Should I?



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Should I?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Creamyfrost
StarClan
Should I?  10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Should I?    Should I?  Icon_minitimevr 9 jan 2015 - 17:46



Hij kon er niets aan doen, dat het gevoel van verdriet hem op sommige momenten overspoelde. Dan kwam het gemis van zijn beste vriend net als een monster over hem heen geraasd. Gelukkig had hij een monster nog nooit hoeven voelen, maar hij dacht dat dat zo voelde. Hij was snel het kamp uit gelopen toen hij merkte dat hij Bravesoul weer op zijn netvlies zag verschijnen. Hij wilde niet dat zijn peetkittens het zouden zien, sowieso wilde hij niet dat iemand zag dat het hem nog steeds raakte. Dan ging hij weg om het te laten bezinken en kwam hij pas terug als hij zeker wist dat het voorbij was, dat hij weer vrolijk en enthousiast kon zijn. Hij rende door riverclan territorium en genoot van het gevoel dat de gure wind de pijn van hem af liet waaien. Hij kwam echter tot stilstand toen hij bij de grens van het territorium kwam. Zou hij het doen? Met een poot hing hij boven de grens, maar toen drong een andere riverclan geur zijn bek binnen, dus deed hij het toch maar niet. Hij deed snel een stap naar achter en draaide zich om. Hij herkende de geur en wachtte totdat Butterbell voor hem zou verschijnen. Hij hoopte niet dat ze gezien had dat hij net een stap over de grens had willen zetten, want dat had hij nog nooit gedaan.

[First Butterbell]




I'm hunting with StarClan
Should I?  R8Pdsgr
#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
Should I?  XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Should I?    Should I?  Icon_minitimevr 9 jan 2015 - 18:08

Met lange passen sprong de flame-point she cat door het open land van hun territorium. Haar blauwe ogen gefocust op haar doel. Het konijn dacht van haar af te kunnen komen maar Butter was een snelle poes. Ze droeg geen lange pluizige pels zoals haar clangenoten deden wat haar net iets sneller maakte op het land dan de anderen. Maar andere Riverclan katten hadden weer meer bescherming in het water, hun main hunting ground. Butter was geboren zonder de beschermende vacht tegen het ijskoude water en daarom zeker in de winter verkoos ze jagen op het land boven jagen op vis.

Binnen enkele sprongen die bijna even groot waren als die van een jonge vos had ze het konijn ingehaald en met een laatste sprong wist ze haar voorpoten op het lichaam van het konijn te plaatsen en bracht het vluchtende dier naar de grond. Met een snelle beet beëindigde ze het leven en ging zitten met schokkende flanken van haar extreme ademhalingen. Langzaam draaide ze haar hoofd richting de hemel en dankte in haar hoofd Starclan voor het leven dat haar gegund was om de clan te kunnen voeden in deze barre tijden. Leafbare betekende honger en hopeloosheid. Niemand kon dat vergeten. En er was geen tijd om Starclan dankbaarder te zijn voor elk deel prooi dat ze konden bemachtigen.

Met een tevreden zwaai van haar staart kwam ze omhoog en bracht naar neus verder de lucht in zoekend naar andere geuren maar de enige geur die ze kon ontdekken was die van haar neefje Creamypaw. Ze trilde even met haar oren onzeker. Waarom zou Creamypaw zo ver van het kamp zijn zonder zijn mentor? Ze begroef haar prooi en zette een snelle pas richting haar neefje. Zodra ze de jonge kater zag liep ze naar hem toe en likte even over zijn oor met een warme glimlach. "Creamypaw wat doe jij zo ver van het kamp zonder mentor? Heeft Dawnstar je opgedragen een patroille in je eentje te lopen?"
 







One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
Should I?  10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Should I?    Should I?  Icon_minitimevr 9 jan 2015 - 18:23


Met zijn bek vol tanden staarde hij zijn tante schuldbewust aan. Ja, wat moest hij nou dan zeggen? Hij hoorde hier helemaal niet te zijn. Hij wist dat ze ging vragen en hij zou dan zijn antwoord klaar moeten hebben, maar die had hij niet, daarnaast was hij een hele slechte leugenaar. Je zag het meteen aan zijn kop, want dan voelde hij zich altijd nog schuldiger dan dat hij zich al voelde omdat hij iets deed wat niet hoorde. Hij deed alles voor de riverclan en wilde iedereen trots kunnen maken, maar soms deed hij iets wat niet helemaal in dat straatje paste. Nou was niemand natuurlijk perfect, maar hij wilde dat zo graag wel zijn, soms wat te graag. Hij deed zijn bek open om iets te zeggen zo snel haar vragen over haar lippen gleden. “Ehm…” Mompelde hij wat binnenmonds, omdat hij geen flauw idee had wat hij moest zeggen. “Ik had in ieder geval een korte training vandaag, omdat Silvercloud mee moest met een jachtpatrouille.” Dat was in ieder geval waar, maar wat hij dan hier deed kon hij niet verklaren. Want wat deed hij hier in plaats van dat hij bij de elders of bij de kittens was? Of in ieder geval aan het jagen. “Ik…” Hij sloeg zijn blik neer en staarde naar zijn voorpoten. “Ik moest even alleen zijn.” Zijn stem trilde terwijl hij verslagen ging zitten. “Het spijt me Butterbell,” Fluisterde hij er zacht achteraan.



I'm hunting with StarClan
Should I?  R8Pdsgr
#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
Should I?  XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Should I?    Should I?  Icon_minitimevr 9 jan 2015 - 20:56

Ze kon haar neefje al langer dan vandaag en wist dat hij absoluut geen leugenaar was. Dus het was simpel. Elk woord dat uit zijn mond zou komen zou de zuivere waarheid zijn. Dat was ook de rede dat ze nooit boos kon zijn op het enige familielid dat ze nog had. Hij zou zeker een goede warrior worden als hij eenmaal zo ver was. Een warrior waar riverclan trots op kon zijn dat wist Butterbell zeker. Zijn stem liet haar zacht glimlachen terwijl ze hem aankeek en ging zitten. Ze krulde haar staart rond haar bleke pootjes en luisterde naar wat hij te zeggen had. "En hoe ging je jachtpatrouille?" Haar glimlach verbreedde zich. Haar neefje was goed bezig. Jagen voor de clan terwijl de clan het het meest nodig had. De clan had goede jagers nodig.. Actieve. Ze beet op de binnenkant van haar mond en zuchtte haar gedachtes vlogen terug naar Blizzardstorm. De kater waar ze voor gevallen was. Zij als enige wist hoe vreselijk lui hij eigenlijk was maar hij had haar hart weten te verkrijgen en samen hadden ze kittens gekregen. Toch wist ze niet of ze nog wel van hem hielt want er was nog een kater die haar hart leek te willen.. Snowkiller leek er op uit te zijn om haar te verkrijgen. En eigenlijk.. Wist ze niet zeker of ze dat wel erg vond.. Snowkiller was een veel betere warrior die het verdiende om een hogere rang te krijgen. Hoofdschuddend kwam ze terug bij aarde en keek naar haar neefje. "Het is al goed. Ik ben nu bij je nietwaar, dus er is een volwaardig warrior die een oogje op je kan houden." Grinnikte ze zacht en gaapte kijkend naar het windclan territorium. "Is er iets dat je me moet vertellen? Bravesoul..?"
 







One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
Should I?  10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Should I?    Should I?  Icon_minitimeza 10 jan 2015 - 17:25



Hij keek weer op toen ze vroeg hoe het gegaan was, meteen kwam er een waterig glimlachje rond zijn lippen. “Het gaat steeds beter. Ik vind vechttechnieken nou eenmaal makkelijker te leren dan jachttechnieken, soms wil ik wat te snel en dan jaag ik de prooi weg. Alleen het gaat steeds beter. Ik had vandaag een waterrat gevangen.” Er ontstond toch een trotse blik in zijn lichtblauwe ogen. Hij was echt blij dat dat hem gelukt was. Het ging ook langzaam beter. Hij had gewoon iets meer tijd nodig dan een andere kat, maar uiteindelijk zou het hem lukken want daar zou hij wel voor zorgen. Hij deed er alles aan om dingen goed te doen. Hij grijnsde toen ze verder ging en zei dat zij nou op hem kon passen. “Daar heb je helemaal gelijk in.” Hij wreef even zijn wang langs die van Butterbell. Hij was gek op zijn tante. Zijn houding veranderde echter weer toen ze haar volgende vragen stelde. Zijn schouders gingen wat hangen en hij slikte. Hij had moeite om zijn tranen in te houden terwijl hij zijn woorden probeerde te vinden. “Soms mis ik hem gewoon zo erg en ben ik bang dat ik hem teleurstel als peetvader van zijn kittens.” Fluisterde hij toen zacht, waardoor je moeite moest doen om hem te kunnen verstaan.



I'm hunting with StarClan
Should I?  R8Pdsgr
#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
Should I?  XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Should I?    Should I?  Icon_minitimeza 10 jan 2015 - 20:21

Met gesloten genoot ze van hoe haar neefje sprak over zijn training en opende haar ogen opnieuw. Een glimlach ontstond op haar zachte blikjes bij het zien van zijn trotse blik. "Als je wil kan ik je nog wat extra jacht technieken laten zien? Kunnen wij nog wat meer samen doen hmm?" Ze glimlachte warm en hielt een zachte snor in hem aankijkend. Toch lieten zijn volgende woorden verdriet in haar ogen opkomend en ze duwde zichzelf dicht tegen haar neefje aan. Haar ogen sloot ze en ze zuchtte zacht. "Creamypaw je bent nog maar een apprentice, je bent dan wel hun peetvader mar je word niet gedwongen om perfect te weten wat je moet doen. Ik weet zeker dat Bravesoul al ontzettend trots op je is dat jij het op je hebt genomen om je zo in te zetten voor zijn kittens. Maar het is niet aan jou om jezelf uit te putten voor hen." Fluisterde ze zacht en keek hem streng aan. "het belangrijkste is nog altijd dat jij je focust op een goede warrior worden oke. Eentje waar Riverclan en het hele bos trots op kan zijn." Spinde ze liefdevol en gaf een likje over zijn wang. "En ik zal je altijd helpen als je me nodig hebt oke?"
 







One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
Should I?  10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Should I?    Should I?  Icon_minitimezo 11 jan 2015 - 16:39


Hij liet haar eerst helemaal uitpraten, voordat hij weer wat zei. Het deed hem goed dat ze hem troostte en er voor hem wilde zijn. Hij had ook niet anders verwacht, maar toch vond hij het fijn om het ook uit haar bek te horen. “Ik wil zo graag dat ze aan andere dingen kunnen denken en weer gelukkig kunnen zijn, maar daardoor ben ik vaak wel heel moe. Dat geeft alleen niet hoor Butterbell ik kan beide doen, dat kan ik wel.” Er lag een vastberaden blik in zijn ogen, want hij wilde het allebei doen. Hij wilde er voor hen zijn, maar daarnaast trainde hij zo hard als hij kon. Samen was het eigenlijk te veel voor zijn jonge lijf, maar dat interesseerde hem niet. Hij had niet door dat het hem op een dag op zou breken, dat zag hij niet in en hij wilde het ook niet inzien. “Ik ben blij dat jij er bent tante.” Vervolgde hij toen zachtjes terwijl hij zijn kop tegen haar hals legde. “Dankjewel dat je mij wilt helpen en ik zou graag wat van jou jachttechnieken zien, daar kan ik alleen nog maar meer van leren. Wil je dat echt doen?” Zijn stem klonk dankbaar terwijl hij dat zei en eventjes zijn ogen sloot.



I'm hunting with StarClan
Should I?  R8Pdsgr
#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
Should I?  XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Should I?    Should I?  Icon_minitimezo 11 jan 2015 - 16:58

Met warme ogen keek ze naar hem. Het deed haar goed horend hoe hij zo graag er wou zijn voor kittens die nieteens van hem waren of zijn familie waren. Nou was het wel zodat de familie van Bravesoul over heel Riverclan uitbreidde maar Butterbell en haar neefje vielen daarbuiten voor zover Butter dat wist. Vast wel ergens in een ver verleden waren ze aan elkaar gerelateerd zoals dat in elke clan zo was. Maar er waren geen dichte connecties behalve natuurlijk die van clangenoot zijn wat voor vele waaronder Butterbell net zo diep ging als littermates. "Het is goed om te horen dat jij zo veel wil doen voor Bravesouls kittens maar je hebt ook een verantwoordelijkheid naar de clan Creamypaw. Je moet Warrior worden en dat kan niet als je met je gedachten vol bij Bravesoul's kittens zijn al snap ik hoe graag je dat wil." Fluisterde ze warm en keek op naar hem. Zodra hij haar tante noemde vulde haar hele lichaam zich met warmte en ze likte liefdevol over zijn kopje. "Nou sta op lief neefje van me dan ga ik je wel eens laten zien hoe ik jaag." Met een grijns sloeg ze met haar staart heen en weer en duwde haar nageltjes in de grond klaar om zich af te zetten in een sprint.
 







One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
Should I?  10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Should I?    Should I?  Icon_minitimezo 11 jan 2015 - 20:22


Hij keek Butterbell weer aan toen ze begon te praten en knikte voorzichtig. Hij wist niet zo goed of hij dat kon beloven. “Ik zou het proberen.” Zei hij daarom ook, want meer kon hij niet beloven. Zijn gedachten waren met name bij de kittens, omdat de verantwoordelijkheid hem zwaar viel, helemaal omdat de kittens hem niet leken te accepteren. Ze gaven hem die kans niet en dat deed hem pijn. Toch ontstond er een glimlachje rond zijn lippen toen ze hem gebood op te staan en dat deed hij dan ook meteen. “Is goed.” Hij spurte achter haar aan toen ze wegrende.



I'm hunting with StarClan
Should I?  R8Pdsgr
#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
Should I?  XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Should I?    Should I?  Icon_minitimezo 11 jan 2015 - 20:27

Een glimlach ontstond op haar lippen omdat ze wist dat hij het echt zou proberen. HAar staart zwaaide sierlijk heen en weer maar binnen enkele seconden was ze al weggespurt. De wind voelde goed in haar lichtte vacht en ze zetten nog wat extra kracht bij zo snel mogelijk over het territorium razend. Ze vroeg zich af of Creamypaw haar wel bij wist te houden maar waarschijnlijk niet. Butter was nou eenmaal een enorm snelle warrior en waarschijnlijk een van de beste jagers op het land. "Kom op neefje een beetje snelheid in die benen van je!" Riep ze lachend over haar schouder takken en bomen ontwijkend terwijl ze door de sneeuw raasde.
 







One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
Should I?  10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Should I?    Should I?  Icon_minitimema 12 jan 2015 - 13:22


Hij schoot in de lach toen ze hem begon aan te sporen, met een grijns om zijn lippen versnelde hij zijn pas nog meer. Zijn tante was snel, razendsnel. Hij was ook niet één van de langzaamste, maar hij was niet zo snel als haar. Al deed hij zijn best om haar bij te houden en lukte dat nog wel aardig. “Wat ga je proberen te vangen?” Riep hij terug terwijl hij achter haar aanstoof.




I'm hunting with StarClan
Should I?  R8Pdsgr
#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
Should I?  XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Should I?    Should I?  Icon_minitimema 12 jan 2015 - 18:42

Met een grijns zag ze hoe haar neefje achterbleef en begon zich langzaam meer in te houden. Snel scande ze de omgeving af en grijnsde. "Ekster." Fluisterde ze en zakte door haar lange benen en sloop geluidsloos over de grond terwijl het zwart witte dier rond hupte zoekend naar een paar miezerige vruchten op de grond. Het beesie had haar ong niet in de gate voor ze op hem sprong en hem in een snelle beet afmaakte. In haar gedachten dankte ze Starclan en sloot haar ogen.
 







One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
Should I?  10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Should I?    Should I?  Icon_minitimema 12 jan 2015 - 22:09



Hij wiebelde enthousiast met zijn oren terwijl hij toekeek. Hij vond het knap hoe ze de ekster ving zonder te aarzelen. Het was hem nog nooit gelukt om een vogel te vangen, ze vlogen altijd weg voordat hij ze te pakken had. “Wat goed Butterbell.” Hij trippelde vrolijk een rondje om haar heen totdat hij weer pal voor haar stond. “Hoe doe je dat? Bij mij vliegen ze altijd weg. Ik vind vogels echt het meest lastig om te vangen.” Hij ging voor haar zitten en keek haar nieuwsgierig aan. Even gleed zijn blik weer naar de ekster, maar al snel richtte zijn blik zich weer op die van zijn tante.




I'm hunting with StarClan
Should I?  R8Pdsgr
#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
Should I?  XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Should I?    Should I?  Icon_minitimedi 13 jan 2015 - 11:42




BUTTERBELL

Haar blauwe ogen schitterde terwijl ze de ekster voor haar poten neerlegde en een warme glimlach rond haar lippen vormde. "Vogels zijn roofdieren. Ze denken zoals ons en letten constant op hun omgeving. Het is van absoluut belang dat je het dier niet laat merken dat je er bent. Je moet zo lichtvoetig als de vogels zelf zijn." Ze glimlachte en bracht haar neus omhoog en dronk de geur om hen heen op en zakte door haar lange benen. "Kom, ik zal je iets laten zien wat een Skyclan kat mij ooit heeft geleerd." Fluisterde ze en sprong een boom in zichzelf snel omhoog werkend en maakte plaats voor hem. "Om echt succesvol vogels te vangen moet je denken als een vogel." Fluisterde ze en sloot haar ogen. Hoewel ze nog relatief laag bij de grond zaten werd ze al een beetje duizelig en het was haar maar wat goed duidelijk dat Riverclan katten geen echte klimmers waren.
Words: 158 ||Tag: Creamypaw || Note: cute family <3  




One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
Should I?  10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Should I?    Should I?  Icon_minitimedi 13 jan 2015 - 18:52



Er ontstond even een bedenkelijke blik in zijn ogen. “Maar hoe kunnen wij zo lichtvoetig als een vogel zijn, wij zijn toch een stuk zwaarder dan een vogel?” Vroeg hij terwijl hij toekeek hoe Butterbell in de boom klom. Er kwam meteen een grijnsje om zijn lippen en hij was blij dat Whisperwind hem de eerste beginselen bijgebracht had van bomen klimmen. Hij was er dan wel uitgevallen, maar dat zou hem niet nog een keer gebeuren. Hij wist zeker dat het nou een stuk beter ging. Hij deed precies zoals Whisperwind het hem uitgelegd had. Hij deed wat stappen achteruit en bracht zijn gewicht naar zijn achterpoten terwijl hij zijn voorpoten in de stam sloeg, zo klom hij omhoog en kwam naast zijn tante in de boom. Hij duwde zijn nagels een beetje in de tak zodat hij er niet uit zou vallen en keek toen opzij naar Butterbell. “Hoe kunnen wij denken als een vogel. Kun je vliegen?” Zijn stem had een plagerige klank gekregen terwijl hij zijn tante ondeugend aankeek.




I'm hunting with StarClan
Should I?  R8Pdsgr
#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
Should I?  XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Should I?    Should I?  Icon_minitimedi 13 jan 2015 - 22:36




BUTTERBELL

Creamypaw had een goede vraag gesteld. Hoe kon je zo lichtvoetige zijn als een vogel die rondhupste door het gras maar Butter had er even geen aandacht aan geschonken. Toen ze echter in de boom zaten en haar neefje haar vroeg of ze kon vliegen schoot ze in de lach waardoor enkele vogels opvlogen en schudde haar hoofd grinnikend. "Dat zou ik wel willen Creamypaw maar nee. Ik vrees dat ik toch iets te dik ben om te kunnen vliegen als een vogeltje." Grinnikte ze zachtjes en likte over haar lippen. "Waar heb jij zo goed leren klimmen trouwens? Ik heb nog nooit een riverclan kat zo snel een boom in zien vliegen." Merkte ze droogjes op expres het woord vliegen gebruikend en dronk de lucht in met haar mondje open voor ze hem weer aankeek. "Het is allemaal een kwestie van gedult. "Dit is wat vogels normaal zien. Veilig en hoog. Als wij hier van tak naar tak zouden springen breken we onze nek dus dat doen we niet. MAar het geeft een mooi perspectief. Misschien moet je je maar echt eens inbeelden dat je vleugels hebt gewoon even voor het gevoel."
Words: ### ||Tag: Name || Note: -  




One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
Should I?  10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Should I?    Should I?  Icon_minitimewo 14 jan 2015 - 12:58


Hij schoot in de lach toen ze zei dat ze te dik was. “Dat is me nou nooit opgevallen.” Hij was haar aan het plagen, want de ondeugende fonkeling lag nog steeds in zijn lichtblauwe ogen. “En je mist vleugels, die lijken me dan ook  wel handig.” Grijnsde hij daarna. Hij straalde van trots toen ze verder ging en zei dat hij snel in de boom kon klimmen. “Ik heb het van Whisperwind geleerd.” Hij keek even naar beneden naar de grond, maar keek toen weer naar Butterbell. “Ik vind het moeilijk om mijn dingen in te beelden.” Vervolgde hij een beetje verlegen. Hij was een echte dromer en denker, maar dat ging over bestaande zaken. Hij had nooit geleerd om te fantaseren, omdat hij veel te vroeg zijn naïviteit verloren was. Na de dood van zijn moeder was hij gestopt met spelen en had hij enkel gepraat om dingen te leren. Hij kon niet fantaseren want dan raakte hij in paniek en zag hij alleen maar zwart, behalve als hij dingen overdacht die echt gebeurd waren. Hij kon gezichten voor de geest halen en gebeurtenissen, maar fantaseren kon hij niet.




I'm hunting with StarClan
Should I?  R8Pdsgr
#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
Should I?  XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Should I?    Should I?  Icon_minitimewo 14 jan 2015 - 20:49




BUTTERBELL

Haar snorharen trilde van plezier terwijl ze hem aankeek. "Echt niet ik dacht dat die dikke belly van me wel op zou vallen?" Ze grinnikte en gaapte. "STiekem heb ik wel vleugels. Ik geloof er in." Haar stem was even dromerig. Hoe zou het kunnen zijn.. vleugels? Het bracht haar heel even weg in een halve dromen wereld maar zijn woorden lieten haarr warm spinnen. "Whispwerind is een geweldige medicine cat en ook een goede vriendin. Je mag trots zijn haar te kennen." Haar stem was warm en ze sloot haar ogen opnieuw tot ze zachtjes zuchtte en haar hoofd schudde. "Je bent veel te jong je leven verloren Creamypaw.. Je weet niet hoe geweldig het is alles te kunnen inbeelden wat je wil." Ze glimlachte en likte over haar pootje. Ze vond het erg dat haar jonge neefje al zo.. vroeg zijn jeugd kwijt was geraakt en ze had er alles aan proberen te doen hem beter te maken, vrolijker te maken maar het leek niet goed te lukken. Dat was nu absoluut wel duidelijk..
Words: ### ||Tag: Name || Note: -  




One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
Should I?  10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Should I?    Should I?  Icon_minitimedo 15 jan 2015 - 12:46


Hij keek haar met een guitig gezicht aan toen ze begon over haar dikke belly en je zag aan hem dat hij zich echt in moest houden om het niet uit te proesten van het lachen. “Ja, nou je het zegt.” Grinnikte hij. “Heb je ze verstopt onder je vacht?” Hij keek haar nog steeds grijnzend aan. Hij werd echter weer serieus toen ze over Whisperwind begon. “Dat is ze zeker.” Hij sprak recht uit zijn hart, want ze was zijn beste vriendin samen met Honeypaw. Er ontstond een waterig glimlachje rond zijn lippen toen ze verder praatte. “Ik weet gewoon niet zo goed hoe ik dat moet doen Butterbell en inderdaad ik zou niet weten hoe geweldig dat is.” Hij keek even naar zijn voorpoten, maar daarna keek hij Butterbell weer aan. “Maar het geeft niet.” Vervolgde hij rustig. Hij was er aan gewend.



I'm hunting with StarClan
Should I?  R8Pdsgr
#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
Should I?  XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Should I?    Should I?  Icon_minitimedo 15 jan 2015 - 21:33




BUTTERBELL

Butter schoot vol in de lach toen Creamypaw haar beaamde en ze rolde met haar blauwe oogjes terwijl ze haar kopje schudde. "Nou lekker zeg. Word gewoon dik genoemd door mijn eigen neefje. God wat is mijn lot." grinnikte ze zachtjes en gaapte en likte over haar pootje. "Yep die zitten heerlijk verstopt onder mijn dikke buikkie." Grinnikte ze zachtjes en speels en likte hem over zijn oor. "Goed dan. Eens zien, hoe gaan we jouw fantasie terug gaan krijgen neefje van mij." Grinnikte ze haar staart speels heen en weer zwaaiend.

Words: ### ||Tag: Name || Note: sorry op feest kon niet lang maar is iets 




One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
 
Should I?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries :: Gorge-
Ga naar: