Can we wish on shooting stars? (Snowdrop)



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Can we wish on shooting stars? (Snowdrop)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Butterstar
StarClan
Can we wish on shooting stars? (Snowdrop) XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Can we wish on shooting stars? (Snowdrop)   Can we wish on shooting stars? (Snowdrop) Icon_minitimewo 28 jan 2015 - 19:57




BUTTERBELL

Sterren straalde hun zwakke licht op haar lichte vacht. In haar eentje was ze er op uit gegaan. Haar blauwe ogen helderder dan de mooiste greanleaf dagen voor nu dof en uitgeput. Ze wist niet wat er gebeurde met haar. Ze miste de zekerheid die ze ooit had gehad bij haar ouders en zelfs bij haar zusje. Maar ook zij wist dat die tijden nooit meer terug zouden kunnen komen. Haar leven was veranderd. Opgegooit en weer keihard terug gekomen op de harde wereld. Ze was anders dan de meeste riverclan katten. Haar pels alleen al liet dat zien.

De flame point was kortharig iets wat vreemd was voor riverclan katten. Daarnaast was ze ook nog eens niet al te goede vrienden met het water. Hun basis voedsel was voedsel dat Butterbell niet tot nauwelijks ving. Maar goed. De jonge kattin was dan wel weer goed op het land. Ze was een van de beste uit haar clan. Ze kon haast niet overtroffen worden. Iets dat soms alleen maar meer vragen liet opkomen. In haar jeugd hadden ze haar uitgemaakt voor halfclanner. Alle clans hadden elkaar aangekeken want zon duidelijk voorbeeld als Butter zou je niet snel kunnen vinden en toch hadden ze het allemaal fout gehad. Butterbell was een volwaardig Riverclanner met een bloedlijn die ver terug liep.

Maar dat waren niet de vragen die opnieuw in haar hoofd opdoemde. De vragen die ze nu had lagen bij de drie katers die haar hoofd vol hielden. Haar ex partner en vader van haar kits Blizzardstorm, hij was haar eerste liefde geweest. De kater die haar hart op een vreemde manier verkregen had en net zo goed ook weer gebroken.. Snowkiller, de gigantische gevlekte kater die momenteel waarschijnlijk op de eerste rang stond om deputy te worden mocht er wat met Dawnstar of Wolfgaze gebeuren en o, Snowkiller wist dat. Hij was arrogant en misschien zelfs achterbaks maar zo lievelijk met haar er bij, zo warm en voorzichtig.. Dat was hij.. Voor ze hem net zo hard had weggesmeten uit haar leven. En dan had je nog Secretvoice. De mysterieuze kater die haast niet in het kamp te vinden was. Hij had haar leven gered na een stom ongeluk en een deel van haar hart mee gestolen. Hoewel ze dit nog altijd niet kon plaatsen verlieten zijn ogen haar gedachtes niet..

De katers hielden haar gedachten in bedwang samen met het vreemde gevoel dat er iets te gebeuren stond. Riverclan was zojuist hun medicine cat kwijt geraakt en de oud skyclan medicine cat Whisperwind had haar plaats ingenomen. Butter wist dat het niet lekker lag bij Nightstream wie haar rang was kwijt geraakt maar ze wist ook dat er meer te gebeuren stond. De afwezigheid van Dawnstar bij de meest gebruikelijke clangebeurtenissen maakte haar onzeker. Dawnstar was al een lange tijd een goede vriendin van haar geweest maar ze begon zich anders te gedragen en dat beangstigde de jonge Flame point..

Met een zucht bracht ze haar kopje omhoog en staarde naar de zilverpels. "Starclan hear me out.." Fluisterde ze haar vacht trillend en sloeg met haar staart wetend dat haar warrior voorouders naar haar zouden luisteren. "Show me the path, Help me out I don't know what to do. I love Snowkiller but.. I can't let Dawnstar or Wolfgaze give him more power. What if he is a danger.." Fluisterde ze bijna radeloos. Ze hielt van de kater maar het gaf haar een slechtgevoel. Hij kon niet meer kracht krijgen. Een bries strook over  haar vacht en haar ogen schoten naar rechts en staarde recht naar de schim aan de overkant van de rivier. Voor even stond haar hart stil denkend dat een starclan kat haar kwam opzoeken maar toen ze het rijzen en dalen van de pels zag besefte ze zich dat het een kat was. Snel schudde ze haar hoofd. NAtuurlijk had ze het gevoel gehad alsof starclan naar haar zou kijken als er een andere kat naar haar keek. Waarom zou starclan haar woorden aan willen horen. Ze hadden belangrijkere dingen.. Met een zucht liet ze haar staart zakken willend dat Starclan haar wel gehoor zou hebben gegeven.

Even vergat ze de kat voor haar neus en sloot haar ogen. "Starclan please." Fluisterde ze niet meer ziend dat er aan de zilveren hemel een ster viel en opende haar ogen opnieuw om de schim van de thunderclan kat aan te kijken en besefte zich wie het was. "Snowdrop..?"
Words: 740 ||Tag: Snowdrop || Note: Post inspiration




One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdrop
StarClan
Can we wish on shooting stars? (Snowdrop) Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: Can we wish on shooting stars? (Snowdrop)   Can we wish on shooting stars? (Snowdrop) Icon_minitimewo 28 jan 2015 - 20:29

In het donker voelde ze zich nog steeds niet zo goed. Met al die gevaren daarbuiten was ze het meest bang voor de clan zelf. Het feit dat gevaren haar en de clan haar zo snel konden grijpen... Het was soms dichter dan je dacht. Net zoals Whitelion en zijn onnodige oorlog... Dawnstar en de Sunningrocks. Ze hadden elk hun tol geëist en elk moment had geleid tot nu. De maan kleurde haar grijs-wit gevlekte pels zilver. Het hele landschap had een witachtige sfeer, spookachtig. Alsof een witte mist over de rivierbedding trok, een die aan haar trok, haar steeds verder van het veilige.
Het was een wonder geweest hoe zij, de meest schuwe kattin, zoveel was gegroeid. Van iemand die zichzelf een nietsnut vond tot een kat waar andere naar opkeken. Het leek een heel leven te zijn. Maar die van haar was nog maar net begonnen en klaar om zijn hoogtepunt te bereiken. Als jonge deputy was Snowdrop uit haarzelf al een onzeker type, maar de plichten die op haar werden gelegd drukten haar alleen maar meer tegen de grond aan. Soms vroeg ze zich af of ze de gepaste kat was voor deze zaken. Maar dan opnieuw, ze kon het woord van haar clanleader, en beste vriend, niet in twijfel trekken. Een goede warrior luisterde loyaal naar zijn leader. Dat is zijn taak.

"Starclan hear me out.." Het kwam mee met het gefluister van een zachte bries. Ze liet haar goudgele ogen over het golvende water gaan. "Show me the path, Help me out I don't know what to do. I love Snowkiller but.. I can't let Dawnstar or Wolfgaze give him more power. What if he is a danger.." De kattin kwam tot stilstand en even ontmoette ze de ijsblauwe ogen van een flame-point. Ze waren diepblauw, blauwer dan de meeste ogen die ze ooit had gezien. Ze waren, anders... Ze haalde diep adem en liet een zucht over haar lippen gaan. In de ijskoude nacht steeg haar adem als condens op naar de inktzwarte hemel, die daar vervaagde om nooit meer terug te komen. Haar poten gleden over de bevroren grond, tot ze niet ver van haar was. Haar pels was bijna zilverkleurig in het maanlicht dat viel op haar speciale, kortharige pels, dat haar duidelijk typeerde. "Starclan please." De ogen gingen terug open en nu stonden ze echt oog in oog met elkaar. "Snowdrop..?" De Thunderclanner liet een kleine lach over haar lippen gaan. Met een vriendelijk knikje bevestigde ze die simpele vraag. De grote kattin haalde diep adem en keek even naar de bespikkelde hemel. "Je twijfelt... Over liefde en macht neem ik aan?" zei ze terwijl ze haar blauwe ogen terug ontmoette. Een stilte viel over het woud heen en enkel de ademhaling van beide katten voelde haar oren als enige geruis dat te horen was. Het maakte de zure stilte niet langer koud, maar vol. Ergens een besef van verder leven horen was iets dat haar verder had gedragen, verder dan dat ze ooit had gedacht. Het was meestal een reden om verder te gaan. Een waar geen twijfel bij mogelijk was.
"Ik kan het plaatsen..." zei ze zachtjes. "In mijn leven... En dat van anderen..." Opnieuw liet ze een stilte vallen, deze keer leek ze langer... Maar dat was ze niet. Ze keek even naar het water, die zachtjes rimpelde door een korte windstoot die over de oever trok. "Ik mag dan wel niet Starclan zijn... Of een Starclan warrior... Maar..." Het lot mocht het weten, maar op dat moment stopte het water met rimpelen. Niet langer werd het spiegelbeeld van de sterren gebroken en langzaam kwamen de felle kleurtjes naar voren in het water. Een voor een lekken ze in het water te verdrinken, of vast te zitten. Een voor een leken ze warriors, die zo voor haar stonden. Het was best eng... Maar ook ergens goed. "Ik kan je wel helpen," zei ze terwijl ze terug opkeek. "Maar weet dat de keuze altijd in jouw poten zal liggen," zei ze vervolgens. "En enkel jij kan de beslissing maken,"


Can we wish on shooting stars? (Snowdrop) RlyUriu3_o
Sleep Tight Snowdrop ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
Can we wish on shooting stars? (Snowdrop) XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Can we wish on shooting stars? (Snowdrop)   Can we wish on shooting stars? (Snowdrop) Icon_minitimedo 29 jan 2015 - 19:44




BUTTERBELL

Haar leven leek momenteel wel gevuld met vragen en pijn. Ze snapte niet precies waar het allemaal zo plots vandaan was gekomen. Het ene moment was ze nog gelukkig geweest. Dicht bij haar kittens en de warmte van een familie. Het volgende moment stond ze er alleen voor. Blizzardstorm van haar weg geduwt en haar gevoelens voor Snowkiller half ingeslikt. Het leek haar allemaal maar het beste om momenteel gewoon.. Vrij te zijn. Gewoon even niets e nniemand die haar omlaag kon halen en kon pijnigen. Gewoon even rust aan haar hoofd.

Maar haar hoofd wou geen rust. Haar hart wou de katers niet verlaten en vervolgens nog een derde kater in het spel brengend. Secretvoice was een mysterie voor haar en misschien trok haar dat ook wel aan. Het mysterie dat hij met zich mee bracht liet haar heel even adem halen. Het liet haar tot rust komen. Een rust die ze harder nodig leek te hebben dan ze eigenlijk dacht.

Bitterbal wist niet hoe ze zich zou kunnen verplaatsen in de twee 'gedumte' katers. Nou was het wel zo dat ze geen echte relatie met Snowkiller had gehad. Alsnog had ze hem eerst verteld dat ze van hem hielt en hem vervolgens keihard laten zitten. Dat moest toch pijn doen? Langzaam schudde ze haar hoofd en de stem van Snowdrop liet haar opschrikken. Even tilte ze haar hoofd. "Jij wil mij helpen?" Vroeg ze zachtjes en onzeker niet precies wetend wat ze daarvan moest denken. Wou de Thunderclan deputy haar echt helpen? Het liet haar even glimlachen en ze knikte langzaam. "Ik zou het in dank afnemen als jij mij zou kunnen helpen met de problemen die ik momenteel onderga." Hoewel ze een regelrechte haat aan Thunderclan had wist ze ook dat de deputy voor haar een kat was die respect zou moeten krijgen van elke clan. Een verzoek om haar te helpen was een eer die Butterbell niet zou kunnen afslaan. En eigenlijk wou ze dat ook niet.

Words: ### ||Tag: Name || Note:Hehe even over op korter hoor XD Dat schreef ik dus voor m'n post lol xD




One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdrop
StarClan
Can we wish on shooting stars? (Snowdrop) Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: Can we wish on shooting stars? (Snowdrop)   Can we wish on shooting stars? (Snowdrop) Icon_minitimeza 31 jan 2015 - 11:01

Het leek alsof ze opschrok uit diepe gedachten. Ze knipperde even traag met haar ogen en bleef de mooie flame-point aankijken. "Jij wil mij helpen?" Ze knikte even naar haar. "Ik zou het in dank afnemen als jij mij zou kunnen helpen met de problemen die ik momenteel onderga." Nogmaals knikte de grijs-wit gevlekte kattin naar de Riverclanner. Daarna ging ze zitten en keek ze even naar het rimpelende water dat hun uit elkaar hield. Ze haalde even zachtjes water en legde haar blik terug op de kattin die voor haar zat. Een kleine lach sierde haar lippen. "Ik neem aan... dat het liefde is?" zei keek even naar haar. Een steek doorkliefde haar hart bij de gedachte alleen al. Waardoor ze even haar oogleden wat over haar goudkleurige ogen liet gaan.


Can we wish on shooting stars? (Snowdrop) RlyUriu3_o
Sleep Tight Snowdrop ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
Can we wish on shooting stars? (Snowdrop) XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Can we wish on shooting stars? (Snowdrop)   Can we wish on shooting stars? (Snowdrop) Icon_minitimeza 31 jan 2015 - 14:21




BUTTERBELL

Haar ogen waren zacht terwijl ze de riverclan deputy aankeek en op een of andere manier kon ze niet ontkennen dat de kattin schitterend was. Het zachte maanlicht deed echt iets goed met haar lichte vacht en Butterbell glimlachte zacht. Echt was ze nu hier mee bezig? Eerst alle mannen van de clan achter zich aankrijgend en vervolgens de vrouwen van andere clans? Dat niet alleen ze haatte Thunderclan en alles waar het voor stond. Dus wat had ze aan denken dat de deputy nog wel een schitterende poes was? Langzaam schudde ze haar hoofd en begon zacht te lachen. "Well yes that hits the spot kinda." Ze glimlachte en keek op naar haar. "Love and power." Mompelde ze en ging ontspannen zitten haar aankijkend het vreemd genoeg jammer vindend dat de rivier hun van elkaar hielt.

Words: ### ||Tag: Name || Note:-




One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdrop
StarClan
Can we wish on shooting stars? (Snowdrop) Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: Can we wish on shooting stars? (Snowdrop)   Can we wish on shooting stars? (Snowdrop) Icon_minitimezo 1 feb 2015 - 18:07

Het maanlicht maakte alles gewoon nog beter dan het er waarschijnlijk overdag uitzag. Ze zuchtte even zachtjes, een lach op haar lippen kon ze niet onderdrukken. Ze wist niet goed waarom, het was gewoon zo en tja, dat was het... Ze liet haar oogleden wat over haar ogen gaan en bekeek de prachtige poes gewoon. Haar hart klopte zachtjes op het ritme van de wind. Ergens voelde ze rust, voor het eerst in weken, misschien zelfs moons. "Well yes that hits the spot kinda." zei ze. "Love and power." De gevlekte poes knikte naar de flame-point. "Ik heb de hele nacht," zei ze. "Misschien zelfs langer," vervolgde ze zachtjes. "Ik ben een en al oor," vervolgde ze daarna met een betrouwbare lach. In haar ogen lag de eeuwige vriendelijkheid waarmee ze bekend stond.


Can we wish on shooting stars? (Snowdrop) RlyUriu3_o
Sleep Tight Snowdrop ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
Can we wish on shooting stars? (Snowdrop) XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Can we wish on shooting stars? (Snowdrop)   Can we wish on shooting stars? (Snowdrop) Icon_minitimezo 1 feb 2015 - 18:12




BUTTERBELL

Zachtjes zuchte de jonge poes en wist niet helemaal zeker of ze wat ze voelde wel zo door kon en moest vertellen aan de deputy van een compleet ander clan. Sterker nog van Thunderclan! En toch leek ze de warrior te kunen vertrwouen met haar gedachtes en sloeg langzaam haar staart heen en weer. Ze haalde diep adem. "Dawnstar.. will soon be no more." Fluisterde ze en beet op haar lip. Wist ze wel zeker dat ze dit moest doen. "Atleast I feel like she is off course." Mompelde ze en grinnikte zachtjes. "She hasn't been so active lately and I'm afraid someone will take Wolfgaze's place. Someone who's.. ambitious.." Ze sloot haar ogen. Ze wou nog een ding over Snowkiller zeggen maar het kwam niet over haar lippen heen. Snowkiller de kater die waarschijnlijk recht in lijn stond om riverclan deputy te worden had Firestar vermoord..

Words: ### ||Tag: Name || Note:-




One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdrop
StarClan
Can we wish on shooting stars? (Snowdrop) Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: Can we wish on shooting stars? (Snowdrop)   Can we wish on shooting stars? (Snowdrop) Icon_minitimezo 1 feb 2015 - 18:24

Het duurde even, maar uiteindelijk bracht de mooie flame-point het over haar lippen. "Dawnstar.. will soon be no more." Even knipperde ze met haar ogen, een lichte steek van verbazing raakte de jonge deputy erg hard in het hart. "Atleast I feel like she is off course." vervolgde ze. "She hasn't been so active lately and I'm afraid someone will take Wolfgaze's place. Someone who's.. ambitious.." Snowdrop knikte langzaam. Daarna keek ze even naar de bevlekte lucht en sloot ze haar ogen snel. Even haalde ze diep adem en na enkele tellen opende ze haar ogen terug. Een ster schoot voorbij en even opende ze lichtjes haar ogen wat meer. Ze volgde het snelle puntje en zag hoe deze verdween achter de bomen van Riverclan terrein. Ze bleef er even naar staren, naar de plek waar het was verdwenen. Daarna slikte ze. "Starclan zal het daar niet bij laten," zei ze zachtjes. "Zij zullen ervoor zorgen dat alles goed komt," vervolgde ze waarna ze de flame-point terug aankeek. "Maar daarvoor moet je enkel luisteren naar hen en je gedachten, niet naar je hart," zei ze vervolgens. Daarna lachte ze zachtjes. "Ik ken het genoeg, ik heb al zoveel mijn gedachten gevolgd, mijn hart is al duizend keer gebroken," zei ze zachtjes. "Toch leef ik gelukkig en goed, ik ben wijzer geworden door niet blindelings te luisteren naar alles rond me en in me," zei ze zachtjes. "Als jij dat ook doet, dan zal het wel lukken," zei ze vervolgens met een lach.


Can we wish on shooting stars? (Snowdrop) RlyUriu3_o
Sleep Tight Snowdrop ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
Can we wish on shooting stars? (Snowdrop) XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Can we wish on shooting stars? (Snowdrop)   Can we wish on shooting stars? (Snowdrop) Icon_minitimezo 1 feb 2015 - 18:32




BUTTERBELL

Haar ogen hadden een verdrietige glans. Dawnstar was een van haar betere vriendinnen en het deed haar pijn weten dat het niet goed met haar ging. En toch voelde ze iets van opluchting bij spreken met de deputy voor haar. Snowdrop had haar altijd een eerlijke en warme poes geleken en zo tegen haar spreken bracht meer gevoel naar boven dan ze had gedacht. Zachtjes glimlachte ze bij haar woorden en knikte. "Het is moeilijk.. HEt voelt alsof Starclan me iets wil vertellen maar ik kan het niet horen. Ik versta niet wat hun stemmen mij willen vertellen en het beangstigd me." Mompelde ze. "De kater.. Die waarschijnlijk deputy zou worden. hij.. Is speciaal voor mij maar dat zorgt alleen maar voor meer pijn." Ze sloot haar ogen en keek omlaag. "Ik wil hem niet verdenken van een gevaar zijn. Maar alles toont andere dingen aan. Ik bedoel Firestar.. Is.. zijn schuld.."

Words: ### ||Tag: Name || Note:-




One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
 
Can we wish on shooting stars? (Snowdrop)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries :: Steppingstones-
Ga naar: