It makes me sad, daddy



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 It makes me sad, daddy

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Hinde
Member
It makes me sad, daddy DPKsfdL
44
Actief
Hinde
BerichtOnderwerp: It makes me sad, daddy   It makes me sad, daddy Icon_minitimevr 9 jan 2015 - 12:55

Een stapje voor het andere stapje, als ze dat maar deed dan kwam ze er wel. Haar pootje voor haar ander pootje, want dan kwam ze vooruit. Ook al hing haar kopje bijna op de grond of zakte ze bijna door haar pootjes, dat moest ze doen. Ze was een doorzetter, dus was ze nog nooit ergens beland om dood te vriezen. Haar lipjes zaten stijf op elkaar terwijl ze door trippelde. Het was hier koud, omdat ze over een open veld liep. De wind had dus vrijspel op haar dunne vacht. Ze wiebelde wat ongemakkelijk met haar oren, omdat er opnieuw iets bijgekomen was wat haar probeerde tegen te houden, wat haar dat stapje niet voor de andere wilde laten zetten. Toch liep ze door, zoals ze altijd deed. Ze was opnieuw weggelopen bij het nest van haar ouders, maar dit keer had het een goede reden gehad, want papa had zo raar gedaan. Hij had haar genegeerd terwijl ze tegen hem aangekropen was en zich omgedraaid, vond papa haar niet lief meer? Het had haar verdrietig gemaakt, dus was ze weg gegaan. Opeens stond ze stil toen ze iets rook, dat lukte haar steeds beter, maar onderscheiden kon ze het nog niet echt. “Ikke iets ruik.” Zei ze daarom ook alleen maar, niet wetend dat het een andere kat was. Nieuwsgierig gleed de blik in haar reebruine ogen over haar omgeving.

[First Venice]


It makes me sad, daddy 2yk02kz
Terug naar boven Ga naar beneden
Venice
Member
It makes me sad, daddy DPKsfdL
67
Actief
Venice
BerichtOnderwerp: Re: It makes me sad, daddy   It makes me sad, daddy Icon_minitimezo 11 jan 2015 - 20:35


De zwartwitte poes keek verbijsterd naar de sneeuw overal. Ze háátte dit spul! Het was ijskoud! Was ze nou maar nog in Italië, daar was het tenminste warm. Het leek wel alsof ze een van haar kittens hoorde piepen. "Ikke iets ruik." Dat was geen Italiaans! Ergens in deze sneeuw moest er dus een kitten zitten.. Waar? Ze zag twee kleine oortjes boven de sneeuw uitsteken, en meteen sloeg de bicolor zich om het kleine poesje heen. Daarna likte ze over haar kopje en legde haar dichterbij zich. "Ben je oké?" Zei ze zachtjes, haar accent lag nog steeds op haar woorden gedrukt. Ze zuchtte diep, en aande het kleinte met haar zachte, dikke staart.


Party girls don't get hurt. Can't feel anything, when will I learn
I push it down, push it down
It makes me sad, daddy Venice

I'm gonna swing from the chandelier, from the chandelier
I'm gonna live like tomorrow doesn't exist
Like it doesn't exist

I'm gonna fly like a bird through the night, feel my tears as they dry
I'm gonna swing from the chandelier, from the chandelier
It makes me sad, daddy MY8GO It makes me sad, daddy RNfl1 It makes me sad, daddy UsJ4Z It makes me sad, daddy PMgSE
||Venice||Demon||Brokenwing|| Mai || Sunset || Blackkit,(-death) ||
[spoiler="Stuff:"]
Terug naar boven Ga naar beneden
Hinde
Member
It makes me sad, daddy DPKsfdL
44
Actief
Hinde
BerichtOnderwerp: Re: It makes me sad, daddy   It makes me sad, daddy Icon_minitimedi 13 jan 2015 - 19:17

Verrast en een beetje van haar stuk gebracht liet ze de verzorging van de poes over haar heen komen, wat deed die nou? Ze wist niet zo goed wat ze nou moest doen, maar de rogue bedoelde het vast goed. Ze had in ieder geval niet het idee dat de poes dit deed omdat ze haar iets aan wilde doen. Ze knikte daarom ook voorzichtig toen ze vroeg of het ging. “Ja, ook jij?” Vroeg ze daarna wat aarzelend. “Jij bang ik koud?” Ze staarde de rogue nog steeds wat verbaast aan. “Jij naam?” Vervolgde ze.


It makes me sad, daddy 2yk02kz
Terug naar boven Ga naar beneden
 
It makes me sad, daddy
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: