De Nursery



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 De Nursery

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Squirrelflight
Member
De Nursery DPKsfdL
52

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen (2 jaar en 6 manen)
Gender:
Rank:
Squirrelflight
BerichtOnderwerp: De Nursery   De Nursery Icon_minitimema 21 jun 2010 - 10:25

Squirrelflight lag in haar nest. Ze verveelde zich een beetje, maar het was ook niet verstandig om buiten het kamp te gaan. Ze had eigenlijk wel honger. Ze stond op en liep de Nursery uit richting de prooistapel. Daar pakte ze een eekhoorn en nam hem mee terug naar de Nursery. Ze ging daar liggen en at de eekhoorn op. Ze hoopte dat er vandaag wat te doen was in het kamp, want dan kon ze iets doen. Ze ging liggen in de zon en liet haar vacht verwarmen. Het zou vast wel leuker worden als de kittens er waren, maar dat duurde nog even. Ze was nog niet echt dik, maar het was wel te zien dat ze drachtig was. Ze had al een klein buikje. Ze keek het kamp rond en zag een paar katten wat te eten halen en een paar katten gingen naar het bos toe om prooi te vangen of om te trainen. Squirrelflight wilde wel mee, maar dit was beter. Zo bracht ze zichzelf of de kittens niet in gevaar, want ze zou te veel geluid maken als ze door het bos zou gaan lopen en dan zou ze alle prooi verjagen en juist een vos lokken. Ze deed haar ogen even dicht en genoot van de zon. Het was ook wel heerlijk om in de zon te kunnen liggen zonder dat iemand er commentaar op had, want als je een warrior was het je taak om prooi te vangen voor het kamp en dan mocht je niet stil liggen ergens in de zon.


De Nursery 110iutt
Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
De Nursery DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: De Nursery   De Nursery Icon_minitimema 21 jun 2010 - 15:00

Steelpaw kwam binnenlopen en zei"Heb je trek? Ik kwam even prooi brengen vanwege de kittens die er aankomen." Hij legde een sappig konijn neer en liep achteruit naar buiten.
Hij hoopte dat ze blij er mee was en anders maakte het niet uit. Hij rekte zich uit en wachtte tot Squirrelflight reageerde. Het was een beetje saai, het jagen bleef leuk maar het ging steeds moeilijker,Steelpaw had lang haar en met deze hitte drupde er zweet van zijn langharige vacht, telkens ontsnappen de prooi dieren. Soms zou hij de vachtvan een poesiepoes willen hebben die werden rond de Nieuwblad geknipt. Hij moest opeen soort van manier zijn vacht kunnen knippen. Hij werd gek van de hitte en warmte.
Het viel aan hem te zien want zijn voorhoofd was bezweet.
Geduldig wachte hij op antwoord.


Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

De Nursery Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
Squirrelflight
Member
De Nursery DPKsfdL
52

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen (2 jaar en 6 manen)
Gender:
Rank:
Squirrelflight
BerichtOnderwerp: Re: De Nursery   De Nursery Icon_minitimema 21 jun 2010 - 15:07

Squirrelflight had wel een eekhoorn op, maar dat was niet genoeg voor haar. Op dit moment moest ze juist veel eten. "Dank je." Zei ze en gaf hem een dankbaar knikje. Ze at het konijn op en stond op. Ze rekte zich even uit en keek het kamp rond. "Gaat het goed met het jagen?" Vroeg ze. Ze was er wel nieuwsgierig naar nu ze zelf niet meer jaagde. Het was de laatste dagen erg warm geweest en Squirrelflight was blij dat ze niet in deze hitte hoefde te jagen en gewoon in de schaduw kon liggen. Het zou vast wel moeilijk zijn om nu veel prooi te vinden, omdat de meeste in hun hol blijven waar het koel was. Ze had de hele tijd in de zon gelegen, dus ze had het wel warm gekregen en liep naar een schaduwplekje toe. Ze was nog wel dicht genoeg bij Steelpaw om zijn antwoord te kunnen horen.


De Nursery 110iutt
Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
De Nursery DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: De Nursery   De Nursery Icon_minitimema 21 jun 2010 - 15:43

"Het gaat goed,behalve met mij mijn vacht is te lang en te warm voor dit weer. telkens als ik een prooi wil vangen hoort de prooi mij weer." Hij knikte somber en strekte zich uit en zei"Maar ja mijn vacht kan ik moeilijk korter maken."
Hij rook en ademde de hitte gewoon in. Hij had het warm maar hier in de nursery was het lekker koel. Ineens hoopte hij dat Squirrelflight ng wat vragen had dan kon hij hier iets langer blijven. De geuren daar speelden met zijn neus en de wind speelde met zijn vacht.
Geduldig wachtte hij op een reactie of antwoord van Squirrelflight.


Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

De Nursery Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
Squirrelflight
Member
De Nursery DPKsfdL
52

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen (2 jaar en 6 manen)
Gender:
Rank:
Squirrelflight
BerichtOnderwerp: Re: De Nursery   De Nursery Icon_minitimema 21 jun 2010 - 15:48

Squirrelflight keek naar hem. Het was wel te begrijpen dat het met een langere vacht moeilijker was om prooi te vangen in deze hitte. Ze was eigenlijk wel benieuwd naar hoe Kestrelwing het deed als mentor. "Is Kestrelwing een goede mentor voor je?" Vroeg ze uiteindelijk en keek hem aan. Ze had het zelf wel wat minder warm gekregen, maar het was al bijna groenblad en dan zou het nog warmer worden. Ze hoopte dat de kittens er waren voordat het echt serieus warm ging worden en de kittens zichzelf al redelijk konden redden, want anders was er een kans dat een kitten het niet zou overleven, maar daar wilde Squirrelflight niet aan denken. Het zou vast niet heel warm worden en anders zou ze gewoon heel vaak naar het water gaan en daar wat drinken en zorgen dat ze sterk genoeg was om de kittens eten te geven.


De Nursery 110iutt
Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
De Nursery DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: De Nursery   De Nursery Icon_minitimema 21 jun 2010 - 15:58

"Kestrelwing is eerlijk en aardig. Misschien soms wat afwezig maar daardoor blijft hij wijs en slim. Hij heeft me goed getraint en ik denk dat door zijn training ik ooit net zo sterk en slim ben als Kestrelwing zelf."
Hij was trots met zo'n eerlijke en goede mentor, hij had geluk want hij zou ook een andere als mentor kunnen krijgen.
Steelpaw was blij en knikte toen hij daar aan dacht en vroeg"Ik wil niet brutaal zijn of idioot maar zou het mogelijk zijn dat een tweebeen mijn vacht korter zou kunnen maken, het groeit toch wel weer aan.Ik zou natuurlijk weg kunnen sluipen zoals vaker en dan.."
Hij maakte zijn zin net af en wachhtte op antwoord.


Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

De Nursery Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
Squirrelflight
Member
De Nursery DPKsfdL
52

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen (2 jaar en 6 manen)
Gender:
Rank:
Squirrelflight
BerichtOnderwerp: Re: De Nursery   De Nursery Icon_minitimema 21 jun 2010 - 16:04

Squirrelflight keek een beetje geschrokken naar hem. 'Zoals vaker' was hij dan al vake met tweebenen in aanraking gekomen. Ze keek hem aan en maakte zich een beetje zorgen. Hopelijk wist hij wel wat hij zou gaan doen. "Het lijkt me niet verstandig om naar tweebenen toe te gaan." Zei ze en ging overeind zitten. "Je beseft toch hopelijk wel wat voor risico eraan vast zit. Straks nemen ze je gevangen en kun je nooit meer terug naar je clan." Squirrelflight wilde helemaal geen apprentices verliezen, dus het was beter dat hij niet ging, maar Steelpaw zou toch wel gaan doen wat hij zelf wou. Hij zou toch niet naar haar luisteren, maar als hij niet terug zou komen zou Squirrelflight zich schuldig voelen omdat zij degene was die hem had kunnen tegenhouden.


De Nursery 110iutt
Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
De Nursery DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: De Nursery   De Nursery Icon_minitimema 21 jun 2010 - 16:08

"Ik heb wel eens vaker met een tweebeen in aanraking genomen toen ze me vingen nadat ik op hun monster beest was gesprongen bij het donderpad. Maar ik had wel eens erger gehad zoals toen met die hond, het was alleen erg geweest als ze me naar de snijder hadden gebracht."
Ineens besefte hij wat zijn lippen vertelden. Hij keek zielig naar Squirrelflight en hoopte dat ze het niet tegen iemand zou zeggen. "Alsjeblieft vertel het niet door. Ja ik heb veel stoms gedaan maar ik deed het voor een hoger doel."
Hij keek zielig naar Kestrelwing alleen zijn zielige blik werkte een stuk minder goed door dat litteken op zijn wang. Hij hoopte dat ze meelij toonde en Steelpaw wachtte op haar antwoord.


Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

De Nursery Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
Squirrelflight
Member
De Nursery DPKsfdL
52

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen (2 jaar en 6 manen)
Gender:
Rank:
Squirrelflight
BerichtOnderwerp: Re: De Nursery   De Nursery Icon_minitimema 21 jun 2010 - 16:13

Squirrelflight luisterde naar zijn verhaal. Wat hij allemaal vertelde was al gebeurd, dus daar kon ze niks meer aan veranderen. Het had dus ook geen zin om het aan iemand te vertellen. "Ik vertel het niet door, maar ik raad het je af om naar de tweebenen te gaan." Ze keek naar hem. Ze hoopte dat hij naar haar zou luisteren en niet nog een keer iets stoms zou gaan doen. Één keer gevangen genomen door een tweebeen was voor haar al te veel en hij wilde het nu nog een keer daar naartoe gaan en zich gevangen laten nemen. Straks was hij niet op tijd weg en namen ze hem mee naar de snijder. Dan had hij een groot probleem, want dan was hij misschien niet meer welkom in de Thunderclan. Ze wilde absoluut niet dat hij ging.


De Nursery 110iutt
Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
De Nursery DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: De Nursery   De Nursery Icon_minitimema 21 jun 2010 - 16:25

"Oke, ik ga niet. Ik blijf hier."
Hij keek naar Squirrelflight en keek met een beetje teleurgestelde ogen haar aan. Hij heeft geen opties zijn enige optie was te riskant. Hij liet zijn hoofd zakken en keek naar zijn linkerpoot die al een aantal keer ernstg gewond was geraakt. Hij Zei "Ik kan hetSunpaw niet aandoen om te verdwijnen in een tweebeen huis. Ik kan het niet. In ieder geval moet ik een andere oplossing opzoeken dan mijn vacht laten knippen.Ik kan ook niet het zelf proberen of ze korter bijten dat gaat manen duren."
Zijn ogen werden dof en leeg wat telkens gebeurdde als hij diep in gedachten verzonken was. Duizenden gedachten hielden op en hij zette zijn brein in werking voor een vraag 'Hoe kan ik mijn vacht korter krijgen tegen de hitte zonder dat ik in gevaar kom.' Zijn gedachten raasden door zijn hoofd en toen riep Steelpaw het uit "Ik kan ook die poesiepoes om hulp vragen!"
Hij haalde vlug adem, hij had geen adem gehad sinds hij nadacht.
Hij verwachtte een reactie en wachtte daar geduldig op.


Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

De Nursery Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
Squirrelflight
Member
De Nursery DPKsfdL
52

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen (2 jaar en 6 manen)
Gender:
Rank:
Squirrelflight
BerichtOnderwerp: Re: De Nursery   De Nursery Icon_minitimema 21 jun 2010 - 16:29

Squirrelflight keek hem aan. Kende hij een poesiepoes? Ze keek hem vragend aan. "Ken jij een poesiepoes?" Ze wist niet wat ze anders moest zeggen. Zelf kende ze geen poesiepoes en daar was ze ook blij mee ook, want ze stonken naar dat vieze voer dat ze aten. Ze was blij dat ze voorlopig niet meer in de richting van de tweebeen nesten moest zodat ze ook niet de vieze geur van een poesiepoes hoefde te ruiken. Ze was er ooit wel eens eentje tegengekomen, maar ze heeft er nooit echt eentje ontmoet. Ze staarde voor haar uit en keek even het kamp rond. Het was hier veel beter dan in een poesiepoes huis. Hier hadden ze veel beter voedsel en een heleboel katten die goed met elkaar om konden gaan.


De Nursery 110iutt
Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
De Nursery DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: De Nursery   De Nursery Icon_minitimema 21 jun 2010 - 16:34

Steelpaw vloekte in een andere taal.
"Ja ik ken een poesiepoes, ze is 6 maanden en ruikt nog naar poes. Het was duidelijk te zien dat ze korter haar had dan een normale poesiepoes. Waarschijnlijk geknipt."
Hij vloekte nogmaals en zei"Ik heb al veel te veel gezegd, waarom heb ik zo'n losse tong!"
Steelpaw beet op zijn onderlip en een straaltje bloed druppelde ongemerkt op zijn kin.
Hij keek naar Squirrelflight en hoopte dat ze niet boos ofzo was want nu heeft hij al veel verteld wat hij nooit zou zeggen omdat anderen misschien boos zouden worden.


Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

De Nursery Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
Squirrelflight
Member
De Nursery DPKsfdL
52

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen (2 jaar en 6 manen)
Gender:
Rank:
Squirrelflight
BerichtOnderwerp: Re: De Nursery   De Nursery Icon_minitimedi 22 jun 2010 - 9:12

Squirrelflight keek de kater aan. Steelpaw doet wel veel stomme dingen, maar het is aan hemzelf om zich ervoor te straffen en Squirreflight had geen zin om nu boos te worden. Ze keek even rond het kamp en daarna weer terug naar Steelpaw. "Ik ben niet boos, maar ik vind de dingen die je doet stom. Het is aan jezelf om je daarvoor te straffen." Zei ze. De zon had haar moe gemaakt, maar ze wilde nog niet slapen. Ze wilde eerst even nog praten met Steelpaw. Ze hoopte dat hij niet nog meer stomme dingen ging doen voordat een andere clankat erachter zou komen. Dan wist ze niet wat hem te wachten stond. Hij had mazzel dat zei nu in een goede bui was, want anders wist ze zelf niet hoe ze zou reageren, maar voorlopig zou ze wel in een goede bui blijven. Als ze maar aan de aankomende kittens denkt.


De Nursery 110iutt
Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
De Nursery DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: De Nursery   De Nursery Icon_minitimedi 22 jun 2010 - 13:44

Steelpaw zette een zuur gezicht op en keek naar rechts waar niks was en zei"Dat mag je nooit meet doen anders gooi ik je in de rivier."
Steelpaw sprong op een andere plaats en keek zielig en hij sprak"Maar het was niet mijn bedoeling, Ik ben nog maar een aapprentice en ben nog onverstandig."
Hij sprong weer terug en zei"Alsnog. Foei! Dat mag je nooit meet doen de volgende keer dat ik je weer zie dan gooi ik je in de rivier."
Steelpaw sprong weer terug en vroeg "Zo goed Squirrelflight?"
Hij hijgde van het springen.


Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

De Nursery Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
Squirrelflight
Member
De Nursery DPKsfdL
52

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen (2 jaar en 6 manen)
Gender:
Rank:
Squirrelflight
BerichtOnderwerp: Re: De Nursery   De Nursery Icon_minitimedi 22 jun 2010 - 13:52

Squirrelflight moest moeite doen om haar lachen in te houden. "Ja hoor, maar je moet niet te streng voor jezelf zijn." Ze keek hem aan en had nog steeds moeite om niet te lachen. Ze keek even een andere kant op en deed haar ogen even dicht. Ze deed ze daarna weer open en keek naar Steelpaw. Ze moest nu niet meer lachen, dus kon ze weer normaal spreken. "Als je zulke dingen niet doet hoef je jezelf ook niet te straffen en als je het zelf niet wilt doen dan kun je altijd iemand die je vertrouwd het laten zeggen en dan moet je wel luisteren, want anders heb je er nog niks aan." Squirrelflight keek voor haar uit en daarna even naar de lucht. Het was nu net na zonhoog en het heetste van de dag was nu wel geweest, maar het was nog steeds warm. Ze keek weer naar Steelpaw en keek wat hij zou gaan zeggen.


De Nursery 110iutt
Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
De Nursery DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: De Nursery   De Nursery Icon_minitimedi 22 jun 2010 - 14:04

"Ja dankje voor je hulp Squirrelflight, Ik zal opletten wat ik doe en anders vraag ik het aan Sunpaw."
Toen hij Sunpaw zei viel ze mond open en hij klapte zijn mond snel dicht en lachte. "Zij is mijn verstand en geweten dus alles wat bij mij ontbreekt. Sunpaw en Winterpaw helpen me soms en ik ben er dankbaar voor, Winterpaw heeft dat wijze van u dat weet ik zeker."
Hij boog diep en schudde een keer met zijn vacht die als een pluizige boom overeind stond. Geduldig wachtte hij op antwoord van Squirrelflight.


Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

De Nursery Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
Squirrelflight
Member
De Nursery DPKsfdL
52

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen (2 jaar en 6 manen)
Gender:
Rank:
Squirrelflight
BerichtOnderwerp: Re: De Nursery   De Nursery Icon_minitimedi 22 jun 2010 - 14:11

"Ik weet niet of Winterpaw de wijsheid van mij heeft, want ze kan het ook van iemand anders gekregen hebben of gewoon al vanaf haar geboorte. Dat weet ik niet, maar Winterpaw is inderdaad een wijze poes en ze zal alleen nog maar wijzer worden." Zei ze. Squirrelflight was trots om Winterpaw als leerling te hebben gehad. Ook al had ze haar maar twee manen training gegeven. Ze weet niet wie Winterpaw nu als mentor heeft, maar ze heeft vast een goede. Squirrelflight dacht diep na over de trainingen met Winterpaw. Soms wilde Winterpaw ook gewoon andere dingen doen. Zoals kruiden zoeken, maar dat had Squirrelflight nooit toegestaan, omdat dat voor medicine cats was en Winterpaw is geen medicine cat, maar toen Winterpaw wat aan haar poot had en niet kon trainen had ze wel kruiden gezocht. Winterpaw zat op dit moment vast in een tweesprong. Ze kon twee kanten uit, maar die keuze moest ze zelf maken. Squirrelflight schudde de gedachte van Winterpaw van haar af en keek weer naar Steelpaw. Hopelijk had hij niet gemerkt dat ze diep nadacht over iets.


De Nursery 110iutt
Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
De Nursery DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: De Nursery   De Nursery Icon_minitimedi 22 jun 2010 - 14:18

Steelpaw had niks gemerkt want hij kwijlde met zijn mond open terwijl zachtjes "Sunpaw" te horen was. Hij schudde zich wakker en er droop nog een druppel op de grond en hij geneerde zich en vroeg"Kan ik u nog ergens meehelpen of iets voor je halen." Hij lachte vriendelijk waardoor zijn litteken opzijn wang afstak. Steelpaw had al meerdere wonden maar nog nooit is het gelukt om hem somber te maken. Hij strekte zich uit krabde op de grond. Hij deed dat vaker als hij wachtte. Het was einde Nieuwblad en de hitte streek neer en samen met de wind streelde ze elke boom elke steen en samen wuifde ze door het woud.
Steelpaw wachtte af op Squirrelflights antwoord.


Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

De Nursery Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
Squirrelflight
Member
De Nursery DPKsfdL
52

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen (2 jaar en 6 manen)
Gender:
Rank:
Squirrelflight
BerichtOnderwerp: Re: De Nursery   De Nursery Icon_minitimedi 22 jun 2010 - 14:25

"Dank je, maar ik heb niks meer nodig." Zei ze en ging op haar zij liggen. Ze liet haar vacht even opwarmen en daarna ging ze zitten en begon haar vacht te wassen. Het was tot nu toe nog saai om een queen te zijn, maar als de kittens er waren had ze het waarschijnlijk alleen maar druk, dus kon ze nu beter uitrusten. Ze hoopte dat Kestrelwing nog even naar haar toe kwam, maar die was vast nog aan het jagen of patrouilleren, want trainen kon niet aangezien Steelpaw hier was. Ze had ook geen zin om hem op te gaan zoeken en het zou ook nog wel even duren voor hij terug kwam. Tenzij hij vanmorgen al vertrokken was en elk moment terug kon komen. Ze staarde naar de ingang van het kamp, maar zag geen beweging van de doorntunnel. Ze snoof even in de lucht, maar ook de geur van Kestrelwing was er nog niet. Dan moest ze maar blijven wachten tot hij terug kwam.


De Nursery 110iutt
Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
De Nursery DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: De Nursery   De Nursery Icon_minitimedi 22 jun 2010 - 14:49

Steelpaw boog beleefd en gaapde hard terwijl hij zich uitrekte en zei"Oke, ik ga."
Hij boog nogmaal en liep met een rustige pas naar buiten. Hij liep richting de uitgang van het kamp om verder te gaan met jagen en partouileren.
Hij snoof de verse geuren op en hij wist gewoon Groenblad is binnenkort hier.


Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

De Nursery Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
 
De Nursery
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp :: Nursery-
Ga naar: