Me vs. Winter



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Me vs. Winter

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Mazerunner
Member
Me vs. Winter DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Me vs. Winter   Me vs. Winter Icon_minitimedi 27 jan 2015 - 17:45

Zijn halflange vacht was bijna helemaal bedekt met koude, natte sneeuwvlokken. De bruine tabby kroop door de ingang van de nursery en ademde de geur van verse melk in. Mazepaw rekte zich langzaam uit, ging zitten en krulde zijn staart voor zijn poten.

-eerst Airkit



Me vs. Winter Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Airwisp
Member
Me vs. Winter DPKsfdL
Kip
1232
Actief
✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦

CAT'S PROFILE
Age: ✦ 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Airwisp
BerichtOnderwerp: Re: Me vs. Winter   Me vs. Winter Icon_minitimedo 12 feb 2015 - 21:29

De lichte tabby had vanaf haar vaste plaats gezien hoe een donker gestreepte apprentice naar binnen liep. Zijn half lange vacht was volledig bedekt met sneeuw, wat duidelijk maakte dat hij waarschijnlijk buiten het kamp was geweest. Zijzelf vond sneeuw maar niets, het was te koud en haar tengere lichaam en dunne vacht konden er niet goed tegen. Zonder echt na te denken trippelde ze op de andere kat af. "Euh, hey" zei ze wat onhandig, maar niet onvriendelijk.


Me vs. Winter Airos22
Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
Me vs. Winter DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Me vs. Winter   Me vs. Winter Icon_minitimema 16 feb 2015 - 9:22

"Euh, hey" hij keek op, zijn helderblauwe ogen ontmoette die van een onbekende kitten. Ze had een grijze, gestreepte vacht. "Hallo", miauwde de gestreepte kater. "Ik ben Mazepaw", stelde hij zichzelf voor.



Me vs. Winter Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Airwisp
Member
Me vs. Winter DPKsfdL
Kip
1232
Actief
✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦

CAT'S PROFILE
Age: ✦ 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Airwisp
BerichtOnderwerp: Re: Me vs. Winter   Me vs. Winter Icon_minitimewo 18 feb 2015 - 20:33

"Hallo"werd haar toegemiauwd. Oké, ze was een gesprek begonnen... en nu? Onzekerheid knaagde aan haar, maar gelukkig zei de apprentice eerst iets, en hoefde zij dat niet te doen. "Ik ben Mazepaw"stelde de kater zich voor. Airkit ging zitten, en keek de kater ietwat indringend aan. "Ik ben Airkit, maar hopelijk binnekort Airpaw"Stelde ook zij zich voor, op een manier waarmee meteen duidelijk was hoe erg zij naar het apprentice-zijn verlangde. Ze had haar blik nog niet van de kater afgewend. "Je wordt toch een apprentice als je 6 maanden bent? toch?" Haar toon was wat ongeduldig, maar niet onaardig


Me vs. Winter Airos22
Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
Me vs. Winter DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Me vs. Winter   Me vs. Winter Icon_minitimedo 19 feb 2015 - 10:01

De kitten stelde zichzelf voor als Airkit. "Je wordt toch een apprentice als je 6 maanden bent? toch?", Ze leek echt ongeduldig om apprentice te worden. "Normaal gezien wel", als kittens erg ziek was, werd het natuurlijk wel uitgesteld, of als deze gewoon heel erg zwak was.



Me vs. Winter Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Five
Member
Me vs. Winter DPKsfdL
Caesar Emma II, but Emma2 is fine as well
274
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender:
Rank:
Five
BerichtOnderwerp: Re: Me vs. Winter   Me vs. Winter Icon_minitimedo 19 feb 2015 - 15:13

Dappledkit rekte zich eens flink uit, ze had wel zin een tochtje door het kamp. Ze zag een oudere kater bij de ingang zitten en daarbij een jongere kitten. De vacht van de kater was doorweekt door de gesmolten sneeuw. Ze had geen zin om alleen het kamp rond te gaan, misschien hadden deze katten zin om mee te gaan. Vandaag was ze buitengewoon goed gezind en wou ze eens aardig doen, voor de verandering. Ze liep dichterbij en hoorde de twee Shadowclanners druk praten. "Heey muizenbreinen, zin om mee op zoektocht te gaan door het kamp. En misschien daarbuiten? Miauwde niet onaardig, een twinkeling verscheen in haar ogen. "Of durven jullie Kittypets niet buiten met de sneeuw?" Daagde ze de katten uit met een glimlach, dat ze aardiger deed dan normaal betekende niet dat ze mega aardig ging doen. Haar staart tikte ongeduldig op de grond terwijl ze de twee aankeek met een twinkeling in haar ogen.


Me vs. Winter 2hzpv7o
Just take the pain,
and let that motherf*cker burn.

     

:
Terug naar boven Ga naar beneden
Airwisp
Member
Me vs. Winter DPKsfdL
Kip
1232
Actief
✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦

CAT'S PROFILE
Age: ✦ 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Airwisp
BerichtOnderwerp: Re: Me vs. Winter   Me vs. Winter Icon_minitimedo 19 feb 2015 - 21:19

"Normaal gezien wel" het antwoord van de kater verontruste haar ietwat. Wat als Shrewstar haar niet goed genoeg vond? Misschien zou ze wel een kitten blijven voor de rest van haar leven.... onzekerheid knaagde aan haar, en zachtjes beloofde ze zichzelf dat ze vanaf nu alles zou doen om het respect van de clanleader te krijgen. Ze moest en zou een apprentice worden!
Net toen de kitten weer wat wilde zeggen, om het gesprek verder te laten gaan, kwam er een andere kitten aanlopen. Dappledkit, als ze het goed had. Iets waar ze bijzonder goed in was, was namen opvangen en onthouden.
"Heey muizenbreinen, zin om mee op zoektocht te gaan door het kamp. En misschien daarbuiten? Hoewel de poes het niet onvriendelijk bedoelde en een twinkeling in haar ogen had, vatte Airkit het niet al te goed op. "Of durven jullie Kittypets niet buiten met de sneeuw?"Daagde de kitten haar uit. "Natuurlijk durf ik dat wel!"Zei ze ietwat snauwerig, en misschien wel beledigd tegen de poes. Natuurlijk kon ze wel tegen de sneeuw, al had ze een korte vacht, ze zou immers vanaf nu alles doen om zich te bewijzen... toch?


Me vs. Winter Airos22
Terug naar boven Ga naar beneden
Five
Member
Me vs. Winter DPKsfdL
Caesar Emma II, but Emma2 is fine as well
274
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender:
Rank:
Five
BerichtOnderwerp: Re: Me vs. Winter   Me vs. Winter Icon_minitimevr 20 feb 2015 - 13:33

De grijze kit snauwde hard terug, dat was duidelijk een vechtertje. Dappledkit liet haar pluizige staart langs de kinnen van de katten gaan. "Waar wachten jullie nog op? Een uitnodiging? Miauwde ze met twinkelende oogjes, het speet haar niet dat ze misschien een beetje grof was, daar moesten die kittypets maar tegen kunnen. Anders hoorde ze niet echt thuis in de Shadowclan, vond ze. Ze was als eerste buiten de Nursery en ademde de frisse lucht in. Speels gooide ze wat sneeuw op en ving het met haar mond. Ze gooide wat sneeuw richting de katten, in de hoop dat ze meededen. Een grote toef sneeuw landde op de kop van Airkit, geschrokken stopte ze met spelen. Maar twee tellen later hield de jonge kattin het niet meer en begon te lachen. Het gezicht van Airkit maakte het alleen maar erger.


Me vs. Winter 2hzpv7o
Just take the pain,
and let that motherf*cker burn.

     

:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Me vs. Winter
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Nursery-
Ga naar: