I believe I can.. -PLONS- (Ganzenopdracht)



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I believe I can.. -PLONS- (Ganzenopdracht)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Butterstar
StarClan
I believe I can.. -PLONS- (Ganzenopdracht) XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: I believe I can.. -PLONS- (Ganzenopdracht)   I believe I can.. -PLONS- (Ganzenopdracht) Icon_minitimevr 9 jan 2015 - 20:43

Met een geintereseerde blik staarde ze naar de laag ijs over het kleine stroompje. Zou het dik genoeg zijn? Zou ze er op kunnen staan? Een kinderachtige grijns gleed over haar lippen terwijl ze een poot op het koude gladde ijs zette en wat kracht uitoefende. Het leek haar te houden? Een bredere grijns gleed over haar lippen en ze stapte helemaal op het ijs. Het kraakte onder haar gewicht maar hielt. Met een grijns begon ze over het ijs te lopen. "Oh yes I'm the Queen of the wo.." Haar worden kwamen er niet meer uit voor het ijs onder haar compleet brak en haar voorpoten er doorheen zakte en haar hoofd compleet ondergedompeld werd onder het ijskoude water.
 







One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Secretvoice
Member
I believe I can.. -PLONS- (Ganzenopdracht) DPKsfdL
Tess
264
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 37 moons
Gender:
Rank:
Secretvoice
BerichtOnderwerp: Re: I believe I can.. -PLONS- (Ganzenopdracht)   I believe I can.. -PLONS- (Ganzenopdracht) Icon_minitimevr 9 jan 2015 - 21:06


De wind streek door de lange grijze vacht terwijl de kater over de besneeuwde ondergrond stapte. Hij had nog altijd zijn afstand van iedereen gehouden, leefde nogsteeds meer in de schaduwen. En toch lette hij wel op wat er gebeurde in de clan, beter dan wie dan ook van hem zou denken, hij wist vrijwel alles dat er aan de hand was. Kort sloot hij zijn ogen tot hij een stem hoorde. Een frons kroop op zijn kop toen hij opkeek naar de poes op het ijs. Was ze dom ofzo, dat was nooit dik genoeg. Hij sprong op toen ze erdoor heen zakte en uit zijn zicht verdween. Niet nadenkend sprong hij achter haar het ijs op en het water in. De kou had hem vrijwel meteen in zijn greep maar hij dwong zijn spieren zich te bewegen. Snel zwom hij naar de poes, greep haar nekvel en zwom terug naar het wak om haar kop boven water te drukken en haar het ijs op proberen te helpen terwijl zijn lichaam steeds kouder werd.


I believe I can.. -PLONS- (Ganzenopdracht) 2vihyx4
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
I believe I can.. -PLONS- (Ganzenopdracht) XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: I believe I can.. -PLONS- (Ganzenopdracht)   I believe I can.. -PLONS- (Ganzenopdracht) Icon_minitimevr 9 jan 2015 - 21:15

Ze probeerd naar adem te happen en boven te komen maar het water was een te grote shock geweest en ze voelde hoe haar poten wegzakte en haar lichaam meer verdween onder het ijskoude water. Butter was al geen water kat wat vreemd was voor Riverclan maar dit was meer dan ze had kunnen verwachten. Langzaam leek ze haar bewustzijn te verliezen maar haar ogen schoten opnieuw open toen iets haar te pakken kreeg en omhoog sleurde. Angs schoot eerst door haar lichaam, bang dat een vos haar te pakken had maar toen ze eenmaal naar adem kon happen. Haar blauwe ogen opende zich wijd en staarde naar het grijze gezicht van Secretvoice. Ze hoestte water op en krabbelde op de kant. Haar flanken bewogen hevig op en neer en ze staarde naar hem voor ze hem ook op de kant hielp. "Y..you saved me." Nog altijd ademde ze hevig maar glimlachte doorweekt en ijskoud. "Hoe kan ik je ooit bedanken."
 







One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Secretvoice
Member
I believe I can.. -PLONS- (Ganzenopdracht) DPKsfdL
Tess
264
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 37 moons
Gender:
Rank:
Secretvoice
BerichtOnderwerp: Re: I believe I can.. -PLONS- (Ganzenopdracht)   I believe I can.. -PLONS- (Ganzenopdracht) Icon_minitimevr 9 jan 2015 - 21:29

De spieren onder zijn grijze vacht stonden gespannen terwijl hij de poes boven hield. Waarom in starclansnaam moest dat water zo freaking koud zijn. Hij keek toe hoe ze op de kant kroop en zette zijn eigen poten neer om erop te klimmen, de dunne stukken ijs braken meteen, tot hij bij wat dikker ijs kwam. Hij klom op de kant, zijn lange grijze vacht hing druipend naar beneden waardoor hij zich uitschudde. Zijn borstkas ging snel op en neer terwijl hij naar haar keek. Even op adem komend terwijl hij zijn spieren probeerde te ontspannen, maar zijn lichaam was nog te koud. "Just... don't.... Do that again" zei hij zacht terwijl hij hijgde en schudde opnieuw zijn vacht. "en je moet droog en warm worden, anders word je ziek" mompelde hij en stapte naar haar toe. Hij snapte het als ze zelf nog niet kon bewegen dus begon haar vacht te likken om hem te drogen.


I believe I can.. -PLONS- (Ganzenopdracht) 2vihyx4
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
I believe I can.. -PLONS- (Ganzenopdracht) XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: I believe I can.. -PLONS- (Ganzenopdracht)   I believe I can.. -PLONS- (Ganzenopdracht) Icon_minitimeza 10 jan 2015 - 20:21

Nog altijd bewogen haar flanken hevig heen en weer en staarde ze half in het niets. Ze zag Secretvoice wel en ze wist wel wat er gebeurd was maar nog altijd begreep ze niet hoe het precies kon. Het ijs had zo sterk gelegen. Waarom was ze er zo doorgezakt? onzeker schudde ze haar kopje heen en weer voor haar ogen opnieuw die van Secretvoice ontmoette. "I'm not planning on doing that again." Mompelde ze droog en likte overh aar poot om het iets van warm te krijgen. "Jij ook." Fluisterde ze en bewoog haar kopje op terwijl hij haar vacht aan het drooglikken was en begon zijn lange pels droog te likken.
 







One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Secretvoice
Member
I believe I can.. -PLONS- (Ganzenopdracht) DPKsfdL
Tess
264
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 37 moons
Gender:
Rank:
Secretvoice
BerichtOnderwerp: Re: I believe I can.. -PLONS- (Ganzenopdracht)   I believe I can.. -PLONS- (Ganzenopdracht) Icon_minitimedi 13 jan 2015 - 17:36

Rustig herhaalde hij de lange halen over haar vacht over en overnieuw om hem droog te maken. Hij wilde niet dat ze ziek werd. Ten eerste was zowel greencough als whitecough niet erg fijn daarbij kon de clan nu echt geen zieke warriors gebruiken. Hij keek even naar het wak in het ijs, ze had makkelijk dood kunnen gaan, net als hij toen hij achter haar aansprong. Hopelijk zouden andere het wak zien en niet zo stom zijn om er alsnog erop te gaan staan. Hij lette meer op de clan dan andere dachten maar hij kon niet overal bij zijn. Hij had genoeg andere taken op zich genomen om de clan vanuit de schaduwen te beschermen en helpen. Ookal kende meeste hem daarom niet, of wisten zelfs dat hij bestond. Het maakte hem iet uit, zolang hij kon helpen. 'Ik breng je zometeen alsnog voor de zekerheid naar Nightstream' sprak hij rustig, meer op adem gekomen terwijl hij door ging met haar vacht drogen.


I believe I can.. -PLONS- (Ganzenopdracht) 2vihyx4
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
I believe I can.. -PLONS- (Ganzenopdracht) XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: I believe I can.. -PLONS- (Ganzenopdracht)   I believe I can.. -PLONS- (Ganzenopdracht) Icon_minitimedi 13 jan 2015 - 22:36




BUTTERBELL

Ze sloot haar ogen terwijl de kater langzaam haar vacht droog likte en zij hetzelfde deed bij zijn zilveren pels. Nog altijd kon ze niet helemaal geloven dat hij haar echt gered had. Secretvoice was een kater die eigenlijk nauwelijks aan het daglicht kwam. Zij wist dat hij er was maar was haast nooit te vinden in of om het kamp. Toch had ze altijd gemerkt dat hij prooi bracht en hielt hij altijd wel de clan in de gate net zoals nu. Hij had haar leven gered.. Ze was haar leven verschuldigd aan de kater. Langzaam maar zeker begon haar lichaam meer te ontspannen hoe droger ze werd. Butter wist dondersgoed dat het belangrijk was om zo snel mogelijk naar de warmte van de clan te gaan maar dit moment voelde toch vreemd goed aan met de kater die ze nauwelijks kon. Zijn woorden lieten haar echter opschrikken en ze keek hem met pijn gevulde ogen aan. "Nightstream.. is niet meer medicine cat secretvoice." Fluisterde ze zacht niet wetend of ze hem enkel herinnerde of dat hij er niets van af wist. "Gisteren.. Is ze vervangen door Whisperwind." Fluisterde ze nog altijd met een brok in haar keel.
Words: ### ||Tag: Secretvoice|| Note: -  




One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Secretvoice
Member
I believe I can.. -PLONS- (Ganzenopdracht) DPKsfdL
Tess
264
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 37 moons
Gender:
Rank:
Secretvoice
BerichtOnderwerp: Re: I believe I can.. -PLONS- (Ganzenopdracht)   I believe I can.. -PLONS- (Ganzenopdracht) Icon_minitimewo 14 jan 2015 - 22:27

Zijn zilveren oren trokken even terug terwijl hij haar aankeek. Tuurlijk, dat had hij meegekregen. Hij was zo erg aan Nightstream gewend. Hij zuchtte even en knikte. "je hebt gelijk, het is een gewoonte om Nightstream te noemen" mompelde hij en ging weer rustig verder met haar vacht! ze begon droger te worden. Nou nog warm. "Ik zal je zo naar Whisperwind brengen, Butterbell" Hij was enorm slecht met namen, zeker omdathij niet vaak met zijn clangenoten sprak, maar een paar onthield hij wel, en die van haar viel gewoon wel op, het was niet zo standaard. "ik zou maar iemand zoeken om je warm te houden vannacht, anders zou je nog eens ziek kunnen worden ook" Hij keek even recht voor zich uit zonder pauze te nemen van haar vacht maar sloot toen zijn ogen. Hij had geen problemen met het zo even zitten. Het was niet dat hij gescheldschap haatte, hij had er gewoon amper tijd voor en katten zochten hem niet vaak op. Daarbij deed hij ook nog wat, het was niet dat hij totaal nutteloos zo.


I believe I can.. -PLONS- (Ganzenopdracht) 2vihyx4
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
I believe I can.. -PLONS- (Ganzenopdracht) XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: I believe I can.. -PLONS- (Ganzenopdracht)   I believe I can.. -PLONS- (Ganzenopdracht) Icon_minitimedo 15 jan 2015 - 9:45




BUTTERBELL

Langzaam maar zeker wist ze haar lichaam compleet te ontspannen opgand in de bewegingen en een glimlach vormde op haar bleke lippen. "Het went vanzelf wel.." Fluisterde ze zachtjes. Ze wist hoe lang Nightstream al hun medicine cat was geweest. Het voelde vreemd voor iedereen in Riverclan om ineens de oud medicine dat van Skyclan als hun medicine cat te moeten zien. En hoewel het voor Whisperwind het beste was voelde het alsnog heel vreemd en zelfs pijnlijk.. Het voelde ergens diep in haar lichaam goed hoe de nogal mysterieuze kater haar naam uitsprak en een warme glimlach gleed over haar lippen. "Laat jezelf dan ook controleren. Ik wil niet dat jij met greencouch zit omdat je mij van een stomme actie hebt gered." Fluisterde ze zachtjes hem aankijkend met haar schijnende blauwe ogen en likte over zijn oor terwijl ze langzaam overeind kwam nogsteeds een beetje onstabiel.
Words: ### ||Tag: Secretvoice|| Note: -  




One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Secretvoice
Member
I believe I can.. -PLONS- (Ganzenopdracht) DPKsfdL
Tess
264
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 37 moons
Gender:
Rank:
Secretvoice
BerichtOnderwerp: Re: I believe I can.. -PLONS- (Ganzenopdracht)   I believe I can.. -PLONS- (Ganzenopdracht) Icon_minitimevr 16 jan 2015 - 11:45

De kater wist zelf niet helemaal wat hij ervan moest vinden dat ze een nieuwe medicine cat hadden. Tuurlijk hij was blij voor Whisperwind, het was goed voor haar en Dawnstar zal er vast een reden voor gehad hebben maar iedereen was gewend aan Nightstream, en hij persoonlijk had geen problemen gehad met haar als medicine cat. Nou ja, het zou inderdaad vanzelf wennen. Hij knikte even op haar woorden, hij zou er niet tegenin kunnen gaan om even een controle te nemen. "We kunnen het nu niet gebruiken om zieke warriors te hebben" mompelde hij en keek naar haar terwijl ze opstond. Ze stond nogal wankel, hij durfde te wedden dat ze op zichzelf nog voor het kamp weer neer zou vallen als ze geen steun had. Rustig hees de kater zijn grote, stevige lichaam op en rekte zijn verstijfde spieren even. "Je ziet er nogal wankel uit, heb je steun nodig?" vroeg hij maar zonder echt op antwoord te wachten sprong hij soepel naar haar toe en drukte zijn flank en schouder zacht tegen de hare. Ookal was hij een stuk groter. Zijn appelgroene blik ging naar haar blauwe ogen en hij glimlachte warm.


I believe I can.. -PLONS- (Ganzenopdracht) 2vihyx4
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
I believe I can.. -PLONS- (Ganzenopdracht) XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: I believe I can.. -PLONS- (Ganzenopdracht)   I believe I can.. -PLONS- (Ganzenopdracht) Icon_minitimevr 16 jan 2015 - 19:47




BUTTERBELL

Ziek worden.. Dat was wel het laatste wat ze wou zeker nu.. Ze moest sterk zijn voor de clan. Dat was de rede waarom ze ook haar partnerschap met Blizzardstorm had gebroken. Ook had ze een dikke ruzie met Snowkiller onbedoeld gekregen. Het leek erop alsof iedereen van wie ze hielt ze van zich af duwde. Met een zucht sloot ze haar ogen en schudde haar hoofd heen en weer. Het voelde gewoon alsof er iets aan zat te komen.. Iets groots en ze wist het niet.. Ze sloot haar ogen en schudde haar hoofd. "Dat betekend ook dat jij niet ziek moet worden oke?" Mompelde ze zachtjes en sloot haar ogen. Ze knikte even langzaam op zijn woorden en zodra ze zijn grote lichaam naast de hare voelde leunde ze iets tegen hem aan. De warmte van zijn lichaam liet hem glimlachen en ze zuchtte zachtjes. Op een of andere manier voelde ze zich goed bij de kater en legde haar neusje op zijn schoft zacht zuchtend.
Words: ### ||Tag: Secretvoice|| Note:Oh damn she's falling in love with him xd 




One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Sushi
Member
I believe I can.. -PLONS- (Ganzenopdracht) DPKsfdL
Tess'
2700
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sushi
BerichtOnderwerp: Re: I believe I can.. -PLONS- (Ganzenopdracht)   I believe I can.. -PLONS- (Ganzenopdracht) Icon_minitimevr 16 jan 2015 - 20:54


kort keek de kater om zich heen. Hij hield zijn omgeving graag in de gaten. Niet dat ze zometeen zouden gaan en dan aangevallen zouden worden door iets, of een andere kat die dacht dat het verstandig of leuk was om dun ijs op te lopen. "maak je maar geen zorgen om mij" grijnsde hij. Hij keek opzij toen ze tegen hem aan leunde en glimlachte. Hij was blij dat ze zijn hulp aannam en geen eigenwijs ding was die zou blijven volhouden dat ze het zelf wel kon zodat hij haar uiteindelijk op de helft mee moest gaan slepen. Tot nu toe was ze vooral aan het zuchten en had haar ogen gesloten, dus wachtte hij, niet wetend of hij moest vragen wat er was. Even vocht hij erover in zijn kop. "Wat is er?" vroeg hij uiteindelijk toch maar. Hij keek om naar haar toen hij haar neusje op zijn schoft voelde en likte vrijwel automatisch zacht haar wang. Het duurde een seconde voor hij besefte dat hij het gedaan had en keek voor zich uit niet wetend wat te doen.
Woods verkeerd acc


私は最高だ
I believe I can.. -PLONS- (Ganzenopdracht) 2cf2wytI believe I can.. -PLONS- (Ganzenopdracht) Oa4wv7
Bene facis, sum nimis terribilis

:stuff and things:
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
I believe I can.. -PLONS- (Ganzenopdracht) XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: I believe I can.. -PLONS- (Ganzenopdracht)   I believe I can.. -PLONS- (Ganzenopdracht) Icon_minitimezo 18 jan 2015 - 19:20




BUTTERBELL

'Maak je geen zorgen om mij.' Dat deed ze juist wel. Op een of andere manier maakte ze zich wel zorgen omde kater. Ze wou er voor de kater zijn ze wou hem helpen. Waarom.. Wist ze niet. Ze wist niet waarom ze er voor wou zorgen dat de kater veilig en gezond zou zijn. Ze hielt zichzelf voor dat het was omdat hij ook een Riverclan kat was e ndat e hem nodig hadden maar iets in haar hart zei haar anders. Ze wou bij hem zijn dat vertelde het geklop van haar hart haar absoluut op de momenten dat zijn vacht tegen de hare schuurde en zijn stem liet haar haar ogen samen knijpen. "Niet veel." Mompelde ze zachtjes en keek naar haar poten. "Er gebeurd gewoon aardig veel momenteel terwijl ik niet weet of het wel goed is dat het gebeurd. Daarnaast heb ik het vreemde gevoel dat er wat gaat gebeuren, iets waar ik niet op voorbereid ben en dat maakt me bang.." Fluisterde ze zacht.
Words: ### ||Tag: Secretvoice|| Note: -




One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Secretvoice
Member
I believe I can.. -PLONS- (Ganzenopdracht) DPKsfdL
Tess
264
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 37 moons
Gender:
Rank:
Secretvoice
BerichtOnderwerp: Re: I believe I can.. -PLONS- (Ganzenopdracht)   I believe I can.. -PLONS- (Ganzenopdracht) Icon_minitimewo 28 jan 2015 - 23:41


Secretvoice luisterde naar haar woorden terwijl zijn ogen rondgeleiden langs de bomen. Hoewel hij het niet zomaar zou zeggen, haar warmte voelde goed na het ijskoude water, zeker nu ze beide weer behoorlijk opgedroogd waren. Hij keek naar haar blauwe ogen en knikte even. "Wat er nu gebeurd, ik weet niet waar je mee zit en of je het met deze vreemdeling wilt delen" grijnsde hij. "Maar ik weet vrijwel zeker dat je er niets aan kunt doen, net zo min als dat je je voor kan bereiden op wat zal komen" mompelde hij tegen haar zonder zijn blik van haar ogen af te halen. "Ik denk dat het wel goed zit, wat er ook gaat komen, of Starclan staat mij bij terwijl ik voorkom dat het jou naar beneden haalt" sprak hij en duwde zacht zijn kop tegen de hare, in de hoop haar wat steun te geven.


I believe I can.. -PLONS- (Ganzenopdracht) 2vihyx4
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
I believe I can.. -PLONS- (Ganzenopdracht) XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: I believe I can.. -PLONS- (Ganzenopdracht)   I believe I can.. -PLONS- (Ganzenopdracht) Icon_minitimedo 29 jan 2015 - 19:44

[quote="Butterbell"]



BUTTERBELL

Langzaam sloot ze haar ogen. Zijn vacht bracht een rust in haar naar boven die ze al een lange tijd niet meer gevoeld had. Het liet haar ontspannen en ze slaakte bijna een zucht van verlichting maar hielt die snel in met een zachte grinnik en schudde haar hoofdje heen en weer. "Zo'n vreemdeling ben je nou ook weer niet Secretvoice. Ja je bent niet vaak in de buurt van het kamp maar je hoort bij onze clan. Je bent familie." Ze glimlachte warm naar hem en duwde haar kopje even onder de zijne en sloot haar ogen. "Ken je de katers Blizzardstorm en Snowkiller?" Mompelde ze zachtjes niet zeker wetend of ze haar hart wel uit moest storten bij deze kater en likte even over haar rug voor ze haar hoofd schudde. "Dat wat er aan zit te komen.. Alleen ik lijk het te voelen. Het zal de hele clan.. Doen schudden." Mompelde ze zachtjes en keek omhoog. "Ik denk dat Dawnstar niet lang meer leader zal zijn." Heel even duwde ze haar nagels in de grond. "Of Snowkiller flikt wat of ze stapt zelf af. Na Nightstream afzetten.. Is haar vertrouwen minder en minder geworden in Starclan en de clan zelf ook denk ik." Fluisterde ze zacht. "Ik vrees dat zij of Wolfgaze Snowkiller zou aanstellen als Deputy.. En neem me niet verkeerd. Snow is een geweldige warrior maar.. Ambitieus.."
Words: ### ||Tag: Secretvoice|| Note: -




One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Secretvoice
Member
I believe I can.. -PLONS- (Ganzenopdracht) DPKsfdL
Tess
264
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 37 moons
Gender:
Rank:
Secretvoice
BerichtOnderwerp: Re: I believe I can.. -PLONS- (Ganzenopdracht)   I believe I can.. -PLONS- (Ganzenopdracht) Icon_minitimedi 3 feb 2015 - 21:24

Rustig legde hij zijn staart om haar heen, als ze hier nog gingen zitten zou hij haar warm proberen te houden en eerlijk zat hij ook best lekker zo. Hij glimlacht om haar woorden, de clan was zijn familie dat zeker. Hij was meer de afwezige grote broer waarschijnlijk. 'Yeah, ik ken ze een beetje' mompelde hij. Hij wist dat Snowkiller behoorlijk op zijn doel afging. Hij wou net vragen wat ze bedoelde met wat eraan zat te komen maar ze legde het al uit. Zijn oren gingen recht naar haar toen hij Dawnstar's naam hoorde. Ze was een goede vriendin dat zeker, ze hadden best vaak gepraat over problemen of hoe het met haar ging maar hij merkte inderdaad dat het niet helemaal goed ging zoals het ging zo. Maar of ze nou meteen zou stoppen. 'Ik heb gemerkt dat ze minder vertrouwen heeft, in starclan, de clan maar vooral in zichzelf. Ik heb haar proberen te helpen maar als het eraan zit te komen. Wolf zal een goede leider kunnen worden' sprak hij en keek haar met een zachte blik aan. 'Dawnstar en Wolfgaze zijn wel slim genoeg om Snow niet die macht te geven. Hij is een goede warrior inderdaad maar hij kent zijn grens niet. Ze zullen vast slim zijn met hun keuze, echt' sprak hij zacht. Hij hoopte het zelf maar, misschien moest hij Dawnstar toch nog eens spreken. Langzaam stond hij op en keek naar de poes. 'Kom, ik wil niet dat je ziek word voor wat er ook mag gebeuren' Hij gaf haar zacht een lik over haar oor en hielp haar met opstaan.


I believe I can.. -PLONS- (Ganzenopdracht) 2vihyx4
Terug naar boven Ga naar beneden
 
I believe I can.. -PLONS- (Ganzenopdracht)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory :: Stream-
Ga naar: