Do you want to play?



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Do you want to play?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Eternalpaw
Member
Do you want to play?  DPKsfdL
183
Actief
Eternalpaw
BerichtOnderwerp: Do you want to play?    Do you want to play?  Icon_minitimewo 21 jan 2015 - 20:29

Door haar poten gezakt sloop een zwartwit poesje langzaam de nursery uit, ze had alweer commentaar gehad dat ze buiten moest gaan spelen omdat ze iets te springerig werd dus nu besloot ze buiten naar iemand te zoeken om mee te kunnen spelen. Ze vond het ook helemaal niet erg om weg te gaan bij haar moeder dus gleden haar oogjes in het rond. Haar twee gele ogen bleven hangen op een tabby kater waar ze naar toe begon te sluipen. Hij was al ouder dan dat zij was, maar nog wel een kitten gezien hij nog in de nursery sliep. Ze bleef op een afstandje staan en keek in het rond of er niet iemand in de buurt was die haar zou verraden. Ze had het al eens eerder gehad dat haar doelwit was gewaarschuwd dus nu hield ze het alleen maar meer in de gaten. Zodra ze zag dat er niemand haar kant op keek wiebelde ze even met haar achterhand voor ze zich afzette en op de grotere kater afsprong. Ze was dan weliswaar te ver weg geweest maar zodra ze achter hem belandde gleed ze bijna uit. ''Hallo!'' Zei ze vrolijk voor ze een paar passen naar voren trippelde zodat ze naast hem stond en hem aan kon kijken.



Eerste post voor Narrowkit
Terug naar boven Ga naar beneden
Narrowpaw
Member
Do you want to play?  Ngvl81
Max
778
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Narrowpaw
BerichtOnderwerp: Re: Do you want to play?    Do you want to play?  Icon_minitimewo 21 jan 2015 - 21:32

De maine coon keek rustig naar beneden. Op een klein lengte-verschil stond een drukke kitten. Iets jonger dan hem kon hij al zien. "Hey" Begroette hij terug nadat de kitten hetzelfde deed.
Narrowkit inspecteerde de poes. Ze had donkergele ogen. En ze was zwart met wit gevlekt. Veel anders dan hoe hij eruit zag. En hij had eigenlijk nog nooit zo'n gekleurde kitten gezien verder meende hijzelf, maar daarom maakte het hem alleen nog maar nieuwsgieriger naar de jonge poes voor hem. Hij wist wel dat ze hoogstwaarschijnlijk wou spelen. Maar of de kitten daar nu zo'n zin in had kon je wel al aan zijn gezicht aflezen. Tenzij deze jonge kitten ineens een verrassingsaanval zou doen, dan werden er wel hardere maatregelen genomen.
Maar even back to the point. Hij was wel benieuwd hoe deze kitten zou heten. En dat was ook de reden tot zijn vraag. "Zeg, hoe heet jij?" Mauwde de kat enthousiast.


Narrowpaw - Valiantpaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Eternalpaw
Member
Do you want to play?  DPKsfdL
183
Actief
Eternalpaw
BerichtOnderwerp: Re: Do you want to play?    Do you want to play?  Icon_minitimewo 21 jan 2015 - 22:21

Ze bleef hem nieuwsgierig aankijken, ze had zijn naam vaker horen langskomen maar had nooit zoveel opgelet dat ze het nu zou kunnen zeggen. Zodra de kater haar begroette begonnen haar ogen te glansen, blijkbaar vond hij het niet te erg dat ze er bij was gekomen. Ze had wel door dat hij haar bekeek maar ze wist dat hij haar geen kwaad zou doen dus bleef ze ongestoord staan terwijl haar ogen weer even rondschoten. Haar staart schoot heen en weer maar ze draaide haar kop weer terug zodra hij om haar naam vroeg en met een flits schoot zijn naam door haar kop. ''Ik ben Eternalkit!'' Kondigde ze trots aan voor ze haar kopje iets tiltte. Voor een kitten haar leeftijd was ze nog best groot maar ze was ook de enige die levend was geboren. ''Jij bent Narrowkit toch?'' Vroeg ze en ging toch maar zitten zonder haar staart stil te houden. Als ze het goed had kon ze trots zijn op zichzelf dat ze zijn naam toch nog had kunnen herinneren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Narrowpaw
Member
Do you want to play?  Ngvl81
Max
778
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Narrowpaw
BerichtOnderwerp: Re: Do you want to play?    Do you want to play?  Icon_minitimewo 21 jan 2015 - 22:36

De kater keek naar zijn zijde. De poes die trots haar naam uitsprak. En daarna nog eens zijn naam ter geheugen kon herinneren. "Ja, klopt dat ben ik" Sprak de kat op een rustgevende toon uit. Ze mocht dan wel zijn naam weten. Maar zijn geschiedenis achter zich wist ze nog niet. Maar zo te zien had zij wel nog beide ouders. Dus dat was alleen maar rustgevend voor hem. Zolang de andere katten zich goed in hun vel voelde was voor hem de dag weer goed. Hij sprak niet meer voor zichzelf. Maar dacht ook meer aan het leven van andere. Er zijn tenslotte ook nog clankatten hier die het erger hebben.
Narrowkit werd even wakker geschud uit zijn denkdroom. Die hij weleens vaker heeft. "He, wat brengt jou eigenlijk naar mij?" Srpak de kat nieuwsgierig.


Narrowpaw - Valiantpaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Eternalpaw
Member
Do you want to play?  DPKsfdL
183
Actief
Eternalpaw
BerichtOnderwerp: Re: Do you want to play?    Do you want to play?  Icon_minitimewo 21 jan 2015 - 22:42

Zodra hij bevestigde dat ze het goed had begon ze al meer te stralen maar werd toch wel iets rustiger van zijn toon. Ook de eerste opwinding die ze had gehad zodra ze had besloten om hem te besluipen was weggezakt dus het zwartwitte poesje kon wat rustiger zitten. Ze bleef hem nieuwsgierig aankijken zodra het leek alsof hij van de wereld was met zijn hoofd en ze giechelde half voor ze opkeek van zijn vraag. Stilletjes wiebelde ze even met haar oren voor ze naar de Nursery keek. ''Mamma zei dat ik maar buiten het vervelende mormel moest gaan uithangen.'' Begon ze langzaam voor ze Narrowkit weer aankeek en haar schoudertjes ophaalde. ''En toen zag ik jou en vroeg me af of jij misschien wel met mij wilde spelen.'' Haar toon werd weer opgewekter, want als je goed naar haar keek kon je best wel zien dat de grove woorden van haar moeder haar niet zo heel veel deden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Narrowpaw
Member
Do you want to play?  Ngvl81
Max
778
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Narrowpaw
BerichtOnderwerp: Re: Do you want to play?    Do you want to play?  Icon_minitimedo 22 jan 2015 - 16:43

Hij luisterde naar wat de poes zei. "Aha, dus nu ga je het vervelende mormel bij mij uithangen he?" Hij giechelde. Nu had hij opzich wel zin om te vechten. Als hij zou verliezen van een meisje zou dat ook zo dom staan. "Oke, ik wil best wel vechten hoor." Hij keek even recht naar de poes. Ze zag er nog klein uit. Zeker nog net geboren. Dan kan er toch niks mis gaan. "Maar garandeer maar dat ik win" Zei hij trots.,


Narrowpaw - Valiantpaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Eternalpaw
Member
Do you want to play?  DPKsfdL
183
Actief
Eternalpaw
BerichtOnderwerp: Re: Do you want to play?    Do you want to play?  Icon_minitimedo 22 jan 2015 - 22:35

Zijn antwoord deed haar knikken en even in de lach schieten zodra hij giechelde. ''Ja! Er was verder niemand anders en jij lijkt mij leuk om mee te spelen.'' Antwoordde ze voor ze opsprong en met haar pluizige staart zwiepte. De kater was wel groter dan dat zij was, maar omdat zij de enige was, was ze zelf ook niet al te klein. Al kwam ze nog wel heel wat te kort wilde ze het formaat van de kater bereiken.''Wacht maar af!'' Riep ze enthousiast en toverde een lachje op haar gezicht. Nu kon haar moeder haar niks maken, ze was buiten en ze had iemand gevonden om mee te spelen. Ze zette even een pasje achteruit en sprong zonder waarschuwing naar de kop van de kater. Haar poten waren uitgestrekt maar haar klauwen ingetrokken terwijl ze een poging waagde om zich vast te klampen aan zijn kop.
Terug naar boven Ga naar beneden
Narrowpaw
Member
Do you want to play?  Ngvl81
Max
778
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Narrowpaw
BerichtOnderwerp: Re: Do you want to play?    Do you want to play?  Icon_minitimedo 22 jan 2015 - 22:53

De kater had al wel een beetje verwacht van haar verassing. Snel spande hij zijn spieren en sprong met een boog mee terug. Hierdoor zal de poes wel teruggetrokken worden. Want ze was kleiner dan hem. Dus zou hij met zijn volle lijf aankomen. Die maakte dan geen schijn van kans. Misschien zal het kleine beestje gaan piepen, maar dan was het ook meteen gedaan met de pret. Dan zal hij waarschijnlijk wel op zijn kop krijgen. Maar tenslotte was het nog altijd de poes die naar buiten werd gestuurd en hem het eerste aanzag als speelgoed. Dus waarschijnlijk was ze al op de hoogte van een wat minder makkelijk gevechtje.


Narrowpaw - Valiantpaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Eternalpaw
Member
Do you want to play?  DPKsfdL
183
Actief
Eternalpaw
BerichtOnderwerp: Re: Do you want to play?    Do you want to play?  Icon_minitimedo 22 jan 2015 - 23:02

Zodra hij ook naar haar toe sprong schrok ze toch wel even en klap waarmee hij haar raakte sloeg alle lucht uit haar longen terwijl ze neerviel op de grond. Even bleef ze verdwaasd liggen voor ze zichzelf wankelend overeind duwde en diep ademhaalde voor ze opkeek. Het was dan wel geen prettige landing geweest maar ze ging het niet opgeven. Haar gele ogen glansden bijna vol pret, het maakte haar niet uit dat ze verloor. Er was ten minste iemand die aandacht aan haar wilde besteden. Ze schudde haar vacht uit voor ze hem aankeek. ''Dat was niet eerlijk.'' Zei ze enkel maar zette langzaam een pas naar voren, proberend een volgende actie te bedenken. Springen ging ze niet meer doen, ze wilde niet nog eens zo hard landen. Niet dat je haar zou horen klagen, haar moeder had er in gedramd dat ze niet zo een jankerd moest zijn dus liet ze ook niks merken. Opnieuw zwiepte ze met haar staart en sprong ditmaal naar zijn poten, proberend er een vast te grijpen met haar voorpoten. Wedden dat hij haar dan niet zo gemakkelijk zou kunnen afschudden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Narrowpaw
Member
Do you want to play?  Ngvl81
Max
778
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Narrowpaw
BerichtOnderwerp: Re: Do you want to play?    Do you want to play?  Icon_minitimevr 23 jan 2015 - 18:10

De kat voelde een lichte beweging bij zijn poot. Ditmaal was de poes hem wel te slim af geweest. Met een smak ging hij op de grond. Auch. Maar hij liet zich niet kennen. En zo snel dat hij op de grond ging stond hij weer op. Hij probeerde op de poes te gaan zitten zodat ze geen kant meer op zou kunnen komen. Uiteindelijk moest ze zich toch wel overgeven? Maar ach het was maar een kittenspel. Het serieuze komt nog. nog eventjes wachten en hij kan doen waar hij al die manen voor heeft gewacht. Echt een bijdrage leveren aan zijn clan.


Narrowpaw - Valiantpaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Eternalpaw
Member
Do you want to play?  DPKsfdL
183
Actief
Eternalpaw
BerichtOnderwerp: Re: Do you want to play?    Do you want to play?  Icon_minitimevr 23 jan 2015 - 22:34

Ze kon een klein triomfantelijk kreetje niet onderdrukken zodra ze voelde hoe de kater toch omging. Kort keek ze rond, hopend dat haar moeder dit had gezien of mischien wel haar vader. Maar ze zag niemand dus richtte ze zich weer op de kater die probeerde op haar te gaan zitten. Wilde hij haar pletten ofzo? Met haar voorpoten probeerde ze de kater van zich af te slaan. Ze wilde niet geplet worden onder het lichaam van een ander, wat moesten ze dan wel niet van haar denken. ''Nouhou je bent zwaaaar!'' Klaagde ze luidkeels terwijl ze hem met haar voorpoten bleef porren, maar verder geen acties meer ondernam om weg te komen, dat ging haar toch niet lukken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Narrowpaw
Member
Do you want to play?  Ngvl81
Max
778
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Narrowpaw
BerichtOnderwerp: Re: Do you want to play?    Do you want to play?  Icon_minitimeza 24 jan 2015 - 13:04

De kitten moest lachen van haar gepiep. Hij had gelijk. Ze zou zich toch overgeven. Tenzij dit een valstrik was en zodra hij los zou laten, een klap zou krijgen. Maar dat gaf hem alleen nog maar meer redenen om te blijven zitten. "Ik ben niet zwaar. Jij bent gewoon kleiner." Hij giechelde. "En nu heb ik dus gewonnen? Of zul jij zodra ik opsta iets doen als valstrik?"Zei de kat hopend dat hij haar niet op ideeën bracht.


Narrowpaw - Valiantpaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Eternalpaw
Member
Do you want to play?  DPKsfdL
183
Actief
Eternalpaw
BerichtOnderwerp: Re: Do you want to play?    Do you want to play?  Icon_minitimewo 28 jan 2015 - 9:30

Ze was niet van plan zo eenvoudig over te geven aan hem, maar ze moest toch echt met een ander plan komen om het te winnen aangezien zij veel te klein was. Zijn gewicht was gewoon teveel op haar nog tengere lijfje. Ze mocht dan wel groter zijn dan de meeste kittens maar ze was bij lange na niet groot genoeg om het gewicht van zijn achterwerk te kunnen dragen. ’’Maar dat is alsnog gemeeeeen!’’ Klaagde ze terwijl ze met haar staartje zwiepte en hem weer porde met haar witte voetje. ’’Ga van me af!’’ Gaf ze enkel als antwoord en staarde hem kort aan. Hoelang moest ze hier nu nog onder liggen? Haar gelige ogen vielen op een van zijn poten en met een bijna enge grijns keek ze hem aan voor ze naar zijn poot hapte. Niet dat ze echt heel hard zou bijten, maar als een klein beetje genoeg was om hem op te laten springen kon ze zich misschien onder hem vandaan wurmen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Narrowpaw
Member
Do you want to play?  Ngvl81
Max
778
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Narrowpaw
BerichtOnderwerp: Re: Do you want to play?    Do you want to play?  Icon_minitimezo 1 feb 2015 - 17:05

De kitten voelde een paar kleine tandjes in zijn poot gestoken worden. Niet al te hard. Maar de kit hoopte natuurlijk met het bijten dat hij er af zou gaan. Maar hij verroerde zich niet. Zo makkelijk kwam je er niet vanaf. Dan moet ie toch wat harder bijten. Hij voelde nog geen scheutje pijn namelijk. Misschien dat het ook de oorzaak was door zijn donzige vacht. Dat je daar niet doorheen kon. En dat was misschien ook wel jammer. Anders was ze er wel doorheen gekomen en hadden ze pas een echt gevecht. Dus hij besloot maar van de kitten af te gaan. Maar stond wel oplettend paraat. "Oke ik ben van je af. Die beet deed toch niet pijn. Ik voelde hem amper." Hij grinnikte. "Komt misschien door mijn donkere vacht" Zei hij toen trots


Narrowpaw - Valiantpaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Eternalpaw
Member
Do you want to play?  DPKsfdL
183
Actief
Eternalpaw
BerichtOnderwerp: Re: Do you want to play?    Do you want to play?  Icon_minitimema 2 feb 2015 - 20:54

Zodra de kater niet bewoog gromde ze gefrustreerd. Wat was er nodig om zijn dikke kont van haar af te krijgen? Hij zou maar moeten oppassen zodra zij warrior werd, dan zou ze hem een koekje van eigen deeg geven en niemand die haar tegen kon houden. Zodra hij van haar af kwam, sprong ze zo snel als ze kon weer op en zwiepte met haar staart. ''Wacht maar af jij!'' Antwoordde ze terwijl ze haar kop hief. ''Later ben ik net zo groot en sterk als pappa en dan ga jij verliezen van mij!'' Haar woorden waren vol zelfvertrouwen en ze meende het ook wel. Desondanks dat het poesje nog jong was keek ze toch wel op naar haar vader. haar moeder mocht haar dan wel niet mogen en haar vader mocht dan wel niet naar haar omkijken. Hij beet haar ten minste niet elke keer toe dat ze ook maar een woord sprak. Zij zag haar vader als een grote, sterke warrior die onverslaanbaar was en zo wilde zijn op een dag ook worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Narrowpaw
Member
Do you want to play?  Ngvl81
Max
778
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Narrowpaw
BerichtOnderwerp: Re: Do you want to play?    Do you want to play?  Icon_minitimezo 8 feb 2015 - 22:18

De woorden kwamen hem diep in de oren. Woorden die hij zelf ook altijd zei. Maar in plaats ervan te dromen deed hij er ook iets mee. "Haha, dat zien we dan nog wel!" Piepte de kit. "En ik geloof best dat jij later net als je vader word. Ik wil tot die tijd wel eens een vriendschappelijk gevecht hebben hoor" Uit enthousiasme spinde hij even. Ze hadden allebei ongeveer dezelfde gedachtes. En dan als ze elkaar later weer eens tegemoet komen, voor een echt gevecht. Dat vond hij wel vet.


Ik speel nog even als kit tot dit topic zegmaar klaar is. Anders zou het ook niet echt kloppen (;


Narrowpaw - Valiantpaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Eternalpaw
Member
Do you want to play?  DPKsfdL
183
Actief
Eternalpaw
BerichtOnderwerp: Re: Do you want to play?    Do you want to play?  Icon_minitimezo 8 feb 2015 - 23:16

Het antwoord van de grotere kater deed haar ogen glanzen terwijl ze er helemaal naar uit begon te kijken. ''Ik zal je het laten zien dan.'' Zei ze bijna brutaal en zwiepte met haar pluizige staart. Ze was nu vastbesloten te gaan winnen, al zou het nog lang duren voor het daadwerkelijk zo ver zou komen. Zijn volgende woorden deden haar kop iets verder omhoog komen en ze knikte enthousiast. ''Is goed, als ik groter ben ga ik je inmaken. Als ik apprentice ben zal je het niet meer winnen.'' Zei ze, technisch gezien toegevend dat ze nu had verloren. Ze had ook verloren gezien hij haar had geprobeerd te pletten op de grond, maar ze vond het heerlijk dat iemand haar niet zomaar afwimpelde. Hij nam haar eigenlijk gewoon serieus in wat ze zei, maar ze meende het ook. Zodra ze groter was wilde ze het weer proberen met nieuwe trucjes die ze dan wel zou hebben verzonnen.

Zou wel iets logischer zijn ja xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Narrowpaw
Member
Do you want to play?  Ngvl81
Max
778
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Narrowpaw
BerichtOnderwerp: Re: Do you want to play?    Do you want to play?  Icon_minitimevr 20 feb 2015 - 12:27

"Nou, ik denk toch echt eerder dat ik jou inmaak. Ik ben veel ouder." De kit grijnsde. Hij wist ook wel dat leeftijd er niks mee te doen had. Maar hij zou wel groter moeten zijn dan haar in die tijd. Grotere winnen toch wel sneller hoopte hij. Al was het dit keer ook gewoon stom geluk dat hij op haar kon zitten zodat ze geen kant meer op kon. En dat ze een meisje was natuurlijk. Die zijn toch altijd wel wat slapper dan de mannen. "Onthoud wel" Hij onderbrak zijn denkmoment. "Dat als jij apprentice bent, dan ben ik warrior. En dan heb ik al iets meer geleerd waarschijnlijk, als jij." De kitten ging zitten en zwiepte met zijn staart op en neer.


Narrowpaw - Valiantpaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Eternalpaw
Member
Do you want to play?  DPKsfdL
183
Actief
Eternalpaw
BerichtOnderwerp: Re: Do you want to play?    Do you want to play?  Icon_minitimedo 26 feb 2015 - 2:38

Ze hief haar neus koppig in de lucht, de woorden van de oudere kater niet accepterend. ''Dat weet je nooit, leeftijd betekent niks en zeker niet als ik net zo sterk word als mijn pappa.'' Antwoordde ze en zwiepte met haar staart. Ze zou zonder twijfel veel groter worden dan dat ze nu was, dat was vanaf haar geboorte al duidelijk. Haar oren schoten even naar achteren zodra hij weer sprak en ze draaide haar kop gespeeld boos weg van hem. Nee hij ging niet zo gemakkelijk van haar afkomen, ze zou hem zijn lesje wel leren. ''Wacht maar af, ik verlies van niemand.'' Zei ze en zette haar poten recht onder haar lichaam voor ze grijnsde. ''En dat zal ik gaan bewijzen, ik ga gewoon aan iedereen vragen of ze mij willen helpen en dan ga ik het van iedereen winnen.'' Sprak ze en draaide haar kop naar de oudere kater om hem recht aan te kijken met haar karakteristieke koppige blik in haar gele ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Do you want to play?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp-
Ga naar: