I do my best, I really do...



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I do my best, I really do...

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Creamyfrost
StarClan
I do my best, I really do... 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: I do my best, I really do...   I do my best, I really do... Icon_minitimeza 10 jan 2015 - 18:54


Met een ernstige blik in zijn lichtblauwe ogen staarde hij naar de slinkende prooistapel, het was bijna beangstigend hoe snel die slonk. Ze zouden zuinig moeten zijn en dat merkte hij aan zichzelf, hij was magerder geworden. Natuurlijk at hij wel wat, anders was hij van geen enkel nut, als hij niet genoeg kracht had om te jagen. Toch was hij een stuk minder gaan eten en soms moest hij zelfs minder naar de elders brengen, dat vond hij misschien nog wel het ergste. Het liefste bracht hij gewoon hun normale hoeveelheid, maar dat ging gewoon niet meer. Hij werd afgeleid toen hij wat hoorde. Hij keek achterom en zag hoe twee kittens over elkaar heen duikelde, er brak een kleine glimlach om zijn lippen terwijl hij er naar keek. Hij ging zitten en sloeg zijn staart om zijn middel. Hij had zijn bek een stukje open, waardoor hij rook toen Narrowkit bij hem in de buurt kwam. Hij deed zo zijn best voor zijn peetkittens, maar hij had het gevoel dat dat niet genoeg was. Hij keek nog niet om waar Narrowkit was, maar bleef naar de andere twee kittens kijken.

[First Narrowkit]




I'm hunting with StarClan
I do my best, I really do... R8Pdsgr
#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
Narrowpaw
Member
I do my best, I really do... Ngvl81
Max
778
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Narrowpaw
BerichtOnderwerp: Re: I do my best, I really do...   I do my best, I really do... Icon_minitimeza 10 jan 2015 - 19:15

Narrow had zijn poten buiten de nursery gezet. Zijn blik gleed over het kamp en het witte deken eroverheen. Iets nieuws voor hem. En het voelde koud aan. Hij had gelijk al geen zin meer en wilde het liefst weer terug naar binnen, maar toen schoot zijn blik op een witte kater voor hem. Creamypaw, zijn peetvader. Al voelde dat voor hem niet. Hij voelde zich niet op zijn gemak bij hem. En nu is zijn humeur ook meteen verpest. Hij merkte ook dat hij sinds de dood van zijn vader, Bravesoul, veranderd is. Niet meer de zelfde nieuwsgierige blije kater. En hij kon het niet trekken dat Creamypaw het zou overnemen. Hij mocht hem echt niet. Maar toch ondanks dat, plofte hij op de grond. Al met kwispelende staart begon hij. "Wat moet je?"


Narrowpaw - Valiantpaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
I do my best, I really do... 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: I do my best, I really do...   I do my best, I really do... Icon_minitimezo 11 jan 2015 - 16:28


Hij keek opzij toen Narrowkit naast hem kwam zitten. Narrowkit leek sprekend op zijn vader en hij deed hem altijd aan Bravesoul denken. Al deed het hem pijn om te zien hoe serieus de kittens geworden waren op zo’n jonge leeftijd, dat was ook met hem gebeurd en dat wenste hij echt niemand toe, zeker niet de kittens waar hij het meest om gaf. “Hallo Narrowkit.” Hij boog zijn kop en gaf een zacht duwtje tegen zijn schouder. “Ik zat even te kijken hoeveel prooi er nog over was.” Vervolgde hij toen. “Hoe gaat het met jou?” Zijn stem klonk warm en vriendelijk. Hij hoopte dat de kittens uiteindelijk door zouden krijgen dat hij hun vader niet wilde zijn en dat hij ook geen vervanger wilde zijn, maar ze alleen maar wilde leren wat Bravesoul anders gedaan zou hebben en hun de liefde gunde die ze verdiende.




I'm hunting with StarClan
I do my best, I really do... R8Pdsgr
#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
Narrowpaw
Member
I do my best, I really do... Ngvl81
Max
778
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Narrowpaw
BerichtOnderwerp: Re: I do my best, I really do...   I do my best, I really do... Icon_minitimezo 11 jan 2015 - 16:41

De kater sloeg zichzelf naar achter nadat hij aangeraakt werd. Maar hief toen zijn kop op nadat hem iets gevraagd werd. probeerd die kater nou vriendelijk te doen tegenover hem. Om hem een beetje mee te kunnen krijgen. Zodat hij hun nieuwe pappie werd? Hij wist ook wel weer dat Creamypaw zijn best deed. Maar daar had hij niet veel aan. Hij wilde geen peetvader hebben. Dat zijn broertjes en zusjes dat wilde, goed. Maar hij liet zichzelf niet zo makkelijk vertrappen.
Maar, onlangs dat, Wilde hij wel een fatsoenlijk gesprek kunnen voeren. Zodat Creamy ook meteen alles kon weten. Hoe dat hij een hekel aan hem had.
"Het gaat wel." Zei de kater uiteindelijk met moeite. Hij keek op. "Dus? Moet ik nu terug zeggen hoe het gaat met jou ofzo? Of kunnen we gewoon meteen beginnen met het gesprek dat jij zo graag wil voeren?"


Narrowpaw - Valiantpaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
I do my best, I really do... 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: I do my best, I really do...   I do my best, I really do... Icon_minitimezo 11 jan 2015 - 20:17


Ondanks dat hij erop voorbereid was, raakte het hem toch toen Narrowkit zo’n toon tegen hem aansloeg. Er flitste even verdriet door zijn ogen, maar dat verdoezelde hij snel weer. “Je hoeft mij niet te vragen hoe het met mij gaat Narrowkit, je hoeft niet eens met mij te praten als je dat niet wilt.” Zei hij toen zacht. “Ik kan je niet dwingen om met mij te praten en dat zou ik niet eens in  mijn kop halen, de keuze is aan jou.” Hij keek naar de lucht. Ooh Bravesoul, waarom kan ik het niet goed doen? Schoot er door zijn kop terwijl hij zijn blik weer van de lucht afwende. Hij wilde zo graag de belofte van zijn beste vriend nakomen, maar hoe moest hij dat doen als de kittens hem geen kans gaven. “Narrowkit…” zijn stem trilde licht. “Ik wil niet de plaats van jou vader innemen, want ik ben Bravesoul niet. Ik wil hem niet vervangen.” Hij keek de kitten aan en probeerde zijn emoties in toom te houden, wat nog maar net lukte.



I'm hunting with StarClan
I do my best, I really do... R8Pdsgr
#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
Narrowpaw
Member
I do my best, I really do... Ngvl81
Max
778
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Narrowpaw
BerichtOnderwerp: Re: I do my best, I really do...   I do my best, I really do... Icon_minitimezo 11 jan 2015 - 20:32

"
Ja, dat weet ik. Maar je bent peetvader en je moet dus een oogje op ons houden. Ik bedoel, mijn broertjes en zusjes vinden jou heus niet zo erg, maar daar kijk ik anders op. Je bent niet foute boel ofzo, maar" De kat kreeg het er nauwelijks uit "Ik mag je gewoon niet zo. En ik voel me niet meer zoals eerst, toen mijn pap er nog was. Het kost voor mij gewoon wat tijd om het te verwerken. Jou te verwerken. Ik wil gewoon niet dat we een soort ander vader figuur krijgen. Maar waarschijnlijk kan hetb niet anders? Want me vader is er niet meer. En ik zou heel graag in zijn pootjes willen treden en een goede krijger worden." Hij keek even en haalde een diepe zucht van opluchting. Nu dat er uit was.


Narrowpaw - Valiantpaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
I do my best, I really do... 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: I do my best, I really do...   I do my best, I really do... Icon_minitimema 12 jan 2015 - 13:29


“Narrowkit.” Zei hij nogmaals om zijn aandacht te trekken. Hij liet zich door zijn poten zakken en ging voor hem liggen. “Ik begrijp het heel erg goed dat je mij daarom haat. Ik haatte ook de hele wereld in het begin toen mijn moeder voor mijn ogen stierf. Ik wilde niks weten van mijn tante of van iedereen die mij probeerde te helpen, want zij voelde niet wat ik voelde. Dat is logisch want iedereen ervaart het anders. Toch heb ik het beste met je voor Narrowkit en ik hoop dat je mij uiteindelijk een kans wil geven, maar dat komt vanuit jou.” Er kwam een waterig glimlachje rond zijn lippen. “Tot die tijd hou ik je in de gaten vanaf een afstandje en ik zou wachten totdat je het zelf aangeeft dat je wilt praten en als dat moment nooit komt, dan zal ik op afstand blijven.” Het deed hem pijn, maar dat besluit had hij meteen genomen toen hij gemerkt had hoe de kittens op hem reageerde. Hij wilde wel, maar alleen als zij het zelf ook wouden. Anders hield hij ze op een afstand in de gaten en kon zo toch de belofte van Bravesoul nakomen.  




I'm hunting with StarClan
I do my best, I really do... R8Pdsgr
#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
Narrowpaw
Member
I do my best, I really do... Ngvl81
Max
778
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Narrowpaw
BerichtOnderwerp: Re: I do my best, I really do...   I do my best, I really do... Icon_minitimema 12 jan 2015 - 15:29

De kat keek raar op naar Creamypaw toen ze voor hem ging liggen. Hij luisterde even naar wat hij zei."Goed, moet je zelf weten. Dan kan ik tot die tijd wel even denken." Sjokte hij er simpel uit. Alhoewel het allemaal niet zo simpel was helaas. Het zal ook nog wel even duren tot hij er overheen kon. Maar dat zou sowieso voor zijn krijgerstijd zijn. Dat dacht hij dan. Want in die tijd was ie volwassen. Dan moest het toch allemaal wel weer goed zijn. Natuurlijk zal hij nooit meer de oude zijn. Nooit meer.


Narrowpaw - Valiantpaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
I do my best, I really do... 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: I do my best, I really do...   I do my best, I really do... Icon_minitimema 12 jan 2015 - 21:55



“Dankjewel Narrowkit.” Er klonk echt dankbaarheid door zijn stem toen hij dat zei, want het was niet meteen een complete afwijzing. Misschien had hij dan toch nog een klein kansje. “Je mag denken zolang als je wilt, maar ik weet heel zeker dat je een geweldige warrior gaat worden. Ik zeg dat niet om je te pushen, maar omdat je ondanks alles weet wat je wilt.” Hij glimlachte naar hem en kwam toen weer overeind.  




I'm hunting with StarClan
I do my best, I really do... R8Pdsgr
#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
Narrowpaw
Member
I do my best, I really do... Ngvl81
Max
778
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Narrowpaw
BerichtOnderwerp: Re: I do my best, I really do...   I do my best, I really do... Icon_minitimema 12 jan 2015 - 22:05

Narrowkit hoorde de laatste woordjes van Creamypaw. Het klonk hem diep in de oren. Hij wist zelf ook goed wat hij wilde. En dat liet hij ook duidelijk merken. Maar voor nu richtte hij zich alleen nog op zijn trainingen. Hij moest wat serieuzer te gang gaan. En dan zag hij later wel wat hij deed. Hij had er tenslotte nog genoeg tijd voor.
De kat hees zichzelf ook omhoog uiteindelijk. En gaf zijn laatste woordjes voor hij weg ging.
"Ik spreek je misschien nog weleens denk ik? Of tenminste oogcontact. Want je zal ons wel eens een keer ergens meenemen denk ik. Iniedergeval tot later een keer misschien."





~Off~
Ik weet nu wel een beetje wat ik allemaal van plan ben met deze kat. En daarbij zullen deze twee nog weleens vaker iets hebben misschien. Ik kijk wel weer uit naar nog eens een keer een topicje ^^


Narrowpaw - Valiantpaw
Terug naar boven Ga naar beneden
 
I do my best, I really do...
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp-
Ga naar: