| |  2815 Actief
| |
| |  | |  Kip 1232 Actief ✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦
| |
| Onderwerp: Re: Me vs. Winter do 12 feb 2015 - 21:29 | |
| De lichte tabby had vanaf haar vaste plaats gezien hoe een donker gestreepte apprentice naar binnen liep. Zijn half lange vacht was volledig bedekt met sneeuw, wat duidelijk maakte dat hij waarschijnlijk buiten het kamp was geweest. Zijzelf vond sneeuw maar niets, het was te koud en haar tengere lichaam en dunne vacht konden er niet goed tegen. Zonder echt na te denken trippelde ze op de andere kat af. "Euh, hey" zei ze wat onhandig, maar niet onvriendelijk. |
|  | |  2815 Actief
| |
| |  | |  Kip 1232 Actief ✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦
| |
| Onderwerp: Re: Me vs. Winter wo 18 feb 2015 - 20:33 | |
| "Hallo"werd haar toegemiauwd. Oké, ze was een gesprek begonnen... en nu? Onzekerheid knaagde aan haar, maar gelukkig zei de apprentice eerst iets, en hoefde zij dat niet te doen. "Ik ben Mazepaw"stelde de kater zich voor. Airkit ging zitten, en keek de kater ietwat indringend aan. "Ik ben Airkit, maar hopelijk binnekort Airpaw"Stelde ook zij zich voor, op een manier waarmee meteen duidelijk was hoe erg zij naar het apprentice-zijn verlangde. Ze had haar blik nog niet van de kater afgewend. "Je wordt toch een apprentice als je 6 maanden bent? toch?" Haar toon was wat ongeduldig, maar niet onaardig |
|  | |  2815 Actief
| |
| |  | |  Caesar Emma II, but Emma2 is fine as well 274 Actief
| |
| |
| Onderwerp: Re: Me vs. Winter do 19 feb 2015 - 21:19 | |
| "Normaal gezien wel" het antwoord van de kater verontruste haar ietwat. Wat als Shrewstar haar niet goed genoeg vond? Misschien zou ze wel een kitten blijven voor de rest van haar leven.... onzekerheid knaagde aan haar, en zachtjes beloofde ze zichzelf dat ze vanaf nu alles zou doen om het respect van de clanleader te krijgen. Ze moest en zou een apprentice worden! Net toen de kitten weer wat wilde zeggen, om het gesprek verder te laten gaan, kwam er een andere kitten aanlopen. Dappledkit, als ze het goed had. Iets waar ze bijzonder goed in was, was namen opvangen en onthouden. "Heey muizenbreinen, zin om mee op zoektocht te gaan door het kamp. En misschien daarbuiten? Hoewel de poes het niet onvriendelijk bedoelde en een twinkeling in haar ogen had, vatte Airkit het niet al te goed op. "Of durven jullie Kittypets niet buiten met de sneeuw?"Daagde de kitten haar uit. "Natuurlijk durf ik dat wel!"Zei ze ietwat snauwerig, en misschien wel beledigd tegen de poes. Natuurlijk kon ze wel tegen de sneeuw, al had ze een korte vacht, ze zou immers vanaf nu alles doen om zich te bewijzen... toch?  |
|  | |  Caesar Emma II, but Emma2 is fine as well 274 Actief
| |
| |  | | | Onderwerp: Re: Me vs. Winter  | |
| |
|  | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |