Vervolg: Taking a look



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Vervolg: Taking a look

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Cinderflame
Member
Vervolg: Taking a look DPKsfdL
Viktor
240
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cinderflame
BerichtOnderwerp: Vervolg: Taking a look   Vervolg: Taking a look Icon_minitimeza 7 mei 2011 - 22:11

Brokenstar schreef:
Nu hij een beetje helderder nadacht en zijn gedachten op een rijtje had gezet, verscheen er een kleine grijns op zijn gezicht. Hij had een kleine grijze kitten aan zijn poten, die met oren naar achter en vacht omhoog tegen hem zat te stamelen. Hij zei niks terwijl de kitten uit haar woorden probeerde te komen. "I-ik..." Brokenstar keek een beetje geamuseerd naar de kitten. Waar was de moedige en krachtige geest van ShadowClan in dit bolletje grijze vacht te vinden? "Ik ben Cinderkit meneer!" zei ze wat meer vastberaden, haar staart omhoog. Dat was al veel beter. "Dochter van Brindlelight en van.. Onbekend," zei ze iets zachter. "Nou Cinderkit!" zei hij. "Ik ben de leider van ShadowClan, Brokenstar. Aangenaam," zei hij nog steeds met die grijns op zijn gezicht. Een verdwaalde ShadowClan kitten, zomaar in zijn den. Hij ging Brindlelight wel is goed vertellen waar ze haar kittens moet laten. "En nu mijn den uit!" zei hij nu iets serieuzer. "Kom op, ik breng je wel naar je moeder," zei hij en hij liep zijn den uit, richting de Nursery.

Cinderkit keek omhoog, nieuwsgierigheid twinkelde in haar amberkleurige oogjes, "Nou Cinderkit!" zei hij. "Ik ben de leider van ShadowClan, Brokenstar. Aangenaam," Miauwde de tot dan onbekende kater. Leider? Oef... Zat ze nu niet zwaar in de nesten? Hij leek nog niet in een slecht humeur te zijn.. Hij was aan het grijnzen. Maar daarna werd hij al iets serieuzer, "Ik ga al meneer! Ikke ga al!" Miauwde ze geschrokken, terwijl ze achteruit krabbelde, "Kom op, ik breng je wel naar je moeder," Miauwde Brokenstar. Cinderkit hield haar kopje schuin, "Maar.." Begon ze, maar Brokenstar was al weggelopen. Snel rendde ze erachteraan, nu iets ongemakkelijker, ze vond het niet leuk als anderen het over mama hadden. Wist Brokenstar dan niet dat mama...? Nee, dat wist hij vast wel, hij maakte vast maar een grapje. Ze rendde dus achter hem aan, zo snel als haar korte pootjes haar konden dragen. Ze rende Brokenstar voorbij(Omdat hij zat te lopen) en keek in de nursery, die best wel vreselijk leeg was, op een paar kittens na, de nesten van de moederkatten waren al tijden niet meer gebruikt. Nee, mama lag daar niet. Hoe zou mama daar ook kunnen liggen? Mama was dood..


Vervolg: Taking a look WzvP7lD
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenstar
StarClan
Vervolg: Taking a look DPKsfdL
216

CAT'S PROFILE
Age: ~ 4 jaar
Gender:
Rank:
Brokenstar
BerichtOnderwerp: Re: Vervolg: Taking a look   Vervolg: Taking a look Icon_minitimeza 7 mei 2011 - 22:20

Brokenstar hoorde Cinderkit achter zich aankomen. Met grote passen liep hij naar de nursery, toen hij ineens werd ingehaald door Cinderkit. Wat had ze veel energie... Ondertussen dacht hij na over wat de kitten had gezegd. "Ik ben Cinderkit meneer! Dochter van Brindlelight en van.. Onbekend..." Brindlelight? Dat was toch een poes die ongeveer vijf manen geleden naar StarClan gegaan was? Wie zorgde er dan voor deze kitten... Hij was aangekomen bij de Nursery en ging achter Cinderkit staan, die nieuwsgierig het warme hol rondkeek. Er waren een paar Queens en kittens aanwezig. Hij liep de Den in. "Gegroet! Ik kom hier om te vragen wie er verantwoordelijk is voor deze kitten," hij wees met zijn gebroken staart naar Cinderkit. "Als niemand de verantwoordelijkheid voor haar opneemt, zal ik iemand uitkiezen die in het vervolg voor haar moet zorgen. Dit zal niet lang zijn, want binnenkort zijn de Apprentice Ceremonies."


Vervolg: Taking a look Brokenstar-1

Vervolg: Taking a look NyanBrokieFinished

Night - Brokenstar - Eclipsekit - Littlecreek - Batflight - Dúlin

Lolly's zijn gigantisch lekker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinderflame
Member
Vervolg: Taking a look DPKsfdL
Viktor
240
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cinderflame
BerichtOnderwerp: Re: Vervolg: Taking a look   Vervolg: Taking a look Icon_minitimeza 7 mei 2011 - 22:27

"Gegroet! Ik kom hier om te vragen wie er verantwoordelijk is voor deze kitten," Vroeg Brokenstar, hij klonk nogal theatraal vond CInderkit, maar goed. Cinderkit wachtte eventjes, en sprak daarna met gedempte stem, "U kunt nu lang wachten meneer..." Dit liet weer zien dat het haar totaal ontbrak aan gedragsregels en dergelijke. Ze had nooit een moeder gehad die haar echt leerde om respect te hebben voor andere, niet dat ze daar heel erg mee zat, haar moeder zat nu veilig en warm bij Starclan, en zou altijd over haar waken. Haar vader? Geen idee, de clankatten fluisterden soms wel eens dat het waarschijnlijk een rogue was, niet dat ze het meter zekerheid zeiden, haar moeder had dat geheim meegenomen naar de Starclan. "Als niemand de verantwoordelijkheid voor haar opneemt, zal ik iemand uitkiezen die in het vervolg voor haar moet zorgen. Dit zal niet lang zijn, want binnenkort zijn de Apprentice Ceremonies." Miauwde Brokenstar luid. Apprentice ceremonies? Haar kopje schoot ineens omhoog, zou dat betekenen dat ze binnenkort een apprentice werd? Dat was geweldig! "Ik heb geen mama," Miauwde ze, onschuldig klinkend, "Ik heb voor mezelf gezorgd!" Nu kwam er trots in haar stem nu ze vrolijk door babbelde, "Ik kan zelfs mezelf wassen!" De waarheid was, dat ze dat zichzelf had aangeleerd omdat de andere queens dit bijna nooit deden of snel eventjes heel erg ruw tussendoor. Nee, dan deed ze het liever zelf. De kleine kit was net een stuiterbal, al deukte je haar in, de vrolijkheid kwam snel weer omhoog.


Vervolg: Taking a look WzvP7lD
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Vervolg: Taking a look
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Nursery-
Ga naar: