Admitting weakness shows a path to becoming stronger



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Admitting weakness shows a path to becoming stronger

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Butterstar
StarClan
Admitting weakness shows a path to becoming stronger XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Admitting weakness shows a path to becoming stronger   Admitting weakness shows a path to becoming stronger Icon_minitimedo 29 jan 2015 - 19:45




BUTTERBELL

Haar creme kleurige vacht stak waarschijnlijk aardig af tegen de witte ondergrond onder haar pootjes. De sneeuw was koud maar niet onaangenaam. Ze genoog wel van de rust die het witte spul met zich mee leek te brengen maar ze kon niet precies plaatsen waarom het zo fijn aanvoelde. Misschien zorgde de sneeuw er voor dat ze even haar gedachten kwijt kon en even aan andere dingen kon denken dan het vreemde gevoel dat haar nachten lang wakker hielt. De gedachte dat er iets stond te wachten voor haar leek haar bijna op te vreten. Er ging iets gebeuren maar noch haar clan noch haar eigen gedachtes leken haar antwoord te kunnen geven op de vraag die ze wanhopig in haar hoofd vast had zitten. Wat kon er dan gebeuren waar ze nog niets van af wist? Het idee van niet weten wat er kon komen beangstigde haar en ze wist niet goed hoe ze met de angst om moest gaan omdat er letterlijk niets was om bang voor te zijn..

Zachtjes zuchtte de flame point en merkte met een zucht op dat ze veel verder was gelopen dan in eerste instantie haar plan was geweest. De grote bomen van Fourtrees doemde op voor haar blauwe ogen en een onzeker gevoel gleed door haar aderen. Eigenlijk stond ze op het punt om zich om te draaien en terug te lopen om haar jacht te vervolgen maar de vreemde schaduw liet haar toch op foutrees aflopen. Was hier een kat rond deze tijd? Dat was niet normaal. en zeker nuttig om uit te zoeken. En dus sprong ze met grote passen richting de gigantische rots waar elke volle maan alle vier de clans samen kwamen.

Words: ### ||Tag: Mazepaw first || Note:x




One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
Admitting weakness shows a path to becoming stronger DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Admitting weakness shows a path to becoming stronger   Admitting weakness shows a path to becoming stronger Icon_minitimevr 30 jan 2015 - 16:36

De gestreepte apprentice keek rustig en geconcentreerd om zich heen. Stuifsneeuw stoof op rondom hem wanneer zijn poten hem over het witte oppervlak droegen. Mazepaw ging naar de fourtrees, om gewoon te gaan kijken, ondanks het feit dat hij het zo verleidelijk vond om over die onzichtbare lijnen die de grenzen voorstelden, over te steken. Zijn blik bleef steken bij een riverclanner die boven op degreat rock balanceerde. Die plaats was bedoelt voor leaders, en eventueel deputys, tijdens de gatherings toch. Sommige katten vonden het leuk om op de rots te staan, het zou hen een gevoel van macht geven, maar voor Mazepaw was het niet meer dan een grote steen. "Hallo", miauwde de bruine tabby.



Admitting weakness shows a path to becoming stronger Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
Admitting weakness shows a path to becoming stronger XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Admitting weakness shows a path to becoming stronger   Admitting weakness shows a path to becoming stronger Icon_minitimeza 31 jan 2015 - 14:16




BUTTERBELL

Haar diep blauwe ogen staarde naar de apprentice die duidelijk van shadowclan was en slipte omlaag langs de grote rots en liep naar hem toe. "Goede middag." Ze knikte naar hem voor ze hem weer recht aankeek. Langzaam draaide ze haaf hoofdje iets weg van hem over het shadowclan kamp en een glimlach gleed over haar lippen. "Vertel eens waarom ben jij zo ver weg van je territorium? Het is niet gebruikelijk voor clankatten om hier te zijn als er geen volle maan is." Ze keek hem aan er lag geen bedrijging in haar stem maar ze was toch niet helemaal zeker. Het was maar een apprentice ver verwijderd van het riverclan territorium maar je kon het nooit zeker weten.

Words: ### ||Tag: Mazepaw first || Note:x




One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
Admitting weakness shows a path to becoming stronger DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Admitting weakness shows a path to becoming stronger   Admitting weakness shows a path to becoming stronger Icon_minitimeza 31 jan 2015 - 14:36

"Vertel eens waarom ben jij zo ver weg van je territorium? Het is niet gebruikelijk voor clankatten om hier te zijn als er geen volle maan is.", Mazepaw vond het maar vervelend als hij alles wat hij deed moest verklaren, aangezien hij wel eens dingen zonder goede reden deed. "Ik kijk maar een beetje rond", antwoordde de gestreepte apprentice schouderophalend. Hij had niet echt grootse plannen gehad wanneer hij hier aankwam. "En wat doe jij hier?", vroeg Mazepaw nieuwsgierig.



Admitting weakness shows a path to becoming stronger Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
Admitting weakness shows a path to becoming stronger XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Admitting weakness shows a path to becoming stronger   Admitting weakness shows a path to becoming stronger Icon_minitimezo 1 feb 2015 - 18:06




BUTTERBELL

Een glimlach gleed over haar lippen bij het schouderophalende antwoord en de warrior likte over haar schouder een bredere glimlach inhoudend toen de apprentice vroeg wat zij hier precies deed. Het was een slimme vraag want ja wat deed Butterbell hier precies? Ze glilmachte en gaapte voor ze zicht uitrekte. "Goede vraag." Ze grinnikte. "Ik kwam hier omdat ik het gevoel had dat ik hier moest komen. En kijk nu vind ik een apprentice hier. IS dat niet interesant?" Ze grinnikte even wetend dat ze niemand kon vertellen over het vreemde gevoel dat ze had en zeker niet een apprentice van een andere clan.

Words: ### ||Tag: -|| Note:x




One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
Admitting weakness shows a path to becoming stronger DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Admitting weakness shows a path to becoming stronger   Admitting weakness shows a path to becoming stronger Icon_minitimema 2 feb 2015 - 10:28

"Goede vraag.", grinnikte de riverclanner. "Ik kwam hier omdat ik het gevoel had dat ik hier moest komen. En kijk nu vind ik een apprentice hier. IS dat niet interesant?", vervolgde de poes. Mazepaw haalde zijn schouders op. "Wat is daar zo interessant aan?", veel apprentices wilden de grenzen verkennen.



Admitting weakness shows a path to becoming stronger Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
Admitting weakness shows a path to becoming stronger XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Admitting weakness shows a path to becoming stronger   Admitting weakness shows a path to becoming stronger Icon_minitimema 2 feb 2015 - 17:28




BUTTERBELL

De vraag van de apprentice liet haar in de lach schieten en geamuseerd bewoog ze met haar oortjes. "Goede vraag." Ze grinnikte zachtjes. "Ik ben altijd geintereseerd in wat een apprentice zoals jij mogelijk dicht bij de grensen van Riverclan komt." Ze was totaal niet aggresief naar hem. Eerder zoals ze zij gewoon geintereseerd.
Words: ### ||Tag: -|| Note:x




One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
Admitting weakness shows a path to becoming stronger DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Admitting weakness shows a path to becoming stronger   Admitting weakness shows a path to becoming stronger Icon_minitimema 2 feb 2015 - 17:43

"Ik ben altijd geintereseerd in wat een apprentice zoals jij mogelijk dicht bij de grensen van Riverclan komt.", die kat was wel erg paranoïde. "Als ik grenzen wil oversteken is het voor mij toch stukken makkelijker om naar Wind- of thunderclan territorium te gaan?", dat was toch duidelijk? Daarbij was hij nu wel klaar met het overtreden van de regels. Hij was één keer per ongeluk op tnunderclan territorium geweest, en één keer expres op windclan territorium, maar dat was niet zo goed af gelopen.



Admitting weakness shows a path to becoming stronger Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
Admitting weakness shows a path to becoming stronger XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Admitting weakness shows a path to becoming stronger   Admitting weakness shows a path to becoming stronger Icon_minitimedi 3 feb 2015 - 10:55




BUTTERBELL

Een geamuseerde lach lag op haar lippen terwijl ze de jonge shadowclanner aankeek. Haar staart zwaaide even langzaam heen en weer en ze rekte zich uit. "Dat zou inderdaad qua snelheid en afstand een stuk slimmer zijn. Maar die borders zijn extra goed bewaakt denk je niet? Bij jullie zelf ook. Bedenk maar eens welke borders een betere geur markering hebben en welke niet. Fourtrees is bijna compleet onbewaakt in vergelijking tot sommige 'hot spots'"
Words: ### ||Tag: -|| Note:x




One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
Admitting weakness shows a path to becoming stronger DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Admitting weakness shows a path to becoming stronger   Admitting weakness shows a path to becoming stronger Icon_minitimedi 3 feb 2015 - 19:03

"Dat zou inderdaad qua snelheid en afstand een stuk slimmer zijn. Maar die borders zijn extra goed bewaakt denk je niet? Bij jullie zelf ook. Bedenk maar eens welke borders een betere geur markering hebben en welke niet. Fourtrees is bijna compleet onbewaakt in vergelijking tot sommige 'hot spots'", die kat was wel erg paranoïde. Mazepaw zuchte. "Wel, de kans dat ik van plan ben om de grens over te steken is toch even groot als de kans dat jij de grens wou oversteken", dit gesprek begon echt vervelend te worden.



Admitting weakness shows a path to becoming stronger Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Admitting weakness shows a path to becoming stronger
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: