Eyes of the death



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Eyes of the death

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Pandakit
Member
Eyes of the death DPKsfdL
Tess
18
Actief

CAT'S PROFILE
Age: just born!
Gender:
Rank:
Pandakit
BerichtOnderwerp: Eyes of the death   Eyes of the death Icon_minitimedi 13 jan 2015 - 15:59


Zoekend keek de kitten om zich heen, eerst naast haar, dan onder de buik van haar pleegmoeder, waarvan zij dacht dat het haar moeder was en daarn onder haarzelf. Nope, nergens te vinden. Maar ze raakte nooit van elkaar, ze waren altijd samen. Snel rende de gevlekte kitten naar buiten, opzoek naar het. Maar ze kon het niet vinden. Wat zocht ze, dezelfde gevlekte vacht als haar, de vacht die om haar zusje heen lag, Het zusje dat het meest en eerlijk als enige op haar leek. Ze rende verder, bijna tegen een grote warrior aan maar stopte net voor ze tegen zijn poot aan rende. Snel keek ze omhoog met haar blauwe ogen, precies de ogen van haar moeder. 'Sorry' mauwde ze en keek weer om zich heen.
{ Tallshadow }
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Eyes of the death 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Eyes of the death   Eyes of the death Icon_minitimedi 13 jan 2015 - 16:22

De kater was druk op zoek, had hij drie apprentices, was er werkelijk geen te vinden als je er ook eigenlijk een nodig had! Wat had het dan voor nut dat hij er drie had op het moment? Oke, voor hun dus duidelijk meer dan voor hem, maar wat maakte het ook uit, hij zou een ander wel even aanschieten om ze te zoeken. Tenminste, als hij voor die tijd niet op een kitten was gaan staan, zoals nu bijna het geval was. Meteen liet de immense kater zich op de knieën zakken en keek in de helblauwe ogen. Zonder twijfel was dit de kitten die hij samen met de ander naar de clan had gebracht, ze zag er goed uit. "Hallo," Mauwde hij vrolijk, "Hoe is het met jou?"


Eyes of the death Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Pandakit
Member
Eyes of the death DPKsfdL
Tess
18
Actief

CAT'S PROFILE
Age: just born!
Gender:
Rank:
Pandakit
BerichtOnderwerp: Re: Eyes of the death   Eyes of the death Icon_minitimedi 13 jan 2015 - 16:38


Haar blauwe oogjes vergrootte even als volle manen, die kater was groot. Misschien zou het minder pijn doen om tegen de wand van de nursery te rennen dan tegen hem, ze was blij dat ze hem net gemist had. Ze stapte iets achteruit toen hij zich liet zakken, in starclansnaam, wat was hij een reus. 'Uhm.. goed.. denk ik" mompelde ze, veel te afgeleid door zijn grote. Ze stapte naar hem toe en raakte met haar kleine poot zijn schouder aan. Ze zou waarschijnlijk wel duizend keer in hem passen, wat was dit. 'Hoe kom jij zo groot?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Eyes of the death 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Eyes of the death   Eyes of the death Icon_minitimedi 13 jan 2015 - 18:58

Hij moest even glimlachen door de blik die hij kreeg van de kitten, ja dat kreeg hij wel vaker. Daarom liet hij haar maar haar gang gaan en even kijken en ontdekken dat ze niets te vrezen was. Hij was ook wel groot. "Ik ben gegroeid," Mauwde hij droogjes toen de poes hem vroeg hoe hij zo groot kwam, maar zijn ogen stonden vrolijk. "Jij zult op een dag in ieder geval wel bijna net zo groot zijn als ik!" Oke, misschien niet helemaal waar, de poes was een dochter van Crimsoncry, die was niet groot geweest, net als de Windclanner, die was al helemaal klein geweest.


Eyes of the death Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Pandakit
Member
Eyes of the death DPKsfdL
Tess
18
Actief

CAT'S PROFILE
Age: just born!
Gender:
Rank:
Pandakit
BerichtOnderwerp: Re: Eyes of the death   Eyes of the death Icon_minitimedi 13 jan 2015 - 19:28


Nogsteeds waren haar ogen groot toen ze naar hem omkeek. 'Wordt ik ook zo groot' ze keek weer naar zijn oversized lichaam. Was dat goed om zo groot te zijn, hij zag er sterk uit maar dan nog. 'Ik wil helemaal niet zo groot worden' mompelde ze en ging liggen. 'Ik wil niet groeien, ik wil niet zo groot worden als jij. Ik wil klein zijn als..' even keek ze om zich heen opzoek naar een warrior. 'haar' zei ze toen ze een kleinere warrior maar toch sterke en slank uitziende poes had gevonden. 'Zo wil ik worden' glimlachte ze. Ze had niets met grootte. Haar siblings op Echo na waren ook allemaal groter, en ze zagen er anders uit, alsof zij en Echo gewoon in de verkeerde buik waren gelegd
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Eyes of the death 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Eyes of the death   Eyes of the death Icon_minitimedi 13 jan 2015 - 19:33

Tall lachte even toen de poes begon over dat ze niet zo groot wilde worden, en snapte haar wel. Oke dan, dan moest hij haar zo maar meteen uitleggen dat ze als poes sowieso kleiner zou worden dan de meeste andere katten in de clan, al helemaal omdat haar vader niet zo groot was geweest. Natuurlijk zou hij de naam van de moeder niet noemen, hij was niet helemaal dom, dat zou heisa worden. "Dat komt wel goed," Begon hij dus, "Poezen worden vaak minder groot dan katers, en jouw vader was ook niet zo groot dus je zult niet zo enorm worden, dat weet ik zeker,"


Eyes of the death Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Pandakit
Member
Eyes of the death DPKsfdL
Tess
18
Actief

CAT'S PROFILE
Age: just born!
Gender:
Rank:
Pandakit
BerichtOnderwerp: Re: Eyes of the death   Eyes of the death Icon_minitimedi 13 jan 2015 - 19:42


Pandakit keek op toen hij begon over haar vader, dat hij niet groot was. Ze was niet meer geinterreseerd in haar grootte. 'Weet jij wie papa is?' vroeg ze meteen nieuwschierig. 'Lijkt hij op mij en Echo, komt het daarom dat we niet op mama en de rest van het nest lijken?' vroeg ze. Deze kater wist wat ze wou weten, nou moest ze het nog uit hem zien te krijgen. Eigenlijk was het wel een opluchting dat ze niet belachelijk groot zou worden als hem, hoe ging hij met dat lichaam om
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Eyes of the death 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Eyes of the death   Eyes of the death Icon_minitimedi 13 jan 2015 - 20:27

Oh help, ondanks het feit dat hij dacht slim geweest te zijn had hij dus blijkbaar alsnog iets fouts gezegd. Waarom konden kittens altijd het pijnlijke uit een zin halen? Juist datgene waarvan je niet wilde dat ze erover begonnen, dat deden ze namelijk altijd. 'Lijkt hij op mij en Echo, komt het daarom dat we niet op mama en de rest van het nest lijken?' Antwoorden kon geen kwaad toch? Vast niet en anders dan had de pleegmoeder maar pech gehad. "Hij lijkt inderdaad wel op jullie, en ja dat is de reden," Zo, nu konden het nog steeds heel veel katers zijn.


Eyes of the death Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Echopaw
Member
Eyes of the death DPKsfdL
997
Actief
Echopaw
BerichtOnderwerp: Re: Eyes of the death   Eyes of the death Icon_minitimedi 13 jan 2015 - 20:42


Shht, stil! Heel stiekem was Echo aan het luisteren. Dat was niet goed, dat wist iedereen. Maar hey, het ging ook over haar. Dan had ze het recht om te weten wat er gezegd werd. Dus ze deed alsof ze sliep en hield haar oren ondertussen goed open. Eerst ging het over grootte, maar toen over hun familie. Papa? Kende die kater papa? Nu werd de gevlekte kitten goed wakker. Daar moest ze meer van weten. Dus ze klom uit haar nestje en gleed over de rand. "Wow!" Ze keek nu naar de kat. Ze zag inderdaad, hij was gigantisch. Even keek ze van de tenen van de kat naar zijn kop, en haar blauwe blikje bleef daar steken. "Weet jij wie papa is?" begon ze toen met haar verhoor. Ze moest en zou weten wie haar papa was!

- If I may?


Eyes of the death HxSLHVT
Eyes of the death A12SBeMEyes of the death VoQ7r8e
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Eyes of the death
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp-
Ga naar: