They know about it~



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 They know about it~

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Hinde
Member
They know about it~  DPKsfdL
44
Actief
Hinde
BerichtOnderwerp: They know about it~    They know about it~  Icon_minitimedo 15 jan 2015 - 19:47

Met een ernstig gezichtje zat ze in de sneeuw. Ze bewoog haar oortjes regelmatig heen en weer, omdat ze haar omgeving scherp in de gaten hield. Voor het eerst had haar moeder toestemming gegeven dat ze even weg mocht. Waarschijnlijk omdat ze allang doorhad dat ze haar toch niet tegen kon houden, dan ging ze alsnog wel weg. Ze was al een paar stiekem weggegaan, maar dit keer was het met medeweten van haar ouders. Ze had haar tante wel gehoord die een eindje achter haar aan was gelopen om te zien of het allemaal goed ging en dat had ze ook niet erg gevonden, want ze begreep het wel. Een tijdje geleden had ook haar tante haar alleen gelaten en nou zat ze daar in de sneeuw. Haar dunne vachtje dik opgezet en haar kopje ietsje schuin. Zou iemand haar gezelschap komen houden? Ze hoopte het, dat zou ze heel gezellig en interessant vinden.

[First Fruity]



They know about it~  2yk02kz
Terug naar boven Ga naar beneden
Fruity
Member
They know about it~  19NgpGO
Zoé c:
220
Actief
Remember me ♡

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: None
Fruity
BerichtOnderwerp: Re: They know about it~    They know about it~  Icon_minitimedo 15 jan 2015 - 19:58

Daar liep ze. Met haar poten door de knisperende sneeuw. Het was niet altijd haar gewoonte om zo alleen rond te lopen met koud weer. Ze vond koud weer ook niet altijd fijn, daar werd ze chagrijnig van. Een koude wind woei haar vacht op en ze kreeg er de rillingen van. Toen ze een eindje verder strompelde door de sneeuw kwam ze tot stilstand. In de verte zat iemand. Wie zou het zijn? De rogue poes liep naar het katje dat wat verderop zat. "Hey,wat doe jij hier zo alleen?", vroed Fruity aan de kleine poes. Ze rok zich even uit en ging naast het katje zitten. Fruity was verbaasd. Wat deed die kleine poes hier nu alleen buiten?
Terug naar boven Ga naar beneden
Hinde
Member
They know about it~  DPKsfdL
44
Actief
Hinde
BerichtOnderwerp: Re: They know about it~    They know about it~  Icon_minitimevr 16 jan 2015 - 19:39

Ze wist dat het kon gebeuren, maar toch schrok ze een beetje toen een stem achter haar klonk. Ze draaide met een ruk haar kopje naar het geluid en staarde de andere poes met grote ogen aan. “Mocht mama.” Zei ze vlug. “Mama goed vindt.” Ze staarde haar nog steeds met grote ogen aan, die een blik van wantrouwen droegen. “Jij is alleen ook.” Vervolgde ze toen. “Waarom is jij alleen?” Ze veegde wat zenuwachtig met haar staart over de grond. “Ikke Hinde, jij naam?” Ze wiebelde met haar oren terwijl ze de rogue poes scherp in de gaten hield.  


They know about it~  2yk02kz
Terug naar boven Ga naar beneden
Fruity
Member
They know about it~  19NgpGO
Zoé c:
220
Actief
Remember me ♡

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: None
Fruity
BerichtOnderwerp: Re: They know about it~    They know about it~  Icon_minitimeza 24 jan 2015 - 14:11

fruity zag dat het kleine katje een beetje schrok. Met een verward taaltje zei ze dat het mocht van haar mama, en ze vroeg hoe de andere rogue kat heette. "Mijn naam is Fruity, en ik was gewoon wat aan het wandelen", ze keek Hinde even aan en vervolgde:"Is goed dat ik je gezelschap houd?" ze zag dat het poesje dat wel een beetje verlangde. Fruity is ook niet altijd graag alleen, maar soms heeft ze dat wel nodig, nu was ze echt wel even eenzaam. Dus het poesje waas een goede redding. Ze wou een gesprek beginnen, maar dat was een beetje lestig. De creamkleurige poes begreep de taal van Hinde niet goed, het is een klein poesje, dus ze kan nog niet zo goed spreken. Toen begon ze:"Waar is je mama?"


They know about it~  ENSvdkt
Thanks Eden!
X:
Terug naar boven Ga naar beneden
Hinde
Member
They know about it~  DPKsfdL
44
Actief
Hinde
BerichtOnderwerp: Re: They know about it~    They know about it~  Icon_minitimema 26 jan 2015 - 19:31

“Hallo Frui…Fruity.” Sprak ze langzaam om het goed uit te spreken. Toen haar dat lukte ontstond er een brede glimlach rond haar lippen. “Hallo Fruity!” Vervolgde ze blij terwijl ze de kattin trots aankeek. Ze knikte meteen toen ze vroeg of ze haar gezelschap mocht houden. “Ja, ikke leuk vindt.” Ze klopte enthousiast met haar staartje op de grond. “Mijn mamma in nest is, nest in bos. Heel mooi nest onder boom. Met papa en tante misschien daar is.” Legde ze daarna zo goed mogelijk uit. “Jij ook nest hebt?” vroeg ze toen nieuwsgierig.


They know about it~  2yk02kz
Terug naar boven Ga naar beneden
Fruity
Member
They know about it~  19NgpGO
Zoé c:
220
Actief
Remember me ♡

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: None
Fruity
BerichtOnderwerp: Re: They know about it~    They know about it~  Icon_minitimema 26 jan 2015 - 20:25

Hinde deed haar verhaal en Fruity antwoordde op de vraag van de kleine kattin. "Ik heb ook een nest, in een dicht struikgewas, lekker gezellig", ze moest even lachen toen ze dat zei. Ze is er alleen, maar blijft er alleen 's nachts, om te slapen. Meestal wandelt ze erop uit, ze houd er niet altijd van, om zo zonder vrienden en soortgenootjes ergens te blijven. Ze zuchtte even, ze komt niet altijd vrienden tegen. Dat vind ze erg jammer. Ze zijn er zelf altijd op uit.


They know about it~  ENSvdkt
Thanks Eden!
X:
Terug naar boven Ga naar beneden
Hinde
Member
They know about it~  DPKsfdL
44
Actief
Hinde
BerichtOnderwerp: Re: They know about it~    They know about it~  Icon_minitimewo 28 jan 2015 - 12:56

“Jij alleen woont?” Vroeg ze door toen Fruity antwoord op haar vraag gaf. “Of meer katten woont in nest?” Even vertrok de blik in haar reebruine ogen toen een pijnscheut haar buikje vulde. Ze was er aan gewend, maar toch was het elke keer weer vervelend. Het deed pijn en soms ging het dan een tijdje ook niet meer weg. “Jij auw buik soms hebben?” Haar moeder zei dat alle katten dat wel eens hadden. Ze wist niet dat haar moeder verzweeg dat zij het eigenlijk te vaak had. Voor haar was het normaal, het hoorde zo.


They know about it~  2yk02kz
Terug naar boven Ga naar beneden
Fruity
Member
They know about it~  19NgpGO
Zoé c:
220
Actief
Remember me ♡

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: None
Fruity
BerichtOnderwerp: Re: They know about it~    They know about it~  Icon_minitimema 9 feb 2015 - 21:54

Hinde vuurde allemaal vragen af op de jonge rogue poes. Ze kon amper antwoorden door de enthousiaste, kleine kat. Fruity dacht even na over de vragen die ze allemaal kreeg van hinde en antwoordde: 'Ik woon inderdaad alleen. En dat vind ik spijtig, want er komen nooit andere katten op bezoek', De cream kleurige poes kreeg even een steek van verdriet, even maar. Zijn haar vrienden haar vergeten? wie zijn haar vrienden eigenlijk? Soms komt ze iemand tegen, soms. Maar voor de rest krijgt ze nooit opeens iemand aan haar zijde die er voor haar is.


They know about it~  ENSvdkt
Thanks Eden!
X:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
They know about it~
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: