er Aurorapaw?" Vroeg hij uiterst kalm en behield oogcontact. Haar toon had zeker niet vrolijk geklonken.


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
Explain to me VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Aurorapaw.
Member
Explain to me DPKsfdL
Lore&Lolo
314
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 Moons
Gender:
Rank:
Aurorapaw.
BerichtOnderwerp: Re: Explain to me   Explain to me Icon_minitimevr 9 jan 2015 - 21:12

"Wat is er Aurorapaw?" Aurora's oren schoten naar achter. Hij deed alsof er niks aan de hand was! "Weet je at niet?" Vroeg ze nog een laatste keer, ongelovig. Ze gaf hem geen tijd om antwoord te geven. "Ik heb je al heel lang niet gezien! Je hebt me laten stikken..." HEt laatste gedeelte mompelde ze maar. De poes wist heus wel dat haar zussen een veel betere band hadden met Ash. Hij leek zo veel van hen te houden... Soms had ze het gevoel dat het kwam door haar uiterlijk. Ze was voor het grootste gedeelte zwart, terwijl al haar andere zussen grijs waren. Zag haar vader soms Fawnstep in haar? Was dat de reden? De apprentice vocht een beetje tegen de tranen. "Oh, en nog gefeliciteerd he? Met je nieuwe partner! Maar mij voorstellen, ho maar!" Aurorapaw had geen problemen dat haar vader iemand anders had, ze had ook geen problemen met het geslacht. Maar Ashdrizzle was ijskoud geweest. Woedend boorde de kattin haar cyaan blauwe blik in zijn ogen.




Explain to me 2iv1wjn
Yu - Foxfire
::

Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Explain to me 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Explain to me   Explain to me Icon_minitimevr 9 jan 2015 - 21:21

De toon die zijn dochter tegen hem aansloeg was alles behalve blij en de kater sprong met een soepele sprong van het paaltje af. "Ik heb je al heel lang niet gezien! Je hebt me laten stikken..." Hij draaide zijn grijze oortjes schuldig naar achteren, maar liet haar uitpraten. Het zou niet slim zijn om haar nu in de rede te vallen. "Oh, en nog gefeliciteerd he? Met je nieuwe partner! Maar mij voorstellen, ho maar!" Een lichte frons verscheen op zijn gelaat, maar hij schudde kort zijn kopje. "Ooit eraan gedacht om hem dan op te zoeken?" Glimlachte hij toen, de humor van de situatie blijkbaar wel inziende. "Het spijt me Aurorapaw, maar ik wilde jullie niet kwetsen door telkens te ruziën met jullie moeder." Spijt klonk in zijn stem en hij zakte door zijn achterpoten om te gaan zitten.


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
Explain to me VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Aurorapaw.
Member
Explain to me DPKsfdL
Lore&Lolo
314
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 Moons
Gender:
Rank:
Aurorapaw.
BerichtOnderwerp: Re: Explain to me   Explain to me Icon_minitimeza 10 jan 2015 - 21:49

Even was Aurora bang haar haar vader boos werd, maar het was juist het tegenovergestelde. "Ooit eraan gedacht om hem dan op te zoeken?" De kater glimlachte, for starclan's sake! Vond hij dit grappig? "Het spijt me Aurorapaw, maar ik wilde jullie niet kwetsen door telkens te ruziën met jullie moeder." Dit kalmeerde de poes een beetje. Een excuus, fijn. Ashdrizzle ging zitten, en zij besloot dat ook te doen. Ze maakte het zich gemakkelijk, en staarde hem toen aan. "Het is oke, maar..." Murmelde ze, haar blik op de grond richtend, "Soms heb ik het gevoel dat je meer van Slate, Hail en Rough houd..."




Explain to me 2iv1wjn
Yu - Foxfire
::

Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Explain to me 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Explain to me   Explain to me Icon_minitimezo 11 jan 2015 - 11:56

Z[/b]e ging ook zitten en Ashdrizzle voelde dat de spanning iets was gaan liggen. In zijn hoofd slaakte hij dan ook een opgeluchte zucht. "Het is oke, maar..." Zijn grijsgestreepte oortjes kwamen wat overeind en hij bleef haar aankijken. "Soms heb ik het gevoel dat je meer van Slate, Hail en Rough houd..." De kater kwam overeind bij deze woorden en trippelde voorzichtig naar haar toe en deed een poging haar een kopje te geven. "Waarom zou je dat denken? Ik houd even veel van mijn kittens, stuk voor stuk." Glimlachte hij.


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
Explain to me VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Aurorapaw.
Member
Explain to me DPKsfdL
Lore&Lolo
314
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 Moons
Gender:
Rank:
Aurorapaw.
BerichtOnderwerp: Re: Explain to me   Explain to me Icon_minitimedi 13 jan 2015 - 18:50

Haar vader kwam naar haar toe, en gaf een onhandig kopje. "Waarom zou je dat denken? Ik houd even veel van mijn kittens, stuk voor stuk." Dit stelde haar gerust. Ash stelde haar gerust. Hoewel ze een tikje gestrest werd als ze met Fawnstep was, had haar vader een kalme en fijne manier van doen. "Bedankt pap." Snorde ze, en ze meende het echt. Aurora keek hem aan, en lachte zo' beetje. "Je moet me wel een keertje introduceren," Mauwde ze, doelend op de nieuwe partner van haar vader. Ze wist dat hij gitzwart was. Nightspark? Dat was zijn naam, toch?




Explain to me 2iv1wjn
Yu - Foxfire
::

Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Explain to me 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Explain to me   Explain to me Icon_minitimewo 14 jan 2015 - 18:51

"Je moet me wel een keertje introduceren," Antwoordde zijn dochter in een snorrende toon, die een warme glimlach op zijn gelaat liet verschijnen. "Natuurlijk zal ik dat doen. Zo snel mogelijk!" Glimlachte hij en gaf haar een lik over haar oor. "En.. hoe gaat het met je trainingen?"


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
Explain to me VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Aurorapaw.
Member
Explain to me DPKsfdL
Lore&Lolo
314
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 Moons
Gender:
Rank:
Aurorapaw.
BerichtOnderwerp: Re: Explain to me   Explain to me Icon_minitimedo 15 jan 2015 - 19:00

"Natuurlijk zal ik dat doen. Zo snel mogelijk!" Een klein lachje verscheen op haar snoet. "En.. hoe gaat het met je trainingen?" Ze wist dat Ash Fawnstep niet zo mocht. Was ze ook tegen de trainingen? "Wel goed, ze is een prima mentor." Het feit dat ze haar eigen moeder was was misschien een beetje beschamend, maar mentor was mentor.




Explain to me 2iv1wjn
Yu - Foxfire
::

Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Explain to me 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Explain to me   Explain to me Icon_minitimevr 16 jan 2015 - 19:00

Gelukkig leidde de hele familiesituatie Aurorapaw, en Fawnstep dus, niet af van haar taken. "Dat klinkt goed." Snorde hij. "En hoe vind je het om een apprentice te zijn? Heb je al nieuwe vrienden gemaakt in de nieuwe den?"


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
Explain to me VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Aurorapaw.
Member
Explain to me DPKsfdL
Lore&Lolo
314
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 Moons
Gender:
Rank:
Aurorapaw.
BerichtOnderwerp: Re: Explain to me   Explain to me Icon_minitimema 19 jan 2015 - 18:13

"Dat klinkt goed." Aurora knikte. "En hoe vind je het om een apprentice te zijn? Heb je al nieuwe vrienden gemaakt in de nieuwe den?" De poes haalde zo'n beetje haar schouders op. "Het gaat wel, denk ik." Ze keek even naar haar vader. "Ik ken niet heel veel katten," bekende ze. Even hield de poes haar kop scheef. "Hey pap, hoe, eh..." Ze kuchte kort. "Hoe heb je die kater ontmoet?" Eigelijk was ze wel benieuwd hoe haar vader verliefd was geworden.




Explain to me 2iv1wjn
Yu - Foxfire
::

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Explain to me
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Carrionplace-
Ga naar: